X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
לא מתרשם מקצף התקשורת. הרב אלישע וישליצקי [צילום: מרים צחי]
שובר שתיקה
חותם מכתב הרבנים: "התקשורת היא
כוח דמיוני שאין מאחוריו כלום"
הרב אלישע וישליצקי פורס את משנתו ואת המניע לחתימה על המכתב למשה קצב, ותוקף את השיח התקשורתי ואת מערכת המשפט "היום כל דבר שאחר אומר ולא מוצא חן בעינַי הופך את הזולת לאדם הזוי" "מדינת ישראל מתנהלת בשתי מדינות: מדינת התקשורת ומדינת עמך ישראל" "האלילות העיוורת סביב בית המשפט הגבוה לצדק במדינת ישראל היא בעוכרי בית המשפט" "אם שופט התאבד בגלל ששיגעו לו את הנשמה בקצב התיקים – תעצור את המשפטים באותו יום!"

הרב אלישע וישליצקי, מהמשפיעים שברבני הציונות הדתית ומחותמי מכתב הרבנים לנשיא לשעבר משה קצב, שומר על אלם תקשורתי בכל הקשור למכתב, אך בשיעור בפני תלמידיו במכון מאיר, אור ליום שישי האחרון, הבהיר את עמדתו. בדברים נוקבים תקף את כלי התקשורת ובעיקר את אלה המשתעבדים אליה ומזדרזים לתקוף ולגנות תוך הטחת עלבונות אישיים, מבלי לבדוק את הדברים לאשורם. News1 מביא את עיקרי הדברים בעריכה מינימלית שתסייע להבנה:
20 דקות
באדיבות אתר ערוץ מאיר

לא יכולתי להתאפק והרמתי טלפון לרב שעלה להגיב. אמרתי לו: אני תלמיד ולא מגיע לקרסוליים שלך, למה הגבת למשהו לא אמיתי? הוא ענה לי: אתה רוצה להגיד לי שזה לא היה?!

מדובר במכתב פנימי שאותו כתבו 16 רבנים ואדם פשוט אחד (הכוונה לעצמו) והודלף, ומי שרוצה לברר איתם יכול לשאול אותם. במקום זאת היו מי שבחרו להגיב בכעס בלי לבדוק כלום. עיקר מגמת המכתב הייתה לומר בואו נפסיק את השעבוד לתקשורת, שמזיק לנו וגורם לנו לשפוט לפני הזמן, ואת החלק העיקרי הזה בחרה התקשורת להשמיט בדיווחיה, וכך יצא שמי שהגיב - בכלל לא הגיב על כך.
בדק מישהו ומצא שמרגע שפורסם המכתב ועד המגיב הראשון חלפו רק 20 דקות. גם אלי שיחרו עיתונאים, ויכולתי ב-24 השעות האחרונות להתראיין 30 פעם לפחות. היה ברור לי שכדי להגיב צריך לדעת במה מדובר, ולכן אין לי מה להגיב.
אני לא מבין את גודל הכעס. קיבלתי עשרות אס-אמ-אסים, וקשה להבין שאנשים למעלה מגיל שנתיים כך כותבים בלי לבדוק כלום.
בכינוס 70 שנה לישיבת מרכז הרב בבנייני האומה, במעמד הרבנים אברהם שפירא ושאול ישראלי, דווח ביומן הבוקר של גלי צה"ל כי ראשי הישיבה קראו לסירוב פקודה. אני ואשתי הקשבנו המומים – כאילו לא היינו באותו כינוס עליו דיווח הכתב, ואז הכניסו ביומן הקלטה של שיחת טלפון בה אומר הרב שפירא שאסור לוותר על-אף סנטימטר מארץ-ישראל וממילא אסור להשתתף בו. ואז שמענו שהעלו לשידור ראש-ישיבה מפורסם, שהגיב שישיבת מרכז הרב הולכת ומידרדרת. הקשבנו ולא האמנו. צלצלנו להפקה, ואמרו לנו שמאז השידור יש מאות טלפונים מאנשים שמחפשים לדבר עם הכתב, הכתב לא חיפש מישהו מאנשי מהכינוס. לא יכולתי להתאפק והרמתי טלפון לרב שעלה להגיב. אמרתי לו: אני תלמיד ולא מגיע לקרסוליים שלך, למה הגבת למשהו לא אמיתי? הוא ענה לי: אתה רוצה להגיד לי שזה לא היה בכינוס?! הכשילו אותי, תודה רבה שצלצלת אלי.

