|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
ולכן צריך להכנע, להתחנף ולהתרפס. נו באמת, צריך לקרוא כל מאמר של שמאלן כדי לדעת מה הוא אומר? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר |
|
|
2 |
|
|
מרתק לראות איך אדם שחושב שכושר הניתוח שלו הוא מעולה, מגיע למסקנות כל כך מטופשות. אני מסכימה שהנשיא הזה עוין את מדינת ישראל. אז מה צריכה ישראל לעשות? להתיר לפליטים להיכנס. להיכנע לתכתיבים? לתת לאבו מאזן את כל מה שהוא רוצה? לגרש חצי מיליון יהודים מבתיהם? מה בדיוק? להיכנס להבטחות הסרק של הנשיא על הגנה במקרה של התקפה גרעינית, או ייצור נשק גרעיני? למה אתה לא רוצה לראות את המציאות? - אתה כותב שהמדינות המפרציות רוצות להסכיםעמנו. למה???? קודם כל כי ברור להם שבחתירה להסכם עם איראן הנשיא זנח אותן. ההבטחה שלו לא שווה דבר לא רק לגבינו אלא לגבי כל מדינה שהוא הבטיח לה משהו. מי אמר שאם הנשיא יתנגד, המפרציות לא תתאגדנה עם ישראל? האם יותר טוב להן איראן גרעינית בשכנות מאימת על מקורות הנפט במפרץ?
המדיניות של אירופה היא מדיניות אקראית, או עומדת מאחוריה אנטישמיות וכניעה מובהקת לאיסלאם? גם אירופה תדע מה כוחו של הנשיא הזה בעקבות אוקראינה והפקרתה.
אגב רוזנבג, לא מפתיע אותך שהנשיא הזה מתעסק באמירה של נתניהו ולא מזיזות לו השחיטות של דעאש, מעל 300.000 נרצחים בסוריה, כיבוש תימן נפילת כלי הנשק האמריקאי המשוכללים והמרובים בידי דעאש, והתפוררות עירק? במה הוא מתעסק החכם הזה? אם זו לא שנאה המונעת ממניעים אפלים, עליך ללמוד את כל ההסטוריה מחדש!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
akdib |
|
|
|
|
|
הוא מציע קודם כל להפסיק לצאת בהצהרות תוקפניות מול כל מנהיג זר שאיננו מצטרף לחזון המשיחי של הימין ומעז לחשוב שליהודים יש צורך יותר מלכל עם אחר להיות חכמים יותר מצודקים.
הצדק הוא בעייתי: השמאל הקיצוני קובע שצודק הוא הצד שסובל יותר, שנהרגים לו יותר ילדים ולא חשוב מה הוא עשה כדי שכך יקרה, הימין הקיצוני גורס שהכי חשוב זה הצדק ולכן כדאי שנסית את כל העולם נגדנו כך שאנחנו נהיה הסובלים יותר ונהיה הכי צודקים כמו שהיינו בשואה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מה מציע צ'לו |
|
|
|
|
|
כל מי שינסה להבין או להסיק מסקנה כל שהיא מהכתבות של הצלו יתקל במבוי סתום וזאת בשל הסיבה הפשוטה שום דבר אינו מקורי (חוץ מהטיפשות). הטמבל אוסף כתבות וידיעות מהתיקשורת מעתיק חלק מהם חלק אחר הוא מסכם , עשה סלט והגיש כאילו מהגיגיו ולכן זה חסר טעם לנסות להבין מה רצה הכותב להגיד הרי הוא כותב דבר והיפוכו וזאת מהסיבה שהטמבל אפילו לא מצליח להבין עד הסוף את כל הכתבות והמאמרים שהוא מציג אבל כהרגלו מקיא את איוולתו ברבים
