X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנרגיית חיים עצומה משתחררת כשהגוף מפסיק להילחם ברעלים ובמאמצי שיקום מתמשכים אנו מרגישים צעירים עשרות שנים, מלאי מרץ ורעננים
▪  ▪  ▪

אנשים רבים סובלים מבעיה של אכילת יתר וחוסר שביעות רצון גם כשהם אוכלים כמויות גדולות של מזון. אנשים אלו סובלים בדרך-כלל ממחלות שונות, חוסר נוחות ועייפות כרונית. מצבם הנפשי מתדרדר ככל שחולף הזמן, והם נוטים לדיכאונות ולבדידות. המצב הבעייתי מקורו באורח חיים מעוות שפוגע באופן שיטתי במערכת העיכול ובשאר מערכות הגוף.
צריכה מתמשכת של רעלים כתחליף לתזונה נכונה, גורמת למאמץ יתר של הגוף לסילוקם ולמחסורים ניכרים במרכיבים תזונתיים חיוניים. מצב זה גורם לספיגה לקויה של חומרי המזון, ולשיבוש כללי של המערכות בגוף.
התוצאה היא, אדם חולה, רעב ומותש. המצב הנפשי מחמיר, והאדם החולה מפצה על-כך באכילת כמויות גדולות עוד יותר של מזונות חסרי כל ערך תזונתי.
אכילת מזון עתיר ברעלים גורם לגוף לדחייה ולפעולה מיידית להפרשתו. פעולה זו דורשת מהגוף אנרגיית חיים רבה, ואנו נשארים רוב הזמן עייפים ומותשים. אנו מחפשים מקורות לאנרגיה, ואנו שוב חוזרים על הטעות בבחירתנו מזון מעובד וממותק הגורם להחמרת המצב.
אדם שחי על-פי התזונה המודרנית, איבד את היחס הראשוני והחשוב כל-כך לגופו, ואת הקשר עם האינסטינקטים הטבועים בו, שהורישו לו אבות אבותיו במהלך האבולוציה.
יש דרך מעשית ופשוטה להשיב את המצב הבריאותי והנפשי לאיזון.
הצעד הראשון הוא למצוא את הרצון הפנימי שמבקש לחיות חיים טובים יותר. הרצון שזועק לשינוי אמיתי באורח-החיים ובתזונה האחראית לסבל רב בחיינו.
כשאנו מפנימים כיצד אנו מרעילים והורסים את עצמנו, אנו מוכנים לעשות את השינוי ולהיגמל מהתמכרויות מזיקות. אנו מתחילים לחפש מקורות איכותיים יותר להזין בהם את גופנו.
התזונה הטבעית מהווה את הפתרון המושלם לכל אדם, בכל מצב. השינוי בתזונה יהיה קשה ככל שהאדם חולה יותר. ככל שהמצב קשה יותר, כך הגוף יידרש להתנקות ולהתחדש זמן ארוך יותר.
קושי משמעותי נוסף שהאדם עלול להיתקל בו, אלו המחלוקות הרבות בין הרפואה המודרנית לבין תפיסת העולם הטבעית. האדם מתקשה להאמין שהרפואה שעל-פיה הוא חי כל חייו גרמה לפגיעה חמורה כל-כך בבריאותו. למרות הקושי, כאשר האדם מגלה רצון ונחישות, הוא מסוגל להתמודד בהצלחה מול כל המכשולים שבדרך.
כשחיים על-פי אורח חיים טבעי, התחושות בגוף נעשות עדינות יותר.
החושים השונים שבגוף נעשים חדים וצלולים יותר. אנו מצליחים לפענח בקלות רבה יותר את משמעות התחושות והמסרים של הגוף. אנרגיית חיים עצומה משתחררת כשהגוף מפסיק להילחם ברעלים ובמאמצי שיקום מתמשכים. אנו מרגישים צעירים עשרות שנים, מלאי מרץ ורעננים. אנו מגלים בעצמנו יכולות חדשות, והיבטים שלא הכרנו. הנפש רגועה ושלווה יותר. התחושה היא כאילו נולדנו מחדש.
הצעד הראשון לשינוי תמיד כפוף לכוח הרצון. אני מאחל לכל אחד ואחת מכם שתמצאו במהותכם את הרצון ואת האהבה, ושתתעוררו לחיי בריאות ואושר בכל רגע בחייכם.

מומחה לתזונה טבעית, גידול נבטים, גידול עשב חיטה וחקלאות אורגנית. שותף בחוות הבריאות - מצפה אלומות. בחוות הבריאות לומדים ומתנסים באורח-חיים טבעי המבוסס על תזונה טבעית מהצומח, ועל צמיחה רוחנית [קישור]
תאריך:  05/11/2006   |   עודכן:  06/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב לוין
הביו כלכלנים חוזים היום אפוקליפסה במידה ותמשך מגמת הצמיחה הנוכחית, ובמילים אחרות הם צופים שואה אקולוגית. הבעיה כיום אינה יצירת שפע חומרי חדש, כי אם בחלוקתו הצודקת של השפע הזה, הן ברמה הלאומית כמו גם ברמה הבינלאומית
דויד גרוסמן
נאום הסופר דויד גרוסמן בעצרת לציון 11 שנה לרצח ראש הממשלה, יצחק רבין [י"ג בחשוון תשס"ז, 4.11.06]
ד"ר אברהם בן עזרא
אחד מלקחי מלחמת בין המצרים החשובים - אותו למדנו בדרך השלילה, שגבתה מאתנו מחיר כבד - הוא: הצורך החיוני ביותר לחידוש הצנזורה הביטחונית בישראל
ניר יהב
"יש לנו מנהיגים רדודים", "עולם הפוליטיקה הוא בינוני", אמרו לי חלק מהפוליטיקאים שהגיעו לעצרת לזכר רבין    בין ייאוש לתקווה, בין עבר לעתיד: העצרת לזכרו של רבין שנערכה אמש בכיכר רבין בת"א מנקודת מבט קצת אחרת
רוני אלוני-סדובניק
בשנת 2002, כשהתקיים מצעד הגאווה הראשון בבירה, הגעתי נרגשת וגאה לאירוע. לתומי סברתי, כי נושא המצעד הוא דקלרציה פומבית על חרות האדם באשר הוא אדם, אך אודה כי למראה הגברים העירומים שדדים מפלסטיק תלויים להם מלפנים וישבניהם חשופים לשמש, חשתי שנחצה גבול דק וחשוב - גבול הסבלנות והכבוד ההדדי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il