X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תודה למי שמכהן היום בתפקיד שר החינוך בממשלת ישראל, שעלה לדוכן הנואמים אחרי ההופעה של סגן שר הפנים והסתייג מדבריו. אני מקווה, שגם שר החינוך הבין, שאזרחות אינה ניטלת מאזרח, בוודאי לא מחבר כנסת, באבחת צעקה מתלהמת במליאת הכנסת
▪  ▪  ▪
השר נפתלי בנט. משיחיות שקר [צילום: ששון תירם]
   איתן קלינסקי
תודה לנפתלי בנט (חלק א')

כן, אני אומר פעם שנייה תודה למי שמכהן היום בתפקיד שר החינוך בממשלת ישראל, שעלה לדוכן הנואמים אחרי ההופעה של סגן שר הפנים והסתייג מדבריו. אני מקווה, שגם שר החינוך הבין, שאזרחות אינה ניטלת מאזרח, בוודאי לא מחבר כנסת באבחת צעקה מתלהמת במליאת הכנסת. עידנאדריתחה של נאום צרחני אינה כלי לנטילת אזרחות.
אני מקווה, שגם שר החינוך הפנים, שאם אזרח עבר עבירה, יש בארץ מוסדות משפט. יש יועץ משפטי, ישנה פרקליטות שיתבעו אדם לדין על עבירה קלה כבחמורה - יהיה זה חבר כנסת, יהיה זה שר, יהיה זה נשיא מדינה.
תודתי נתונה לאותו נפתלי בנט, שאני מסתייג מתפיסתו, לפיה הפלשתינים הם בבחינת כדור, שננעץ בישבן, שלא ניתן להוציאו משם ויש ללמוד לסבול אותו.
תודתי נתונה על ההסתייגות מדברי הרהב של סגן שר הפנים, למרות שאני מודע לכך שאותו נפתלי בנט מתמודד בדפוסים משיחיים עם שאלות פוליטיות גורליות, כמו אלו שהועלו בפניו בפורום סבן. שם באנגלית רהוטה נתן לרטוריקה המשיחית להוביל אותו ואפילו לצאת בתחושת ניצחון, שאני נפתלי בנט שכנעתי את כל באי הפורום, שכלכלת אירופה היא זו שעלולה להפסיד, אם היא תנקוט אמצעים נגד ישראל.
המשיחיות של בר-כוכבא קטנה על המשיחיות של נפתלי בנט, מי שהיה. שר כלכלה בישראל, מי שראה עצמו בראשית מערכת הבחירות לכנסת ה-20 ראש ממשלה, שמאחוריו מפלגת "הבית היהודי עם 19-20 מנדטים, ולא כפי שקרה בפועל - 8 מנדטים כיום הוא משוכנע שאירופה היא זו, שתתחנן על נפשה בפני ישראל להפסיק לנקוט סנקציות נגד כלכלת אירופה.
את נפתלי בנט לא הטרידו השאלות הרציניות שהתעוררו בפורום, כי אירופה עלולה לנתק את קשריה עם ישראל בתגובה לתוכניתו לספח את כל שטח C, שהוא למעשה סיפוח של כ-60% משטח הגדה.
נפתלי בנט נחרץ בדעתו, שבמאזן הזה של החרמות וניתוקים רק אירופה היא זושתפסיד, אירופה תקרוס, אירופה תשלח שליחי רצון טוב להתרפסבפני ישראל לא להחרים את כלכלת ארופה.אין כל סכנה מלחצים של אירופה, אירופה צריכה לחשוש מישראל, לפי משנתו המשיחית של נפתלי בנט.
משיחיות השקר של נפתלי בנט מביאה אותו להופיע בפני פורום סבן בביטחון עצמי, שאירופה היא זו שתתחנן בפני ישראל להפסיק לנקוט לחצים פוליטיים. בתי החולים באירופה לא יוכלו לשרוד אפילו יום אחד בלי הסטנט מתוצרת ישראל, שמביא מזור למאות אלפים של חולי לב.
כבישי אירופה יושבתו. הם לא יוכלו לשרוד יום אחד בלי ה-WAZEהישראלי. משק ההשקייה בשדות אירופה יקרוס לחלוטין בלי תוצרת ההשקיה של מפעלי נטפים בישראל. מערכת התקשורת בכל מדינה באירופה תשבש את מערכת הבנקאות, התעשיה והמסחר, משום שאלמנט חשוב כמו השבב כחול לבן של ישראל לא יעבוד.
כולנו גאים בהישגי המדע של ישראל. אבל המדע מבקש שיטפלו בו בכלים רציונאליים. השר נפתלי בנט נטל את המדע ואת שלל ההישגים של ישראל בתחום זה לעבר פסגות משיחיות. ומהפסגות המשיחיות האלו אני פוחד.

