X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תמימות הדעים בין שלי יחימוביץ' לאיימן עודה אומרת הכל דרך ארוכה עברה מפלגת העבודה מן הימים שבהם בנתה את הארץ, שחררה אותה מפולשים זרים והגנה עליה מן האנטישמיות הגזעניתט
▪  ▪  ▪
הרצוג, יחימוביץ׳. קרבות אבודים [צילום: פלאש 90]

ראש האופוזיציה יצחק הרצוג הקדיח את תבשילו באופן מעורר רחמים כשקבע כי על השמאל הישראלי להסתכל על העובדות, ולא על משאלות הלב.
משאלת הלב של השמאל היא חלוקת הארץ. בצד אחד של הגבול פלשתין הנקייה מיהודים, ובצד השני מדינת כל אזרחיה, כולל כמובן איימן עודה, יו"'ר מפלגת הערבים בכנסת. בהתבטאות יוצאת דופן אמר הרצוג לפרנסואה הולנד נשיא צרפת כי ההיתכנות לחלוקת הארץ לשתי מדינות על-פי מתכונת זו היא קטנה עד אפסית, ולכן על מפלגת העבודה להתרכז בדברים אחרים.
קשה לתאר את הקצף והחימה שקדחו באפם של כל מתחריו/מתחרותיו של הרצוג לראשות מפלגתו. אבל בזאת אין חדש. זוהי דרכם של הפוליטיקאים במפלגה זו. מה שחדש, או לפחות יוצא מן השק, הוא הצהרתו של איימן עודה, נציג חמאס בכנסת, שאין חלופה לנתניהו ללא הקול הערבי. יתר על כן, וחשוב יותר, מאז המהפך של 1977 לא קמה ממשלת שמאל לישראל, לא של רבין ב-1992 ולא של ברק ב-1999, ללא התמיכה של הערבים. ללא הקול הערבי לא ניתן היה להגיע, כך ח"כ עודה, לא להסכמי אוסלו ולנסיגה החלקית מיהודה ושומרון ולא לנסיגה מדרום לבנון – מטרות מוצהרות של מפלגת העבודה.
כך, ממשלת רבין של 1992 שהביאה לנו את הסכמי אוסלו, ובעקבותיהם את גל הטרור הנורא ביותר שחוותה מדינת ישראל עד אז, לא הייתה יכולה לקום ללא הקול הערבי. ממשלת ברק של 1999 לא יכולה הייתה לקום ללא הקול הערבי. ממשלת ברק הביאה לנו את גל הטרור הנורא מאז ומעולם, מעל ומעבר לזה של ממשלת רבין, שלעומתו גל הטרור הנוכחי אינו אלא סדרת אירועים זניחים, וכן את הבגידה בלבנונים בעלי הברית של ישראל צבא צד"ל, ובעקבותיה את ההסלמה שהביאה למלחמת לבנון 2006, על 133 הרוגיה.
הברית שבין מפלגת העבודה לבין ציבור הבוחרים הערבי היא אפוא הכרחית והביאה על ישראל את האסונות הקשים ביותר, ואת השגיאות המדיניות המסוכנות ביותר, לפחות מאז מלחמת לבנון 1982, שם נוסדה מפלגת העבודה הנוכחית כאופוזיציה לוחמת.
מפלגת העבודה הפכה למעשה סניף של רצון הבוחר הערבי. כדי להיבחר, חייב חלק גדול ממועמדיה לפנות אל הגוש הערבי, שמספר מתפקדיו במפלגת העבודה הוא השני בגודלו, ולהציג עמדות המקובלות עליו. עמדות אלו הן למשל חלוקת הארץ על-פי מפתח גזעני, שבו רק לערבים מוסלמיים הזכות לחיות גם במדינה הפלשתינית וגם במדינה היהודית, בעוד שליהודים ייתכן קיום רק במדינה היהודית המגומדת. כל מנהיגות מפלגת העבודה דהיום מקבלת עיקרון אנטישמי גזעני זה ללא עוררין.
