X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כוחות צה"ל בכפר סאלם ליד שכם [צילום: נאסר אשתייה/פלאש 90]
לחימה בשכם
ובמציאות הבינלאומית הקשה, ובעיקר בעידן של בחירות כאשר כל המערכת נתונה להסתה של קיצוניים ולהתנכלות של ימנים חסרי מעצור כלפי מסיקי זיתים פלשתינים - אני סבור כי צה"ל מנהל את המלחמה בטרור בהצלחה מרובה, בל אחטא בשפתיי.
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

לפני כמעט 4,000 שנים לחמו בני יעקב בבירת השומרון בהגנה על אחותם דינה. לפני 55 שנים חזרו לשם חיילי צה"ל בקרב על השומרון, שהוליד את שירה של דליה רביקוביץ "עמק דותן". עתה עוד לא נשמעה יצירה כלשהי נוכח פעילות צה"ל והשב"כ והמשטרה באמצעות מג"ב הלוחמים לעקור את הטרור מן הקסבה בלב העיר.
"גוב אריות" הוא קבוצת טרור בחסות המחדל הן של ממשלות ישראל והן של הרשות הפלשתינית אשר כל אחת בזמנה חוטאת לתהליך השלום. אך טרור יוצר דחיפות כבחדר טיפול נמרץ בבית החולים. אין זמן לדעת מה גרם למחלה החריפה, צריך להנשים ולהחיות את החולה. חובה להילחם בעיר הצפופה. זה מה שאני מסיק ככלל מדיווחיהם הראויים של אוהד חמו וניר דבורי.
בנתונים אלה, ובמציאות הבינלאומית הקשה, ובעיקר בעידן של בחירות כאשר כל המערכת נתונה להסתה של קיצוניים ולהתנכלות של ימנים חסרי מעצור כלפי מסיקי זיתים פלשתינים - אני סבור כי צה"ל מנהל את המלחמה בטרור בהצלחה מרובה, בל אחטא בשפתיי. הוא מממש את יעדיו בזהירות ובנחישות. נכון ש"כאשר כורתים עצים נופלים גם שבבים", כמאמר רוסי עממי, אך ההכוונה שלו לפעול בדיוק, בנחישות אבל בצמידות למטרות מדויקות ודקיקות הופכת את פעילותו בקסבה לראויה לצל"ש.
כמה מיחידותיו עושות זאת בהתמדה ולאורך זמן. זה מאמץ אישי בעידן של אנוכיזם מצד לוחמים שבוודאי לא שיערו בעת גיוסם כי ייקראו להילחם בצורה זו. ליד המלים לוחמי צה"ל יש להוסיף כשותפים מלאים גם את עמיתיהם/ות העושים עימם מהשב"כ ומהמשטרה.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  25/10/2022   |   עודכן:  25/10/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר נבות
שגריר רוסיה באו"ם ואסילי נבנזיה שיגר מכתב למזכ"ל האו"ם ומזהיר: "אנו דוחקים במדינות המערב להפעיל את השפעתן על המשטר בקייב לנטוש את תוכניותיו המסוכנות המאיימות על השלום הבינלאומי והיציבות. יהיו להן השלכות חמורות"
עמנואל בן-סבו
האם גם הפעם אזרחי מדינת ישראל יצביעו ימין ויקבלו שמאל, יצביעו שמאל ויקבלו ימין? האפשרות הזו מסתמנת כאפשרות ריאלית במיוחד בימים האחרונים, טרם הבחירות
אביתר בן-צדף
חלק חמישי מזיכרונותיי ממלחמת יום הכיפורים    בגדי דגמ"ח לגמדים בלבד    כריך, פרי, או נייר טואלט, בחגור במקום זוג רימוני-יד    ערכת הסט"ח לא זכתה בפרס ביטחון ישראל    מקלחת מג'ריקן בגולן הקפוא לעומת מקלחת מהבילה אצל ה"דודות"    הכלל הקדוש במטבח צבאי    כבר אינני קל-רגליים    ביקור החברה קטיושה    נחיתת הרכבת האווירית    סוגיית רמיקוב טרם נפתרה
מחלקה ראשונה
הכנס מתקיים לראשונה בקמפוס המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע. משתתפים בו ראשי המפלגות המתמודדות לכנסת ה-25. הכנס עוסק בסוגיות העומדות בראש סדר היום הציבורי בתחומי חברה, חינוך, ביטחון, כלכלה, משפט, דת ומדינה ועוד [ל' בתשרי תשפ"ג, 25 באוקטובר 2022]
איתן קלינסקי
אני חש, שלנגד עינינו נעקדת תכלית הבריאה להשתית בנדבכי קיומנו את הטוב    צר לי, שבמציאות חיים מדממת בארצי האהובה נעקדת תכלית הבריאה ונעקד מחולל הבריאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il