X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
[צילום: מצפה כוכבים ברקת]

בשבוע זה אנו חווים שני מהלכים משמעותיים: יופיטר (צדק) כוכב המקושר עם שפע נכנס למזל דלי, מרקורי כוכב התנועה והתקשורת נכנס לנסיגה במזל דלי.
יופיטר הנקרא גם כוכב הצדק (שפע) עבר השבוע למזל דלי ויימצא שם במשך כל השנה הקרובה. יופיטר הוא הכוכב המקושר לשפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב ולהתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק. כוכב זה נכנס השבוע למזל דלי וישהה בו עד לסוף ינואר 2010.
המזלות שייהנו בעיקר מאנרגיה זו הם המזלות הבאים: מאזניים, קשת, דלי, טלה ותאומים.
מאחר וכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע על המזל, הרי שעכשיו זוהי הזדמנות פז לילידי המזלות המושפעים מכוכב זה, להיפתח אל היקום, להפעיל דמיון מודרך ולהתמגנט אל האנרגיה הנכונה כדי להיכנס בדלת ההזדמנויות.
התחושה תהיה שהכל פועל לטובתכם, היחסים חמים, טובים ותקינים. תרגישו כי כולם באים לקראתכם, אתם בעלי מזל והחיים זורמים. נצלו כל רגע בשנה זו כדי שבשנה שתגיע לאחר מכן תוכלו ליהנות מפירות השקעתכם.
לעומת יופיטר, הוא הכוכב אותו אוהבים לאהוב, הרי שנסיגת הכוכב מרקורי מלווה תמיד ברגשות תסכול וקשיים תקשורתיים ואישיים ממינים שונים. בשלב זה מושפעת גם מפת המדינה מכוכב זה ולמעשה במשך כל החודש הקרוב נהיה מושפעים מאנרגיה כוכבית זו.
מפת המדינה מראה דאגה מתמשכת לצד לכידות חברתית גבוהה. הרצון להגיע להפסקת אש מתאים במדויק לתהליכי נסיגת הכוכב. למי שעדיין לא הפנים מה מבטאת נסיגת הכוכב - הרי היא לפניכם.
השבוע נכנס הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת לנסיגה (רטרו) למשך כשלושה שבועות ועד לתאריך ה-1 בפברואר. הפעם תתרחש הנסיגה במזל דלי. גם לאחר סיום הנסיגה, ייקח עוד כשבוע עד אשר הדברים יחזרו למסלולם הרגיל.
חשוב ביותר לציין, כי תפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים, בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה, הבעיות שהודחקו, או הקלקולים שלא הורגשו, יוצאים החוצה.
נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. ואולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.
הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. רצון להגיע לאחידות דעים - אך כל אחד מושך לכיוון שלו, פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות תחבורה, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכולי.
מומלץ בפרק זמן זה של הנסיגה לבדוק כל נושא פעמיים, לוודא שהאחרים מבינים אתכם בדיוק כפי שהתכוונתם ולחכות עד כמה שאפשר לסיום הנסיגה כדי לחתום על דברים.

והרי התחזית...

גדי
אתם נמצאים בתקופה בה מחכות לכם התחלות חדשות במישורים השונים של החיים. ואולם, לפני שאתם מתחילים בארגון העניינים, הרי שהדבר אותו אתם חייבים לעשות הוא לבדוק מחדש את כל המערך הכלכלי. למרות שאתם בטוחים בדרך כלל שאתם בשליטה על עניינים אלו, הרי שמומלץ לכם אחת לשנה לבדוק מחדש את כל ההתחייבויות שלכם. הכוכבים מצביעים כי אתם בתקופה הנכונה לכך.
דלי
אתם נמצאים בתקופה המאופיינת כתסמונת 'טרום יום הולדת'. אלה ימים בהם תעדיפו להיות עם עצמכם ובתוך הקונכייה הפרטית שלכם. נראה שבתחומים רבים אתם מרגישים שאתם פועלים עם ידיים הקשורות מאחורי הגב, כך שאינכם יכולים לפעול בחופשיות. ימים אלה טובים מאוד לבדיקת המניעים האישיים שלכם ולוודא שאתם פועלים בצורה הגיונית ומחושבת ולא כתגובה אימפולסיבית לנעשה בשטח.
