X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
דואגים לסביבה נקייה [צילום: ליאון אלי]
קלינטק - תערוכת טכנולוגיה נקייה
תערוכת קלינטק מציגה שפע של המצאות שונות החוסכות אנרגיה, מונעות זיהום אויר, משפרות איכות החיים. מיחזור חומרים, בניה ירוקה, אנרגיה מתחדשת. התערוכה מענינת מאוד למקצוען ומעשירה את הידע של אדם רגיל

קלינטק הנה מילת קיצור עבור טכנולוגיה נקיה. זהו מונח המציין מוצרים או שירותים המשפרים את הביצועים התפעוליים בעודם מפחיתים עלויות, תשומות, צריכת אנרגיה, פסולת או זיהום. בחמישי לחודש יולי נפתחה בגני התערוכה בתא תערוכה בנושא ובה מציגים חברות מחו"ל ומהארץ המראים את החידושים האחרונים בשטח.
מארגנת את התערוכה חברת "משוב" שהוקמה לפני כ23 שנה על-ידי חיים אלוש והיא מקיימת שתי תערוכות שנתיות באופן קבוע. תערוכה אחת בנושא חקלאות שתתקיים הפעם בפברואר 2012 וקלינטק שזו השנה ה15 לקיומה והמתקיימת כעת. בתערוכה זו חידושים טכנולוגיים שונים. מוצגים בה אנרגיות מתחדשות,יחזור חומרים, בניה ירוקה וכל מה שיכול לעזור לטכנולוגיה הנקיה.
התערוכה מעניינת מאוד. יש בה שפע של רעיונות, שפע של פתרונות כדי להפוך את חיינו נקיים יותר מבחינה אקולוגית,נוחים יותר ויעילים יותר. אין אפשרות לציין את כל השפע המוצג בתערוכה ואציין רק כמה מהם: חידוש אחד הוא של חברת דפיוזר. זאת מערכת לטיהור שפכים בחיסכון באנרגיה של כ30 אחוז מעלויות האנרגיה בטיהור מי שופכין והפיכתם למים טהורים.
חידוש אחר הנו סתימת נזילות בצינורות ללא צורך בהחלפתם או הוצאתם מהמקום בו הם נמצאים .זה נעשה ע"י הכנסת חומר מסוים לפי הצינור תחת לחץ מסוים וחומר זה סותם את הנזילות. הדבר יעיל ביותר כי מכניסים את החומר בצורה טכנולוגית מסויימת ופשוטה, החורים בצינורות נסתמים ולאחר מכן שוטפים את הצינור והנזילה נפסקת.החומר המוכנס אינו מורגש ,אינו מתערבב עם הנוזל העובר בצינור ומחזיק תקופה ארוכה 20-50 שנה ללא כל צורך בטיפול כל שהוא.
רבים המתקנים הסלולריים הקולטים את קרני השמש וחוסכים בכך באנרגיה יקרה מבלי לזהם את הסביבה. החידושים הם במקום הפריסה של החלקים הקולטים,בשימושים השונים ועוד.
סימביאוטיק הנה חברה ישראלית הקיימת כ5 שנים שפיתחה טכנולוגיה לשימוש בגזי פליטה-CO2 לגידול אצות חד תאיות. לטכנולוגיה זו שני יתרונות. ניצול גז הפליטה מארובות והקטנת כמות הגז המשוחררת לאטמוספרה.
חברת החשמל משתפת פעולה כי האצות שמגדלים מהגזים הם כיער ירוק קטן והתאים עצמם של האצה עשירים באומגה 3 שהוא חומר חשוב ,יקר וחיוני.לאכול אצות זה בריא מאוד כי יש בהם חלבונים,סוכירם ועוד.
חידוש אחר הנו של חברת הידרוספין המציגה טכנולוגיה להפקת מיקרו אנרגיה מזרימת המים בתוך הצינורות של המערכת. חידוש זה מאפשר ליצור כמות חשמל הנדרשת לפעולת המערכת במקומות בהם אין ניגשות למקור חשמל זמין.
עוד חידוש הנו של חברת"הקץ לפסולת עץ" המציגה פתרון להפיכת פסולת עץ לשבבי עץ צבעוניים לחיפוי קרקע המבוקשים בתחומי העיצוב והאדריכלות, דבר החוסך כ-40 אחוז מים בשטחים המחופים.
זאת תערוכה המיועדת למקצוענים העוסקים בשטחים המוצגים אך גם אדם רגיל מהישוב המתענין בחידושים טכנולוגיים יכול למצוא בה ענין רב כדי לספק את סקרנותו ולהעשיר את ידיעותיו בטכנולוגיה המתקדמת. תערוכה בינלאומית זו הנה מקור לא אכזב להחלפת ידע,להפצת חידושים שפותחו בישראל והיא בפני העולם את היכולת הטכנית הגבוהה של ישראל .
לראות או לא לראות: מעניין מאוד למקצוען, מספק את הסקרנות ומעשירה את הידע לאדם הרגיל.

מציגה שפע של רעיונות ופתרונות [צילום: ליאון אלי]
מספקת את הסקרנות ומעשירה את הידע [צילום: ליאון אלי]
תאריך:  10/07/2011   |   עודכן:  10/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קלינטק - תערוכת טכנולוגיה נקייה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פזית רבינא
אתר הקידוח 'מגד 5' עשוי להניב בתוך חמש שנים 10 אחוזים מצריכת הנפט הישראלי. אלא שהשטח שבו טמון כנראה המטמון משתרע גם על שטחים הנתונים בשליטה פלשתינית. בינתיים הם אדישים
ניב שטנדל
עונת הקיץ של ערוץ 10 הסתמנה כמבטיחה, עם לוח שידורים מגוון ותמהיל הנכון    אבל אז הגיע הביטול של וויפאאוט שסימן את הניצחון הטכני לקשת, ו"הדור הבא 24/7" שהוכיח שהערוץ בסך-הכל מנסה לחקות את הזכיינית בלי הרבה הצלחה
אלעזר לוין
מנהל את חברת הנדל"ן הישראלית-פולנית רונסון "והיא גדולה יותר מאשדר"    החברה מוכרת 500 דירות בשנה, מדווחת על רווחים, וזה עתה גייסה כ-100 מיליון שקל בבורסה של ורשה    "בפולין שומרים על לוחות הזמנים, ולא צריך לשלם שוחד"
אריה גלוזמן
מי שטוען כי כלכלת האיסלאם מהווה אלטרנטיבה ראויה לקפיטליזם החזירי של המערב כנראה לא שמע על פקיסטן
יהודה יפרח
הקו העקבי שמציג בג"ץ בתמיכה בשקיפות ובגילוי מידע בעניינם של מועמדים לתפקידים בכירים איננו מחזיק מים כאשר הדרישה מופנית כלפי השופטים עצמם. שלוש תביעות, שלושה פסקים - מצא את ההבדלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il