X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
באחרונה, אני שומע את הבורות זועקת, האווילות גוערת, הריקנות זועמת והעם ארציות חוגגת, במיוחד כשמגישים ופרשנים ולדאבון הלב גם אישי ציבור, מתמודדים בנושאים הקשורים להלכה
▪  ▪  ▪
לא חובה [צילום: פלאש 90]

גילוי נאות, איני שליחו של האל, איני כלי קודש שלו, איני ממונה על הדתומטר, איני מוסמך לפסוק הלכה בנושאי יהודי. אני רק יהודי פשוט שהוריו היו יהודים פשוטים וילדיו הם יהודים במלא מובנה של המילה יהודי. כיהודי פשוט עד מאוד, חוליה בשרשרת הדורות של אבות אבותיי, אני מבקש לשתף בכאב העצום בהו גברת בורות ומר כסילות חוברים יחדיו להדיח את האל מכיסאו, לקרוע בראש חוצות את ספר ההלכה לאורו אנו חיים והוא מקור חיותינו.
לעיתים אני שומע מראיינים בכלי התקשורת המתבטאים בנושאים שהבנתם בהם שווה להבנתי במשחק רוגבי. מאחר שאין לי בדל של מושג במשחק רוגבי הרי שמעולם לא חשבתי לבחור את סגל השחקנים, לקבוע את חוקי המשחק, להחליף את השופט, לשנות את אופי המשחק, לקבוע את גודל המגרש.
באחרונה, אני שומע את הבורות זועקת, האווילות גוערת, הריקנות זועמת והעם ארציות חוגגת, במיוחד כשמגישים ופרשנים ולדאבון הלב גם אישי ציבור, מתמודדים בנושאים הקשורים להלכה. הדברים אינם זקוקים לראייה, הם זועקים בכסילותם ומאמינים כאדוקים שתורתם החדשה היא התורה, שההלכה המומצאת היא ההלכה, שהמסורות הן המלצה ושהקב"ה בכלל נתון לחסדיהם, ברצותם יכבדו, ברצותם ירמסו.
כבר השכילו אותנו, הבורים המביכים כי שירות צבאי הוא נקודת זכות בדרך לגיור, דיבור בשפה העברית היא נקודת זהב, תרומה לקהילה היא הוכחה ניצחת, השתתפות באולימפיאדה היא נוק אאוט. וכך, במסגרת המאבק הסמוי והגלוי בחוסנו של העם היהודי פועלים כוחות פנים וחוץ לטשטש את הזהות היהודית של המדינה היהודית באופן שיטתי ועקבי. הפועלים המתמידים לקעקע את זהות המדינה מעודדים ריכוך, שינוי וביטול ההלכה באמתלות שונות ובעיקר משונות.
העם היהודי בניגוד לעמים אחרים אינו עוסק במיסיונריות, אינו פועל באופן אקטיבי לגייר בני עמים אחרים, בניגוד לנצרות, היהדות אינה עסוקה בגיור סיטוני. יהודי הוא מי שנולד לאם יהודייה או מי שעבר תהליך גיור מלא על-פי ההלכה. הסיסמאות של בעלי אג'נדות המבקשות לצייר את היהדות כדת המערה, דת החשוכים, דת הבורים והפרימיטיביים מספרות סיפור כזב אשר כל מטרתו להבאיש את ריח היהדות הנאמנה. סיסמאות כמו יהדות מאירת פנים, גיור ידידותי ועוד שאר אמירות מן הסוג הזה, מטרתן אחת היא, כרסום עמוק במכנה המשותף היהודי אשר עמד במבחן הדורות.