דגים
וונוס נכנסה למזל שלכם כך שימים אלה מצוינים עבורכם לפינוקים / בילויים ושאר נושאים ותחומי עניין שאינכם מרשים לעצמכם בדרך כלל. בימים אלה מומלץ לכם להישאר קשובים לאינטואיציה הטבעית שלכם ולבדוק כל תשובה לעומק. ביחסים בין אישיים אתם עשויים לקבל בשורות טובות, אך במקביל, עליכם לוודא שאתם שלמים עם עצמכם ולא פועלים מתוך רצון לשמח את הזולת, בדרך שבסופו של דבר לא תספק אתכם.
טלה
אתם פועלים בימים אלה באינטנסיביות רבה ונראה שהמהלכים אותם אתם מבצעים אמורים לשפר את המעמד האישי שלכם בקרב החברים. חשובה לכם מאוד דעת קהל אוהדת ולכן פעמים רבות אתם פועלים כדי להשיג מטרה ועמדה בדרך שאינכם באמת אוהבים אך מתאימה לכם למימוש היעד. יהיו פעמים בהם לא תהיו שלמים עם עצמכם בנוגע להתנהלות הכללית ועובדה זו עלולה לגרום לתגובות אימפולסיביות.
שור
הכוכב מרקורי התחיל את נסיגתו בבית הקריירה שלכם, כך שנראה שנושאי עבודה יהיו מאוד דומיננטיים אצלכם בתקופה זו. מומלץ לכם להיות זהירים בכל הנוגע להבעת דעות חדשות. ייתכן שמה שיתקבל עכשיו באהדה לא יתיישב עם המציאות בגמר הנסיגה. מומלץ לכם לזרום עם הקיים ולא לגבש לעצמכם יעדים חדשים. לאחר סיום הנסיגה תתפנו לבדוק את הנושאים מחדש ותפעלו בהתאם.
תאומים
הכוכב השליט שלכם מרקורי נמצא בימים אלה בנסיגה. ולכן, בכל פעם שאתם נמצאים בתקופה של חוסר סבלנות כלפי הקיים ורצון לנטוש, בידקו אם אין הכוכב משפיע עליכם באופן אישי. בעיקרון גם הדברים בהם יש לטפל יוצאים עכשיו החוצה, ולכן היתרון של הנסיגה הוא, שלא ניתן יותר להתעלם מהעובדות ואתם חייבים לעשות את השינויים המתבקשים בחייכם. נסיעות קצרות יאתגרו אתכם.
סרטן
השבוע נמצאים כוכבים הנקראים המוציאים לפועל בבית הזוגיות והשותפויות שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שיש בכם צורך עז להתחשבן עם כל מי שעשה לכם עוול או גרם לכם לחוסר נוחות. ההמלצה היא לא לפעול על דעת עצמכם אלא להגיב לנעשה בשטח. יש לכם נטייה להיות אימפולסיביים בשבוע זה כך שמומלץ לכם להיות זהירים. כספים שאתם מחכים להם עדיין לא יגיעו בקצב שאתם מעוניינים למשך כל זמן הנסיגה.
אריה
מרקורי הכוכב האחראי על תקשורת נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות. עובדה זו מלמדת על כך שאתם נמצאים בתקופה רגישה מאוד בכל הנוגע ליחסים בין אישיים. מומלץ לכם לבדוק שאתם מתקבלים אצל הזולת בדיוק כפי שהייתם רוצים כיוון שלא נראה שאתם מרוצים מההתנהלות הכללית. הנושאים הרגישים בכל הקשור לזוגיות שבחייכם עלולים לצאת החוצה ובאם לא תטפלו בהם כיאות, תישאו בתוצאות בהמשך.
בתולה
הכוכב מרקורי הידוע כשליט המזל שלכם, נמצא עכשיו בנסיגה בבית העבודה והבריאות שלכם, כך ששני נושאים אלה רגישים במיוחד. מומלץ לכם לקחת צעד אחד לאחור לבחון את התנאים והנסיבות ורק אחר כך להחליט כיצד אתם רוצים להמשיך. אל תתייחסו להצעות שתקבלו בנושאי עבודה ברצינות רבה. עכבו החלטות עד לסיום הנסיגה, כיוון שרק אז יתפזר הערפל סביב כל הנושאים הנוגעים בדבר.
