X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בנושאים אישיים ייתכנו קשיים בזוגיות כיוון שהנסיגה מחדדת את הקשיים שבדרך כלל מתעלמים מהם ולמעשה קיים חוסר רצון להתעמת איתם
▪  ▪  ▪

שלום לכולם...
והפעם מלכת האהבה והכספים נכנסת לתקופה פחות נוחה. מה זה אומר מבחינתנו?
ונוס, הכוכב המשפיע על מערכות יחסים וכספים, נכנסת השבוע לנסיגה ובמזל גדי עד לסוף חודש ינואר 14. ונוס נמצאת במצב זה בממוצע אחת לשנה וחצי ולמשך חודש וחצי.
בנושאים אישיים ייתכנו קשיים בזוגיות כיוון שהנסיגה מחדדת את הקשיים שבדרך כלל מתעלמים מהם ולמעשה קיים חוסר רצון להתעמת איתם.
במידה ותטפלו בנושאים הבעייתיים הדורשים טיפול, תצאו מחוזקים יותר בזוגיות ובמידה ולא ייתכנו סיכויים לפרידה. מערכות יחסים שיתחילו בזמן זה עשויות להיתקל בקשיים או להסתיים עם סוף הרטרו.
בנושאים כלכליים עשויות לפרוץ בעיות חדשות שלא חשבתם עליהם ובמקביל תצטרכו מעוף וערנות מחשבתית כדי להתגבר על הבעיות.
מומלץ לא ליזום החלטות כלכליות חדשות בפרק זמן זה.
כדי לדעת כיצד אתם מושפעים במישור האישי ו/או הכלכלי מומלץ לכם להכין מפה אישית.
ולהלן תחומי השפעת וונוס לכל המזלות
טלה
ונוס מבקרת אצלכם בבית הקריירה. ייתכנו אופציות רבות להתקדמות בעבודה. אך בגלל מהלך וונוס ברטרו נראה כי הכול עומד במקום. התאזרו בסבלנות עד לסיום הרטרו.
שור
ונוס מתארחת בבית הנסיעות שלכם. זה הזמן שלכם לנסיעות קצרות ובמידת הצורך אף ארוכות לרענון וחידוש הקשרים האישיים. יחסים שמתחילים עכשיו יצטרכו עוד זמן לחיזוק הקשר.
תאומים
ונוס מתארחת בבית האינטימיות שלכם. קיימת אפשרות כי אתם נמצאים במצב נסיגה בתחושותיכם, עובדה שמפתיעה אף אתכם. חכו לסיום מהלך הרטרו עד לפני קבלת החלטות.
סרטן
ונוס מבצעת את מהלך הרטרו בבית הזוגיות שלכם. ועל כן נפתחות בפניכם הזדמנויות חדשות להכיר מועמדים פוטנציאליים למיסוד קשר. יחד עם כך חכו לסיום הרטרו לפני גיבוש עמדות.
אריה
ייתכנו קשיים חברתיים בנושאי עבודה וזאת כתוצאה מכך שלא עמדתם בהבטחות שהבטחתם לאחרים. עליכם להוכיח עצמכם בצורה יותר משמעותית, על-מנת שלא להקצין את היחסים.
בתולה
ונוס נמצאת אצלכם בבית הרומנים והילדים ומעלה בפניכם את ההבנה כי ייתכן שבתחומים אלה אתם זקוקים להתארגנות מחודשת מתוך הסתכלות חדשה על הנסיבות.
מאזניים
ונוס נמצאת אצלכם בבית המשפחה במצב נסיגה. מערכות היחסים עשויות לעלות עכשיו על שרטון וזאת כתוצאה מהבדלי השקפות שקשות מאוד לגישור. מאחר שהכול נשאר במשפחה חשוב מאוד שתנסו לגשר על הפערים.
עקרב
ונוס נמצאת אצלכם בבית הסביבה הקרובה והלימודים. יש לכם רצון לשנות את סביבת מגוריכם בגלל קשיים חוזרים ונשנים עם אנשים קרובים. חכו ליציאת וונוס מרטרו לפני קבלת החלטות.
קשת
ונוס נכנסה אליכם אל בית הכספים. מהלך זה של הרטרו עשוי לחדד אצלכם את הבעיות הכספיות הלא פתורות שעד עכשיו העדפתם לא להתמודד איתם ואולם נראה שתקבלו עזרה מחברים כיצד לפתור את הבעיות.
גדי
ונוס נכנסה אליכם לבית המקושר עם הצורך שלכם בביטוי עצמי ותעלה אצלכם למחשבה נושאים הקשורים בזוגיות שלכם. ייתכנו קשיים בין הצורך לבטא את עצמכם באופן אישי לעומת מי אתם בתוך המערכת הזוגית.
דלי
ונוס נכנסה אליכם לבית סגור המאופיין עם נושאי תת הכרה. ועל כן, היחסים שלכם עכשיו עשויים להיות אפופים בתחושת סודיות ובמקביל ייתכן כי תרגישו קושי במימוש הקשר.
דגים
ונוס נמצאת אצלכם בבית החברים והחברה. נראה כי יגיעו אליכם הצעות שונות שעשויות לקדם את מעמדכם החברתי. היזהרו מהצעות סרק שאין עימם כוונה אמיתית.
תאריך:  18/12/2013   |   עודכן:  18/12/2013
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי מן
בחורף 1950, כאשר גויס צה"ל לסייע ליושבי המעברות, קרא אברהם עופר לעיתונות להתריע על הסכנה לדמוקרטיה בכך שהצבא הופך ל"מציל" המדינה גם בנושאים אזרחיים לחלוטין
ד"ר אלכסנדר לרנר
המרכז הרפואי זיו בצפת קורא לגולשים להישמר מפני פציעות שרירים וגפיים במהלך גלישה בחרמון
יואב יצחק
שמחתו של מוטי בן-משה - מוקדמת    בטרם יקבל לידיו את השליטה בקבוצת אי.די.בי, אם בכלל, הוא יצטרך לשכנע את הרגולטורים כי הצהרותיו בנוגע להונו הינן נכונות וכי הוא בעל השליטה האמיתי היחידי בקבוצת אקסטרא    ספק אם יוכל לעמוד בכך    הבדיקה עליה הורה השופט תימשך שבועות ואולי חודשים    נוחי דנקנר ימשיך בינתיים בתפקידו. "המילה האחרונה טרם נאמרה" - אמר וידע מה הוא אומר
ראובן לייב
יותר מכל מסעדה אחרת מיטיבה מסעדת "שרה" לייצג, כבר יותר מארבעה עשורים את מאכלי העדה הדומיננטית של יפו. הכל בזכות המבשלת המיתולוגית שלה, פאני
עליס בליטנטל
המחזה "האדרת" על-פי ניקולאי גוגול העולה בתיאטרון החאן הירושלמי הוא למעשה תמצית רוחו של גוגול. הבימוי הכה מיוחד, צוות השחקנים שהבימאית שיר גולדברג מצליחה להביאם לשיא כל היכולות שלהם, עיצוב הבמה והתלבושות שיחד חוברים למיקשה אחת – כל אלה מעמידים הצגה כה ייחודית, שלא בכל יום זוכים לשכמותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il