לדאבון הלב הנתון המבהיל של כל שישה מתוך שבעה עולים בשמונה השנים האחרונות אינם יהודים על-פי ההלכה הוא נתון מטריד ומדאיג. בהערת שוליים אשתף כי במקום עבודתי מתקיים אולפן למי שמתחזים לעולים יהודים מזרע ישראל אשר חלק שאינו מבוטל מהם כלל אינו מעוניין אף בלימוד השפה העברית ועם קבלת סל הקליטה וההטבות נוטש את הארץ. אלה אינן אגדות עם אלא בדידי הווי עובדא. על כן, כשאני שומע את הבורות משתוללת ואת הטיפשות מתפרעת בראש חוצות, כשאני מאזין לתועמלנים בעלי אג'נדות של מדינת כל אזרחיה מתערבים בסוגיות הלכתיות כתלמידי חכמים מופלגים אשר שנו ולמדו, בשרי נעשה חידודין חידודין.
תהליך הגיור על-פי ההלכה הוא ברור, מי שמבקשים להצטרף לעם היהודי מוזמנים בשמחה, מוזמנים לעבור מסע מורכב ומאתגר, מסע מאיר פנים, מחבק, עוטף, מכיל, מבין, מסע שכולו שמחה על ההחלטה המשמעותית להצטרף לעם הנצח, מסע מאיר פנים אשר אינו בא על חשבון ההלכה, אינו מנוגד להלכה ולמסורות כמלא הנימה.
המציאות הנוכחית מציבה אתגרים רבים במאבק על שמירת הזהות היהודית (גזען, פשיסט, קנאי, חשוך, פרימיטיבי, היטלר לא הבחין בין גיורים, מי שמך להיות פרקליטו של אלוקים, תתבייש לך איש המערות הנבער, הנה השתתי את האמירות המשתיקות עליי מראש, לחסוך את שיח סתימת הפיות). ידע כל מי שמבקש להצטרף אל העם היהודי כי עליו לעשות דרך, עליו לקבל החלטות, עליו לצעוד במשעול בו צעדו לפניו רבים וטובים. להיות יהודי זו זכות עצומה. איש אינו חייב לנהוג כך, איש אינו חייב להיות יהודי, כל כך פשוט, כל כך ברור.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  10/03/2022   |   עודכן:  10/03/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כשגברת בורות ומר כסילות חוברים יחדיו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בן סבו הוא "יהודי במלוא המובן"
שלמה המגיב  |  10/03/22 17:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד ארגז
אלו שתמרנו ודחקו את פוטין לפינה ידעו, או לפחות היו אמורים להבין, שפוטין עלול לממש את איומיו ולפלוש לאוקראינה
יוני בן-מנחם
הרש"פ מסרבת לגנות את רוסיה על הפלישה הצבאית לאוקראינה ויו"ר הרש"פ הורה להנהגה הפלשתינית לשמור על שתיקה. הרש"פ זועמת על הקהילה הבינלאומית ומאשימה אותה ב"מוסר כפול" בכך שהיא מאשימה את רוסיה בפשעי מלחמה אך מתעלמת מ"פשעי המלחמה" של ישראל כלפי הפלשתינים
יאיר נבות
אלווירה נביולינה נאלצת כעת להתמודד עם מציאות כלכלית איומה, בלתי אפשרית כמעט, עם צרות בצרורות ובכל החזיתות, מטבע קורס, ירידה בדירוג של רוסיה על-ידי חברות הדירוג, התקרבות לחדלות פירעון ובריחה המונית של עסקים ותאגידים בינלואמיים מרוסיה
דן מרגלית
במבט ראשון נראה כי נפתלי בנט והרצוג משתפים פעולה ביעילות למען ישראל    לא שאין להם אגו    במקום בו מצויים פוליטיקאים יש הרבה אגו    אך כאשר הוא מרוסן ומידתי ואינו גולש למקומות אסורים אין בו כדי לחבל באינטרס הציבורי הממשי
יאיר נבות
יחריף ויחזק את תחושת המצור מבית, "רוסיה נגד המערב הרוצה בקריסתה", ולא ירפה מאוקראינה. הרעיון שפוטין יצא למלחמה כדי שזלנסקי יכיר בריבונות הרוסית על חצי האי קרים או בעצמאות היישויות הפרו-רוסיות בחבל דונבאס איננו מתקבל על הדעת. לא אלה ה"הישגים" שעבורם יעצור פוטין כעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il