X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אין זאת כי אם ביש המזל הוא שפקד את אותן מסעדות, שבחרו להשתכן בכפר הירוק שברמת השרון, ושבסופו של דבר ירדו לטמיון. עכשיו מתמודדת על גורלה גם מסעדת "שיפודי התקווה", אם כי נראה שללא הצלחה יתרה
▪  ▪  ▪
הסלטים. לא מרשים [צילום: יח"צ]

אין זאת כי אם מר הגורל פקד את "הגנס" ההונגרית ואת "ציפורה" המזרחית - שתי-מסעדות מיתולוגיות בכפר הירוק שברמת השרון - שניסו בעבר, ללא הצלחה, את מזלן במשכנן שברחוב משה סנה 199, מול שכונת המשתלה שבכפר הירוק.
לאחר שנגזר עליהן לנעול את שעריהן בפני ציבור סועדיהן - מהמר עכשיו על עתידו במקום הזה גם סניפה החדש של "שיפודי התקווה" - רשת הבשרים והסלטים הפופולרית, החולשת על סניפים רבים - מנהריה בצפון ועד אילת בדרום - אלא שבינתיים ללא הצלחה יתרה.
מסתבר שבפרק הזמן הקצר שלה לא עלה, עדיין, בידי "שיפודי התקווה" שבכפר הירוק להמריא למרומים. הרושם שקיבלנו מביקור במקום הוא שהיא ממשיכה לדרוך במקום. מן התוצרת שמופקדת במטבח שלה נותר בפינו טעם עייף למדי, יבש, תפל, חסר כל ועסיסיות, ונורא מכל - גם נעדר-טריות מתבקשת.
לא מרשים
על שולחננו נערם, אומנם, כפתיח, מבחר מרשים של סלטים, ללא הגבלה. רובם הגדול לא הרשים אותנו במאומה. מלבד "החומוס של סבתא ג'ורג'יה" (היה או לא היה?), שהוכן על-פי הכתובים כמתכון סודי - לא היה בהם כדי לפנק בטן שוקקת כשלנו. נאלצנו, לפיכך, להתנחם בהשערה שמן הסתם הם ראו ימים יפים יותר. אלא שעל המחדל הנורא הזה הצליח, במידת-מה, לחפות רק מאפה הלחמנג'ון החמים, שהוגש לנו מטאבון של אבן, וכתוכו נתח קטן של מה שאמור היה להיות בשר-טלה.
מן המנות העיקריות הלכנו על ארבעה שיפודים: של אנטריקוט, שקדים וכבד-עוף. האמת ניתנת להיאמר שכבר אכלנו מוצלחים מהם. במקום להפיח בנו תקווה - הם גרמו לנו רק לייאוש. אפילו באורז ובתפודים הצלויים, שהוגשו בצידם, לא היה כדי לכפר על העוון.
את המצב העגום והמדכא הציל הקינוח. קרם הבוואריה היה עשוי בדיוק כמו שצריך, ספוג כולו בטעם עשיר של חלבה דומיננטית. בסופו של דבר היו אלה הקפה השחור והריחני, עם בקבוקון של סודה צוננת, שהשיבו את רוחנו הנכאה.
השרות היה מנומס ואדיב, וגם זה משהו במקומותינו חסרי-הסובלנות. שילמנו 260 שקל לשניים, כולל תשר של 15%, בתקווה ש"שיפודי התקווה" ילמדו, סוף סוף, את הלקח המתבקש מהם.

תאריך:  15/05/2012   |   עודכן:  15/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שיפודים חסרי תקווה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בין הרע והגרוע
ידידי  |  15/05/12 12:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
חברת הביטוח הפניקס לא היססה להאשים בכזבים טייס קרב שנפל בשבי, שבנו נפטר מסרטן ושאיבד את הראייה בעינו - הכל כדי להתחמק מתשלום הפיצוי    ביהמ"ש דחה בשתי ידיים את טענותיה והורה לה לשלם את מלוא הפיצוי החודשי מאז 2004
ד"ר להבית אקרמן
מומלץ לשטוף את הידיים רק במידת הצורך    ניתן ללחוץ את ידיהם של אנשים הסובלים מאקזמה בכף היד ללא חשש    מומלץ להשתמש בכפפות לפרקי זמן קצרים או לאוורר את היד מדי מספר דקות
צילה שיר-אל
בימים של סערת רוחות בכנסת חשוב מאוד שנלמד קצת על אופיים של המנהיגים שלנו, דרך ניתוח מפותיהם האישיות
יעל גתי
במקום לקנות פיתות, העדיפו לחם מלא וגם לחם קל    הביאו כמה שישיות מים במקום שתיה מוגזת ומיצים    בתור ארוחות קלות ובין לבין, אפשר להביא פירות, פירות יבשים, אגוזים, שקדים ופריכיות אורז
שולמית קיסרי
טרגדיות מתרחשות אצלנו מדי יום. כל מעשה פשע אפשרי הוא בן-בית אצלנו וחזון נפרץ. האם ממשלתנו הנאורה תעמוד מנגד ותיתן לפשע להשתלט על חיינו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il