תאריך:  28/06/2015   |   עודכן:  28/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תודה לנפתלי בנט (חלק ב')
תגובות  [ 20 ] מוצגות  [ 20 ]  כתוב תגובה 
1
בשביל מה לומר תודה ?
רני עובד   |  28/06/15 11:53
2
בנט מתמכר לרהב הלאומני
מנרה  |  28/06/15 12:03
3
בנט מתמכר לרהב הלאומני
מנרה  |  28/06/15 12:03
4
בנט מתמכר לרהב הלאומני
מנרה  |  28/06/15 12:03
5
בנט זו תופעה מסוכנת.
כרמי.  |  28/06/15 12:21
6
הופעה של קרקטורה
פורום סבן  |  28/06/15 12:30
 
- בנט והזקפה הלאומית בפורום סבן
פורום סבן   |  28/06/15 20:41
7
הזהרו מהנחש נפתלי בנט ל"ת
ששון הר  |  28/06/15 12:45
8
אין בעד מה
אהרון שחר  |  28/06/15 13:36
9
מה לקלינסקי ולרציונאליות? ל"ת
ה.א  |  28/06/15 13:38
10
מה שמזכיר לי את הסיפור
מגיב ותיק  |  28/06/15 14:42
 
- מגיב ותיק נהנה מקיאו
חרפה  |  28/06/15 19:58
 
- מגיב ותיק מתמסר לקיאו. ל"ת
מגיב ותיק מתמסר   |  30/06/15 10:30
 
- חוכמולוב בשם מגיב ותיק
איצי.  |  30/06/15 11:29
11
להיזהר מהטירוף של נפתלי
להזהר מבנט   |  28/06/15 17:37
12
בנט ורגב אסון.
er/'  |  28/06/15 19:22
 
- בוז'י-לבני-יחימוביץ'-אחמד טיבי
אסון למדינה, למטה  |  28/06/15 20:56
13
איזו תודה ?
איצי  |  29/06/15 10:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארווין קליין
בעיית השמנת היתר של החברה המודרנית הופכת יותר ויותר לנושא חם בחדשות    מדינות מוציאות כבר חוקים נגד מאכלים מזיקים והסוכר הפך להיות אויב הציבור מספר אחד    ואצלנו? תרבות האוכל השולטת כאן היא אגרסיבית במיוחד ומקשה על הישראלי המצוי להישאר בריא    אם זה לא היה רציני כל כך הייתי צוחק מזה    ובעצם למה לא – הרי אומרים: אל תיקח את החיים ברצינות, בסוף בין כה וכה לא תצא מהם חי...
יהודה דרורי
מכיוון ש"קואליציית" המתנגדים לתעודות הביומטריות מבינים שטיעוניהם נדונו לכישלון, הם שינו לאחרונה את האסטרטגיה של הפחדת הציבור והחלו להילחם במאגר הביומטרי בטענה שהוא עלול להיות מותקף ונפרץ
נפתלי גוטמן
בשעה טובה הודיעו שחפירות הרכבת הקלה בתל אביב יחלו בקרוב ובעוד כשש שנים, בעזרת השם, הן צפויות להסתיים ותהיה בתל אביב רכבת קלה-תחתית כמו כל מטרופולין אחר    זהו, שלא בדיוק...
חגי הוברמן
כמו כל כזב מוצלח, גם במאמרו של שיפר ביום שישי האחרון יש עירבוב מצויין של אמיתות ואי-אמיתות, שגורמים לקורא את התחושה שאכן יש כאן סוף-סוף "חשיפה" אמיתית
נסים גבאי
חברי הכנסת מודעים לעיוות בשכר ובתנאי העבודה הבלתי אפשריים של נהגי האוטובוסים, ואפילו התחילו לדון בהצעות חוק הבאות לשנות פעם אחת ולתמיד את הקטסטרופה הזו, רק שכבר בפעם המי יודע כמה, הצעות החוק הללו נזרקות לכל מיני מדפים מעלי אבק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il