להכניס עיתונאים לכלא
שום התייחסות עניינית. יחימוביץ' [פלאש 90]

העיתונאי נחום ברנע כתב בפרשת ניצב בר-לב שכל הפרשות מתחילות ממציאות בה נשים גורמות להתפרקות מוסרית שגורמת להידרדרות. הוא כתב נגד חברת-כנסת לוחמת, שניהלה מלחמת חורמה נגדו. מרבנים היו עושים קציצות אם היו מדברים כמותו

התקשורת משוחה בשמן ואסור לבקר אותה. אחריה הדמוקרטיה ומערכת המשפט. אבל אנחנו לא עבדים, אנחנו בני-חורין.
התראיין ברדיו פרופסור (יוסף אגסי, ע.י.) שגידף את הרב אבינר, והמראיינת (אסתי פרז) נתנה לו גיבוי. התקשורת מידרדרת לרמת ביוב ולא צריך להתפעל ממנה. רק 10% ממה שכותבים קשור לעובדות, והדבר נכון גם לגבי התקשורת הדתית.
הדבר הכי משמעותי שלא מצטלם בטלוויזיה בכלל זה להיות בני-אדם. ראו שהאנשים שחתמו על המכתב הם אנשי-מידות, אז איך נתנו ידם לפשעים כל-כך נוראים. הזדרזו לגנות. איפה מצוות "שמוע בין אחיכם", איפה "לא תישא שמע שווא"?
העיתונאי נחום ברנע כתב בפרשת ניצב בר-לב שכל הפרשות מתחילות ממציאות בה נשים גורמות להתפרקות מוסרית שגורמת להידרדרות. הוא כתב נגד חברת-כנסת לוחמת (שלי יחימוביץ', ע.י.), שניהלה מלחמת חורמה נגדו. מרבנים היו עושים קציצות אם היו מדברים כמו נחום ברנע, ואני חושב שמחובתם של רבנים לומר את הדברים. תקראו את דבריה, ולא תמצאו בהם שום התייחסות עניינית לדבריו, והכל התנפלות על פגיעה בדמוקרטיה, שזו בעצם מעטפה לחיים.
מי שמפרסם דבר שקר על חשוד בטרם הוגש כתב-אישום צריך ללכת ישר לכלא, וצריך לנהוג בו כמו נהג שחצה קו הפרדה רצוף. בתקשורת אוכלים אותך בלי מלח, המשועבדים אומרים שאתה הזוי ואין לך מה להגיד. אומרים שצריך לפרסם את הדברים כי זה נשק כדי שאישי ציבור לא ידרדרו. אני לא חושב כך וטוען שלהכניס עיתונאים שמשקרים לכלא זה נשק נגד עיתונאים שלא ידרדרו.
מתי תתפוצץ הבועה? אין לי מושג. נקעה נפשם של רבים, ואצל חילונים אפילו יותר מדתיים. דווקא חילונים רבים - וזו נקודה למחשבה - מוציאים בחמש השנים האחרונות את כלי התקשורת מהבית, כי הם הרגישו שהיא משחיתה את הנפש. בגדול, זה מה שיקרה לעם ישראל בעוד שלוש-ארבע פרשות כאלה. העמך לא יסבול את ההשתלטות הזו. נכון שבאותה שנייה אתה קורא את המכתב ושואל מה תגיד ההיא ומה אומר ההוא, חכה כמה שניות, תנשום נשימה ארוכה ותראה שהמציאות לא נפלה.

