X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חוק ההסדרה שעבר בכנסת מהווה מורה דרך לכולנו. מעתה - יהודים לא יגורשו יותר מביתם שבארצם, בגלל קבוצת "לוחמי צדק" שכוונתם אך ורק לצדק לערבים. מה שממשלות מפא"י לא העזו לעשות מיד לאחר מלחמת ששת הימים - להחיל את החוק הישראלי על כל שטחי ארץ ישראל שעברו לידינו - עושה כעת בצעד-צעד הממשלה הלאומית ביותר שהייתה לנו
▪  ▪  ▪
חוק ההסדרה להסדרת ההתיישבות באיו"ש

כדאי וראוי שכל הצדקנים ואנשי הרוח החכמים מטעם עצמם, יצפו בערוצי הטלוויזיה האמריקנים, בפרט ב"פוקס", ויפקחו את עיניהם. באמריקה הגדולה, החזקה והדמוקרטית מאז ייסודה, מנסים כעת קבוצת שופטים המוטים כולם לכיוון אחד (לא מזכיר לכם משהו לוקאלי, אצלנו?) להפוך ולשנות את החלטת הקומאנדר אין צ'יף - הנשיא שלהם. בעוד הוא רואה רחב ורחוק, ומנסה למנוע חזרה על אסון הפלת מגדלי התאומים והפגיעה בפנטגון, ה"ליברלים" האמריקנים רואים רק את הסיסמאות הנבובות שלהם על הפליטים המסכנים מכל ארצות האיסלאם. כאילו אמריקה היא האשמה בפונדמנטליזם המוסלמי, ברצח עם המתרחש ברחבי המזרח התיכון ומזרחה ממנו.
ונשאלת השאלה: איפה הם היו במלחמת העולם השנייה, כשאניות עם יהודים פליטי מחנות הריכוז של הנאצים הגיעו לחופי אמריקה, וסורבו באופן נחרץ להיכנס בשעריה, ונשלחו חזרה אל התופת? והיכן היה הנשיא הדגול רוזוולט, כשבאותה עת שידע על המתרחש באושוויץ, סרב לצוות על מטוסי ארה"ב שהפציצו את גרמניה, להפציץ ממש בדרך למשימתם - גם את הרכבות ומחנה הריכוז-בית החרושת הגדול ביותר בעולם למוות?מאות אלפי יהודים יכלו להינצל אז ואולי יותר.
אז שלא ישחקו לנו את היותם יפי נפש. הרי אף אמריקני לא יחפוץ שאל שכונת הפאר שלו, או לקונדומיניום המפואר שלו במנהטן, יכנסו לגור פליטים מסוריה, אפגניסטן או תימן. מה גם, שכולם מגיעים ללא דרכון או תעודה מזהה, ולך תחפש את מוצאם וזהותם, ולך תנחש עד כמה הם מהווים סיכון ביטחוני?!!!
הנשיא טראמפ וראש ממשלתנו בנימין נתניהו מצוים באותה דילמה. שניהם עומדים מול קיר של שנאה למה שהם מייצגים, ומול הרצון הנחוש לקעקע את מוסדות הדמוקרטיה ואת חוקיה. כי באמריקה - הזכות היחידה והקובעת להחליט על גורל האומה נתונה בידי הנשיא, ולא בידי בית המשפט. כך גם בישראל. לבית המשפט העליון אין זכות לדון בחוקים, ובטח לא כשכוונתו פוליטית. לדון בחוקים זו אך ורק הפריווילגיה של הכנסת, שלשם כך היא נוסדה. בישראל - לבג"ץ עלה לו ה....לראש, והשופטים שם, הממנים את עצמם בעצמם, בחדרי חדרים, כפי שהגדירו חכמים ממני, הם חושבים שלהם ניתנה הסמכות השייכת בלעדית בידי ראש הממשלה והכנסת.
אז מכיוון שאין זה כך, הגיע הזמן שהליכוד, לאחר 40 שנים בשלטון, ויובל לאחר שארץ ישראל חזרה להיות נחלת אבותינו, שהליכוד יתחיל להזיז את עצמו. שפחות יתעסקו נציגי הציבור הנבחרים במסע להשגת תפקידים וכסאות, ושיותר יממשו את היעד שעבורו נבחרו, לטובת הבוחרים וכל הלאום.