חוץ משינאה עיוורת לנתניהו טיפשות אין סופית של בולשביק מתוסכל אין לו לד"ר מדרום אמריקה מה להציע |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב.ל |
|
|
3 |
|
|
צודק רוזנברג,מעולם לא היתה התקפה כזו של נשיא ארה"ב על ראש ממשלה בישראל.אבל מעולם לא היה נשיא בארה"ב שישב עשרים שנה ושתה בצמא את דברי המורה הרוחני שלו ג'רמיה משהו שהיה אנטישמי לא קטן.מעולם גם לא היה נשיא שהתעלם כמעט ארבע שנים מישראל וניסה להקים מזרח תיכון חדש כאילו שישראל איננה קיימת.מעולם גם לא היה נשיא כל כך מסובך עם עצמו ואכול רגשי נחיתות כמו אובמה אז מה בדיוק רוצה מאיתנו רוזנברג,שנשתנה בגלל כל מופרע שמגיע לשכונה? רוזנברג יוצא נגד הקיפאון,כאילו שקיפאון זה אסון וקטסטרופה.הרי לכל דבר שקיים בעולם ישנם צדדים שליליים וחיוביים,אז מה,לקיפאון יש רק צד שלילי? הרי רוזנברג בעצמו מספר לנו על השינויים שחלים באזור ועל כוחות ואירגונים חדשים שתופסים נוכחות גוברת והולכת,אז בזכות מה בדיוק אנחנו עדיין יציבים בספינת במזרח התיכון המיטלטלת? בזכות הקיפאון שגזרנו על עצמנו שאם לא כן,דאעש היה יושב כבר מעל עין גב ומשמרות המהפכה מעל ראש העין.אז קיפאון זה טוב או לא טוב? ולסיכום,רוזברג שוב דורש מהממשלה שתעשה מהלכים משמעותיים.אין לי קשר לאנשי הממשלה אבל אני בטוח שהם ממתינים,כוססים ציפורנים ומייחלים לרגע שרוזנברג יגלה להם סוף סוף מהם אותם מהלכים משמעותיים.אבל רוזנברג לא אומר להם,לא אומר לנו,לא אומר לאף אחד ועוד הוא בא בטענות לכל העולם וגיסתו.ואל זה אמר רוברט דה נירו "אם אין לך מה להגיד,אל תגיד". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באום |
|
|
|
|
|
כדי לראות המציאות כפי היא. אתה עושה קריירה מלתקוף את צ'לו. לפחות מידי פעם תגיד לו תודה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משקפיים |
|
|
4 |
|
|
הפרופסור הנכבד מנתח שני מצבים שנוצרו מסיבות שונות ומחבר ביניהם כמעשה שעטנז:
1. אובמה נבחר (פעמיים) בגלל המצוקות הפנים אמריקאיות שאיתם מתמודד הציבור האמריקאי מאז 2008 ולא בהצלחה יתרה. היו להם תקוות רבות ורובן התבדו אולם הציבור הצעיר והציבור המהגר האמריקאי מואס באליטות הישנות שלא הביאו לרווחתו ולכן מבחינתו אובמה הוא עדין הרע במיעוטו.
2. אובמה מנסה להצדיק היום את הכשלונות שלו הן מבית והן במדיניות הפיוס כלפי העולם המוסלמי (הערבי, התורכי והפרסי) ולכן הוא מתנגח בנתניהו שדי אשם לא בכוונתויו אלא בטיפשוטו הפוליטית והמדינית (ןכאן אני מסכים עם המסקנות של הכותב אבל לא עם הסיבות).
