X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בדקה-התשעים אני מוצא עצמי, אזרח פשוט, מתחנן בפניכם מצביעי קדימה: חיזרו בכם! תנו לנו תקווה אמיתית לביטחון ולשלום. אל תהפכו את בתיכם/בתינו לקבריכם/קברינו
▪  ▪  ▪
פנייה אחורה מקדימה [צילום: יוסי זליגר]
כאילו ההפקרות המדינית וחוסר המעש הביטחוני לא יצרו תקדים היסטורי טראגי, הרה-אסון, המאתגר את מיטב בני-העשרה בשתי מלחמות בתוך שנתיים; כאילו לא היה וכאילו לא נותר עורף ישראלי מוכה, מובס ומושפל

אילו היינו חברה נורמלית, כי אז לא היה ניתן הצ'אנס המוזר הזה, האבסורדי, האובדני, בתווך שתי מלחמות נוראות בבטנה הרכה של ישראל, מצפון ומדרום - אליו נקלעה דווקא מפלגת קדימה ודווקא העומד בראשה.
אילו לא היו למעלה ממיליון בני-אדם נותנים צ'אנס לשלום; זה שציוותה לנו תוכנית ההינתקות - הרי שללא ספק, לא היו מלחמות אלו מתרחשות. אילו לא עקרו נטוע ולא חרשו לעיי-חרבות ישובים על יושביהם - כי אז לא היו נושאי שבועת האמונים לשלום נדרשים להרג המוני בלב אוכלוסיה חפה-מפשע, לפחות מבחינתם.
אבל השאיפות התמימות, המשאלות הדמיוניות, החלומות באספמיא, נחלת מתכחשים והוזים - כל אלו הובילו את אלופי המחוות ואבירי הוויתורים לכדי פשיטת רגל, ממנה קיבלנו כולנו דווקא דם ואש במשנה תוקף; קורבנות בגוף, קורבנות בנפש, שבויי חרב שעקבותיהם לא נודעו, פצועים ונכים, ילדים מפוחדים והורים מודאגים בתוך עורף פגיע, שביר ומתפורר.
מפלגת דמה
בתוך שנתיים בלבד הומטרו מאות טילי מרצחים בתוככי ערים מרכזיות והביאו לידי סגירת טווחי הטרור בכל שטח ישראל הריבונית, עד כדי הפגנת שליטה מרשימה, גיאוגראפית ותודעתית, מצפון ומדרום, בנקודות ישוב ובאתרים אסטרטגיים.
גילויי ההתפרקות וההתפקרות מצד קברניטי קדימה ביחסם הזול והמזלזל אל כל נכס לאומי אסטרטגי, אגב ביטולם כל ערך, יסוד ורגש - ראויים היו להביא לידי חיסולה הפוליטי של מפלגת דמה זו; לכל הפחות, לגרום להצטמקותה.
כבר אחרי חצות... מועד הבחירות בפתח ואילו ה"לוגיקה" הפשוטה הזאת, העניינית, המתחייבת, האחראית, לא עתידה לחלחל, וככל הנראה, אפילו לא להשפיע. אחרי-ככלות-הכל, הסוקרים חוזים לקדימה לפחות חמישית מכלל קולות הבוחרים.
כאילו ההפקרות המדינית וחוסר המעש הביטחוני לא יצרו תקדים היסטורי טראגי, הרה-אסון, המאתגר את מיטב בני-העשרה בשתי מלחמות בתוך שנתיים; כאילו לא היה וכאילו לא נותר עורף ישראלי מוכה, מובס ומושפל; כאילו לא מצאנו אומנם צבא יעיל ומתוחכם, אך בו בזמן גם גוף ארכאי, שנתפס בקוצר ראייה ושתשובותיו המבצעיות ביחס לאיומי המחר לקויות בבסיסן ומכרסמות במוכנותו גם בהווה, וכאילו סכנת השמדה המונית התנדפה מאליה.
תחינה ותפילה עכשיו!
הכהן הגדול ביום הכיפורים נושא בהיכל זעקה לבל יהפכו בתיהם של אנשי השרון לקבריהם. לא ברור לי הרקע ההיסטורי לכך ומדוע דווקא באנשי השרון מתמקדת תחינתו, עם זאת יפה התפילה עתה יותר מאי-פעם.
לכאורה, יושבי מרכז ישראל חוסים עדיין באשליית הביטחון הלאומי ואולי גם האישי היחסי; זה שלאחר אוסלו. את האמת יודע כל אחד מהם, לו אך נתן זאת אל ליבו. טווחי הטרור מצטמצמים וכבר עתה לא מותירים כדי חרך מת. רק ההוכחה בפועל טרם ניתנה לכך, זאת משיקולי אסטרטגיה סוריים ואירניים משותפים בלבד.
מצביעי קדימה, טרם הליכתכם לקלפי, אנא זיכרו: לא יהיה מועד ב' לתיקון המעוות. שטח משוחרר בידי ציפי לבני - בו הטרור מכה שורשים - לא יהיה כבר לעולם תחת הרתעה צבאית ישראלית. עיינו ערכים: "הינתקות" ו-"עופרת יצוקה" והצליבו בין הכותרים.
בדקה-התשעים אני מוצא עצמי, אזרח פשוט, מתחנן בפניכם מצביעי קדימה: חיזרו בכם! תנו לנו תקווה אמיתית לביטחון ולשלום. אל תהפכו את בתיכם/בתינו לקבריכם/קברינו.

תאריך:  10/02/2009   |   עודכן:  10/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מצביעי קדימה: "שלא יהיו בתיכם קבריכם"!
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אם ביבי ינהג בשכל.....
י.ש  |  10/02/09 12:30
2
עורו היהודים! התפקחות עכשיו! ל"ת
פעמון  |  10/02/09 12:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל אברהמי
למרות מגוון מותגי האיפור החדשים המכסים כל מדף רענן ברשתות הפארם, יותר ויותר ישראליות בוחרות להשקיע כספן דווקא באיפור קבוע    היתרון: זה לא נשטף במקלחת, מי בריכה או ים
ד"ר עו"ד דוד סער
ככל שמתמנים יותר מומחים, כך גדלים סיכוייו של הנפגע ליהנות מאחוזים גבוהים יותר ובמילים אחרות - מתגמול כספי גבוה יותר
ד"ר אודי פרישמן
למרות שבארץ החורף ממאן לבוא, בחו"ל הוא הגיע ולמרות המצב הכלכלי, רבים מאיתנו לא מוותרים על חופשות החורף ונוסעים לנפוש בחו"ל    רובנו רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל, אך מעטים יודעים על מה בדיוק צריך לשים את הדעת בעת הרכישה
מתי דוד
הגיע הזמן לשנות את דפוסי היחסים עם הפלשתינים ולהשלים עם המסקנות המתחייבות מהמציאות החדשה, בעקבות מבצע "עופרת יצוקה"
ציפי לידר
רק בישראל נפסלות דעות ימניות קיצוניות בניגוד לדמוקרטיה, והמועמדים לכס הממשלה מצהירים כי הם אוכלים כשר    מבזבזים הון לקמפיין בחירות ולא דואגים להסעת הנכים לקלפיות    צל"ש לנצרת על התינוקות בראש חוצות    אזהרת 'יד לאחים' להרחקת הערבים מהשכונות - נבונה    ועוד: אימרו לא לבחירות בעשירי בפברואר, וכֵן לבחירות בעשרה בפברואר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il