X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אובמה לא יחתים את ממשלתנו על הגרוע מכל, מדינה פלשתינית, כי את זה כבר עשה בוש לפניו רק אם אובמה באמת קוסם ויצליח לאחד את הפת"ח והחמאס ולנטרל את אירן, הוא יגיע בכלל אל הקווים האדומים של היהודים אלא שכאן צפויה לו הפתעה: פגיעה בישראל היא ירייה ברגלה של אמריקה
▪  ▪  ▪
אין מה לפחד, בוש כבר עשה גרוע יותר. אובמה

מי שעבר ללא דאגה את תקופת בוש ועכשיו עוטה שכפ"ץ לכבוד אובמה, תנוח דעתו: אובמה לא יחתים את ממשלתנו על הגרוע מכל, מדינה פלשתינית, כי את זה כבר עשה בוש לפניו. אובמה גם לא יכתיב לנו את "היוזמה הסעודית-ערבית" שבמרכזה הצפת ישראל בפליטים ערבים, מפני שגם על זה אנחנו כבר חתומים במפת הדרכים של בוש.
גם את הפקרתנו לחסדיהם המפוקפקים של רוסיה, אירופה והאו"ם – "קוורטט", ביחד עם אמריקה – מקבל אובמה בירושה מ"הנשיא הכי ידידותי שהיה לישראל מעולם". והמבקש לנחש מה יחסו של אובמה לירושלים, ימצא שבוש כבר סחט מאיתנו במפת הדרכים התחייבות לשאת ולתת עליה על בסיס "משקל שווה לדאגות הפוליטיות של הערבים", ומה זה אם לא חלוקת העיר?
מזהירים ומפחידים אותנו מפני יועציו הערביסטים של אובמה ומפני הקור הנודף משרת החוץ שלו. אולם איזה גזירות נשאר להם להמציא? ישלחו מפקחים להשגיח עלינו? ירדפו את ההתנחלויות? יחייבו אותנו לפתוח את מוסדות אש"ף בירושלים? ניאלץ לגרש מאות אלפי אזרחים ולפתוח פרוזדור פלשתיני ריבוני, שיחצה את הנגב בין שדרות לקריית גת כדי להעניק "רצף טריטוריאלי" למדינה החדשה? את כל אלה כבר תקעו לנו בוש ושרת החוץ שלו זמן רב לפני אובמה ורייס.
הם גם גררו אותנו לאנאפוליס להתחייב למו"מ על הסדר הקבע, למרות שהטרור נמשך. וכשגילו שגם המו"מ הזה נתקע למרות וויתורים מסמרי שיער של ישראל, העבירו במועצת הביטחון את ההחלטה 1850, לפיה כל עמדה שנקטה ישראל במו"מ הזה שנסתיים ללא הסכם - תחייב אותה, וכך רמסו עיקרון יסוד שימיו כימי המשפט.
גם את הדייסה של השלטת החמאס על הרצועה וסילוקנו ממעבר רפיח בישלה קונדוליזה, וביוזמתה בונה כאן הגנרל דייטון שוב צבא מחבלים (הקודם נפל לידי החמאס). והיא זו ששילחה בנו את הגנרל ג'ונס, היום הממונה של אובמה על הביטחון הלאומי, בעל ההצעה ההרסנית לשלוח הנה צבא זר, גם אמריקני, לאכוף את "השלום".
אולם אובמה עתיד לגלות שבוש ורייס בגזירותיהם, טמנו לו "מילכוד 22". הלא שרון ואולמרט הפיצו את האגדה שבוש דווקא העדיף את ישראל, בדותה שעוררה את הדרישה מאובמה להפגין "מדיניות מאוזנת", כלומר להטות את הכף עוד יותר לטובת הערבים - אבל אין לאן! אובמה יכול כמובן לנסות לאכוף את הגזירות הישנות, אך הוא ייתקל באותם המכשולים שסיכלו את "חזון שתי המדינות" של קודמו, כמו הטרור הערבי הפנימי והאיסלאם הקיצוני.
רק אם אובמה באמת קוסם ויצליח לאחד את הפת"ח והחמאס ולנטרל את אירן, הוא יגיע בכלל אל הקווים האדומים של היהודים: ירושלים, טרנספר עצמי ל-300,000 נפש, הגולן - ואל הצורך להפעיל לחץ על ישראל. אלא שכאן צפויה לו הפתעה: פגיעה בישראל היא ירייה ברגלה של אמריקה. היא אינה יכולה, למשל, להחליש אותנו לפי דרישות הבובה שלה, אבו-מאזן, מפני שרק כוחה הצבאי של ישראל מאפשר לו להתקיים בכלל. ואמריקה תתקשה להטיל סנקציות על ישראל לפי דרישות סעודיה, מפני שפוליסת הביטוח של יצרניות הנפט, גרורות ארה"ב, מול איומי הקיצונים, היא צה"ל חזק. הנה עוד "מילכוד 22" שהנשיא החדש יתקשה לפצח.
אם כן, מי מפחד מברק אובמה?

תאריך:  28/01/2009   |   עודכן:  28/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי מפחד מברק אובמה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
הסכמות שרון בלתי חוקיות !
שי אלידע  |  28/01/09 18:21
 
- כול "תהליך השלום" בלתי חוקי
ירון זכאי  |  29/01/09 00:23
2
ברוך חוסיין אובאמה
דן הרפז  |  29/01/09 03:00
3
הנשיא ה- 4
דן ה  |  29/01/09 03:49
4
מי מפחד מאובמה
יהוידע  |  29/01/09 06:42
5
לא מפחדים
יהורם  |  29/01/09 09:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי גיל
במערכת בחירות חשוב שהפוליטיקאי ישדר אותנטיות, כדי שנדע מה מסתתר מאחורי המסווה הזה של רצינות ועשייה "למען הציבור". שנראה בן אדם נטו, ולא דמות מחופשת במופע בבימויו של היחצן- המשווק שלו    אין דבר רציני יותר מהומור וצחוק, ואין דבר נלעג יותר מאשר רצינות מעושה
איתמר כהן (אופנן)
על מינויים בלתי ראויים לתפקידים רגישים, על חוסר אידיאולוגיה וחוסר יעילות, ולאן נעלם ה"אומץ לומר את האמת"    ארבע שאלות קשות לציפי לבני
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורנשטיין
פסק הדין של ביה"מ המחוזי בעניין גזית גלוב, המגביל ניכוי תשומות בחברת נדל"ן המשקיעה בחברות בחו"ל, בהחלט שנוי במחלוקת    יישום עקבי של הנמקותיו עשוי, עם זאת, לסייע לנישומים לא מעטים
עו"ד חיים קליר
ישנם שופטים הנוהגים לצוות על מנהלים בחברות ביטוח לבוא ולהתייצב בפניהם, לרוב כדי לתת הסבר לסירוב עורך דינם לפשרה    התקווה הנסתרת היא שהטרחה, בזבוז הזמן ויראת כבוד השופט ייפלו על אותו מנהל, ויביאו לקבלת הפשרה
ד"ר ליפז שמוע-ניר
פרדוקס המלחמה: האם רק מכה ניצחת ואובדן חיי אדם רבים יכולים לחסוך אובדן גדול יותר בטווח הארוך ולהוביל לרגיעה? ומדוע צריך לשלם מחיר נורא בכדי ללמוד לקח חשוב?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il