מאזניים
הכוכב יופיטר נכנס עכשיו לבית היצירה, הרומנים והילדים שלכם, כך שאתם עומדים בפני תקופה מסעירה ביותר בכל הנוגע למימוש הצרכים והרצונות שלכם. נסיגת הכוכב מרקורי מתבצעת גם היא בבית זה כך שעכשיו ההתעסקות בנושאים אלה רבה מתמיד. מחכים לכם בילויים, נסיעות והתרגשויות חדשות. מומלץ לכם לברור את היחסים החדשים אותם אתם רוקמים לאיטכם, כדי שתוכלו להמשיך אותם גם בסיום הנסיגה.
עקרב
הכוכב יופיטר עבר עכשיו ממזל גדי למזל דלי הוא בית המשפחה הקרובה שלכם. נראה שבשנה הקרובה תרגישו הרבה יותר קשורים לאנשים המלווים אתכם במעגל הראשון של חייכם. תקבלו תמיכה ואהדה ואתם תרגישו מחויבים למערכת. כרגע, נמצא כוכב התקשורת בבית המשפחה שלכם, כך שזה זמן מצוין לבדוק את הקשיים שלכם ולפתור את כל הבעיות שנוצרו כמתבקש מקירבה זו.
קשת
ושוב נראה שאתם מתחבטים בבעיות כספיות וכלכליות... יש לכם עכשיו צורך, ואכן זה גם נכון, לבדוק מחדש את כל ההיערכות הכלכלית שלכם. נראה שבכל שנה סביב יום ההולדת מומלץ לכם לבדוק את האפשרויות העומדות בפניכם. בשנה האחרונה עשיתם כמה צעדים משמעותיים מבחינה כלכלית ועכשיו כשהמצב במשק משתנה מעת לעת - זה הזמן שלכם לבדוק מה הדבר הנכון לעשות לפרק הזמן הקרוב.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות.
  • לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  14/01/2009   |   עודכן:  14/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' יוסף מאירוביץ
מרבית הלוקים בהשמנה, מבוגרים וילדים כאחד, מטופלים על-ידי רופאי הקהילה, אולם עבודות מהשנים האחרונות מעידות כי רופאי משפחה וילדים אינה מבצעים רישום ואבחון מספק של ילדים הסובלים מהשמנה ואלה מופנים למרפאות מומחים באיחור    תמונת המצב בישראל והמלצות לפתרון בעיית ההשמנה בכלל ובילדות בפרט
עו"ד חיים קליר
מה מרגיש כלב כאשר מלטפים אותו? האם הוא חווה את הליטופים כאקט של ידידות, של אהבה, שמא של התגרות? מפי הכלב, לא נוכל, כנראה, לקבל את התשובה לעולם    שופטינו, לעומת זאת, יודעים גם יודעים את התשובה, כל אחד לפי השקפתו ורגשותיו    והמחלוקת ביניהם סוערת
פרופ' איתמר רז
יעד המטרה באיזון סוכרת, כפי שהוא מפורסם על-ידי האגודות השונות בעולם העוסקות בכך, נע בין 6.5% ל-7%    יעד זה הפך לאחרונה נושא לוויכוח עקב מספר מחקרים
ראובן לייב
שלא כפי שישראל מצפה ממנו, הנשיא הנבחר לא מדבר במונחים של "שלום בר-קיימא", אלא על "שלום צודק והוגן", כשהפלשתינים וישראל שקולים אצלו, זה כנגד זה
מנחם ויצמן
הרב דרוקמן והרב אייזמן. הרב רפי פרץ והרב שמעון כהן. הרב צפניה דרורי והרב ויצמן. הרב אליקים לבנון והרב זעפרני. הרב אלישע וישליצקי והרב אלי סדן. הרב שרלו והרב תורג'מן והרב יעקב שמעון. כל אלה - לא מוכנים להקשיב לרבנים. איך ירדנו לכזה שפל?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il