X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

אני לא מבין מדוע אמנע מעצמי לעלוץ לאידם של הפלשתינים? כתוב אומנם "בנפול אויב אל תשמח!" אבל לדעתי, זה לא אנושי! לא צריך להיכנס לאקסטזה של הילולה, אבל בהחלט מותר קצת לנשום לרווחה, וכן, גם לשמוח. קצת. אם יש איזשהו נס בעולם שהייתי מבקש, הרי תחילת ההתנגשויות של פלשתינים בפלשתינים מבשר את בואו. אין לכם, היהודים יוצאי אירופה, מושג בֵּז' מה קורה כשערבים מתנגשים בערבים. הכללים הם כללים ברורים להם ולכם אין מושג. עיקרו של דבר עומד בבסיסם של כל זְנֵי הכללים. חיים או מוות. שני אירועים ימחישו זאת:
חאלד משעל הצהיר כי הפלשתינים לעולם לא יכירו בישראל. ככה היה כתוב ב"וואלה" והאמת היא שהוא אמר שהפלשתינים לא יכירו בישראל לעולם. תאמרו הבדל קטן, סמנטי ומלאכותי, זה רק מעיד שאין לכם מושג גַּבָּארְדִין מה זה - אַבָּאדָּן. הוא הודָה לאירן על הסיוע לפלשתינים, בתו-כ הודיע שהרוסים מתגייסים, ולאט-לאט יבואו כולם אִנְשַׁאלְלָה!
מן העבר השני, ברצועת-עזה יוצאים חמושים רעולי-פנים, יורים באוויר ותובעים שכר מן הממשלה החמאסית. שוטרים חמושים כיתרו את בניין עיריית חאן-יונס והשתלטו עליו תוך כדי יריות באוויר - "אנחנו רוצים שהממשלה תמלא אחר חובותיה לנו!" בשום מקום בעולם לא תמצא ניסוח כזה של הפגנה אלימה. טוב שלא הלחינו את זה. אבל ככה מפרסם אתר "וואלה". מישהו יכול להביא את הציטטה במדוּיָק? יש בהפגנות הללו אמירות שכוללות שבועות בשם אללה הרחמן והרחום. אין דבר כזה להתעלם מדברים נאמרים! אין שם איומים! יש מעשים.
המרחק בין שני האירועים הולך ומתקרב. ההתנגשות בלתי-נמנעת! מישהו מעלה בדעתו מנהיג כלשהו בעולם, בעל שיעור-קומה, שייקח על עצמו את המשימה להרגיע שם את הרוחות ויעמוד בה? תמיד אמרו החכמים יוצאי אירופה - לא חשוב מה יעשו הגויים, חשוב מה יעשו היהודים! ואנחנו התחננו שתקשיבו לנו, זה עולם אחר, פה צריך להגיד - לא חשוב מה יעשו היהודים, חשוב מה יעשו הערבים! איזו חוצפה היא זו להתנשא מול מיליארד מוסלמים? אין לנו שום סיכוי אלא אם יקרֶה נס גדול והערבים יהיו עסוקים ביניהם לבין עצמם.
אשר על כן זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו. בְּמלחמה בין הנלחמים על החיים, לבין הנלחמים על הכבוד - מנצחים (בינתיים!!!) הראשונים. זה לא משנה את העובדה הבסיסית בִּדבר התהום הפעורה בין הניצים. אלה ימשיכו לקדש את החיים על-פני חיים בכבוד, ואלה ימשיכו לקדש את הכבוד על-פני חיים. תבינו כבר! זוהי מהוּת כל הסכסו כּוּלוֹ, כל היתר כַּלָאם-פַֿאדִי!!!

תאריך:  16/04/2006   |   עודכן:  16/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורון חדי
מדיניות בת היענה שבה נוקטת ממשלת ישראל חייבת להיפסק    על שכנינו הפלשתינים להכיר בזכותו של היהודי למדינה משלו - כתנאי בסיס לכל צעד עתידי    חייבים להוכיח לשכנינו ולעולם כולו - הטרור לא משתלם
בועז אופיר
להיות עני בישראל זה להבין שאתה לא מעניין אף אחד
דני רשף
ד"ר אינג' אברהם בן-עזרא
כיוון שמודעות ציבור הקבלנים לגבי חובת האדריכל היא חלקית, במקרים רבים נושאים הקבלנים לבדם בעול פסק הדין, אף שחלק ניכר ממנו נסב על ליקויי תכנון מבית היוצר של האדריכל
נרי אבנרי
בין פעולת טרור אחת לשנייה, משמיע מנהיג פלשתיני דברי כיבושין, ואת השאר עושה התקשורת הישראלית על שלל פרשניה הסובלים מ"תסמונת האישה המוכה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il