3. רוב העולם הערבי היה תמיד כזה - עולם של שבטים, בריתות זמניות ואינטרסים מנוגדים ואולם ישנם שלושה גורמים שאינם בדיוק כאלה בעולם המוסלמי ורובם לא ערבים - התורכים, הפרסים והמצרים והם הדומיננטיים. לצערנו לשני הראשונים יש אג'נדה אזורית שאנחנו כן הגורם המפריע המרכזי, בניגוד לשאר הסיכסוכים שבהם איננו כאלה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גיל גמש |
|
|
5 |
|
|
השנאה מעבירה אותו על דעתו, אין שום בריתות וכל מה שנעשה לא יכובד ולא ימומש, יש לנו עסק עם ערבים שאין קשר בינם לבין כיבוד הסכמים, להיפך הפרת הסכמים זה חלק מהדת, זה מה שעשה מוחמד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אריה50 |
|
|
6 |
![](https://www.news1.co.il/img/spaceTalkback.gif) |
אובמה |
|
האנטישמי | 23/05/15 10:30 |
|
|
האנטי ישראלי והמוסלמי אדוק חסם החלטה על כינוס ועידה לפירוז המזה"ת מגרעין ב-2016 ובכך מנע מבוכה גדולה לישראל. איזה אנטישמי. גם העברת פצצות חודרות בונקרים לישראל באישור אובמה מוכיחה שהאויב מהבית הלבן הוא ממש אנטישמי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
האנטישמי |
|
|
|
|
|
לא אובמה שולח לנו נשק אלא צבא ארה"ב. הצבא יודע שאנחנו נושאת המטוסים הגדולה והחשובה והיציבה של ארה"ב באזור.בלעדינו הם היו צריכים לשלוח לפה עוד כמה נושאות מטוסים על מנת לשמור על אינטרסים ונתיבים בים וביבשה. זה היה עולה להם הרבה יותר כסף מאשר הנשק שהם נותנים לנו.ישראל חלשה זה אומר צבא אמריקאי חלש וחייבים להבין את זה.ישראל בלי אמצעים חדישים זה אומר שישראל על מנת לשרוד משתמשת בכלים שאף אחד לא רוצה שהיא תשתמש וחייבים להבין גם את זה.כשאובמה עצר טילים מדויקים ב"צוק איתן",החלו להחרב שכונות,עוד שכונה היתה היתה נחרבת והעולם היה מתחיל לבעור.כשהצבא אומר לאובמה שישראל חייבת נשקים מסוימים,אובמה חייב לאשר.צבא ארה"ב היה הרבה לפני אובמה וישאר הרבה אחרי אובמה.אובמה הוא פסיק בהיסטוריה למרות שגם פסיק יכול לעשות נזקים קשים לפעמים.מעבר לזה,גם תעשיות הנשק של ארה"ב לוחצות לספק נשקים לישראל מהטעמים המסחריים שלהם ולא כדאי לנשיא להתעמת עם תעשיות הנשק.כך שאף אחד לא עושה לנו טובות ואין סיבה לרדת על הברכיים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באום |
|
|
|
|
|
מבינה למה התגובות שלך מוזרות. אין לך מושג מי מאשר נשק לישראל אם אתה כותב את הגוזמאות שכתבת. אתה חושב שבארה"ב מתנהלים כמו בבנגלדש? אפילו בישראל ראש הממשלה ושר הביטחון חייבים לאשר מכירת נשק בכמויות גדולות למדינות שונות. אין טעם להמשיך ולהגיב לדברים שלך. אתה פשוט ממציא "אמתיות". מי אישר את ה"רכבת האווירית" ביום הכיפורים אם לא הנשיא ושר ההגנה? מי אישר את עסקת המטוסים האחרונה אם לא אובמה? לפני שאתה כותב תבדוק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אנוכי |
|
|
|
|
|
