X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדובר כאן בחיסול פוליטי פשוט ושגרתי של אויב, אשר מבוצע על-ידי מי שכל אמצעי החקירה ואכיפת החוק מצויים בידיהם
▪  ▪  ▪
אולמרט. פגר פוליטי

בכל פעם זה קורה מחדש. לתקשורת נמסרת הודעה לקונית על חקירה חדשה. במקביל מפמפמת המשטרה את העיתונות בכמות עצומה של "מידע" על חשדות למעשי שחיתות -כרגע כבר מדובר במאות אלפי דולרים. מייד נזעקים כל הקולות הידועים ובראשם כמובן שלי יחימוביץ וזהבה גלאון ויתר החבורה שכבר נואשה כנראה מפרשיות המין של קצב [האם אי פעם יוגש כתב אישום?], ותובעת כעת בקול רם את עריפת ראשו של ראש הממשלה.
העיתוי ברור! - למרות כל הכזבים בהם הלעיט פרקליט המדינה את בתי המשפט ואת הציבור התייצב מר טלנסקי למשפט [לפני כן הוא ביקר שוב בארץ מסיבות אישיות] והוברר כי כל הטעמים שהושמעו לגביית עדות מוקדמת לא היה להם כל יסוד. שוב הוברר כי האנשים האלו מוכנים לעשות הרבה מאוד כדי להשיג את מטרתם והם נטולי כל הבנה על ההשפעות הסביבתיות של מעשיהם.
כעת אנו ניצבים לפני חקירתו הנגדית של טלנסקי ומחשש לתוצאותיה בתקשורת יצרו המשטרה והפרקליטות ספין מבריק חדש. חקירה חדשה וחמה-ישר מהתנור- חקירה שללא ספק פרסומה שלה יכול היה להתעכב עוד שבוע שבועיים לפחות, אלמלא קידשה המטרה - הדחתו המיידית של אולמרט - את כל האמצעים.
יש לומר דברים ברורים- אין ספק שלו היה אולמרט מודיע רשמית כי לאחר הבחירות המוקדמות בקדימה הוא יפרוש מתפקידו ושאין לו כוונה להתמודד בהן - לא הייתה הפרשה הזו מתפוצצת עכשיו וספק אם בכלל. פרשה זו הורתה ולידתה באי נכונותו של ראש הממשלה להשלים עם מותו הפוליטי. כל עוד מסרב ראש הממשלה להתפגר פוליטית מרצונו יש לבצע בו וידוא הריגה.
לא אזיל דמעה, אבל
קשה לי להסביר לעצמי מדוע אני מתרגז כל כך. אינני כלל אוהד של אולמרט ולא אזיל ולו דמעה אחת אם יפרוש ואם ייבחר נתניהו במקומו. השבח היחיד שיש לי לומר עליו הוא שהוא עדיף בהרבה על הגברת ציפי לבני שלא עשתה דבר אחד משמעותי בחייה הציבוריים ולא הוכיחה אפילו שמץ של עמוד שדרה מוסרי המכשיר אותה לתפקיד לו היא שואפת [ראה עדותה המביכה בוועדת וינוגרד]. מעבר לכך, פרישתו של אולמרט כעת יכולה למנוע ויתורים מדיניים מסוכנים של ישראל במסווה של "תהליך שלום" עם הפלשתינים ועם סוריה.
אם תרצו הוכחה לטענתי ראו כיצד סוריה כבר חוגגת את פירות התנהלותו המופקרת של אולמרט במו"מ עמה. בטרם ויתרו ולו ויתור אחד כבר שברו הסורים את הבידוד המדיני שנכפה עליהם וכל זאת בעזרתה האדיבה של ראש ממשלת ישראל, אשר מוכן לכל ויתור, רק כדי מנת להימלט מחקירות המשטרה. הביטוי "כעומק החקירה עומק הנסיגה" נכון כאן הרבה יותר מאשר ביחס לתוכנית ההינתקות. אין ספק כי אסד המבקר אצל סרקוזי בפריס ונאסראללה בבירות מפרפרים מצחוק.
למרות רצוני ביציבות שלטונית יש להכיר בעובדה שהציבור בישראל עבר בשנתיים האחרונות חוויות קשות מדי עם ממשלתו ואין מנוס מהקדמת הבחירות. קואליציה חלופית שתוקם היום לא תזכה לאמון הציבור ובצדק. כאשר כל נושאי המשרה הבכירים שכיהנו בממשלה המקורית כבר אינם - זהו הזמן לבחירות חדשות. סביר להניח כי לשלטון תעלה קואליציית ימין מובהקת וככל הנראה זו הקואליציה שמשקפת היום את רצונו אמיתי של העם- אם כי תמיד מסוכן להתנבא על תוצאות הבחירות.
למרות שבחירות וחילופי שלטון כלל לא מדאיגים אותי חמתי בוערת בי כי מה שמתרחש אינו מקרי. לי אין ספק שללא קשר לנכונות החשדות [ובאופן אישי אני חשדן כלפי אולמרט גם לפני פרשיית חשבוניות הליכוד ממנה זוכה זיכוי תמוה] קיימת כאן החלטה להדיח ראש ממשלה שהוכיח כי אין הוא מוכן לשרת את האינטרסים של הפרקליטות ובית המשפט העליון ואף "מאיים" על מעמדם. מטרה זו הפכה מקודשת כל כך שהפועלים להגשימה אינם מוטרדים כלל ממה שעלולה התנהגותם לעולל למדינת ישראל.
חיסול פוליטי
אולמרט מטופל בצורה כזו גם כי אין חומר "מפליל" ממשי נגד השר פרידמן למרות טענתה המוזרה מאוד של השופטת דורנר על עבירה פלילית בפרסום מאמר על ידו. מדובר כאן בחיסול פוליטי פשוט ושגרתי של אויב, אשר מבוצע על-ידי מי שכל אמצעי החקירה ואכיפת החוק מצויים בידיהם. "כנופיית שלטון החוק" אינה פועלת מעל החוק - היא היא התגלמותו של החוק. כל עוד כנופייה זו פועלת בדרך שהיא פועלת נשקפים למדינת ישראל איומים קיומיים של ממש ולא ייתכן כי יתקיים בה שלטון יציב כלשהו -גם לא של הימין. הגיעה העת לשנות באופן יסודי את כללי המשחק - שינוי כזה אפשרי רק לאחר חילופי שלטון.
לא נותר אלא לחרוק שיניים ולהמתין לבאות. אולמרט הוא פגר פוליטי. לקואליציה חלופית אין סיכוי ואין לגיטימיות מוסרית לאחר השנתיים האחרונות. יש לקיים בחירות חדשות ומייד לאחריהן יש להיערך לשינויים החקיקתיים הנדרשים על-מנת להבטיח שמה שקרה לא יקרה. עם ישראל יצטרך להכריע בשלב מסוים אם ניתן לקיים שלטון יציב ואחראי כשכל כך הרבה כוח נצבר בידי גופים חסרי אחריות, כמו המשטרה ופרקליטות המדינה. הגיעה העת לקיים מוסד מפקח על הליכי החקירה ומוסד השופט החוקר הוא בהחלט משהו שצריך לשקול - לפחות בחקירות של נבחרי ציבור.