מי פה ההזוי

יש חבר-כנסת שרוצה לעשות חוק חסינות רבנים והוא אויב הדמוקרטיה. הקבוצה היחידה שחסינה היום זה העיתונאים. החסינות שלהם לא התקבלה בחוק בכנסת והעיתונות היא שיצרה אותו. זה הורס את הדמוקרטיה ואת הצדק

התקשורת היא כוח שאין מאחוריו כלום, כולו על-בסיס הדמיון, וממילא מה יש להשתעבד אליו.
היה מכתב רבנים נגד מכירת דירות לנוכרים שהותקפו בתקשורת במשך שלושה עד שבעה ימים. היה געש והר געש, קצף וקצף וקצף. בסוף מה נהיה מזה? כלום. היום כל דבר שאחר אומר ולא מוצא חן בעיניי הופך את הזולת לאדם הזוי. אין מה להתרגש מזה שאחרים חושבים שזה הזוי.
מערכת המשפט במדינת ישראל צריכה להשתנות, לא יעזור כלום. היא צריכה להשתנות בלי שום קשר למשפט של אדם מסוים. היא צריכה להיות מערכת של צדק ושל הקשבה. מערכת המשפט היום אינה נמדדת על-פי צדק ועל-פי הקשבה, אלא על-פי הישגי ההספקים שלה. כאשר בצה"ל יש תאונת אימונים מפסיקים את האימונים באותו יום כי יש רגישות לחיי אדם. אם שופט התאבד בגלל ששיגעו לו את הנשמה בקצב התיקים – תעצור את המשפטים באותו יום! מי שיגיד את זה מציל את מערכת המשפט. אם מערכת המשפט חלשה, ושופטים בה מתמנים ללא עריכת מכרזים (שזו שערוריה דמוקרטית ומוסרית), אם השופטים כל-כך חלשים שהם צריכים מגננה שכל מילה של ביקורת הופכת להיות פגיעה במעמד הדמוקרטיה – אז זה העונש שלה. נכון שהיום, מחר ומחרתיים מי שיאמר את זה הופך להיות הזוי, אבל זו חובתו!
האלילות העיוורת סביב בית המשפט הגבוה לצדק במדינת ישראל היא בעוכרי בית המשפט. למה אותם אנשים - מקבוצה מסוימת מאוד, שבדרך-כלל בכל פעם שנוגעים באיזשהו יסוד בדמוקרטיה או במערכת המשפט, נחלצים להציל אותה בתוך אותן 20 דקות שהזכרתי – אינם מדברים על הביקורת כלפי בית המשפט? זה באמת הזוי – הזוי שאדם שרודף צדק מגן על קלקולים!
מהאופן בו הוצג המכתב אפשר היה להבין כאילו קבוצת רבנים תומכת באונס. בסדר, מי שחושב ככה הוא הזוי, כי זה לא מה שהיה כתוב במכתב (– להצדיק אדם פושע). זה מה שרבנים רצו לחדש?! כתוב שם במפורש, שהנושא התקשורתי, שהוא השופט היום במדינת ישראל, ושלעולם אי-אפשר לחקור אותו, אי-אפשר לשים בכלא עיתונאי על המצאות אלא אם כן אתה נכנס למשפט דיבה שזה פלוס-מינוס חמש שנים עם הוצאות של מיליוני שקלים שמי יכול להרשות לעצמו את זה. יש חבר-כנסת שרוצה לעשות חוק חסינות רבנים והוא אויב הדמוקרטיה. הקבוצה היחידה שחסינה היום זה העיתונאים. החסינות שלהם לא התקבלה בחוק בכנסת והעיתונות היא שיצרה אותו. זה הורס את הדמוקרטיה ואת הצדק.

מעציבי דעת קהל
רזי ברקאי. מה כ"כ בוער לו? [קובי קואנקס]

יש בגלי צה"ל תשדיר לתוכנית ("מה בוער" עם רזי ברקאי) שמעצבת את סדר היום. התשדיר הזה כורת את הענף עליו יושבת התקשורת. עד התשדיר חשבתי שהתקשורת זה זכות הציבור לדעת ולא זכות הציבור להתעצב

