X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מאותו ענף במשפחה [צילום: AP]
נמצא התאום החרדי שלי
כבר הודיעו לי שנמצא התאום שלי שמתאים לי כמו המכסה לסיר, כשאני המכסה והחרדי הוא הסיר לא יהיו בינינו קשיי תקשורת כי יידיש למדתי זה מכבר, שירים חסידיים אני אוהב ופרק יומי בתהילים אני קורא ממילא הבית שלנו היה גדול עלינו אחרי שהילדים עזבו, אז החרדים יתיישבו בכל החדרים ואנחנו נסתפק בחדר הארונות

הממשלה החדשה מתכננת להצמיד לכל חילוני תאום חרדי, שיהיה עליו לפרנס אותו ואת משפחתו, לדאוג לבטחונו כחייל או שוטר, לספק לו את כל מחסורו ולהעניק לו דיור, אוכל, מילגת לימודים בישיבה, ביגוד, שטריימל וכרטיסי טיסה לברוקלין ואומן. בתמורה התאום החרדי מתחייב לספק לחילוני תפילות יומיות, ברכת השם ומזוזה.
במקור רצו לבצע את ההצמדה דרך משרד האוצר, אך מכיוון שנאלצו לוותר על האוצר לסמוטריץ', החרדים הגיעו למסקנה שהם לא פריירים ולא מוכנים שהחרדלי יחתוך קופון לטובת כפרי פוטיומקין בהתיישבות הצעירה. אין כמו מגע ישיר בין הצדדים, כך לא ילכו לאיבוד שום כספים, מכל אחד לפי יכולותיו, לכל אחד לפי צרכיו, והחרדי זוכה.
כבר הודיעו לי שנמצא התאום שלי שמתאים לי כמו המכסה לסיר, כשאני המכסה והחרדי הוא הסיר. שמו יענקלה זילברקנופף טולדאנו והוא אח תאום שלי. שנינו מזל תאומים, שמנו יעקב, אותו מוצא, כי לחרדי אילן יוחסין מדוד המלך דרך גלות ספרד, הרמב"ם, טולדו ועד החסידות שהקימו ליד קניגסברג, שהוציאה רק עילויים, כפתור ופרח.
וזה אכן מקור השם של התאום שלי. משפחת כפתור ופרח המפוארת התפצלה לשני ענפים - קנופף (כפתור) עם הענפים זילברקנופף (כפתור כסף), גולדקנופף, אייזנקנופף, על-פי המתכת של הכפתור ובלום (פרח) עם הענפים גולדבלום, רוזנבלום, רוטבלום, לפי צבע הפרחים. התאום שלי גם חיבר את "התיאוקרטיה השלישית של ישראל".
מעיון קצר בספר מתברר שהספר דוגל בהקמת מדינת הלכה תאוקרטית עם בניית בית המקדש השלישי, ביטול 4 זרמי החינוך הנפרדים והנהגת רק זרם חינוך אחד חרדי, חופשת לידה של שנה לאב ולאם על כל ילד כבשוודיה, וכך עם תריסר ילדים החרדים יחיו בשבתון של 12 שנה. אחר כך יקבלו משכורת חודשית על כל ילד עד גיל 18.
נראה לי שהבחירה מאוד מוצלחת וזאת תחילתה של ידידות מופלאה, כמו בקזבלנקה, לשם הגיע הענף השני של המשפחה שהיגר למרוקו מטולדו. וכך יחלקו את התאומים - לחרדי אשכנזי חילוני אשכנזי, לחרדי ספרדי חילוני ספרדי וכו'. רק לא נמצאו תאומים חרדים לאתיופים ולערבים, כי לפי חוקי ההלכה הם יוחזרו לאתיופה ולעזה.
גם לא יהיו בינינו קשיי תקשורת כי יידיש למדתי זה מכבר, שירים חסידיים אני אוהב ופרק יומי בתהילים אני קורא ממילא. הבית שלנו היה גדול עלינו אחרי שהילדים עזבו, אז החרדים יתיישבו בכל החדרים ואנחנו נסתפק בחדר הארונות. ממילא רוב המיסים שלנו הלכו עד עכשיו למימון החרדים והכבישים העוקפים, אז גם לא ניפגע כלכלית.
