X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
התאמת המזלות נועדה לעזור לנו להכיר את האפשרויות הקיימות במערכות היחסים על-ידי הכרה ובחירה של המזל הנכון לנו, אנו יכולים לעזור לעצמנו לבנות מערכות יחסים בריאות ומאושרות
▪  ▪  ▪
מצבים עדינים [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

בימים אלה אנו בעיצומה של תקופת החג והסגר בה אנו ממשיכים להיות שעות רבות וארוכות עם הקרובים לנו ביותר במעגל המשפחתי המותר לנו. ידיעה על התאמת המזלות יכולה לעזור לכולנו במקרים בהם עדיין נשארו נושאים בלתי פתורים ואנו זקוקים לעזרה כדי לדעת כיצד להתנהג ומיהם האנשים שיכולים לעזור ולכוון למטרות שאתם זקוקים בחיים הרגשיים והמקצועיים.
ייתכן כי נקלעתם למצבים עדינים בעקבות החג והסגר ועדיין לא מאוחר ואף הזמן הנכון לתקן ולשפר קשרים. מומלץ לכם לדעת כיצד לנהוג לפני שאתם מגיעים להחלטה בנוגע לנושאים משמעותיים.
כדי להקל על עצמנו את ההתנהלות עם הקרובים לכם מצורפת להלן רשימה העוזרת להבין מהי היכולת הפנימית שלנו להתחבר אל ילידי כל המזלות. נכון שמשפחה לא בוחרים כמו שנאמר, אבל חברים כן... ותמיד טוב לדעת ולהכיר את הכוחות הפועלים מולנו...
ולסיכום, התאמת המזלות נועדה לעזור לנו להכיר את האפשרויות הקיימות במערכות היחסים. על-ידי הכרה ובחירה של המזל הנכון לנו, אנו יכולים לעזור לעצמנו לבנות מערכות יחסים בריאות ומאושרות. על-מנת לא לעשות טעויות, מומלץ לכולם לקרוא על התאמת המזלות הבסיסית ולנהוג לפיה.
התאמת מזלות
ההתאמה בין המזלות השונים נעשית על-פי המזל בו נולד האדם הנקרא גם מזל השמש. באסטרולוגיה קיימים 4 יסודות המחולקים לקבוצות: אש, מים, אוויר ואדמה. כל מזל משתייך לאחת מהקבוצות הנ"ל.
להלן המזלות לפי היסודות:
אש: טלה, אריה וקשת.
אדמה: גדי, שור ובתולה.
אוויר: מאזניים, דלי ותאומים.
מים: סרטן, עקרב ודגים.
ההתאמה נעשית לפי חוקי ההיגיון של הטבע האנושי. מזלות האוויר יתאמו בעיקר למזלות האש כיוון שהאוויר מלבה את האש. ההפריה תהיה הדדית ולכל אחד יהיה צורך ברעהו על-מנת להמשיך להתקיים ולהתפתח. מזלות המים ירוו את מזלות האדמה ויתנו לה את הלחות הדרושה על-מנת לא להתייבש ויחדדו את הצורך בהדדיות עבור תחושת ההשלמה והמשכיות החיים.
ואולם... רבים בוחרים דווקא את המזלות המנוגדים להם ואז... מזלות המים יכבו ויחנקו את מזלות האש, כיוון שלמרות שמזלות האש דומיננטיים ובולטים יותר, הרי שהשקט והפסיביות של מזלות המים יכבו ויחנקו את הדינאמיות של מזלות האש. מזלות האדמה יכבו ויחניקו את מזלות האש בכך שמזלות האדמה איטיים ואף שמרניים מדי לקלילות ולקצב של מזלות האש ולכן מזלות האש ירגישו כבויים וחסומים אנרגטית.
מזלות האדמה והאוויר יכולים לחיות זה לצידו של זה חיים שלמים ללא מעורבות רגשית כיוון שאין קשר בין האחד לשני אלא בצורה מלאכותית ויתרה מכך האדמה אומנם זקוקה לאוויר כדי לנשום, אך ככל שנערים יותר אדמה (כובד) על מישהו הוא ירגיש תחושת מחנק. מזלות האוויר ומזלות המים עשויים לחיות חיים שלמים בניסיון לגרום לצד שכנגד להבין זה את צורכי זה ואולם בבסיסם צרכיהם האישיים שונים ולכן החיבור עשוי להיות מלאכותי ומתסכל.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - קיימת אצלכם תחושה של חוסר סבלנות הגוברת והולכת במיוחד בכל הנוגע לאנשים קרובים לכם, ברמה האישית והחברתית בגלל השפעות החג והסגר
▪  ▪  ▪

טלה
השבוע הקרוב יגרום לכם להיות חסרי סבלנות, בעיקר עם הקרובים לכם בנושאי עבודה שאתם חייבים לעשותה וגם בגלל העובדה שאתם מגיעים למצבים של קרבה עד אשר מבחינתכם לא נשאר לכם מרחב מחייה ולכן אתם עצבניים מתמיד. בפרק זמן זה מומלץ לכם להיזהר בלשונכם ולהשתדל לא להגיד את כל מה שעולה על דעתכם. נצלו את הזמן לעסוק בענייני כספים ולטפל בהם.
