X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לטווח הקצר ולטווח הארוך, מר בצלאל סמוטריץ', אנחנו זקוקים לדיבור ולשיח מתוך כבוד וקשב לכל חלקי הציבור, ולא לברבר ברטוריקה דמגוגית. בהופעות בצלאל סמוטריץ' אין מה שנדרש משיח מכבד, יש בהן רק תכתיב
▪  ▪  ▪
סמוטריץ'. אידאליזציה מוחלטת מדמותו של דוד [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

מר בצלאל סמוטריץ', כל אזרח במדינת ישראל רוחש כבוד לתורת ישראל, גם אם ייתכן שבשבוע הבא בעת קריאת פרשת השבוע "פרשת נשא" יהיה לו דין ודברים עם פסקה כזו או אחרת, אין אזרח במדינת ישראל שלא יאמץ ללוח לבו את ארון הספרים היהודי, כשלספר הספרים יש מקום של כבוד בארון הספרים היהודי.
מר בצלאל סמוטריץ' תהום כרויה בין רחשי הלב והאהבה לארון הספרים היהודי לבין ההתלהמות שלך על כל גבעה רמה, בה מוצב מיקרופון, ובאמצעותו אתה יכול ברטוריקה דמגוגית לברבר עצמך לדעת.
"מדינת ישראל, בעזרת השם, תחזור להתנהל כפי שהתנהלה בימי המלך דוד" כך הצהיר ח"כ בצלאל סמוטריץ'.. האידאליזציה של המלך דוד שחזרה ונשנתה בלהט הרטורי של סמוטריץ' יש בה פשיטת רגל מוסרית.
אין לי שיח ושיג עם בצלאל סמוטריץ' האזרח, המביע געגועים לימי דוד. יש לי שיח ושיג כואב עם בצלאל סמוטריץ', הרואה עצמו אחד מצוות הקברניטים, המבקשים להנהיג אותנו לאחר הבחירות לכנסת. מתוך שכנוע עצמי ודתי עמוק הוא סבור, שהדגם של דוד מהווה דגם מופתי, מוסרי וערכי.
דוד המלך - שלא היה דמות מוסרית אבאית לבנו אבשלום, שנאלץ לרצוח את אחיו אמנון, האונס את תמר אחותו - הוא הדמות המוסרית הערכית של בצלאל סמוטריץ', המבקש לחזור לימי דוד.
דוד המלך - שלא היה דמות מופתית של אבא, הנדרש להעניש בן האונס את אחותו - הניע את אבשלום לקחת את החוק לידיים לרצוח את אמנון אחיו, ואף עלה על פסי מרי אלים נגד אביו, שגבה מחירי דמים יקרים במלחמה עקובה מדם.
דוד המלך - ששולח את חייליו למוות בקרב דמים קשה בארץ מואב - שוכב עם רעיית קצין בכיר בצבאו מבני המיעוט הלאומי החיתי, ודואג שאותו קצין ימות בשדה הקרב. במקרה הזה דוד הביע חרטה קשה על המעשה. היש מחילה למתן דרור ליצרים מיניים בהמיים עם אשת איש ושליחת בעלה למוות כדי לפנות דרך למיטת "האוהבים".
דוד - שגזר אומללות על מיכל בת שאול, מיכל שחילצה אותו ממוות, ובחלוף השנים מפקיר אותה לבדידות כואבת - הפך לדמות מופת של בצלאל סמוטריץ'. דוד המתיר לגבעונים להרוג את חמשת ילדי מיכל וגם שני ילדי רצפה בת איה כדי לפצות את הגבעונים על כך ששאול המלך פגע בהם. להמית נכדים על חטא הסב.
מצער, שהמיועד להיות שר בישראל עושה אידאליזציה מוחלטת מדמותו של דוד המלך, כשהוא מכריז: "מדינת ישראל, בעזרת השם, תחזור להתנהל כפי שהתנהלה בימי דוד המלך..." בראיון לכאן ב' חזר והדגיש: "כך צריך להיות", ולאחר שאמר זאת פעם נוספת הבהיר: "זאת מדינה יהודית כך צריך להיות בטווח הארוך".
לטווח הקצר ולטווח הארוך, מר בצלאל סמוטריץ', אנחנו זקוקים לדיבור ולשיח מתוך כבוד וקשב לכל חלקי הציבור, ולא לברבר ברטוריקה דמגוגית.
בהופעות בצלאל סמוטריץ' אין מה שנדרש משיח מכבד. יש בהן רק תכתיב. מה שמדאיג זו רטוריקה מתלהמת, המבטלת עולם ערכים של הזולת החי בארץ הזו ואוהבה בדיוק כמו שבצלאל סמוטריץ' אוהבה.

