X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המסעדה, הממוקמת בלב אזור התעשיה של הרצלייה, מקפידה על איכות, שירות ומחיר זול לשפע הקולינרי המוגש בה
▪  ▪  ▪
מסעדת שורו [צילום: מיקה]

מלבד שפע המוסכים המצויים בו, מרוכז באזור התעשיה של הרצלייה גם מספר שיא של מסעדות, שאין לו אח ורע בשום אזור אחר בארץ. אחת מהן היא מסעדת הבשרים "שורו" (רחוב המנופים 8), אחות למסעדת הדגים הוותיקה, "שורי בורי", הממוקמת אף היא באותו איזור.
כחובב-בשרים מושבע אני אוהב לחזור, מפעם לפעם, ל"שורו", וטעמי עמי: שף המסעדה ומבעליה, אוהד רובינשטיין, מקפיד מאוד על איכות הבשרים שהוא בוחר בהם. אוהד גם מיטיב לתבל אותם בטעמים הרצויים ולהעניק להם בכך את הטעם הרצוי. ובמדינה, שבה איכות הבשר איננה דווקא מן המשובחות - גם זה משהו.
נדיבות הלב של בעלי המסעדה כלפי אורחיה מאפשרת להם ליהנות, במחיר המנה העיקרית, גם משפע בלתי מוגבל של סלטי-טאפאס טריים ומרעננים, המלווים בפוקצ'ה חמה ועסיסית.
מנות נדיבות
מבין הסלטים הרבים כבש את בטננו, במיוחד, סלט החצילים המעורב בטחינה - מנה חדשה שעשויה כהלכה. לצידה מוגשות קעריות של סלק, גזר, לבנה, שעועית, נבטים, פלפלונים, זיתים, עגבניות ומלפפונים וזיתים כבושים. ואם לא די בכל אלה - מוגשת גם קערה גדולה של סלט חסה, עם אבוקדו, צנוניות ואגוזים, ברוטב מתקתק בטעם של דבש.
למנה העיקרית אנו מגיעים כשבטננו כבר מלאה למדי. בחרנו בכבד-עוף מהמחבת, על מצע של מחית תפוחי-אדמה טעימה, כשבאלה ספוגים פיסטוקים לרוב, ששיבחו מאוד את טעמו של הכבד. בת הזוג בחרה בקציצות קבב-טלה, שטבלו בטחינה עסיסית ומשובחת, כשלצידן תפוח-אדמה לוהט מן התנור. לפי עדותה - מנה טעימה ונדיבה מאוד. בשולחן הסמוך הבחנו בחבורת ילדים עליזה, שחגגה יום-הולדת, והתענגה על המבורגר מבקר טרי ועל שניצל-עוף - שתי מנות החביבות כל כך על הטף.
לעילא ולעילא
לקראת המנות האחרונות כבר כמעט נפלנו שדודים, אבל איך אפשר לוותר על פיתויין. כמנהגנו, הלכנו על המלבי, עשיר הטעם, הספוג כולו ברטבים ואגוזים, ועל מרק המלון, עם סורבה תות - מנה מרעננת מאין כמוה ביום-קייץ חם כל כך. על הארוחה לשניים, שכללה גם בקבוק סודה גדול ואספרסו כפול, שילמנו, בסך-הכל, 145 שקל - מחיר הגון מאוד לשפע הקולינרי שהוגש לנו. השרות היה לעילא ולעילא והשירותים, הבוהקים בנקיונם, הזמינו אותנו, מלבד ישיבה של מטה, גם לקריאת מבחר של מגזינים עדכניים. בסולם הדירוג שבין 1 ל-10, זיכינו את "שורו" בציון 9.

תאריך:  16/06/2008   |   עודכן:  16/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ידע הבשרים של "שורו"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יש איזה גילוי נאות בעניין,למה
תשדיר פרסומת   |  16/06/08 10:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן עזרא
כל יום ביומו, תוך סיכון פגיעה בנפש - מועברים עשרות סמיטריילרים עמוסי כל טוב הארץ, דרך מעברי הגבול בעזה אל ארץ החמאס
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
במאמר קודם מטעם משרדנו דנו בקצרה בתופעה הנקראת "רילוקיישן" – העתקת מקום המגורים למדינה זרה, ועמדנו בקצרה על החשיבות בהיוועצות עם יועץ מס הבקיא בתחום, בטרם ביצוע מהלך זה. במאמר זה נלך צעד אחד קדימה ונדון במצב בו כבר בוצע הרילוקיישן, וכעת החליט אחד מבני הזוג לחזור חזרה ארצה
עו"ד משה גולדבלט
אמנם לא האמנתי לרגע שחברי הכנסת יפגעו בהכנסות הבנקים, המפלגות חייבות כספים רבים לבנקים וגם הפוליטיקאים תלויים בחסדיהם ובעל המאה הוא באמת בעל הדעה, אבל מאידך גם לא חשבתי שמדובר במהלך שכל תכליתו לפגוע עוד יותר בשכבות החלשות
אהרון רול
ככל שמצבה המדיני, הגאופוליטי של ישראל מחמיר, ככל שמפלס הדחייה הבינלאומית, הנובעת בחלקה המכריע מרגשות אנטישמיים צרופים, עולה מעלה מעלה עד כי ישראל ואירן נתפסות במידה שווה כמהוות איום לשלום העולמי, כן גוברת הדחייה בין המגזרים הדתי והחילוני
ד"ר רון בריימן
אולמרט יכול עדיין לעשות מעשה חיובי בטרם ישחרר אותנו משלטונו: לפטר את ממלאת מקומו ושרת החוץ ציפי לבני ולגרום לבחירות לאלתר, אשר יסלקו מן הזירה הפוליטית את חבורת האופורטוניסטים של קדימה: אולמרט, לבני, רמון-קלון, הירשזון וחבר מרעיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il