שור
הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה רבה נמצא כבר בבית הקריירה שלכם החודש ולכן זוהי תקופה מצויינת עבורכם לפעול למימוש תוכניות שדורשות בעיקר כוח פיזי. יש לכם יכולת להתמודד עם קשיים משמעותיים בחייכם ואל תתנו לחוסר ביטחון פנימי להפריע לכם במטרות שהצבתם לעצמכם. בתקופה זו נמצא גם הכוכב שלכם ונוס, בבית הכספים כך שתוכלו לפתור בעיות כלכליות.
תאומים
הכוכב ונוס שמעיד על היכולת שלכם ליצור יחסי אנוש טובים עם הזולת, נמצא כרגע במזל שלכם ולכן זוהי תקופה מצוינת לחזק ולשפר מערכות יחסים שגוועו. תקופת הקורונה גורמת לכם לעשות חישוב מסלול מחדש ולכן אתם יוצרים קשרים עם אנשים שעד היום ניסיתם להוציא אותם מחייכם. הרשו לעצמכם להתפנק ולבלות עד כמה שאתם יכולים ובדרך תגלו שגם האחרים מעוניינים לשמח אתכם.
סרטן
אתם נמצאים בתקופה שהיא מלאת קונפליקטים בין עשייה למה שטוב לכם ובין עשייה שהיא טובה יותר לזולת ונראה שאין לכם יכולת להכיל את כל מה שעובר עליכם, לכן מבחינה רגשית אתם טעונים מתמיד. כספים שאתם מצפים להם לא יגיעו בשלב הזה ותאלצו להסתפק במה שיש לכם ובכל זאת אל תדאגו מבחינה כספית, נראה שתסתדרו על הצד הטוב ביותר בתנאים הקיימים.
אריה
אתם נמצאים בתקופה שבה כוכב מארס שהוא כוכב פעיל ואנרגטי משפיע על בית השותפויות האישיות שלכם ונראה שאתם מתקרבים לתקופה שהיא מאין תקופת על חזור. נסו לקחת לעצמכם פסק זמן ולא להתרגז עד כמה שאפשר, כיוון שמילים שתאמרו אותם עכשיו יהיה להם משקל בשלב מאוחר יותר. נסו לנוח כמה שיותר ועד כמה שאפשר בתנאים הקיימים. עוד מעט תתחילו מחדש.
בתולה
חשוב לכם מאוד בפרק זמן זה של חייכם לרצות את הקרובים לכם מבחינת הקריירה ואם אין ברירה גם להיכנס לעימותים. זה לא הזמן הנכון לעשות זאת. חשוב מאוד שתלמדו להתחשב בזולת ולא תרשו לעצמכם לדרוש תשומת לב בצורה כפייתית אלא בצורה מעודנת. ייתכן שאתם בטוחים שאתם פועלים נכון, אך מומלץ לכם לבדוק עם הממונים עליכם ולתאם איתם ציפיות.
מאזניים
אתם נמצאים לקראת סיום מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי עדיין תקופת מבחן משמעותית לתוכניות שלכם ובעיקר לאלה העתידיות. נראה שאתם בטוחים בצדקת דרככם ולכן אתם גם מקרינים זאת על האחרים שמוכנים לעזור לכם במימוש מטרות רחוקות, גם אם כרגע הן לא נראות לכם מעשיות. מבחינת מערכות יחסים אתם נמצאים בתקופה מעולה לחיזוק קשרים ולהליכה משותפת קדימה.
עקרב
השמש בשמים נמצאת אצלכם בבית הזוגיות ומאירה תחום זה ומעידה כי נושא זה הפך להיות מאוד טעון ודומיננטי עבורכם. גם אלה שלא מצויים במערכת מחייבת מרגישים כי זה בדיוק הזמן לפעול בנדון והרצון שלכם גובר למערכת יציבה ומעשית. ייתכן שאנשים שקרובים אליכם יפעילו אתכם רגשית ואתם תהיו נסערים בשל כך וגם בגלל העובדה שאתם מוצאים עצמכם מובלים ביחסים, עובדה שאינה קוסמת לכם.