לא נותר לי אלא להפנות אותך לאחת השורות שכתבתי."כשהצבא אומר לאובמה שישראל חייבת נשקים מסוימים,אובמה חייב לאשר" סוף ציטוט.לא כתבתי בשום מקום שנשקים נשלחים בלי חתימה של אובמה.רק כתבתי שמי שיוזם ושולח בפועל,זה הצבא ולא אובמה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באום |
|
|
|
![](https://www.news1.co.il/img/spaceTalkback.gif) |
- תן |
|
דוגמה | 23/05/15 16:00 |
|
|
אחת שצבא ארה"ב או התעשייה הצבאית והאווירית מכרו נשק בניגוד לעמדת הנשיא. לא שתי דוגמאות אלא אחת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דוגמה |
|
|
|
|
|
שתקראי טוב את מה שאני כותב.ארה"ב לא שולחת נשק בניגוד לעמדת הנשיא כי הנשיא חייב לחתום.אבל בחדרי הדיונים ישנם עמדות שונות של גורמים שונים,ויכוחים ודרישות.הצבא לא פעם מכריח את הנשיא לקבל את עמדתו.איך אני יודע?כי ככה זה קורה בכל מקום,בכל מדינה,בכל אירגון,בכל זמן.או שאתה יודע איך הדברים עובדים או שלא והממשל בארה"ב לא עובד על פי נוסחאות אחרות מכל אירגון אחר בעולם.נוסחאות אחרות,רק בעולם אחר וזן אחר של בני אדם.את רוצה מסמכים? אין לי.גם לרוזנברג אין מסמכים.הייתי בחדרי הדיונים?לא.גם רוזנברג לא היה.עכשיו תחליטי על פי איזה תובנות את רוצה לגבש את השקפת העולם שלך,מה שלימדו אותך בתנועת הנוער או מה שקורה אשכרה במציאות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באום |
|
|
|
|
|
בנקודה העיקרית. לו היית יודע שצ'לו ישב שנים בארכיונים ומוסדות מחקר בהם נמצאים מסמכים מכל סוג, כולל פרוטוקולים של ישיבות קברניטים, ממלאי תפקידים שונים, ארכיונים צבאיים, עדויות בעלי תפקידים רמים, וכד', אולי היית קובע "אמיתות" בצורה אחרת. כמי שלמדה אצלו ביטחון לאומי ויחסים בינלאומיים אני כן יודעת מה עשה. לא הכל כתוב באינטרנט, וטוב שכך. זו הסיבה שאני מגיבה למגיבים כמוך שלא עוברים את הגבול של הטעם הטוב. למשמיצים סתם אין מה לענות.
שיהיה לך חג שמח. אגב תנועות הנוער, הייתי מוכנה לחזור לתקופה ההיא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נגעת |
|
|
|
|
|
לשבת בארכיונים מפה עד הודעה חדשה,זה לא אומר שאתה מבין מה כתוב שם. מי שלא מבין,לא יבין,לא יעזרו ארכיונים,תארים וכיבודים כאלה ואחרים.מה שיש לך בקופסה,זה מה שיש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באום |
|
|
|
![](https://www.news1.co.il/img/spaceTalkback.gif) |
- פה |
|
הסתיימה | 24/05/15 14:03 |
|
|
ההתכתבות. אתה המבין האולטימטיבי, מבחינת אני ואפסי עוד. רק הקופסה שלך מבינה. אני מרחמת עליך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הסתיימה |
|
|
|
![](https://www.news1.co.il/img/spaceTalkback.gif) |
- פה |
|
הסתיימה | 24/05/15 15:28 |
|
|
ההתכתבות. אתה המבין האולטימטיבי, מבחינת אני ואפסי עוד. רק הקופסה שלך מבינה. אני מרחמת עליך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הסתיימה |
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
