X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החוזה פשוט מאוד: אתם תהרגו ביהודים רק בצד שלכם של הקו הירוק, בלי בג"צ ובלי בצלם, ואנו מצידנו נכין את ההתכנסות
▪  ▪  ▪

ממשלת ישראל סיכמה על השבת ה"משטרה פלשתינית" אל מעוזיה בלב הארץ. לגייסות אלו יינתנו הנשק התחמושת וכלי הרכב, וכן אמצעי תקשורת עם המפקדות האזוריות של המשתפ"ים על-מנת למלא את תפקידם כראוי.
לכל דכפין ברור כי משמעות ההחלטה היא הכרה דה-יורה בשליטה האיסלמו-נאצית בלב הארץ, והעברת יהודי לב הארץ לחסותו של השלטון המוסלמי. לכולם גם ברור כי משמעות הצעד הוא עליית מדרגה במסעות הרצח, שכן תפקידה של ה"משטרה הפלשתינית" הוא להילחם בטרור, ומבחינתם היהודי הוא הטרור.
אם כך מדוע דוחק צה"ל ודוחקת ממשלת ישראל לקומם את השלטון האיסלמו-נאצי שבוגי (הנסיגה היא רוח גבית לטרור) הרס? בכך אנו חוזרים לאמרתו המפורסמת של ראש הממשלה לשעבר, "בלי בג"צ ובלי בצלם". מאז פוגרום עמונה נוהגים היהודים לפנות לערכאות משפטיות למיניהן על-מנת לעקוץ את כוחות הביטחון העושים במלאכת הקודש של גירוש הז'ידים מפלשתין. עורכי דין בני-בלייעל פונים אל הציבור בבקשה למסור עדות כזב נגד כוחות הביטחון, להביא תמונות כזב שצולמו באורח בלתי חוקי, ולהגיש תביעות.
חוצפנים המתיימרים להיות פרופסורים ודוקטורים אף טוענים בריש גלי שכל סיפור הרצח של ראש הממשלה (בלי בג"צ ובלי בצלם) רבין הוא הפללה של היהודים הלאומיים ברצח, כמיטב המסורת הבולשביקית. מח"ש עובד בלי חמדה שעות נוספות, השוטרים מתחילים להיזהר מאלימות בוטה מדי, ההרתעה של כוחות הביטחון כלפי היהודים הולכת ומתמסמסת. על כן יש לחדש את ההרתעה באמצעי הישן והבדוק, חוזה עם האיסלמו-נאצים. החוזה פשוט מאוד: אתם תהרגו ביהודים רק בצד שלכם של הקו הירוק, בלי בג"צ ובלי בצלם, ואנו מצידנו נכין את ההתכנסות.
אלא שאליה וקוץ בה. האיסלמו-נאצים לא יורדים אף פעם לסוף דעתם של משרתיהם האוויליים ומסרבים להבין שיהודי בצד הזה של הקו הירוק הוא יהודי טוב, ובצד האחר של קו הירוק הוא יהודי רע. מבחינתם, באופן המובן רק לחוקרי האיסלמו-נאציזם, יהודי טוב הוא יהודי מת, יהודי שחור, יהודי לבן, יהודי ירוק, או יהודי כתום, כולם שווים בפני התליין. יתר על כן, הרבה יותר קל להרוג ביהודים שאננים המשליכים יהבם על הקו הירוק מאשר ביהודים פקוחי העין שמבחינתם כל ערבי הוא מפגע. לכן סביר שמעוזי ה"משטרה הפלשתינית" יעשו את מלאכתם נאמנה ויפגעו במקום שבו יש הכי הרבה יהודים, דהיינו שפלת החוף. בלי בג"צ ובלי בצלם.
ממשלת ישראל מסרבת ללמוד מן הניסיון, מר ככל שיהיה. שש שנים לאחר 'חומת מגן', שנתיים לאחר 'של"ג 2', בעוד התקפת הדמים מפלשתין דעזה נמשכת, מקימה ממשלת ישראל את המדינה האיסלמו-נאצית בלב הארץ. זה הממשלה שבחרתם, זו הממשלה שמגיעה לכם, נתראה ביום הבוחר ונראה אם למדתם משהו.

תאריך:  23/04/2008   |   עודכן:  23/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מעוזי הרצח שבים ללב הארץ
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
שגעון גדלות
י.ש  |  23/04/08 12:50
 
- שגעול גדלות
דר יובל  |  25/04/08 11:13
2
מה ההבדל
ע.ג1  |  23/04/08 21:44
3
לא הממשלות מסרבות ללמוד מנסיון
הניה  |  24/04/08 08:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
שוב ביישו נערים ישראלים ומוריהם את זכר השואה    הפעם - בטקס לציון 65 שנה למרד גטו ורשה    אפילו שם נגלה פרצופנו המכוער
יוסי דגן
המבצע ההירואי של הפרעה לסעודות ליל הסדר במאחזים חרג מגבול גזרה של מפקד חטיבה בודד, הוא התנהל כמבצע אוגדתי לפחות, והיה חשוב למערכת הרבה יותר מהפעילות המבצעית השוטפת
חגי סרי לוי
פרופ' משה מנדלבאום, כלכלן בנקאי ואיש אקדמיה בכיר, לשעבר נגיד בנק ישראל בשנות ה-80, מחמיא לכלכלה הישראלית ולמוח היהודי; בדרך הוא תוקף את הקיצוץ בקצבאות הילדים וקורא לכינון חוקה כלכלית    "השקל לא יתחזק בשנה הקרובה"    "מה שצריך לדאוג לו באמת, זה בעיקר לצד החברתי"    ראיון אופטימי עם מסר חינוכי
דרור מרום
העמותה לתיירות תל אביב-יפו השיקה סיורי אביב-קיץ    מי שרוצה לדעת איך נולדת עיר יוכל לגלות איך הפכה אחוזת בית הקטנה משכונה של שישה רחובות לעיר הגדולה בארץ    יהיו גם תשובות לסוגיות היכן נמצאים הפנס והקיוסק הראשונים בעיר ואיך קראו לקולנוע הראשון    הסיורים מיועדים לילדים, מתבגרים, מבוגרים, רומנטיקנים, ספורטאים, נוסטלגיים, משפחות ויחידים, מקומיים וזרים
עדי ניב
מועצת מקרקעי ישראל מקבלת החלטות הקשורות למדיניות קרקעית, ללא עקרונות מגובשים    האם בעידן הנוכחי נכון שהמדינה תמשיך לנהל את מרבית הקרקע הציבורית או שהגיעה העת לבחון את הפרטתה?    המסקנה הבלתי נמנעת: יש צורך מיידי ברפורמה יסודית במדיניותה הקרקעית של ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il