קשת
נראה שבתקופה האחרונה אינכם מוצאים מנוחה. לא רגשית ולא פיזית ואתם כל הזמן מונעים תחת צרכים של אחרים בסביבתכם שחשוב לכם לספק אותם. התסכול הוא מנת יומכם היומית לאחרונה. לכן חשוב שתשנו את זוית החשיבה שלכם, תלמדו להרגיע את עצמכם ובמקום לחשוב בצורה פסימית, התחילו לצבור לעצמכם זכרונות חיוביים - כאלה שיחליפו את השליליים ובעיקר יגרמו לכם לשלווה.
גדי
אין ספק שאתם יכולים לשמש מודל חיקוי לכל מי שרוצה לסלול לעצמו את הדרך להצלחה. אינכם מתייאשים ואתם פועלים נמרצות כדי לקבל את מה שאתם חושבים שמגיע לכם. הפרט הקטן שאתם שוכחים הוא העובדה שכדאי שגם אלה העובדים מולכם או בכפוף לכם יהיו מרוצים ולא ירגישו שאתם נדחפים לעיתים על חשבונם. רק שיתוף פעולה אמיתי עם העמיתים לכם, יעזור לכם להצליח.
דלי
מבחינה אישית ומשפחתית אתם נמצאים בתקופה טובה והחג המעלה אצלכם את הצורך במשפחתיות. נראה שאתם מוכנים לפעול לשם כך. זה בדיוק הזמן שהסביבה גומלת לכם על המחויבות הארוכה שלכם ואנשים שכבר מזמן לא ציפיתם מהם, מגיבים אליכם בחיוב. ייתכן שבתוך כל הנחת המשפחתי שלכם מהסביבה, יהיו גם כמה רגעים לוחצים אך אל תתרגשו מכך והמשיכו בקו שהתחיל.
דגים
אתם עסוקים מאוד בנושאי כספים כיוון שנראה לכם שלאחרונה אתם מוציאים כספים רבים מעבר למה שתיכננתם ועובדה זו מאוד מטרידה ומציקה לכם. מאחר שהכוכב סטורן נמצא בבית תת-המודע שלכם נראה שאתם מופעלים רגשית מדי, דרך הפחדים שלכם. למרות ההבנות שלכם ליכולות הפנימיות שלכם, עדיין אינכם מרוצים מהתהליך שאתם עוברים. הסביבה המשפחתית תומכת בכם וזה מה שחשוב.

מומלץ לעשות מפת התאמה אישית לפני לקיחת מחויבות בכל הנוגע ליחסים בין אישיים ומקצועיים.
מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  13/04/2020   |   עודכן:  13/04/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
חזרתי לספר של חמוטל שבתאי ואני אומר בהכנעה רבה: אני קורא ספר של סופרת, בתו של יעקב שבתאי, סופר אהוב עלי במיוחד, ואומר: שבשנת 1997 הצליחה הסופרת לתאר ברומן, הנושא את השם 2020, תיאורים שיש בהם דמיון רב לכל מה שאנחנו חשים היום בשנת 2020
שרון נריה בר-און
סיכום הערך הנומרולוגי של הספרות הוא 7=1312. הספרה 1 הנמצאת בחזית השנה (1312), מתארת את הרעיון והעוצמה הגלומה בתקופה זו לחולל התחלה חדשה, פעולה יזומה בעלת גוון של תעוזה ללא פחד
יוני בן-מנחם
המגעים לעסקת חילופי שבויים בין ישראל לחמאס מתקדמים אך ברש"פ גובר החשש כי ביצוע העסקה יחזק את מעמדה של חמאס ברחוב הפלשתיני ויחליש את מחמוד עבאס. חמאס תדרוש גם את שחרורם של רבי המחבלים מרוואן ברגותי ואחמד סעאדאת, על-פי גורמים בפתח, הרש"פ אינה מעוניינת בשחרורו של ברגותי
יורם דורי
משבר הקורונה והטיפול בבתי האבות הסיעודיים העלה במוחי את המחשבה המזוויעה שיש אצלנו מי שאימצו את הגישה האסקימואית לאזרחים מבוגרים מאוד
יוסי דר
איך הגענו לכך? מי אחראי? האם זה שוב ה- ש"ג? - הכל ייבדק בוועדת חקירה ממלכתית שבוודאי תקום בבוא היום. בדבר אחד אין ספק: כיוון שהמדובר ביותר מבית אבות אחד - האחריות לא תעצור אצל ה-ש"ג. היא חייבת לטפס למעלה וגבוה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il