X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כוכבה בן-מלך, מבת-ים, שהתמחתה ברפואה סינית, היא הנציגה הישראלית של שיטת-ריפוי הודית, האמורה להעביר אנרגיה חיובית למטופל, כדי לשחררו ממדווי הלחץ והמתח הנפשי היומיומיים
▪  ▪  ▪
אנרגיית הדיקשה

בית "אור כוכב", שבמרכז בת-ים, משמש במרוצת השנה מרכז-התוועדות ואבן-שואבת לכל מי שתר אחר שינוי מהותי באורח-חייו המולחץ. כאן הוא אמור למצוא פורקן ומזור למדווי המתח הנפשי שלו, בעזרתה הנדיבה של בעלת המרכז, כוכבה בן-מלך, המשמשת כמנחת-סדנאות למודעות עצמית על-פי שיטת הדיקשה ההודית.
מדי יום ראשון בשבוע נוהר קהל-מעריצים רב למרכז הזה, שבו מקיימת כוכבה את סדנאותיה. כמי שהתמחתה ברפואה סינית ובהילינג, היא התוודעה, לראשונה, בביקורה בהודו לפני שנים אחדות, לאנרגיית הדיקשה, שפירושה אינו אלא חניכה, הניתנת באמצעות, מה שקרוי, "בירכת האחדות". כוכבה עברה בהודו תהליך של הסמכה וחניכה, המאפשר לה להעביר את אנרגיית הדיקשה למטופליה וכאשר המטופל מקבל את הברכה, הוא עשוי, על-פי אותה שיטה, לחוות תהליך של הארה, התעוררות והתפתחות התודעה העצמית.
דרכה של כוכבה מבוססת על תורתם של אמה ובהגוואן, זוג-מורים רוחניים מדרום-הודו, שניחנו, לדבריה, בכוחות מיוחדים של עזרה וריפוי למרחוק. תורתם נועדה לשחרור האנושות מסבל ולהבאת הארה לכל בן-אנוש באשר הוא. לשם כך הכשירו שני מורי הדרך מדריכים שונים מרחבי העולם, שתפקידם לסייע ולהעניק חניכה מיוחדת להארה. זו אמורה ליצור עם החניכים קשר תודעתי, או אנרגטי, ואלה עשויים לממש את הקשר באמצעות תהליך הדיקשה, המעביר הלאה את האנרגיות של אמה ובהגוואן.
אליבא דכוכבה, מועברת האנרגיה באורח אוטומטי למטופל, מסייעת להתפתחותו הרוחנית ומעלה אותו לרמות-תודעה גבוהות עוד יותר. תוך כדי קבלת ה"דיקשה" יושב המטופל מול כוכבה בעיניים עצומות, כשכל שעליו לעשות הוא לשבת נינוח, בדומיה מוחלטת. כוכבה, המוגדרת כ"נותנת הדיקשה", מניחה את ידיה על ראשו, ובאמצעות תהליך פנימי מסויים, היא אמורה להעביר בדרך זו למטופלה "אנרגיה חיובית".התהליך עצמו נמשך דקות ספורות ולאחריו מומלץ למטופל לנוח לזמן מה.
מסבירה כוכבה: "לאחר שהאנרגיה עוברת אל מקבל הדיקשה, היא מופנית אל האונות הקדמיות והצדדיות של המוח, אל עמוד השדרה ואל הצ'אקרות, דרך צינורות זרימת האנרגיה, הקרויים נאדיס. מסתבר שמצויים ברי-מזל, שההארה מגיעה אליהם במהירות, ולעומתם אחרים שתהליך ההעברה הזה נמשך לאורך זמן.
כמו חשמל
כוכבה ממשילה את התהליך הזה לפעולתה של חברת-חשמל, שבה מופעלת תחנת-כוח, המזינה צרכנים, באמצעות מערכת-כבלים המתחברת בין שניהם. "אמה ובהגוואן הם בדיוק כמו תחנת הכוח הזו" - מטעימה כוכבה - "כשהצרכנים הם אלה שמקבלים את הדיקשה, והכבלים אינם אלא אותם מדריכים רוחניים, שמניחים את הידיים על הראש".