יש בגלי צה"ל תשדיר לתוכנית ("מה בוער" עם רזי ברקאי) שמעצבת את סדר היום. התשדיר הזה כורת את הענף עליו יושבת התקשורת. עד התשדיר חשבתי שהתקשורת זה זכות הציבור לדעת ולא זכות הציבור להתעצב. היום זה לא מעצבי דעת-קהל, זה מעציבי דעת-קהל. זה גורם עצב איך שרשות הרבים היום מנוהלת על-ידי התקשורת. אחר גל קסאמים מגיע לפינה ברחוב הרצל בשדרות צוות טלוויזיה. שאלתי את הכתבת, שאותה לא הכרתי, האם אתם גם מצלמים דברים טובים בשדרות. אם היא הייתה אומרת לי שזה לא מעניין את הציבור היה בינינו ויכוח מקצועי, אבל היא אמרה לי: "אתה באמת חושב שיש דברים טובים בשדרות?". על המקצוע שהיא בחרה כבר ריחמתי לפני ששמעתי אותה, אבל על שני מיליון אנשים שחושבים עד היום הזה שאין דברים טובים בשדרות... היא ראיינה איש שדרות - שאיני זוכר את שמו ובכך לא מביא גאולה לעולם, למרות שהשם שלה זה גאולה... – והיא מנסה להבין איך הוא מעז להגיד שיש דברים טובים בשדרות, ויש מה ללמוד מהעיר הזו.
התקשורת זה לא רשות הרבים. רשות הרבים זה עמךָ ישראל, ומדינת ישראל מתנהלת בשתי מדינות: מדינת התקשורת ועיצוב דעת-קהל שהרבה כסף ופרסומות שמושקעות בה, ויש את מדינת עמך ישראל. מדינת ישראל התקשורתית לא רצתה שהקומנדו הימי ישתלט על הקומנדו הטורקי – עמך ישראל רצה; מדינת ישראל התקשורתית לא רצתה שנצא לעופרת יצוקה ולחומת מגן ועמך ישראל רצה; מדינת ישראל התקשורתית רצתה שראש-הממשלה תהיה ציפי לבני והתאמצה לזה לפני הבחירות באופן שקוף בלי בושה ומרודפי הצדק לא שמענו שום גינוי; מדינת ישראל התקשורתית נתנה לפני חמש שנים וחצי גיבוי מלא לחורבן גוש קטיף ואחד מגדולי רודפי הצדק המציא את המושג אתרוג וכן על זו הדרך. את הדוגמאות האלה שוכחים. בגלל שהתקשורת מלאה בדמיון היא מציירת לך שזו תמונת המצב, ואם אתה מפספס – פיספסת את עם ישראל.
הכלי התקשורתי הוא בהחלט אחד הכלים שאפשר ליצור איתו מהלכים בעם ישראל, אבל בתנאי שהוא כלי טהור ועובדים בו בישוב-הדעת. אם כרגע הוא לא כלי טהור אנסה להציל במה שאפשר, אבל בשום אופן לא להשתעבד אליו. כשאתה מדבר בתקשורת דבר עם הצופה. למרות שהוא מתעצבן, הכתב הוא לא אבא שלך למרות שהוא מרגיש שהוא המנחה שלך.
התקשורת היא תעשיה מקצועית העסוקה בצד החיצוני של החיים. אני אומר להם שימשיכו בזה כי הם מביאים את הגאולה. משיח בא בהיסח הדעת, וזה מה שעושה התקשורת – מסיחה את הדעת. במלחמת לבנון השנייה התקשורת הייתה מעורבת, ובעופרת יצוקה קבע הרמטכ"ל שאין תקשורת. המשרד לפיתוח הנגב והגליל הולך למהפכה לאומית-ציונית – ואם הארץ יחשוב אחרת לא ניישב את הנגב והגליל?