על-מנת לטהר את האווירה האנטי ישראלית בעולם, שהוזנה במשך דורות באינפורמציה שגויה על עם שלא היה קיים מעולם ונולד ברגע, ועל האפשרות לפורר את המדינה הקטנטונת וצרת הירכיים שלנו לפירורים, ולחלקה לחבורת אנשים (שאת חלקם קשה להגדיר כאנשים ויותר כחיות) שטוענים שהיו כאן עוד לפנינו. יעני -, האיסלאם קדם ליהדות - על מנהיגינו לטרוח ולהעניק למנהיגי העולם כמו ראש ממשלת אנגליה תרזה מיי, סיור בנוסח "הסבר פניך לתייר". אם יטוסו במטוס קל מעל יהודה ושומרון, ויחזו במציאות, אין ספק שלא ימשיכו לחזור על המנטרה המטופשת של "2 מדינות לשני עמים".
ובכלל, על איזה "תהליך שלום" הם מדברים כשהם טוענים שהבניה בשומרון יהודה גורמת להפסקתו?< האם ערביינו החמודים המכנים עצמם פלשתינים מוכנים להכיר במדינה יהודית לצידה של מדינה פלשתינית? האם אין איזכור בספרי הלימוד שלהם שעל כל היהודים להיזרק מישראל? והאם אין בספרי הגאוגרפיה שלהם מפת המדינה שמהירדן ועד הים מכונה פלשתין? והאם לא שומעים את ההכרזות, המצוטטות מהקוראן, שעל המוסלמים להרוג להשמיד ולאבד את כל ה"כופרים"? דהינו היהודים, הנוצרים וכל מי שאינו מוסלמי ראוי? האם אין המערב קולט שמלחמת גוג ומגוג מתקרבת בצעדי ענק, גם תודות לנשק הגרעיני שאובמה התיר לאירן להמשיך ולפתח?
קוריוז מעניין לי עבורכם: כשלמדתי היסטוריה לפני שנים באוניברסיטה, מה שלא אשכח כל חיי יהיה הכרזתו של מורי יעקב זיו שמלחמת העולם הבאה תהיה בין רוסיה ואמריקה מצד אחד, וסין מצד שני. (הוא טעה רק במעט. לא סין היא שמאיימת להרוג ולהשמיד את כל העולם, אלא האיסלאם). מי היה מעלה בדעתו, שאמריקה ורוסיה, היריבות בעבר,תתאחדנה ותכרותנה ברית להילחם כנגד כוחות האופל והרוע המאיימים להשמיד את כל העולם?
חבל רק שבארצנו, כשראש ממשלה נבחר, עדיין אין זה אומר שהוא ינווט. זאת -משום ריבוי המחלוקות והמפלגות, ואהבת החתרנות שבתוכנו, בעטים אין סיכוי להגיע למימוש המטרות ולהגשמת יעודו של ראש הממשלה. בעוד בארה"ב - כשנשיא נבחר, הוא גם נקרא "הקומנדר אין צ'יף", הוא הקובע ואין בלתו. לא בית המשפט ולא המפגינים ברחובות.

תאריך:  07/02/2017   |   עודכן:  07/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כל הכבוד לכנסת
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ארצות הברית היא אחראית לכל
לא נכון   |  7/02/17 12:41
2
עליס- פעם
אבנר צפוני  |  7/02/17 13:58
3
חוק ההסדרה
יהושע סובול  |  7/02/17 16:34
4
שהצליח לשכנע אפילו את טרזה מי,
כל הכבוד לנתניהו  |  7/02/17 16:56
5
הליקוי העיקרי של היהודם מאז
אורי מילשטיין  |  9/02/17 11:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמעון זיו
נוצרו כאן ארבעה גושים - גוש עזה (חמסטן), גוש הקו הירוק מדינת ישראל, גוש יהודה ושומרון היהודי, וגוש יהודה ושומרון הפלשתיני. עד שמנהיגינו לא יתעשתו ויטפלו בבעיה הזו לא נוכל לעשות דבר
רון בריימן
בג"ץ בפועל מראה לממשלה את הדרך: להחיל על אזורי C את חוקי מדינת ישראל, לרבות אזרחות וזכות בחירה לתושבים הערביים באזורים אלה, ולרבות שחרור התושבים היהודיים באזורים אלה מן הכפיפות לממשל הצבאי
אברהם שלום
בישראל עבר השלטון בדרכי שלום מספר פעמים, מידי מפלגת העבודה לידי הליכוד וחזרה לידי מפלגת העבודה, ומידי הליכוד לקדימה וחזרה    השלטון התחלף על-פי תוצאות הבחירות אשר קיבל אותן העם בישראל המכבד את הדמוקרטיה
איתן קלינסקי
חוק ההסדרה יצור מצב שבגדה תתאפשר הפקעת קרקע רק לצרכים ישראלים, הפקעה שאסור לבצעה על-פי הדין הבינלאומי והישראלי כאחד
אליקים העצני
מי יקנה את הלוקש, שאבחנות דקות כאלה הן פרי מוחות חבר היועצים החדש של טראמפ ולא ניסוחים שמקורם במשרד ראש הממשלה בירושלים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il