תאריך:  13/07/2008   |   עודכן:  13/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למרות רצוני העז בהחלפת הממשלה
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
אדון עורך דין "נכבד"
ישמעאל  |  13/07/08 10:55
2
במי בדיוק תומך גולדבלט??....
מומחה לגנגרנה  |  13/07/08 11:34
3
מאמר זבל רצוף סילופים וגם
די לכזבים  |  13/07/08 12:09
4
האם טרם נזרקה "עצם" לעברך?? ל"ת
י.ש  |  13/07/08 12:24
5
משה לא רק כותב בשגיאות כתיב
כרמלה ל  |  13/07/08 12:36
6
כרמלה היקרה
גולדבלט משה  |  13/07/08 13:10
7
אכל מרורים
קרטופל  |  13/07/08 15:00
8
גולדבלט צודק אך טועה בהחלט
.  |  13/07/08 15:57
9
החפץ לחיות יפלוט רעלים
ד"ר אביבה לביא  |  13/07/08 16:25
 
- מה שהציבור חש
ש.צ  |  13/07/08 17:14
10
ערווה מסרחת
ע. סובול  |  13/07/08 20:04
11
גם ביבי השפן תוקף את פרידמן
ומלקק לכנופיה  |  13/07/08 22:18
 
- צדקת. לכן ביבי לא מתאים לרה"מ
הוא שפוט של ביניש  |  13/07/08 23:48
12
המאפיה של שלטון החוק
גדעון אמיר  |  13/07/08 22:33
 
- אולמרט מועף בגלל פרידמן
ההוכחה בפנים  |  13/07/08 23:28
13
כך אמר נפוליאון
מרק טווין  |  13/07/08 23:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
הסערה שקמה בעקבות החרא שנפלט מפיה של שרת החינוך והתרבות שהיא גם פרופסור וגם ממחוללי שלום עכשיו, גייסה מיד כבניסוי פבלובי את כל חסידיה בתקשורת שכולם חרצו את לשונם ללעוג ולהכפיש את ח"כ רונית תירוש שהעזה לחשוף קבל עם ועדה את עושר לשונה של שרת החינוך והתרבות
יוסף דוריאל
"שבע תחשוב ופעם תעשה", פירושה - בדוק את כל האלטרנטיבות לפני קבלת ההחלטה. את זה לא עשו בתכנון מלחמת לבנון 2 ולא עושים גם כעת, אחרי דוח וינוגרד 1 ו-2
עו"ד אלי דורון, עו"ד אתי סדיס-פרל
סכום מזונות אישה נקבע בהתאם לכלל ההלכתי "עולה עמו ואינה יורדת", לפיו על הבעל לדאוג לספק לאשתו לפחות את אותה רמת החיים לה הורגלה בטרם נישואיה עמו
איתמר לוין
על תיאוריית הקונספירציה של מקורבי אולמרט, על מנטליות הטיטניק של ברק ועל האדישות הכללית    כמה הערות לפרשת "אולמרטורס"
אפרי הלפרין
"פרידמן ביצע עבירה פלילית, שכן פרסום מאמרו בעיתויו מהווה הפרה של חוק הסוביודיצה", אמרה יו"ר מועצת העיתונות - השופטת (בדימ.) דליה דורנר - והביאה לי את הג'נאנה (ותאמינו לי אני לא חבר לא של אולמרט ולא של פרידמן)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il