עצבנות וחלוקת ציונים

ברור שכשיש אליל שמישהו מנפץ אותו, האליל טוען שהמנפץ הזוי. הקושייה הגדולה היא על אנשי אמת ורודפי צדק – למה הם נסחפים? למה הצד של התקשורת כל-כך משפיע עליהם? אני לא יודע אם יש מצווה בתורה להיות נחמד ולזכות למחיאות כפיים מוואיי-נט, ממיי-נט או מביי-נט

מתי ימחאו כפיים לרבנים? זה עוד רחוק ולא יקרה בעתיד הקרוב. הגמרא במסכת סנהדרין ובמסכת כתובות דיברה על כך לפני 2,000 שנה במילים "קטיגוריה בתלמידי חכמים" בתקופה שבה בן-דוד (המשיח) בא. שלושה פירושים: קטרוגים עליהם, קטרוגים ביניהם ויצרים (נפילות יצריות). כל הפירושים מתקיימים, ובן-דוד יכול לבוא. לא צריך להתרגש מזה שיש רעידות-אדמה. אנחנו לא מזלזלים בשאלה איך הדברים נקלטים בעיני אחרים ומשתדלים להסביר כמה שיותר. אחרי הפסק של מכירת דירות לנוכרים הסבירו הרבנים בטוב-טעם והגל העכור נעצר. אם רבותינו יחליטו לצאת ולהסביר זה עניין שלהם. איני דוברם ואיני מייצגם.
המחלוקת צריכה להיות בלי עצבנות וביטויי גנאי. על אותו אדם שתוך 20 דקות יש לו ביקורת מוכנה יש לי ביקורת, אבל אני לא משמיץ אותו. יש ערבוב של המתח הנפשי והעתקתו על הבדלי הדעות. מינוחים שהם ציוּנים כמו המילה "הזוי" אינם ממין העניין. אתה יכול לומר שפעולה מסוימת היא חיובית או שלילית, אבל לא צריך להיכנס לתיאורים אישיים. לעניות דעתי, עוד שבוע תהיה עוד פרשה ועוד שבועיים תהיה עוד פרשה. זה רק יילך ויחריף מפני שהאמת אינה יכולה להסתתר. נכון שהאמת אינה צריכה לנבוח ולומר דברים שאינם נשמעים, אבל יש פה שאלה של אחריות.
במכתב הרבנים בעניין דירות הייתה אחריות. יש גרעינים תורניים בעכו, ביפו, ברמלה, בלוד, בנצרת עילית. מי מהמגנים את המכתב היה שם בעשר השנים האחרונות? מי מהמגנים עזר לאנשים האלה שנמצאים בחזית במצוקה יומיומית? מאיפה מצאת בעצמך את העוז לגנות בלי לגבות? על אותם 50 רבנים שחתמו אפשר לחלוק, אבל הם רצו לגונן במחיר לא קטן אותו שילמו כדי להגן על אותן קהילות יהודיות בערים המעורבות. גם בסוגייה הזאת יש צד מוסרי ומשפטי, ויש אחריות ציבורית לעזור בלהשתחרר מהעול הנורא הזה של התקשורת. אין לה שום מגמה לברר את האמת, ושום מגמה להשמיע קול מאוזן. זה דבר שצריך להוקיע אותו. ברור שכשיש אליל שמישהו מנפץ אותו, האליל טוען שהמנפץ הזוי. הקושייה הגדולה היא על אנשי-אמת ורודפי-צדק – למה הם נסחפים? למה הצד של התקשורת כל-כך משפיע עליהם? אני לא יודע אם יש מצווה בתורה להיות נחמד ולזכות למחיאות כפיים מוואיי-נט, ממיי-נט, מביי-נט או אני לא יודע את כל השמות האלה. הכתב צריך להכין ידיעה ולערבב אותך בכותרת שלו – מה יש להתרגש מזה? הגמרא אומרת שאם אתה רואה תלמיד-חכם נחמד בעיר תדע לך שהוא לא אמיתי. הוא אינו עושה מלאכתו נאמנה ומוכיח אותם.
אומנם ההשפעה הראשונית עלולה להיות גדולה. אבל היא תהיה תמיד – פעם זה על חיילי גבעתי שמשרתים נאמנה את עמם, פעם זה על מתיישבים וכל פעם על משהו אחר.