לדברי כוכבה יש לא מעטים שניחנו ברצונות שונים דווקא במישור החומרי, וההארה עצמה איננה, בהכרח, הצורך הראשוני שלהם. עבור אלה תופנה, כמובן, אנרגיית הדיקשה, להגשמת רצונותיהם המיוחדים. על-פי שיטת אמה ובהגוואן, אין שום משבר, או ניגוד, בין הרצונות החומריים לבין ההתפתחות הרוחנית. אדרבא: השניים דווקא מעוניינים להפנות את האנרגיה שלהם להגשמת צרכים ומאוויים בכל תחומי החיים באשר הם. הדבר נובע מתוך ראייה והבנה שככל שהאדם יהיה מסופק במישורים החומריים - ירבו הסיכויים שתשומת-ליבו תהיה פנוייה להתפתחותו הרוחנית. לדברי כוכבה, כל עוד הגשמת המשאלות מועילה להתפתחות האישית, ניתן לבקש מאמה ובהגוואן כל בקשה, בכל תחום שהוא, וכל עוד אין הדבר פוגע בזולת - ידאגו השניים להפנות את כוחות הדיקשה להגשמת משאלות הלב.
אליבא דכוכבה, אין גם ניגוד או משבר בין אנרגיית הדיקשה לבין כל שיטה אלטרנטיבית אחרת. יתר על כן: אלה המתרגלים כל סוג שהוא של מדיטציה, יוגה, טאי-צ'י, או כל תרגול אחר, עשויים להפיק תועלת רבה מהדיקשה עצמה. בסך-הכל היא אמורה לשמש עבורם קרש-קפיצה להארה, ולקדם אותם בתהליך של פיתוח מצבי-תודעה גבוהים יותר. מסתבר שאחוזים ניכרים מאלה המשתתפים בקורסים להארה, שנערכים על-ידי אמה ובהגוואן בהודו, הם בעצמם מטפלים אלטרנטיביים: מורים ליוגה או מדיטציה, או תלמידים של מורים רוחניים מאסכולות שונות.
בעת שעברה את תהליך הדיקשה בהודו, אימצה לעצמה כוכבה בן מלך שיטת הילינג חדשה וייחודית, שבעזרתה משתמשים לצורך ריפוי ב-12 גביעי-זהב, להם מצורפים סמלים מיוחדים ליצירת צמיחה, התפתחות וריפוי. על-פי שיטה זו, קשורים 12 הגביעים לד.נ.א., שלפי האמונה הם 12 השבטים המייצגים את האנושות כולה, ואילו 12 השבטים אינם אלא 12 הזרמים, שהינם ערוצי התודעה האנושית. על-פי אותה שיטה, מכילים הגביעים את האנרגיה של יסודות החיים המצויים בגופנו, כשכל גביע מותאם למצב-תודעה מסוים, וכאשר לסידור הגביעים, בצורתם המסויימת, יש השפעה על התודעה.

תאריך:  24/08/2008   |   עודכן:  24/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
בזירה הגאורגית של העימות הבין-מעצמתי, התקשורת שלנו עומדת כמעט כולה לצדה של גאורגיה. לפי הסיפור שלה, הגאורגים הם הטובים והרוסים הם - כמובן - הרעים. האמנם?
ד"ר צ'לו רוזנברג
עיתונות רדודה ובלתי מקצועית הנסמכת על חוש המסחר ולא על יעדי התקשורת במדינה דמוקרטית, סופה שתיעלם בשלב זה או אחר
ד"ר רון בריימן
עדר התקשורת חשף השבוע את ערוותו ואת נטייתו הפוליטית, המשרתת את האתרוג התורן, וכיום - את האתרוגית, ציפורת החוץ
יואב יצחק
בועז אוקון התגייס לפגוע בראשי התביעה בפרשת אולמרט-טלנסקי    עתה הוא מגויס כדי ליירט את אהוד ברק    ידיעות אחרונות פרסם מסמך מזויף באופן זדוני ופלילי    ארנון מוזס שוב מנצל לרעה את עוצמת העיתון
עו"ד משה גולדבלט
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, קובע פתגם ידוע. אמרי לנו השרה לבני מי הם מנהלי הקמפיין שלך ונוכל לומר לך במידה סבירה של דיוק מי את
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il