X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היום יש רק פיתרון אחד בר-ביצוע, שישיג את המטרה: קץ הסיכסוך עם הפלשתינים וישראל בטוחה ומשגשגת
▪  ▪  ▪

סבי איבד רגל בעת שלחם באספסוף בפרעות 1929 בחברון, אבי חטף כדור בבטנו בעת שלחם בפורעים בגליל המערבי ב-, אני נלחמתי ונפצעתי בעת שלחמתי בפדאיון ב-1955 ונפצעתי שוב בקרבות על שיחרור ירושלים ב-1967 ופעם נוספת בקרבות על רמת הגולן ב-1973. בני, כטייס קרבי נלחם איתי כבר ב-1973 ועד היום.
עכשיו יש לי תשעה נכדים. מכל המלחמות שנמשכות בערך כבר 100 שנה בין יהודים מתישבים לבין פלשתינים מקומיים, השימוש בכוח צבאי לא פתר דבר. הסיכסוך ושפיכות הדמים רק גברו.
אין פתרון כוחני-צבאי לסיכסוך בין התנועה הלאומית-היהודית-הציונית לבין התנועה הלאומית-הפלשתינית. כל מי שממליץ להמשיך להילחם בפלשתינים בכל הכוח הצבאי דן אותנו להמשך שפיכות הדמים עד אין קץ ומרחיק מאיתנו את השגת המטרה המוסכמת: "חברה יהודית ריבונית דמוקרטית במדינת ישראל משגשגת ובטוחה לחיות בה".
בחברה הפלשתינית שולטים בכוח הזרוע ובהטלת טרור רצחני אירגונים איסלמיים קיצוניים חמושים. לכן אין עם מי לעשות הסכמים אמינים. השילטון המרכזי הוא הוא רק למראית עין וחלש מאוד.
המסקנה: הדרך היחידה להשגת המטרה שהזכרתי היא הפרדה חד-צדדית עכשיו, עם גדר ביטחון אפקטיבית. הם יעשו שם מה שירצו ואנחנו כאן.
יש דוגמאות שזה עובד: מאז שיצאנו מלבנון ונבנתה הגדר מלאו הצימרים בצפון, שבילי הטיולים הומים מטיילים, הגליל התחיל לשגשג. קפריסין משגשגת בשלום מאז נחצתה באופן חד-צדדי.
אין כל פיתרון מעשי בר-ביצוע מיידי אחר. די למלחמות ולסיכון המפעל הציוני שאין לו אח ורע בעולם. הישגים עצומים של העם היהודי נתונים בסכנה בגלל המשך הסיכסוך האלים.

הכותב הוא בעל תואר שני בהיסטוריה צבאית. צנחן לשעבר, מפקודיו של אריק שרון ופנסיונר שאיכפת לו.
תאריך:  19/07/2005   |   עודכן:  20/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד אלהרר
שינוי מצע מפלגתי ב-180 מעלות מחייב את אישור העם מחדש, שאם לא כן, נגיע חלילה להגשמת חזונו של שרון, ואכן דין תל-אביב יהיה כדין נצרים
טל רבינוביץ'
מיכאל דבורין
אל תדברו איתי על דמוקרטיה כאשר אתם עצמכם שתקתם כששרון רמס את בוחרי הליכוד, אימץ את תוכניתו המדינית של יריבו שהובס בבחירות, פיטר שרים ללא סיבה, התכחש לפשרות של עצמו, ובעיקר סירב בכל תוקף להביא את רעיון הנסיגה החד-צדדית של מצנע להכרעת הציבור; פתאום כולם קופצים, פתאום אתם חוששים לחוק ולהפרתו; אל דאגה מאה אלף איש במחסום כיסופים יגרמו גם לשינוי החוק כמו שאתם אוהבים - אתם הרי אוהבי ומוקירי שלטון החוק
הרב יוסי פלאי
"לא ארץ נוכריה לקחנו... כי אם נחלת אבותינו אשר בידי אויבנו בעת מן העתים בלא משפט נכבשה, ואנחנו כאשר היתה לנו עת, השיבונו את נחלת אבותינו"
עו"ד יצחק בם
היועצת המשפטית של המשטרה בהודעותיה לתקשורת לא סיפרה כי המשטרה הסתמכה על סעיף 122א לתקנות ההגנה (שעת חירום), אשר הותקנו ב-1945 בידי שלטונות המנדט הבריטי כדי לדכא את מריים של היהודים המבקשים עצמאות לארצם; כנראה שהמשטרה התביישה, ובצדק, לומר לציבור כי מקור הסמכות היחיד למעשי המשטרה נובע מתקנות ההגנה הדיקטטוריות של השלטון המנדטורי; הרי אין מקור סמכות אחר למניעת תנועה של אזרחים על בסיס פוליטי; עו"ד יצחק בם זועם ומתבייש במצב אליו התדרדרה המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il