X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בקשר האסוציאטיבי של הלקוח עם ים ומרינה הוא מקום של בילוי של כיף - אוכל, מסעדה, אוויר טוב, שמש נעימה, חברים והיכרויות - במקום הראשון ולא קניות. זה לא אומר שלא תתבצענה קניות במקום, אלא שהן בהגדרה תהיינה מאולצות - וכל דבר מאולץ בסופו של דבר לא מצליח
▪  ▪  ▪
להפוך את המקום לאטרקציה בינלאומית

קניון ארנה החליף לאחרונה ידיים ובעקבותיו נכנס גם לשדרוג, למתיחת פנים וכל שאר מיני ירקות ומילים יפות. לצערי חבל על הכסף - כי בהגדרה המקום הזה לא יצליח כקניון במתכונת הרגילה. אין מה להשקיע ולהלחם בכוחות הטבע. הטעות הבסיסית והיסודית היא בהקמה של הקניון על הים. תיקחו את הקניון ותעתיקו אותו כמה ק"מ - ושם הסיכוי להצלחתו יגדל כמה מונים (רק לא מערבה).
הסיבה נעוצה בתפיסת הלקוח ובקשר האסוציאטיבי של הלקוח עם ים / מרינה. הלקוח רואה במקומות אלא בילוי של כיף - אוכל, מסעדה, אוויר טוב, שמש נעימה, חברים והכרויות- במקום הראשון ולא קניות.
זה לא אומר שלא תתבצענה קניות במקום, אלא שהן בהגדרה תהינה מאולצות - וכל דבר מאולץ בסופו של דבר לא מצליח. בואו ונראה מה קורה בעולם הגדול, האם קיים מרכז קניות סואן ומוצלח השוכן על הים? - אולי בברצלונה, אבל הוא מיועד בעיקר לתיירים וגם הוא לא מהמוצלחים.
הסיכוי היחיד של היזמים זה להפוך את המקום למשהו חווייתי ברמה בינלאומית - מקום שיגיעו אליו מכל הארץ - א ט ר ק צ י ה. אטרקציה במחיר, אטרקציה בפעילויות, אטרקציה בחוויה, אטרקציה שאנשים ידברו על זה ויספרו לחברים ולא אטרקציה ביוקרה בלבד. עוד חנות של דיזל ועוד מבצע 1+1 לא יקבעו את המקום במודעות, אלא רק "יקבעו" אותו יותר ויותר לכיוון מטה.
בנוסף מותג המקום, כמקום יוקרתי, כבית של מותגי על ואיכות - עבור איזה קהל יעד? אם זה עבור תושבי הרצליה פיתוח, אזי חבל על הכסף, מאחר שהם יכולים לקנות את המוצרים האלה בחו"ל במחירים זולים מן הסתם, אז בשביל מה למתג את המקום ככה - ולא כמקום עממי?
לצערי הרבה כסף יושקע שם, לא רק כסף של היזמים, אלא של הציבור אשר גם אם לא שם לב הוא מושקע שם באג"ח או קרן ואו דרך השקעות שאולי הוא בעצמו לא יודע היכן הן מושקעות.

הכותב הוא יועץ שיווקי ואסטרטגי לחברות בתחום מוצרי הצריכה. חבר הנהלה של הום סנטר ושופרסל וממקימי שופרסל דיל.
תאריך:  02/03/2011   |   עודכן:  02/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קניון ארנה - מיקום/מיצוב/מיתוג - לא חבל על הכסף?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל כך נכון כל מה שנכתב
ירדנה  |  3/03/11 07:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר דקל
מלחמת ההתשה של לקוח חברות הסלולר בניסיון לקבל מהן שירות    בדרך הוא עבר כמו כדור פינג פונג בין המוקדניות ולמד כי יש שירות ויש שירות. את השירות הטוב תקבלו כמובן תמורת תשלום
איתמר לוין
המדור יצא לראות כיצד נראה יומו של שופט תעבורה, לו יש בממוצע למעלה מ-3,000 תיקים    המסקנה: יש מקום להתייעלות בכל ההיבטים - החל מהימנעות מהגשת כתבי אישום על עבירות שוליות, וכלה בהתנהלותה של הקלדנית    בדרך גם ראינו עוד עסקת טיעון מגוחכת
אורן פרסיקו
עיתונאים שיחקו תפקיד פעיל, פעיל מדי, בפרשת מסמך הרפז ומינוי גלנט, אומר בראיון רונן ברגמן, ממחברי הספר "הבור"    הוסיף: השתדלנו להמעיט בדיון על התנהלות התקשורת בספר. העיסוק הממוקד בתקשורת היה מסיט את תשומת הלב מעיקר הפרשה
אבי דוידוביץ
בכירה לשעבר בבית הנשיא הגישה נגד המדינה תביעת נזיקין בסכום של מיליוני שקלים על נזקים רפואיים קשים שנגרמו לה לטענתה כתוצאה מחקירה אלימה ופרועה שעברה במשטרת-ישראל במהלך חקירת הנשיא משה קצב    העיתון "ידיעות האחרונות" סיפר לקוראיו בהרחבה יתרה על התביעה אך לא דיווח על נסיבות החקירה    נחשוף כאן את מה שהסתיר העיתון מקוראיו
אורן פרסיקו
ערוץ 10 הוציא את דיבתו של יו"ר ארגון המורים רן ארז, וישלם פיצוי בסך 35 אלף שקל, כך נפסק אתמול בתביעת ארז נגד ערוץ 10 ורביב דרוקר. התביעה עמדה על סך של מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il