X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא חייבים הרדמה כללית, אין זיהומים, פגיעה ברקמות, בכלי דם או באיברים בריאים, אפשר להשיג את אותה תוצאה עם פחות כאב וסבל, ללא אשפוז ממושך והחלמה ארוכה טיפולים וטכנולוגיות מחליפי ניתוח
▪  ▪  ▪

עם התקדמות הטכנולוגיה, אנו עדים לחידושים והתפתחויות של טיפולים שונים אשר מהווים אלטרנטיבה מצוינת לטיפול במחלה. לדוגמא: כמחצית מהנשים סובלות מגידולים שפירים בשריר הרחם (שרירנים, או מיומות). ל-25% מהן גורמים הגידולים הללו לדימומים מרובים עד כדי אנמיה חמורה, לכאבים, בעיות פוריות, הפלות חוזרות, לידות מוקדמות וסיבוכי הריון ולידה - ללא ספק מחייב טיפול רציני.
עד לפני מספר שנים, הטיפול בתופעה דרש ניתוח פולשני לחלל הבטן, במקרים של נשים שעברו את גיל הפוריות, הומלץ להסיר את הרחם על-מנת למנוע הישנות של הגידולים. היום ניתן להשיג את אותה התוצאה ללא ניתוח, באמצעות טכנולוגיה חדשה שפיתחה חברת
"אינסייטק", מכשיר אולטרא סאונד משדר גלי קול ממוקדים אשר פוגעים בשרירן, הפעולה מבוצעת עם בקרה של MRI, ובכך מוודאים את יעילות הטיפול תוך כדי הטיפול. המטופלת נמצאת בהכרה מלאה ויכולה לקבל דיווחים מהצוות הרפואי על הנעשה תוך כדי הטיפול.
בנוסף, קיימים טיפולים שונים אשר משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות לריסוק חוץ גופי של אבנים במערכת השתן, טיפולי הקרנה מדויקים וממוקדים לגידולי ראש,צוואר וערמונית, במקרים בהם הניתוח כרוך בסיכון משמעותי לחיי אדם או קושי אשר בביצוע הניתוח.
טיפול בדליות רגליים על-ידי הזרקה של חומר הגורם להדבקות דפנות כלי הדם הבעייתיים וספיגתם בגוף, הטיפול מבוקר על-ידי מכשיר האולטרא-סאונד אשר מאבחן את הורידים הפגועים. טיפולים לסרטן הערמונית ע"י החדרה של גרגרים רדיואקטיביים שמקרינים לעבר הגידול לאורך זמן. טיפול אשר מחליף את כריתת הערמונית וקבלת זריקת אפידורל.
שימוש בגלי הלם לבעיות מפרקים על-ידי פרוצדורה לא פולשנית המטפלת בבעיות פרקים כמו מרפק טניס, מרפק גולף וכו', טיפול אשר מחליפי ניתוח במפרק. טיפול בשם.L.L.W - שימוש בקרני לייזר בעוצמה נמוכה לטיפול בבעיות גב וסחוסים פגועים מחליף ניתוחי פריצת דיסק.
והיד עוד נטויה.
קופת החולים אינן ממנות את רוב הטיפולים אשר מופיעים כאן ברשימה וכמובן לא יממנו את הטכנולוגיות החדשות שיפותחו מחר. ביטוח בריאות פרטי עם כיסוי ביטוחי ל-"טיפולים מחליפי ניתוח" ייתן מענה לכל הטכנולוגיות הקיימות והעתידיות.
נכון להיום רק שתי חברות ביטוח מספקות מענה ביטוחי, פניקס לטיפולים בישראל והראל לטיפולים בישראל ובכל העולם. אנו מקווים שחברות ביטוח נוספות ייתנו מענה ויעמדו בקצב התפתחות הטכנולוגיה.

תאריך:  01/03/2007   |   עודכן:  01/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' ישראל דויד
הסטודנטים השיגו לא מעט מן האפשרי בכיוונים שחשבו עליהם, אך יכלו להשיג יותר בכיוונים אחרים
אלי אשד
לישראל מסורת מכובדת של תסכיתי רדיו    באמצע שנות ה-‏60 היה הרדיו מדיום מרכזי וחשוב    תוכניות כמו "שלושה בסירה אחת" (שהפכה לספר מצליח) והסדרה הקומית "משפחת שימחון" (שהפכה לסרט מצליח) היו מוכרות לכל, ואלפים נשארו בבית כדי לשמוע אותן    גם מד"ב ופנטסיה מצאו מקום ברדיו הישראלי
מערכת PCאון
דוח ניהול סיכוני IT מעלה כי ארגונים צופים פרצות אבטחה, מאמינים כי הם פחות יעילים בבקרות תהליכים, ומדווחים על חוסר תיאום פנימי ביחס לתפישת סיכונים
עו"ד משה גולדבלט
דומני ששוב ראינו המחשה ברורה מה פירוש מקרתיזם וציד מכשפות. אין לי לצערי את המגאפון שמעמידים אמצעי התקשורת לרב-סלפן אברמוביץ שאין לו שום מעצור מוסרי, אתיקה עיתונאית ושמץ של הגינות אנושית בבואו להרוס אדם. הגיעה העת שהתופעה הנקלית הזאת תטופל כראוי
בועז מושקוביץ
האם יש קשר בין "רב-נרטיביות" למחקר היסטורי?    פרופסור אריאל טואף זכה לפרסום עולמי בזכות עלילה אנטישמית, המרצה להיסטוריה נועם שורק מכנה אותו "הפרופסור האמיץ"    סימונינו די טרנטו - קורבן היהודים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il