X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במסכת כה סבוכה של בגידה פרי מעשיהם של ונכונותם של יהודים רבים מאוד להיפטר מעירם ומארצם - רק חוסנו של הציבור החרדי והדתי יכול לעמוד בפרץ
▪  ▪  ▪

אבדה ירושלים! כל הדיבורים והשבועות על ירושלים כבירת ישראל הריבונית והמאוחדת הם דיבורי סרק. אבדה בפתיחת קניון קרתא ובפתיחת קניון ספרא בשבת. לא חניון - קניון. אם הייפתח החניון ייפתח הקניון. ומגדלי אקירוב לא ייכתבו באלף אלא בעין ויתנוססו בכל רחבי ירושלים. לאחר קרתא ייפתח קניון מלחה ואחר-כך בכל הארץ. האם היהודים ראויים לירושלים? מצעד הגאווה אינו מסתיים ב-ג' תמוז אלא נמשך כל שבת בחסדי ראש העיר הנאור ניר ברקת, זרוע ביצועית נוספת של אובמה. תהליך בינאום ירושלים והאגן הקדוש אינו רק רעיון של האפיפיור, אובמה, האירופים ומכוני הדמוקרטיה בישראל, המכונים היהודיים לביעור ירושלים. כולם יוכלו להתפאר: ביערנו הקודש מן הבית. פתחנו השער לרווחה לעיר אחת לעמים רבים, רק לא העם היהודי. העם היהודי ייזרק ממעון קודשו מהר הבית ומכל רחבי העיר המבונאמת.
כעת מונחת על שולחן משרד הפנים תוכנית חדשה לבניין העיר ירושלים. ראש העיר טוען: לא שמעתי, לא ידעתי, רימו אותי, אבל אינו עושה כנראה דבר למניעת הנחתה של התוכנית אלא ממלא פיו מים. הוא אומר: קודם תונח ואחר-כך תוצגנה ההתנגדויות. גם שר הפנים אומנם עומד בפרץ אבל בגמגום ולא במחאה הראויה. הוא לא יתפטר מן הממשלה, אולי רק יאיים.
מה אומרת התוכנית לחורבן העיר ירושלים הנקראת בניין עיר. קודם כל גריעת שטחים לבנייה במגזר החרדי במערב העיר ובכל מרחביה היהודיים. בגבעת משואה נגרע שטח של 250 דונם שהם כ-1,300 יחידות דיור. פסגת זאב - גריעה של שטח בהיקף 100 דונם וכ-550 יחידות דיור. בהר חומה נגרעו 600 דונם וכ-3,300 יחידות דיור. סך כל השטח שנגרע מהשכונות היהודיות מוערך ב-1,500 דונם ובכ-6,400 יחידות פחות. לעומת זאת נוספו שטחים לבנייה למגזר הערבי במזרח ירושלים - כ-1,500 דונם. תוך ביטול השטחים הירוקים/פתוחים המפרידים בין הכפרים שמחוץ לעיר לתחום שיפוטה של העיר כמו התוספות לצור באחר, 1,750 יחידות. ג'בל מוכאבר - תוספת של 1,750 יחידות. בגלוי ובסתר האדריכל מייעד השטח ל-7,000 דירות; ערב סוואחרה צפון מזרח - תוספת של 3,795 יח"ד. סך הכל תוספת בנייה - כ-14,000 יחידות.
הציפוף לגבוה שייעשה ממילא יוסיף עוד עשרות אלפי יחידות דיור במגזר הערבי. ומאידך-גיסא איסור בנייה למעשה בכל מרחבי "העיר ההיסטורית" שיחול כמובן רק על יהודים. ביטול אפשרות לבנות מרפסות סוכה. הרחבת אזור התעשיה שועפאת בכ-40% צפונה עד לסמיכות של 50 מטר מבתי שכונת פסגת זאב. שער המזרח שונה מייעודו "מוסדות ציבור ותעשיה" ל"שטח להטמנת עפר". היינו הפך למזבלה.
במסכת כה סבוכה של בגידה פרי מעשיהם של ונכונותם של יהודים רבים מאוד להיפטר מעירם ומארצם - רק חוסנו של הציבור החרדי והדתי יכול לעמוד בפרץ.
רבי אפרים הולצברג המתרוצץ כל ימיו להשכין אחדות במחנה בין חרדים לדתיים, סיפר לי על החוויה המרוממת לה זכה בליל שבת האחרון כאשר יהודי הרובע של העיר העתיקה יצאו לתפילת קבלת שבת בראשות הרב אביגדר נבנצל יצ"ו על הרחבה שלפני שער יפו. חרדים ודתיים שילבו ידיים ויצקו את התשתית לריבונות מדינת היהודים של העתיד. עשרות שנים לא ראיתי חוויה כל כך משמחת, אמר רבי הולצברג.
חסידי ברסלב, מתלמידיו של רבי ישראל אודסר, שוקדים על העלאת עצמותיו של רבי נחמן להר ציון וכבר זכו זעיר שם להסכמות של ממשלות שמאל בעבר, אך לא זכו לכל הארת פנים מצד הממשלה החדשה. בינתיים ניצב בזמן האחרון בהר ציון פסל מבחיל של דוד המלך בדמות משיחם, אשר לפי שמועות שולמו שחדים לא קטנים כדי להציב הפסל. אלו שמונו כדי לסלקו עושים עצמם כאילו אוזן של מעלה אינה שומעת ועין של מעלה אינה רואה.
ראשי המדינה של היום גולשים בינתיים במדרון קדימה. אילו רצה בנימין נתניהו להישרד כמנהיג של העם היהודי, שהוא מתיימר לדבר בשמו, באמצעות מדינת ישראל היה עליו לתמוך בקדושת ירושלים ולסייע בסילוק תוכניות בניין עיר בחומר וברוח, הבאות לקעקע את ירושלים היהודית-עברית-ריבונית. תוכניות המערערות את התוכן היהודי של העיר ואת הדמוגרפיה שלה שכבר מזמן סטתה מהיחס של 70% אחוז מול שלושים.
לפני כשבועיים פקד את העיר חג אורים חדש שהיה מוקדש בעיקר להארת המוריסטון, אתר נוצרי והארת הכנסייה הגרמנית הלותרנית באור יקרות וקפאון והצגת מחזה סר טעם בגן התקומה בתחומי הרובע, ערב ערב שתי הצגות.
אם נתניהו ימשיך לתמוך בשתיקה בכל תהליכי החדלון, אסור על המפלגות החרדיות והדתיות לשבת בממשלה, אפילו תיפול הממשלה לזרועות קדימה. תהליך שמאז תעמולת הבחירות נתניהו חותר אליו ומתחנן אליו ממילא, ואפילו ייפתחו כל הקניונים וגם תזמורת תנגן כל ליל שבת בכיכר ספרא.
העם היהודי חייב להעצים את תודעתו הלאומית שיש לה משמעות כל עוד היא בנויה על אדני התורה והיראה ולחפש דרכים מתאימות להגדרתו העצמית.