ייתכן אפילו שהיא תשתפר כי עם פוטנציאל התפילות שלהם ועם הידע שלי בעסקים וביצוא, אוכל להקים עסק משגשג ליצוא תפילות. אלא שאומרים לי שכבר כיום יש לכל אברך שוגר דדי באמריקה שמממן את לימודיו תמורת תפילותיו, מייצאים פתקים וירטואלים לכותל, אוויר ומים של ארץ הקודש. כך שנצטרך למצוא פתרון יצירתי אחר.
יש רק בעיה קטנה אחת. בביתנו יש מפת העולם ואני מתכוון לספר לדרדקים על 72 הארצות שביקרתי בהן. יש ביוגרפיה על דרווין ואספר להם על תורת האבולוציה. יש תנ"ך באנגלית ואתחיל ללמד אותם אנגלית עם כתבי הקודש. יש חיבור לאינטרנט והם יוכלו לראות הצגות, קונצרטים, אופרות, לשמוע הרצאות מדי יום בלימודי ליבה.
לכן לא תהיה ברירה לאייטולות שינהיגו אותנו אלא גם לעקור לי את הלשון, לשרוף את הספרים, לנתק את התקשורת. החרדים כבר ממילא חיים בתקופת התנ"ך (אלא שאז עוד עבדו), מתלבשים כמו בימי הביניים, מדברים בשפת הצורר היטלר. אז המרחק קצר עד לסקילת נשים הלובשות מכנסיים וחיסול הכופרים כפי שעשו לעמלקי.
העם הצ'כי ויתר על ריבונותו בלי מאבק, העם האירני המליך את חומייני ללא התנגדות. החילונים בישראל מוותרים על המדינה המפוארת שהקימו בגלל מחלוקות פנימיות, כמו-כן ביבי לא ביבי, כן כיבוש לא כיבוש, גנץ או לפיד. הניסיון מלמד שמשטרים טוטליטריים כמו זה שיקום שורדים עשרות שנים, ואנו נהפוך מרצוננו לצמיתים.

תאריך:  24/11/2022   |   עודכן:  24/11/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נמצא התאום החרדי שלי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שיעור בהיסטוריה
ווגנר  |  25/11/22 02:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
גורמי הביטחון של ישראל במאמץ מודיעיני וחקירתי מואץ כדי ללכוד את חברי חוליית המחבלים האחראית לפיגועים בירושלים. גורמי הביטחון מעריכים כי בגלל חשיבותה של ירושלים, ארגוני הטרור ינסו להגביר את פעולות הטרור בירושלים כדי להעלות את הנושא הפלשתיני לראש סדר היום הבינלאומי
עמנואל בן-סבו
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, אינו חושש מלומר את האמת כיהודי בן הארץ הטובה הזו, כנשיא כלל אזרחי ישראל, מה שאמור היה להיות דבר טבעי שאין צורך למחוא לו כפיים, היה עד לא מכבר בגדר מדע בדיוני
גדי חיטמן
כולנו התרגלנו לחיות במציאות ביטחונית שבירה    במציאות כזו שני הצדדים רושמים קורבנות בנפש    וכשהדם רותח אחרי תקופה ארוכה של שקט אנחנו מופתעים, אבל לא באמת
דן מרגלית
ממשלת הפלילים - אריה דרעי כפול 2, איתמר בן-גביר כפול 8, ביבי נאשם כפול 1, ונחקרים? נדע עם הרשימה הסופית של השרים
יאיר נבות
במתקפה נהרג תינוק שנולד שעות קודם לכן, ואמו ורופאה נפצעו קשה כשטילים פגעו במחלקת היולדות בבית חולים בעיר ווילניאנסק. בשעות האחרונות יש חיפושים מתחת להריסות המבנה אחר לכודים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il