X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדוע לא יופעל מערך מתנדבי תנועה לתפקיד המוגבל של חיסול תופעת המסרונים והדיבור בסלולר תוך כדי נסיעה? בכל מחוז משטרתי יגויסו מתנדבים, יתנו את פרטיהם, הם לא צריכים מדים מיוחדים, להפך, כך זה יהיה יותר אפקטיבי
▪  ▪  ▪
תאונות רבות [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

המשטרה הודיעה בתחילת שנת העבודה כי היא מתכוונת לשים דגש מיוחד על חיסול תופעת הנהיגה תוך שימוש בטלפון, אם זה לשיחה ואם לשליחת מסרונים, אלא שהמשטרה לא מכבדת את הודעותיה ואינה מפעילה אכיפה כפי שהיא צריכה, ובפועל הנגע הזה חי וקיים וגורם לתאונות רבות אם לא רבות מידי.
אחד הטיעונים של המשטרה הוא שאין לה מספיק כוח אדם ואמצעים. היא מאוד רוצה אבל לא יכולה. אז קודם כל לא מודיעים כי ניתן ומתכוונים, ואחר כך לא עושים, כמו עם האופניים החשמליים ששינו את התקנות, אולם אכיפה אפס, ותאונות האופניים רק הולכות ורבות.
יותר אפקטי
בעבר היו מתנדבים שעשו עבודת קודש, ולעיתים בחריצות יתר, אבל הם סייעו בידי המשטרה לתפוש נהגים עבריינים ולהעמידם לדין. המשרד להגנת הסביבה מפעיל מערך מתנדבים לשם העמדה לדין של זורקי בדלי סיגריות על הכביש.
אז מדוע לא יופעל מערך מתנדבי תנועה לתפקיד המוגבל של חיסול תופעת המסרונים והדיבור בסלולר תוך כדי נסיעה? בכל מחוז משטרתי יגויסו מתנדבים, יתנו את פרטיהם, הם לא צריכים מדים מיוחדים, להפך, כך זה יהיה יותר אפקטיבי. הם יצוידו בפנקסי דוחות ויתנו דוח לכל עבריין. המשטרה צריכה להתחייב מטעמה כי יהיה בית משפט מיוחד שיעבוד 24 שעות וישפוט עבריינים אלו.
יתכן שאותו מערך או דומה לו יופעל נגד האופניים החשמליים, אם כי כאן הנושא יותר מסובך באשר לאופניים אין מספר וצריך רשות לעצור רוכב אופניים כזה, ומתנדב לא יוכל להיות כזה אלא אם יוצמד לפקח עירוני, וזה יתן לו את הסמכות לעצור אותם ולתת להם דוחות. חייבים לעזור למשטרה ולעצמנו כי אין דרך אחרת.

תאריך:  20/07/2016   |   עודכן:  20/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השבוע יוצאים בתי המשפט לפגרה של חודש וחצי - כמעט הארוכה ביותר במגזר הציבורי. אבל למה בעצם? מדוע שעצורים יישבו בכלא רק משום שאין דיונים? ומה עם תיקים רבים אחרים הכרוכים בדיני נפשות?
מנחם רהט
האם ייתכן גם בישראל נסיון הפיכה נוסח טורקיה?    אין סיכוי, מפני שהמהפכה כבר קיימת כאן, מבלי שנרגיש
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס נענתה לאתגר שהציב בפניה יו"ר הרש"פ והודיעה על הסכמתה לבחירות מוניציפליות בגדה וברצועה. חמאס שואפת לנצל את הפיצול בפתח והיחלשות הרש"פ כדי להגביר את כוחה בשטחים
ראובן לייב
מצעד הגאווה, שייערך ביום חמישי בירושלים, יהיה מפגן-ראווה מרשים לביטוי רגשות ההזדהות שאתה חש כלפי הזולת, גם אם הוא שונה ממך
עזרא שמיר
החברות הגדולות, הבינלאומיות, ממשיכות וימשיכו ליהנות ממיסוי מופחת, שולי, כאשר הן חופשיות להקים מפעל או שלוחה בכל מקום בארץ. סביר וטבעי לצפות, כי הן יבחרו לעשות זאת במרכז העשיר והשבע ולא בפריפריה הרחוקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il