תאריך:  04/06/2019   |   עודכן:  04/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ' רוצה לחזור לבית דוד
תגובות  [ 21 ] מוצגות  [ 21 ]  כתוב תגובה 
1
אוהב את דוד כפוי הטובה
סמוטריץ בצלאל   |  4/06/19 09:03
2
בסדר, הבנו...
מגיב ותיק  |  4/06/19 09:04
 
- מגיב ותיק =סטלין וטליבאן
נאורה ר.  |  4/06/19 09:49
 
- למגיב "הכי רציני". מגיב ותיק
נאורה ג.  |  4/06/19 10:30
 
- ל"נאורה" כמוך ...
מגיב ותיק  |  4/06/19 11:51
 
- אני מגיב ותיק מגיב חשוך
אני מגיב ותיק   |  6/06/19 18:28
3
מסתובב ברשת
הירונימוס  |  4/06/19 11:52
 
- השמאל לא צריך את סמוטריץ
מגיב ותיק  |  4/06/19 15:28
4
קשקשן חמום מוח
אורי231  |  4/06/19 16:07
 
- בצלאל דורש לחזור לימי דוד המלך
לאורי 231  |  4/06/19 19:06
5
בלי שום קשר לסמוטריץ'
באום  |  4/06/19 18:09
 
- למר באום שלום
נעמי..  |  5/06/19 06:52
 
- הכותרת של הטוק בק
באום  |  5/06/19 12:46
 
- אני מודאג מהבהמות של סמוטריץ
למר באום  |  5/06/19 15:51
 
- סמוטריץ' לא מקלל
באום  |  5/06/19 17:06
 
- הסגנון של סמוטריץ
איצי.  |  6/06/19 10:01
 
- מתביישת כשהיא רואה את ממשיכיה
תנועת הפעל המזרחי  |  5/06/19 14:40
6
מפני הפאנטיות של סמוטריץ
להגן על המדינה  |  6/06/19 17:33
7
סגנון מתלהם של סמוטריץ' מבהיל
אורנה ב  |  7/06/19 07:49
8
peace//// ל"ת
jpeace////  |  7/06/19 10:43
9
כל הכבוד לסמוטריץ' ל"ת
להב"ה להב"ה  |  10/06/19 11:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפאל אופק
העיצומים שהוטלו לאחרונה על אירן בשל סירובה להיענות לדרישת הנשיא טראמפ לפתוח מחדש את הסכם הגרעין הציבו את המשטר האירני בין הפטיש לסדן    מחד-גיסא, מתקשה טהרן להיכנע לתביעות האמריקניות מחשש שוויתורים כלשהם יביאו להחלשת המשטר ויסתמו את הגולל על שאיפותיו ההגמוניות, ובכללן פרויקט הנשק הגרעיני; ומאידך-גיסא, עלול סירוב לדרישות האמריקניות להביא לקריסת הכלכלה האירנית, אם לא למלחמה - התפתחויות העלולות אף הן להביא להפלת המשטר
יוסי אחימאיר
היכן האחריות הלאומית לגרור את כולנו לבחירות חוזרות רק בגלל מחלוקת שאפשר לכמת אותה במשהו כמו עוד 200-300 מגויסים נוספים בעלי פאות? ומה עם השאלות הביטחוניות, החברתיות, המדיניות, כאשר "תוכנית המאה" מיתדפקת בשער, והאויבים מגבירים זממם
בצלאל סמוטריץ'
זריקת המונח המפחיד "מדינת הלכה" לחלל האוויר והפרחת סיסמאות חסרות בסיס על סקילות והוצאות להורג כל אימת שמישהו מבקש להחיל משהו מעקרונות המשפט העברי, הם פופוליזם זול, שמתאים אולי לקמפיין בחירות שטחי של פוליטיקאים קטנים כמו ליברמן, שלא חדל לזלזל באינטליגנציה של הציבור, שלכם!
ד"ר רון בריימן
שרת המשפטים, איילת שקד, הובילה את התהליכים של השבת האיזון בין שלוש הרשויות של המשטר הדמוקרטי ושל שיקום אמונו של הציבור בבית המשפט העליון - והודחה    לא רק מדינת ישראל תשלם מחיר כבד עבור צעד זה    מי שיישא במחיר יהיו גם מפלגת הליכוד והעומד בראשה, ראש הממשלה
אברהם שרון
יום אחד, כאשר לא היה יכול לשאת עוד את הכאב, העלבון, ההשפלה, החושך, העדר הסיכוי לראות אור בקצה המנהרה, תלה עצמו    בנס ניצל    שירות בתי הסוהר יכול למנוע את הישנות איבוד עצמו לדעת, ויפה שעה אחת קודם, כלומר - עכשיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il