מאז עליית חמאס, אנו עדים לעליית קרנו של המניע האיסלאמיסטי בסכסוך היהודי ערבי. מבחינה איסלאמית מייצגת התנהלותה של מפלגת העבודה את שובה של היהדות למעמד מובנה של נחיתות בפני השליט המוסלמי המכתיב את תנאיו לרוב היהודי, ממש כמו בימי היות היהודים מיעוט נרדף בכל ארצות ההאיסלאם שלפני התערבות מעצמות המערב. זוהי בדיוק הברית שמציע איימן עודה לבני החסות היהודיים הנמצאים בראש מפלגת העבודה: עשו את רצוני ותוכלו לשוב לשלטון כקבלני משנה שלי.
והנה מוקש: היו"ר הנוכחי של מפלגת העבודה קם ואמר כי אינו רוצה להיות עוד בן חסות בשירות האיסלאם, ועל כן הוא מעדיף היפרדות. אלא שהיפרדות זו אין הוא רואה כמהלך בר-ביצוע במסגרת הדיפלומטית המקובלת של חלוקת הארץ, ולכן מדובר בהיפרדות תרבותית. היהודים לא יסתמכו על הערבים שיעשו את עבודתם, ומפלגת העבודה לא תסתמך על הציבור הערבי שיחסל את המדינה היהודית דרך המערכת הדמוקרטית. ערוותם של בני החסות התגלתה מיד: ללא הבוחר הערבי, אין להם סיכוי להיבחר ולהגיע לשלטון. תמימות הדעים שבין שלי יחימוביץ' ("ההודעה שיצאה מהפגישה של יו"ר המפלגה...הייתה מאוד חריגה, מאוד יוצאת דופן, מאוד קיצונית, מאוד לא שייכת"), ובין איימן עודה ("הרצוג לא רלוונטי, עליו להתפטר") היא כה מובהקת, עד כי שהיא מעידה על סימביוזה בין שני הגופים: מפלגת העבודה ונציגות הרש"פ/חמאס בכנסת.
ובלי "שתולים" אי-אפשר. שתול הוא הכינוי שניתן למי שמשרת גורם עויין, בעוד שהוא לכאורה חלק מן הערוגה המשותפת. יריב אופנהיימר אינו שתול. הוא כבר מזמן משמש בריש-גלי ראש חץ של עמדות ערביות אנטי-ציוניות, והוא גאה בכך. יולי תמיר אינה שתולה. היא גאה בחברותה בארגונים השוטמים את ישראל ובמיוחד את צה"ל, לכן הייתה שרת החינוך בממשלות של מפלגת העבודה. זהבה גלאון אינה שתולה. היא תומכת בכל עמדה מוסלמית המסייעת לפירוק מדינת היהודים, כולל פתיחת השערים נוסח מרקל לכל פולש. אבל אלה המתיימרים להיות פטריוטים יהודיים ישראלים, בעודם משמשים למעשה קבלני ביצוע של איימן עודה, ואף תלויים ברצונו כדי להגיע למחוז חפצם הפוליטי, כמו עמיר פרץ, כמו שלי יחימוביץ', הם בני חסות שתולים.
ייתכן כי יו"ר מפלגת העבודה אינו מעוניין להיחשב שתול של איימן עודה, כעושה דברו ורצונו – בכנסת. לא כיוון שהוא רוצה להיות "ימני", אלא כיוון שאינו רוצה להיות בן חסות. לכן אמר את מה שאמר, ובזה חיסל את מנהיגותו. כי בני חסות אינם אוהבים את המראה המוצבת בפניהם.
דרך ארוכה עברה מפלגת העבודה מן הימים שבהם בנתה את הארץ, שחררה אותה מפולשים זרים והגנה עליה מן האנטישמיות הגזענית. היום זוהי מפלגת בני-חסות של האיסלאם הכובש, מפלגת האבודה, וחבל.
ד"ר יובל ברנדשטטר הוא רופא ילדים, תושב הנגב, פובליציסט ומחבר הספר "Joe's trial" ו-"The Witches of West Bend ו- [קישור]
תאריך:  06/02/2016   |   עודכן:  06/02/2016
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
מצבה האבוד של מפלגת העבודה
תגובות  [ 25 ]מוצגות  [ 25 ] כתוב תגובה 
1
האמת ! הרצופה ! ל"ת
מ.אלקרייאף  |  6/02/16 09:47
 
