X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התקשורת ממשיכה להגן על אולמרט עד שיספק את הסחורה
▪  ▪  ▪

התקשורת מתגייסת להצלת ממשלת ישראל. אין פלא, ממשלת ישראל הנוכחית היא תוצר תקשורתי מובהק ששיווק מוצר מסוים. התכנסות. לא ציונות, לא התיישבות, לא חברה ולא כלכלה, הכול הוכפף להתכנסות, שמחירה על-פי המודל של ההינתקות, מאה מיליארד שקל.
מלחמות ישראל בצפון ובמערב חשפו עובדות יסוד כדלקמן:
א. ההתכנסות שרירה וקיימת אלא שהג'יהאד קובע היכן ומתי, בעיקר בגליל ובנגב.
ב. כל מקום המצוי בשליטה ערבית מהווה בסיס לשילוח אש וטרור בישראל.
ג. כל המותיר פיסת קרקע ביד ערבים חמושים משתף פעולה עם הפצצות ופיגועים בישראל. לראייה, ביהודה ושומרון שם מנהל מערך הביטחון מלחמה רצופה המגובה בישוב יהודי צפוף, יש ביטחון אישי העולה על זה שבשפלה ובירושלים. בצפון השומרון שם דולל הישוב היהודי, הוא המקור העיקרי להכנה ושילוח פיגועים.
אלו העובדות המוצקות שמהן חלום המזרח התיכון החדש לא גירד אפילו את הציפוי. המסקנה המתבקשת על-ידי כל בר דעת היא שליטה ישראלית בכל מקום המאיים על ישראל. המסקנה של החונטה התקשורתית-משפטית היא הפוכה: יש לשמר את הממשלה הנוכחית, ממשלת קדימה-שלום-עכשיו מכיוון שמטרות החונטה עדיין לא הושגו.
מהי המטרה העיקרית של החונטה? למוטט, לשבור ולהרוס את הציבור הלאומי-ציוני ולכוף אותו לחוקי החונטה. כמו במשל העקרב, ברור לכל כי הרס הציבור הזה משמעותו הרס האורגניזם עליו מתקיימת החונטה. ובכל זאת, כמו בכל חונטה דרום-אמריקנית או מזרח תיכונית, עדיף להרוס עד היסוד ולא לומר טעיתי.
לפיכך מתחולל מהפך תקשורתי. המחיר על כישלון איננו פיטורין, כי אם תיקון הליקויים. הליקויים לא שייכים כלל לממשלה הנוכחית כי אם לקודמת (למרות שהורכבה בדיוק מאותם מרכיבים!!) הסיבה האמיתית לכישלונות הממשלה הוא השליטה ביהודה ושומרון, שמנעו אימונים למלחמה אמיתית. למעשה הטרור כלל לא קיים, אלא בדמיונו החולני של הימין הקיצוני. המכשול האמיתי להבנה עם העולם הערבי הוא הציבור הציוני-לאומי, ושימוש באלימות משולחת רסן נגדו הוא עונש מוצדק על כך שמנע את פרוץ השלום. כל השקרים, כל הצידוקים, כל ההתממויות יקבלו גושפנקא תקשורתית של אמת ובלבד שאולמרט וחבורתו יעמדו בציפיות ויחלו להילחם באויב האמיתי: היהודים.
אולמרט וממשלתו, עם או בלי פרץ, אינם אלא דחלילים של התקשורת. תושבי שדרות הם הברווזים עליהם בודקת החונטה את יכולת הספיגה של היהודים. כל עוד הברווזים מגעגעים על הדחלילים וממשיכים למות ללא מחאה ימשך המצב הנוכחי לשביעות רצון החונטה.

תאריך:  03/06/2007   |   עודכן:  03/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המערכה להצלת הממשלה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
דר' ברנדשטטר תפשיתך איטית....
דורון ט  |  3/06/07 11:16
 
- דורון, מאסתי בתגובותיך. מתי  ל"ת
תיעלם כבר מהרשת  |  3/06/07 13:14
2
מלים כדורבנות !!
שושי  |  3/06/07 12:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד יגיל
בתסריט בלהות כזה נראה שהיא היתה מפוטרת לאלתר ואולי אפילו עומדת בפני תביעה משפטית, כי זה מה שקורה בחברה עסקית נורמלית וזה מה שאמור לקרות במדינה נורמלית
חנוך ובר
ככל שהזמן עובר גדולתו של משה עולה ועולה - ובמיוחד בזמנינו אנו שבו רמת המנהיגים כל כך קלוקלת
אביתר בן-צדף
כעשרים שנה הכרתי את תא"ל יואל בן-פורת, שהלך לעולמו לפני חודשיים שבע מרורים    ערכתי את ספרו, ולמדתי להעריך את היהודי החכם, הגלותי שהיה - אנטיתיזה לצברים השחצנים, הממלאים את המרחב הציבורי אצלנו    המודיעין, שאינו הולך בדרכי בן-פורת, ממשיך לנפק לנו טעויות והפתעות
יוסי עבדי
בבריטניה מחרימים את האקדמיה הישראלית, ובמשרד החוץ - שותקים    באתר המשרד שקדו על "תגובה יצירתית", וציינו: "בעקבות הדיווחים שרת החוץ ציפי לבני קיימה פגישה עם השגריר הבריטי בישראל..."    הירי על שדרות נמשך, אבל באתר, שוב: אין תמונות נפגעים, אין תמונות קסאם, אין מידע, אין נתונים    כישלון ההסברה - סבב רביעי
יואב יצחק
העיתונאי מרדכי גילת עומד למשפט דיבה, יחד עם עמיתתו מיכל גרייבסקי, על כזבים שפרסם נגד בתיה כרמון    גילת התחמק מהגשת תצהיר ונמנע ממסירת עדות במשפט    וכדי ללחוץ על השופט ובניסיון למנוע פסק דין שיחייבו בתביעה, הפריע גילת במהלך הדיון, איים וגם ייחס לשופט נעם סולברג משוא פנים    ומה עשה גילת כשהרגיש שהקרקע בוערת תחת רגליו? הסגיר מקור עיתונאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il