תאריך:  30/06/2009   |   עודכן:  30/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חרדים עומדים בפרץ
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ויפתח את פי האתון
ינקלביץ'  |  30/06/09 22:54
2
לאסוננו תיאור מדויק של המציאות
בעז ש  |  30/06/09 22:56
3
שב בשקט באחוזה שקבלת מהמדינה ל"ת
צד"רניק גאה  |  1/07/09 10:16
 
- במה יש לך להתגאות?
הלל ויס  |  1/07/09 15:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי פלד
"משנאייך ומחריבייך מתוכך יקומו" מצהירים חוגים קיצוניים, וציבור רחב מתחיל להבין ולהאמין. מצופה מאנשים בוגרים ומשכילים בישראל שילמדו מניסיונם האישי ומההיסטוריה של העם היהודי, לפחות החל משואת היהודים באירופה וכלה בימינו אלה, הניסיון מראה שאין לסמוך על אף אחד, גם לא על הדמוקרטיה...    פנייה אישית לאהרן ברק
אריה דרוקמן
בעקבות הונאת מיידוף בארה"ב ראוי שנבדוק גם את מצבנו    בפועל, אנו יודעים מעט מאד על יתרות ותנאי החסכונות שלנו    אומנם אנו מקבלים דוחות אולם גם אצל מיידוף קיבלו דוחות...
עפרה ישועה-ליית
מי שרוצה להשתחרר מכבלים אנכרוניסטיים וחסרי היגיון על החופש האישי שלו לטייל בשבת בעיר הקודש, ראוי שייאבק לבטל גם את המצוקות שנגזרו בשם הדת היהודית על השכנים הלא יהודים
יוסי ברנע
כך קיבלנו את ישראל: מדינה שאינה רק חסרת חוקה עד עצם היום הזה, וחסרת גבולות קבועים ומוסכמים, אלא שאין לה אפילו לאום ייחודי משלה    מצב זה - מסכן את המשך קיום המדינה בביטחה
עמי יעקוביאן
כיצד תבחרו את השירותים הנוחים, המתאימים והזולים ביותר לתקשורת בחו"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il