- ודאי התכוונת לכתוב: אמת צרופה
אל: מר אלקרייאף  |  6/02/16 12:17
2
עד ששני הליצנים
כבש 44  |  6/02/16 09:54
3
כמה נכון כמה צודק כותב המאמר
מילים כדורבנות  |  6/02/16 09:58
4
העבודה חסרת מנהיג
פופוזציה  |  6/02/16 10:16
 
- דווקא יש "מנהיגים בדרך"
ארי כספי  |  7/02/16 07:39
5
בטוחני שבן גוריון היה מתנער
מהם  |  6/02/16 10:43
 
- מפא"י של בן גוריון נחשבת
צורי  |  6/02/16 11:43
 
- לדעתם בן-גוריון פשיסט
בן צבי  |  7/02/16 00:32
6
יש שתולים ויש בוגדים.
בבר  |  6/02/16 10:52
7
מעולה. הכל אמת ונכון לחלוטין.
גם "יש עתיד"  |  6/02/16 12:05
 
- נכון מאד! תגובה מדוייקת וחשובה ל"ת
מאין כמוה  |  9/02/16 10:38
8
זו קריאה אחרונה לבוז"י לעזוב
שבץ חלובה  |  6/02/16 12:09
 
- קשה להבין מה אדם מן הישוב
הפצרה מיותרת  |  6/02/16 13:31
 
- לפעמים מקריבים רץ כדי להפיל את
שבץ חלובה  |  6/02/16 18:58
 
- קשקוש ושטויות איומות. ל"ת
דברים לא חכמים  |  6/02/16 20:37
 
- אתה יש לך מונופול על החכמה?
שבץ חלובה  |  7/02/16 07:48
9
הקומזיץ
באום  |  6/02/16 12:10
10
אתם לוזרים
המבקר  |  6/02/16 13:03
11
שתולים כלומר גיס חמישי
נחום שחף  |  6/02/16 16:07
12
אמת !!!! ל"ת
וינטר הניה  |  6/02/16 18:56
13
הליכוד קיבל 984.966 קולות
ל-שבץ חלובה  |  6/02/16 23:11
14
השמאל הציוני מת באוסלו!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  7/02/16 06:01
15
מפלגת העבודה הקימה את המדינה
רוט  |  7/02/16 17:13
16
האמת, כדאי לקרוא כאן:
ארליך תביא אורז  |  12/02/16 00:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
נוצר מצב בלתי נתפש שנערי הגבעות אוהבי ישראל מכונים טרוריסטים בעוד את הטרוריסטים האמיתיים אנחנו ממשיכים לממן. אותם ואת מערכת ההסתה המשומנת המניעה אותם
יוני בן-מנחם
ראש הממשלה מנהל בשלומיאליות את מדיניות הביטחון בעוד הטרור הפלשתיני מתעצם והסכנה גוברת מרצועת עזה. דוח מבקר המדינה בנושא מחדל הטיפול במנהרות ברצועת עזה הוא רק קצה הקרחון של מחדלי נתניהו
איתמר לוין
יש מי שמעדיפים לא לדבר גם כאשר יש לכך מקום, במיוחד כאשר הם רוצים לחמוק מן האמת. הנה כמה דוגמאות, וגם אחת לכך שלפעמים התשובה הטובה ביותר היא אכן שתיקה רועמת
הרב חגי גרוס
הגישה המוסרית של התורה למושג העבד, העומדת בניגוד קוטבי כל כך למה שהתרחש בארה"ב רק לפני 150 שנה, מחייבת את עם ישראל לצאת נגד התופעות של העבדות המודרנית
בצלאל סמוטריץ'
אנחנו יודעים שמה שנהוג לכנות הזרם האורתודוקסי זו אמת, וזרמים אחרים שנושאים שמות אחרים הם לא-אמת. יש אמת ויש שקר. ולכן אנחנו לא יכולים בשום פנים ואופן להכיר בשום זרם אחר ביהדות
רשימות נוספות
אפילו לא תמורת נזיד עדשים  /  דפנה נתניהו
דמוקרטיה של שבטים   /  מרדכי קידר
כיכר מונתולון, פריז  /  אורנה ליברמן
"נכון אדוני הנשיא"  /  מנשה שאול
השגריר שפירו צודק  /  יובל ברנדשטטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il