שוק מכירות האונליין עולה מדרגה רצינית, לאחר הצהרתו של
רמי לוי על-כניסה למרכזים רובוטיים, אשר יופעלו ממרכזי הערים החל מינואר הקרוב כבר בתל אביב ועד סוף 2021 בעוד 10 מרכזים עירוניים, עם הבטחת משלוח תוך שעתיים מקבלת ההזמנה.
הקמת מרכזים אלו והפעלתם על-ידי חברת פבריק, תאפשר לרמי לוי דריסת רגל רצינית במרכזי הערים הגדולות, שם לא הייתה לו כמעט נוכחות משמעותית, תוך פגיעה אנושה ברשת יינות ביתן, אשר עיקר הרווח שלה בא מחנויות עירוניות אלו וגם פגיעה בחנויות העירוניות של שופרסל, הנקראות שופרסל שלי.
אסטרטגיית הפעולה של רמי לוי, משלבת ניתוח נכון של השוק, נקודות התורפה של המתחרים וניהול עסקי מבוקר ונטול סיכונים מהותיים לחברה, תוך העברת תפעול האופרציה, במיקור חוץ לחברת פבריק, אשר פיתחה רובוטיים אלו, כנגד אחוז מהמכירות של הפעילות.
רמי לוי בניגוד לשופרסל, העדיף להתקרב לצרכנים ולהקים 11 מחסני הפצה בתוך הערים הגדולות ולספק את ההזמנות תוך שעתיים, תוך העברת אחריות התפעול לגורמים מתמחים, בעוד ששופרסל מקימה שני מרכזי ענק במודיעין ובקדימה, בהשקעת ענק של 600 מיליון שקלים, בהפעלה עצמית הדורשת הקמת צוות מקצועי ייעודי לנושא.
השענות שופרסל על שני מרכזים גדולים בלבד, המרוחקים ממרכזי הערים וריכוזי הלקוחות העיקריים ובהתחשב בעומס הכבד בכבישים, לבטח תרחיק אותה מזמן של שעתיים ותאפשר לרמי לוי לתת שירות מהיר וטוב יותר וכנראה גם במחיר משופר. תוסיפו לזה את העובדה שהשירות הרובוטי של רמי לוי יקדים בערך בשנתיים את זה של שופרסל וקיבלתם ניצחון מרשים, כמו של דוד על גוליית.
נראה שרמי לוי קרא נכון יותר את המפה ובדרך הנכונה לצמצם את המרחק הגדול, אך המצטמצם בינו לבין שופרסל, שלא בטוח שתרווה במהרה נחת גדול מהשקעתה העצומה במחסנים הלוגיסטיים (אשר לא נראה שיתנו מענה שלם לצרכיה העתידיים או במילים אחרות, נראה ששופרסל תהיה חייבת להקים עוד מרכזים בקרבת הערים, דבר הדורש השקעה נוספת), תוך עקיפה זריזה של יינות ביתן, אשר זקוקה לשידוד מערכות מהיר ולהתאמתה לגודלה וליכולותיה האמיתיים.