X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מכבי תל אביב היא כמו אריק שרון המנוח בתקופת ההינתקות: מאותרגת!!! כפי ששומרים על אתרוג שלא ייפסל חלילה, כך נוהגת עיתונות הספורט במכבי תל אביב בכדורגל
▪  ▪  ▪
אלופה נצחית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

זוכרים את פרשת השרוכים? אז נספר לכם בקצרה: בית שאן, הממוקמת בתחתית הטבלה ובסכנת ירידה, מארחת את בית"ר ירושלים הזקוקה לתיקו כדי לזכות באליפות.
במהלך המשחק התברר לבית שאן כי יריבותיה במאבק על הירידה הפסידו, ולכן תוצאת תיקו תספיק לה להישאר בליגה. גם לבית"ר הספיקה תוצאת תיקו כדי לזכות באליפות.
על-מנת לשמר את התוצאה ביניהן - תיקו - עשו שתי הקבוצות, בעיקר הצפונית, ככל אשר לאל ידם לא לעבור את מחצית המגרש, כאשר הגדיל מכולם הבלם איתן טייב, שביקש לבזבז זמן עד לשריקה בשעה שנצפה שורך את שורכי נעליו במשך שניות ארוכות שגלשו לדקות.
כל ההקדמה הזו נועדה לדבר אחד: לספר עד כמה עיתונות הספורט היא צבועה ומתחסדת, לפחות בכל הקשור למכבי תל אביב בכדורגל וזאת יען כי רוב הכתבים במרכז הארץ ורוב העורכים בכלי התקשורת שמערכותיהם ממוקמות במרכז הארץ הם אוהדי הקבוצה.
פרשת השרוכים אירעה בעונת 97-98, כמעט לפני 20 שנה. מאמן בית שאן דאז אלישע לוי מונה השבוע למאמן הנבחרת. בסיקור הרזומה שלו, איך לא, הבליטה עיתונות הספורט את העובדה שהוא היה שותף לאותו מחדל-לכאורה. לעומת הסיפור מלפני כעשרים שנה, שאיש לא טורח להרים עליו מסך, מעשהו של טל בן חיים השבוע נגד סכנין כאילו לא אירע מעולם. דיברו עליו בערב הראשון, מעט למחרת ומאז שקט ודממה. הס מלהזכיר.
מה יותר חמור
זאת ועוד: שום דיון רציני ערכי ומוסרי במעשה; שום התייחסות לדברי ההבל של ערן זהבי, שהוא כדורגלן ענק, אבל אישיות עלובת נפש; שום דיון על דבריו החמקמקים של העבריין הספורטיבי בן חיים, שבמקום להתנצל העדיף להתפלפל כמו תלמיד ישיבה בשיעור גמרא (אליו עוד נשוב); שום התייחסות לטענה שמדובר בפילוסופיית משחק שהמועדון מקנה ומשדר לשחקניו - מי במועדון? מיץ' גולדהר, ג'ורדי קרויף, פיטר בוס או שיספרו לנו שזה הסוזה ההוא או הגרסיה.
מכבי תל אביב היא כמו אריק שרון המנוח בתקופת ההינתקות: מאותרגת!!! כפי ששומרים על אתרוג שלא ייפסל חלילה, כך נוהגת עיתונות הספורט במכבי תל אביב בכדורגל ואחריה נגררת התקשורת כולה. למה? ככה. כנראה שמישהם שם רוצים להפוך אותה לתואמת מכבי תל אביב כדורסל: אלופה ניצחית.
ובחזרה לטל בן חיים: קשה לי לקבוע מה יותר חמור, עלוב, מבזה ומשפיל אצלו - המעשה שלא ייעשה או תגובתו העולבת באינטליגנציה. "ההתנצלות" ו"ההסבר" שלו מזכירים את הסיפור הבא:
מלך שאל את יועצו היהודי האם ייתכן כי ההתנצלות תהיה גרועה יותר מהחטא עצמו. השיב היועץ בחיוב. תוכיח, ביקש המלך. בהזדמנות הראשונה, השיב היועץ. למחרת נצפה המלך עולה במדרגות ארמונו. לפתע הגיח יועצו היהודי מאחור וצבט בישבנו. מה אתה עושה, התרעם המלך. סליחה מלכי, חשבתי שזה הישבן של אישתך, השיב היועץ.
אז כן, טל בן חיים הוא אנטי ספורטיבי, ואם אפשר, אז שההחלטה הראשונה של אלישע לוי כמאמן הנבחרת תהיה אי-זימונו של בן חיים להיות חלק ממייצגינו. ובא לציון גואל ולמכבי גועל נפש.

תאריך:  24/04/2016   |   עודכן:  28/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכבי ת"א: בכתר העליבות הם כבר זכו!
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמעון זיו
כחלון לא יצא מהחדר האטום ומתעקש להיכנס עם הראש בקיר, סיסמאת הבחירות שלו הייתה הצפת השוק בקרקעות לבניה, אולם מכל ההצהרות לא יצא דבר. לעת הזאת נדרשת בניה ממשלתית בהיקפים גדולים, שיכון לזוגות צעירים כפי שהיה בשנות השישים והשבעים
גסטון סיידמן
במשך מאות שנים, קיימים בקהילה סכסוכים רבים בין הזרועות השונות של הדת האיסלאמית אשר הציתו אירועים ועימותים אלימים ומאבקי כוח
איתן קלינסקי
במבחן התקינות, שמבצעים ראשי העמותה, הם מעניקים לעצמם ציון מעולה של "פעילות על-פי הסטנדרטים המחמירים ביותר", גם כשלקופת העמותה זרמו שלמונים בסך 270 מיליון שקלים מחברות הרשומות במקלטי מס ברחבי העולם כמו איי בהאמה, איי הבתולה ואיי סיישל
יוני בן-מנחם
המצב ברצועה והפיגוע באוטובוס בירושלים הינם סימנים מדאיגים להתדרדרות קרובה במצב הביטחוני. חידוש פיגועי ההתאבדות נגד ישראל עלול להביא להסלמה בגבול הרצועה
יעקב שטרכר
בימים אלה בהם האינפורמציה נגישה באדיבות ד"ר גוגל ושות' כל מי שהיה טורח לבדוק לגבי אורבנקורפ היה מוצא שהתהלכו לגביה שמועות עוד באמצע 2015 שיש חשש שהיא לא תוכל לעמוד בהחזר כספים שהפקידו אצלה רוכשי דירות פוטנציאליים. ללמדנו שענבל אור לא המציאה את השיטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il