הזכרון הקצר שלך הוא לשני הצדדים. ראשית, איזנהאואר לא רק תקף את ממשלת ישראל אחרי מבצע סיני אלא פשוט הכתיב לה מה לעשות. ממשלת ישראל קבלה הוראה לסגת מסיני ובצעה את זה כי הבינה מה המשמעות של סרוב. נתניהו אפילו לא מספיק חכם, שלא לומר מספיק מטומטם, בכדי לא להבין מה משמעות העימות שהוא יוצר עם נשיא ארה"ב. שנית, לא "הוא (אובמה) התחיל". נתניהו התחיל. נתניהו היה מספיק טפש כדי להתערב בבחירות לנשיאות ארה"ב נגד אובמה. נתניהו היה מספיק טפש כדי לדרוך לאובמה על הראש בנאום בקונגרס. ועכשיו כל הקשקשנים מתפלאים שאובמה יוצא נגד נתניהו. למה מה האידיוט שנבחר להיות ראש הממשלה שלנו חשב לעצמו, שהוא ירק על נשיא ארה"ב וזה יגיד תראו איזה גשם? ברור שהוא יצא נגד מדיניות ישראל ולא יהיה צרך להתפלא אם גם יפגע בישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע.ג. |
|
|
|
|
|
מבצע סיני היה ב1956,אנחנו ב2015,מדובר פה על 60 שנה.אני חוזר 60 שנה.הכל השתנה כולל מצב אזורי,עולמי,טכנולוגי,נשקים ותרבות.לעשות אנלוגיה בין 56 לעכשיו זו טעות במקרה הטוב וטיפשות במקרה הרע.לסגת ממדבר סיני זה לא כמו לסגת מהגבעות של השומרון וזה כל כך ברור למה, עד שאין צורך אפילו להסביר.המצרים הם לא הפלסטינים.הפלסטינים לא ישבו רגע בשקט כי בוער להם בנשמה לחזור לאדמות שהם ישבו עליהן.המצרים בעיקר רוצים לאכול קצת פול ופיתה ואדמות ארץ ישראל לא ממש מעניינות אותם ועובדה שנסוגנו מסיני,קיים שם שקט,כשנסוגנו מעזה אין שקט.שהפלסטינים היו בלבנון,לא היה רגע שקט,כשהחיזבאללה שם,קיים שקט לאורך זמן.חייבים להבין את הנקודה הזו על מנת לא לחזור על אנלוגיות מוטעות.למי שיש אופי פחדני יפחד גם מהצל של עצמו.מי שמפחד מאובמה, מחר יפחד ממישהו אחר ואם לא יהיה כזה הוא כבר ימצא אותו.אם נתניהו לא היה נכנס ראש בראש בנשיא אובמה,קברים רבים היו נחפרים בבתי העלמין כתוצאה מפיגועים של הפלסטינים.עכשיו אפשר לעשות את החשבון מה עדיף,למות או שאובמה יכעס עלינו.זו היא סוגיה באמת קשה אבל מי שישב על המדוכה,ימצא בסוף את התשובה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באום |
|
|
|
|
|
ראשית, 56 שנים בפוליטיקה העולמית זה הרף עין אם לא קורה משהו דרמטי כמו מלחמת עולם. עד עכשיו לא קרה שום דבר דרמטי באזור שמצדיק שינוי מדיניות - ארה"ב היא עדין מלך העולם וישראל עדין פשפש קטן שיכול להדרס אפילו במקרה ע"י כל אחת מעשרות מדינות בעולם. שנית, אדון צ'לו טען שלא היה כדבר הזה ואני הראיתי שכן היה כדבר הזה. שלישית, להגיד שאם נתניהו לא היה נואם בקונגרס היו נחפרים קברים זו טפשות ממדרגה ראשונה ורק מטעמי נמוס לא כתבתי מה זה באמת. אם יחפרו בישראל קברים זה בגלל הנאום המטורלל הזה. להזכיר לך - בנאום יצא נתניהו נגד הסכם בין ארה"ב לאירן והדבר הראשון שקרה אחרי הנאום זה שאובמה הודיע שיהיה הסכם. נתניהו גם יצא טפש בנאום וגם בתוצאה של הנאום. ואחרון חביב, אסור לעזוב את איו"ש כי תהיה