לצפייה בשיעור המלא בערוץ מאיר, הקלק כאן
תאריך:  27/02/2011   |   עודכן:  27/02/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
חותם מכתב הרבנים: "התקשורת היא כוח דמיוני שאין מאחוריו כלום"
תגובות  [ 56 ]מוצגות  [ 56 ] כתוב תגובה 
1
עיתונאי צדקן
המאמין  |  27/02/11 11:28
 
- תשקורת+שופטים שכאלה=יוסף הצדיק ל"ת
היה מורשע  |  27/02/11 19:39
2
כל הכבוד לרב הכותב
אבידן בן ישראל  |  27/02/11 11:49
3
דיקטטורה תקשורתית בגלל בעלות
ישע  |  27/02/11 11:49
4
דברים כדרבנות!
קורא ותיק  |  27/02/11 11:57
5
יישר כוח לרב=כך מדבר רב בישראל
קורןנאוה טבריה  |  27/02/11 12:01
6
התקשורת כוח דמיוני שאין מאחורי
כלום. מסכים.  |  27/02/11 12:10
 
- התשקורת היא כוח דמוני=שטני! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  28/02/11 08:03
7
כל מי שתומך בקצב הוא לא מוסרי
רחובותית  |  27/02/11 12:11
 
- ומי שמרימה שמלתה ואח"כ מעלילה?
תורה&עבודה  |  27/02/11 14:44
 
- יתרה מכך, הכל היה מכלתחילה
איילת השחר  |  27/02/11 15:05
 
- מה הקשר בין מה שבאמת כואב
לך לבין משפט קצב?  |  27/02/11 15:15
 
- נאמר הזמינו מין,לא הזמינו אונס
פאת זקנכם  |  27/02/11 18:00
 
- כל הפוסל במומו פוסל,
טיפש שכמותך.  |  27/02/11 15:45
 
- קרא טמבל, שהדובר אמר שאינו רב!
פאת זקנכם  |  27/02/11 17:39
 
- כל הפוסל במומו פוסל,
טיפש שכמותך.  |  27/02/11 16:05
 
- כתבת "טיפש"בתור השם שלך? צדקת!
פאת זקנכם  |  27/02/11 17:49
 
- תגובתך מתלהמת, מבישה ומטופשת ל"ת
רחובותית  |  27/02/11 16:06
 
- 300אבות מתאבדים לשנה זה מתלהם?
תורה&עבודה  |  27/02/11 18:28
8
עכשיו כבר הבנתם מדוע רוב העם
סולד(שונא) רבנים?  |  27/02/11 12:17
 
- טמבל קרא טוב,הוא אמר שאינו רב!
פאת זקנכם  |  27/02/11 16:05
 
- הדתיים בשלטון, הם הרוב
ואתה, מיעוט נמר"צ  |  27/02/11 16:17
9
מי שמם לרבנים ?בושה לאנושות
אישה מהעם  |  27/02/11 12:35
 
- מי שם אותך אישה מהעם? מסתבר
איילת השחר  |  27/02/11 14:23
 
- איילת, מילים כדורבנות. תודה ל"ת
לייק,לייק  |  27/02/11 16:59
10
HAZAK U BARUCH
Mosey  |  27/02/11 12:36
11
מבקש הסבר
danel  |  27/02/11 12:44
 
- קרא:תורה&עבודה=בתגובות 7,12,17
תורה&עבודה  |  27/02/11 15:36
 
- אם לא הבנת, קרא שוב
את המאמר  |  27/02/11 16:22
12
אף מילה להצדקת מכתבם בענין קצב
קורא בתשומת-לב  |  27/02/11 12:58
 
- הביתה! אין אמון באסכולת השיפוט
תורה&עבודה  |  27/02/11 14:07
13
מה מסתירים השופטים מעיני הציבו
יש מיש  |  27/02/11 13:04
14
סוף סוף, קרן אור באפלה
חילוני קשוב  |  27/02/11 13:19
15
הנה, למה לא התייחס לקצב:
מאזני הצדק  |  27/02/11 13:26
16
הרב נגד שילטון חילוני?שיוותר
על משכורת שמנה  |  27/02/11 13:30
 
