X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הדרך הנכונה להכיל את חוק הפיקוח על גני הילדים הפרטיים היא להתחיל את עבודת הבטיחות מלמטה למעלה - מגן ילדים שמעולם לא ביקר בו יועץ בטיחות. רצוי ליצור סטנדרט שיפעל בהדרגה עד להפיכת כל הגנים לגנים בטוחים
▪  ▪  ▪
מהפכה בגני הילדים הפרטיים [פלאש 90]

חוק הפיקוח על גני הילדים הפרטיים, שעבר בקריאה ראשונה וסעיפיו השונים נידונים בימים אלו בוועדה לזכויות הילד בכנסת, הולך לבצע מהפכה של ממש בתחום. מדובר בתחום שפועל עד היום ללא פיקוח ממשי. מיותר לציין כי נושא הבטיחות בגני הילדים הינו אחד מהמרכיבים החשובים ביותר בהגנה על שלומם הפיזי של הילדים בגילאים אלו.
גני הילדים הפרטיים פועלים כיום במבנים מושכרים שלא נבנו כגני ילדים במקור, אלא הוסבו לצורך זה. קיים קושי אובייקטיבי להתאימם למפרטים המחייבים של משרדי החינוך והתמ"ת, שמהם ניזון החוק החדש המוצע. בחלק ניכר מהם לא ניתן יהיה להתאימם כלל לקריטריונים החדשים.
לדוגמה גן ילדים שכור הפועל במבנה בן למעלה מ-20 שנה ואין בו ממ"ד, כאשר דרישת פיקוד העורף היא לבנות ממ"ד בגודל של כ-12 מ"ר ועלותו גבוהה מאוד. התוצאה אינה אפקטיבית בשעת חרום, כי גננת עם 40 ילדים בשעת חירום לא תרוץ להכניס 40 ילדים למבנה ממ"ד. צריך לחשוב על פתרון שיעמוד בתנאים כדוגמת יצירת חלופה שבשעת חירום לא ייפתחו אותם גנים שלא יהיה בהם ממ"ד מתאים בגודלו.
הדוגמאות הינן רבות לחוסר יכולת להתאים גן ילדים לדרישות של גן שנבנה באופן ייעודי, התאמת גובה השקעים, דלתות, אסלות וכדו'. גן ילדים או פעוטון ובו מעל 10 ילדים פועל בדרך כלל בתוך מבנה שכור של בית פרטי או בממבנה מסחרי, אשר לא תוכנן מראש למטרה זו. בארץ פועלים כיום כ-15,000 מסגרות פרטיות. לא ניתן לבנות כמות כזו של מבנים המותאמים לגן ילדים.
הדרך הנכונה להכיל את החוק היא להתחיל את עבודת הבטיחות מלמטה למעלה - מגן ילדים שמעולם לא ביקר בו יועץ בטיחות. רצוי ליצור סטנדרט שיפעל בהדרגה עד להפיכת כל הגנים לגנים בטוחים. כך אנו עובדים מספר שנים עם גני ילדים עוד לפני שהחוק עלה ואנו רואים שיפור רב בנושאי הבטיחות בגני הילדים.
יש צורך בהתאמת הגן לסביבה בטוחה לפעילות הגן, בהתייחסות לכך שישנם שינויים שלא ניתן לבצע במבנה עקב חוזה השכירות, אבל ניתן ליצור התאמות חלופיות. עדיין חייבת הקפדה על סטנדרטים בריאותיים ובטיחותיים בהתאם למספר הילדים במבנה.

הכותב הוא סוכן ביטוח ומתמחה בתחום מעטפת הבטיחות גני הילדים הפרטיים, מבטח מעל ל-2,000 מסגרות פרטיות, ואת איגוד הגנים הארצי חיב"ה.
תאריך:  22/02/2011   |   עודכן:  22/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בטיחות בגני הילדים הפרטיים - לא משחק ילדים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
דג נסיכת הנילוס נחשב לפופולרי מאוד בישראל. אך מה אנחנו בעצם יודעים על דג זה? האם הוא בריא? האם הוא "בריא לסביבה"? האם נמשיך לאכול אותו גם בעתיד? האם הרגלי הצריכה שלנו דומים לאלה שבאירופה?
איתמר לוין
דפדוף בתוכניות העבודה של משרדי הממשלה לשנת 2011: גזור, שמור והשווה. והפעם: משרד הביטחון אינו מספר כמעט דבר, ואהוד ברק הוא השר היחיד שאפילו לא טורח לכתוב הקדמה לתוכניות העתידיות של משרדו
אורן פרסיקו
סיכומי התביעה במשפט גלאט-ברקוביץ' נגד הארץ: המקרה דנן הינו דוגמה מובהקת לזלזול מופגן של עיתון כלפי מקורותיו. אנשי העיתון התרשלו, הפרו התחייבויות, לא נזהרו ולא שמרו על הקוד האתי
עליס בליטנטל
הכל מתקתק כהלכה, התפאורה של נטע הקר ממש אימפרסיוניסטית בצבעי הלבנים מהן עשוי קיר הרקע, והתלבושות המהודרות והמוקפדות של אורן דר ממקמות את ההצגה היטב באמצע המאה שעברה
דליה ירום
מומחי מכון התקנים הישראלי בטיפים מיוחדים    להקפיד כי התחפושת תהיה נוחה לילד ותאפשר לו להיות נייד    לוודא כי התחפושת לא לוחצת על הגוף ומתאימה למידות הילד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il