מלחמה. נו גאון של אמא, הבעיה היא שנתניהו כל כך חרוץ וגאון שהעולם יכריח את ישראל לעזוב את איו"ש בלי הסכם עם הפלשתינים במקום שנתניהו יהיה חכם ואז או שהיה הסכם ואז זה לא מסוכן לעזוב את השטחים או שהעולם לא היה חושב שישראל היא הרעה ולא היה מכריח אותנו לעזוב את השטחים. לא צריך לשבת על המדוכה, צריך רק להסתכל לאן העולם הולך - חרם אולימפי, הצעה צרפתית להקמת מדינה פלשתינית ובירתה ירושלים, האפיפיור קורא לנשיא הפלשתיני המחבל מלך השלום ואפילו בארה"ב התנועה להחרמת ישראל מתגברת. אני יודע שאתה בטוח שתשועת השם כהרף עין. בטח, ראינו בשואה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע.ג. |
|
|
9 |
|
|
רוזנברג חוזר להזיל דמעות תנין על התנהלותו הקלוקלת של אובמה במזרח התיכון. הפעם הוא מוטרד משלל התבטאויות של אובמה כלפי ישראל וראש ממשלתה. דומה שרוזנברג מבקר במקומותינו אחת ליובל שנים משום שהוא אינו יודע על התבטאויות קודמות של נשיאים אמריקנים בגנות ישראל. הוא אינו מבין שהמציאות של היום שונה תכלית שינוי ממציאות העבר. הוא אינו יודע שבין ישראל לארה"ב נטוש ויכוח נוקב על המדיניות האמריקנית הפוגעת בידידים ומחזקת אויבים, ובצדק. הוא אינו מתחשב בתאוריות המנחות את המדיניות האמריקנית הבינלאומית, שעיקרן אשליות ודחיית הקץ על חשבון מדינות אחרות באזור ובעולם. הוא מתעלם מכך שגם בארה"ב וגם בישראל מתחוללים שינויים פנימיים שמעצבים גישות שאינן העתק אוטומטי של העבר. נכון, המשחק הישראלי-אמריקני אינו סימטרי - ארה"ב היא מעצמה עולמית, וישראל דמוקרטיה קטנה. אבל גם לישראל יש אינטרסים ושיקולים של ביטחון לאומי, וכאשר ארה"ב אינה מתחשבת בהם ואף פועלת נגדם, נוצר מתח טבעי בין הצדדים. ולמתח זה יש ביטויים מביטויים שונים.
ליבת המאבק הוא ההסכם שמקדמת ארה"ב עם איראן, שרבים מאוד בישראל ובעולם רואים בו הסכם רע. ארה"ב גמרה אומר להגיע להסכם כמעט בכל מחיר גם על חשבון ישראל, והאיראנים יודעים זאת. על רקע הפרשי מופע אלה בראיית תמונת האזור, ועל רקע הבוגדנות האמריקנית בידידיה, חייבת ישראל להפסיק להשתרך כסומא בארובה אחר ארה"ב ולומר אמן על כל גחמותיה, והיא עושה זאת. שינוי זה הוא יסוד התרעומת האמריקנית המולידה ביטויים "אומללים" ומופרכים גם מצד הנשיא אובמה.
יש בארה"ב מי שסבורים שרוב הציבור בישראל מורכב מאנשים דוגמת רוזנברג, שלא הנושא והסוגיה מנחים את עמדותיהם, אלא מי אמר מה וכמה. לשמחתי, רוזנברג וגישת ה"יס מאן" שלו במיעוט בקרב הציבור, מיעוט שהולך ומצטמצם וטוב שכך. הנשיא אובמה אינו מאושר מכך וזה אך טבעי. רוזנברג עצמו מסרב "להתבגר", וחבל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רפי לאופרט |
|
|
|
![](https://www.news1.co.il/img/spaceTalkback.gif) |
- אתה |
|
לאופרט | 25/05/15 10:07 |
|
|
נפוח ממש בלי כל סיבה. הייתי רוצה שצ'לו יגיב לך למרות שאתה לא ממש ראוי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לאופרט |
|