- טמבל קרא טוב,הוא אמר שאינו רב!
פאת זקנכם  |  27/02/11 15:54
 
- התבלבלת!
הילה ק  |  27/02/11 16:04
17
טול קורה
שומעת ומבינה  |  27/02/11 14:36
 
- משפט חסוי=עד זומם משקר ללא חשש
תורה&עבודה  |  27/02/11 15:21
18
אין קשר בין מעשי קצב לתקשורת
מיכל מירושלים  |  27/02/11 14:52
 
- לא,הוא דורש רפורמה כללית במשפט
תורה&עבודה  |  27/02/11 17:14
19
צר לי אבל זו דמגוגיה זולה
אלישמע  |  27/02/11 15:42
 
- לא,לפטר כל השופטים ולבחור מחדש
תורה&עבודה  |  27/02/11 18:57
20
הרפייה לריפוי
הללויה   |  27/02/11 15:42
21
נכון, מערכת המשפט מושחתת......
אליהו חיים  |  27/02/11 16:23
22
צודק הבחור
לוי  |  27/02/11 16:23
23
הנה, כאן ממש מתממשים דברי הרב
הדגמה חיה  |  27/02/11 17:04
24
מסכימה-ההליך לו "זכה" קצב עצוב
עו"ד ופמניסטית   |  27/02/11 17:13
25
הסגידה לבג"ץ, עבודת אלילים ממש ל"ת
הניה  |  27/02/11 17:50
26
התקשורת השתלחה במכתב הרבנים- ל"ת
-לא ראינה הכותבים  |  28/02/11 13:28
27
חותם על כל מילה
נחום שחף  |  28/02/11 23:45
28
התרשמות מעדים בדלתיים סגורות?!
קצה העולם  |  1/03/11 22:17
29
לפחות אצל קדאפי האצילות מחייבת
קצה העולם  |  2/03/11 05:51
30
נניח יוסף הצדיק לא עמד בפיתוי!
ע_הראל  |  2/03/11 18:50
31
תגובה
דודי11  |  18/04/11 10:58
32
how i got my husband home
isabella  |  27/06/22 00:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בנימין קלינגר
חושב לבנות פרגולה במרפסת ביתך?    עליך לבצע את התהליכים הבאים: להוציא היתר בנייה; לוודא היטל השבחה, הוראות ואחוזי בנייה; ולתאם עם השכנים את הבנייה    בנית פרגולה ללא היתר? ודאי שתיענש, והמעשה ירדוף אחריך כצל כבד
חיים נוי
המחזה החדש המועלה בבכורה בתיאטרון באר שבע הוא מרהיב, קולח ומצטיין בדקויות לשון ואינו מקפח את העלילה המקורית והנפתלת של המקור    הבמאי עידו ריקלין הצליח ללהטט עם להקת שחקנים מעולה ולהפיק מחזה שנעים לצפות בו, ועטור שעשועי לשון והברקות בימתיות
איתמר לוין
דפדוף בתוכניות העבודה של משרדי הממשלה לשנת 2011: גזור, שמור והשווה. והפעם: משרד התרבות והספורט מספק את אחת התוכניות המפורטות ביותר, אם כי בסופו של דבר - ההישגים באים בעיקר מהמגזר הפרטי
פזית רבינא
לפני למעלה מחודשיים, עוד לפני הצתת האש בתוניסיה ובמצרים, ערק נורי אל-מיסמרי, שר הטקס של מועמר קדאפי ואיש סודו, וביקש מקלט מדיני בצרפת. השבוע הוא יצא ממקום מחבואו ודיבר לראשונה בגלוי. כמי שמכיר את קדאפי מקרוב, הוא נוטה להאמין למנהיג הלובי האומר שיישאר בלוב עד נשימתו האחרונה
אריאל כהנא
ההתחלה הייתה טובה. עוזי ארד חידש את המטה לביטחון לאומי מהיסוד. 60 תקנים הועמדו לרשותו והוא השתדל למלא אותם בדמויות מוערכות, ונתניהו מצדו סיפק את הרוח הגבית הנדרשת. אך הקלקולים הגיעו מהר מן הצפוי. לבעיות המבניות של מאבקי השליטה נוספה בעיית יחסי אנוש, והיא שהביאה בסופו של דבר לפרישתו של ארד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il