X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

"הבטחות המותג הפרטי"

המותג הפרטי ברשתות המזון הוא ללא ספק הצלחה אדירה לרשתות, אשר מציעות מגוון רחב של מוצרים במחירים אשר בדרך כלל נמוכים מהמותג המוביל, אם כי ממש לא בפער גדול ולא רק בגלל העובדה שהם שולטים בשני המחירים, כאשר את המותג המוביל הן מייקרות קצת ואת המותג הפרטי שלהן מורידות קצת
▪  ▪  ▪
הורדת סלטי שמיר מהמדפים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

פרשת סלטי שמיר וטחינת המותג חשפו את מה שכל העוסקים בענף ידעו מזמן - שאין באמת בקרה רצינית ומיוחד על איכות המוצרים המיוצרים למותגי הרשתות.
הרשתות מסתמכות בדרך כלל על תוצאות המעבדה אשר מסופקים להם על-ידי היצרנים ולא מבצעות מערך בדיקה רצינית ועצמאי משלהן, ושוב בעיקר מטעמי נוחות ושיקולים כלכליים של עלויות הבדיקות. מנגד הן מציינות בראש גלי ועל גבי האריזה, שהמוצר עבר בדיקות קפדניות של הרשת.
על איזה בדיקות מדובר בדיוק? שתראה לנו רשת שופרסל על איזה בדיקות היא מבצעת לכאורה לסלטים של שמיר ואו לטחינת הנסיך אותה היא מקבלת למותג הפרטי שלה? על סמך מה בדיוק נשענת לכאורה רמי לוי על הסלוגן "יותר איכות בפחות עלות"?
מנגד רשת סופר פארם עם מותג לייף שלה, לא יוצאת בהצהרות בומבסטיות בלי בסיס ומסתפקת בכיתוב: מוצר זה מיוצר ואו משווק על-ידי חברה מסוימת בלעדית עבור רשת סופרפארם, דבר שכמובן לא מונע ממנה להפעיל מערך בדיקות עצמאי.
רשתות אירופיות ובמיוחד רשתות אנגליות כמו מקרס אנד ספנפר וסיינסבורי - מפעילות מערכי בקרה ובדיקה עצמאיים וקפדניים ומחייבות את כל הספקים המספקים להם סחורה, בדגש מוצרים למותג הפרטי שלהם, לעמוד בסטנדרטים המחמירים שלהם ואף שולחות לנקודות הייצור מפקחים מטעמם, אשר בודקים את הסחורה עוד בשדה ובקווי הייצור.
נדמה, שאצלנו לא מתייחסים באותה חרדת קודש לאחריות הרשת ולשמירה על סטנדרטים קפדניים, כאשר מייצרים מוצרים במיוחד תחת שם הרשת, דבר המתאים לאווירה הלבנטינית בה אנו חיים.

תאריך:  15/08/2016   |   עודכן:  15/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רמי  לוי / Rami Levi
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
דומני, שאין כיום מי שאינו מודע לעובדה שמספר הנפגעים, ובבכללו מספר הנספים בתהליכי השחיקה האזרחיים, גדול יותר ממספרם בפעולות הצבאיות, בין אם מודדים את הנתונים בערכים מצטברים למן קום המדינה ובין אם בוחנים אותם ברמה של ממוצע שנתי, או כל מדד סביר אחר
יצחק מאיר
כמי שחי בארץ הזאת והיה תמיד נרגש למראה משלחות החילוץ למקומות נידחים בעולם אחר רעש או מכת חולי או רעב, ולא שמע מעולם כי היה מי שהורה לא להתנדב שם כי עניי עירך קודמים, ולא היה מי שהעז לבחון קדימויות על-פי קשישים או ניצולי שואה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - דראון עולם, משבר אמריקני, פתגם, עדיפות, מימון חצוף ואבלות
יובל לובנשטיין
מחירי המזון הגבוהים, יעודדו שחקנים חדשים להיכנס לתחום לצד התרחבות של השחקנים הקיימים, עד לעודף ולרוויה, לקשיים של אחד השחקנים, להעלאת מחירים וחוזר חלילה
שמעון זיו
מיסוי הדירה השלישית מנוגד להגיון משום שמחזיקי הדירות אינם מתגוררים בהן, הם מתגוררים בדירה אחת והשאר יש מקום להניח מושכרות. ונניח לרגע שהם יפחדו ומכרו את הדירה השלישית כי אז שוכר דירה יפלט לשוק השכירות. אז מה הועילו חכמים בתקנתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il