X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הרשו לי להרוס את החגיגה בלב. כי עם כל השמחה שיש בלב ישנה ודאות קשה. אנחנו שמחים על הפסקת האש אבל אסור לנו לשכוח שאנחנו ערב מלחמה. לא ירחק היום וזה בו יבוא. הפעם זה לא ימשך 6 שנים עד שנחטוף. הפעם זה לא יסתיים בטילי החיזבאללה
▪  ▪  ▪

הפסקת אש, שמחה בלב אצל כולנו, גם לבי שמח בקירבי לדעת שעכשיו אראה את קרובי, חברי ושכני חוזרים לביתם בשביל לחלוץ את נעלי הצבא שעל רגליהם ולהסיר את מדיהם הירוקים, למען ילבשו בגדים קלים יותר, נעימים יותר ויפים יותר. למען ינעלו נעלי נוחות למגע ולהליכה.
הרשו לי להרוס את החגיגה בלב. כי עם כל השמחה שיש בלב ישנה ודאות קשה. אנחנו שמחים על הפסקת האש אבל אסור לנו לשכוח שאנחנו ערב מלחמה. לא ירחק היום וזה בו יבוא. הפעם זה לא ימשך 6 שנים עד שנחטוף. הפעם זה לא יסתיים בטילי החיזבאללה. הפעם זה קרוב יותר מתמיד וזאת תהיה מלחמה, בדרום ובצפון כאחד.
לא קשה לראות מה קרה מאז "הנסיגה המסודרת" של אהוד ברק מלבנון 1. ברחנו משם תוך הבטחה מפורשת שלו שאם הם ירו עלינו כדור אחד אזי אדמת לבנון תבער. לא רחק היום, ואויבינו מדרום התחילו במלחמה שמשום מה נקראה "אינתיפאדת אל-אקצה". אינתיפאדה?! נשק, הם יורים והורגים ומחודש לחודש משכללים את אמצעי הירי שלהם. מה אינתיפאדה פה? זאת מלחמה עם צבא וכלי נשק חמים. זמן רב זאת כבר לא מחאה עממית עם אבנים. זאת מלחמה שעם השנים ועם החודשים רק מחמירה.
נאום "קורי העכביש" של נסראללה היה מדויק. אנחנו כמו כבשים. התרגלנו להרוגים בקרב האזרחים שלנו. הצבא יוצא למלחמה רק כאשר הצבא נפגע. וגם כשהוא יוצא, המפקדים מפחדים.
וממתי הצבא מגן על הצבא? צבא במדינה דמוקרטית צריך להגן על אזרחיו תוך כדי מסירות נפש של חייליו. אצלנו זה הפוך. האזרחים למדו להתרגל כי אין מה לעשות וצריך לחטוף בשקט, כי אסור שהצבא שלנו ינזק במלחמה בשמירה עליהם. נסראללה צדק בנאום "קורי העכביש" שלו. הוא היה יכול לקרוא לזה גם "מחשבות הכבשים".
הם ראו שהמדינאים שלנו מהססים הן במרחב הזמן, הן במרחב העוצמה. נסראללה יודע שיש בידנו עוצמת ירי גדולה ומפחידה. אבל הוא גם יודע שאין מי שיפעיל אותה. גם אסד הבן כבר ראה זאת מול עיניו והוא מדבר בהתאם. שלא תטעו, הוא מתכוון למה שהוא אומר. גם החאמס מרגיש שאפשר לחטוף חייל בלי שאסון גדול יפול לו על הראש, תשאלו את הניה, הרסו לו את הלשכה בזמן שהוא לא היה שם, ביג דיל.
לא ירחק היום ובו הפסקת האש הזאת עם החיזבאללה תהפוך למלחמה גדולה ומרה. אתם חושבים שאני פסימי? לא אני אופטימי. הפסימים שבינינו יאמרו לכן (ואולי בצדק) שחוץ מסוריה, חיזבאללה והחמאס גם מצרים הבינה עם מי יש לה עסק וגם היא תהיה שם.
כך או כך אולמרט בהתנהלותו הכושלת הביא (הביא - מלשון הווה) עלינו מלחמה קשה ומרה.

תאריך:  17/08/2006   |   עודכן:  17/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
הטרגדיה של חלוץ מחמיצה את הלב, אבל הוא עלול לגלות שבבוא היום הוא עוד יתגעגע לימים הקשים שעוברים עליו עתה, וזה יקרה כאשר הבדרנים יתחילו לטפס עליו
ד"ר שלמה פרלה
רמת הגולן היא נכס אסטרטגי רב חשיבות, ואין הכללתו במדינת ישראל יוצרת כל בעיה דמוגרפית. מה רואה השר הממונה על ביטחון ישראל להתפרק מנכס זה?
עו"ד משה גולדבלט
רצח האופי שמנסים לעשות לרמטכ"ל הוא בגדר חרפה. מה שמתרחש אינו מעיד על הרמטכ"ל אלא עלינו כארץ אוכלת בניה - כמה שאלות מציקות בנושא
יובל ברנדשטטר
ניצחון של צה"ל הוא ערובה לתבוסה מדינית. אולי תבוסה של צה"ל תביא לניצחון שלנו על עצמנו
איתי בן חורין
אנחנו נמשיך להתגייס כשיקראו לנו, ונמשיך לתרום כי המדינה הזו גדולה מסך מנהיגיה. בתמורה אנחנו לא מבקשים הרבה. רק את מה שהמציאות מחייבת. אנחנו רק מבקשים שמי שניצל אותנו ונכשל, ייקח אחריות ויתפטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il