X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת הגורמה התל אביבית מחוללת נפלאות גסטרונומיות בזכות שף שהוא ממש אשף-בישול
▪  ▪  ▪
נפלאות גסטרונומיות. מל ומישל

במתחם הקולינריה הישראלית מצוי רק מספר מועט של מסעדות הראויות לשאת בתואר "מסעדת-צמרת". 'מל ומישל' (בן-יהודה 155 בתל אביב) היא, ללא ספק, אחת מהן. הכל בזכות השף היצירתי שלה, ניר וימן, שמצליח, יום-יום מחדש, לחולל נפלאות גסטרונומיות משלו.
כל אימת שאני כמה למה שקרוי "ארוחת-שחיתות", אני מחיש את פעמי למסעדת השף האיטלקית, עם נגיעותיה הים-תיכוניות. וימן, שהוא גם בעליה הדומיננטי של המסעדה, השכיל, מלבד האוכל היצירתי שלו, גם להפיח בה רוח-חיים עם אווירה תרבותית-אירופאית. עדות לכך הוא קהל הסועדים המובחר הפוקד אותה חדשות לבקרים, ובהם גם רבים מן ה"מי ומי". ביום שסעדנו בה לאחרונה הסב עימנו, לשולחן הסמוך, מי שהיה נשיא המדינה, יצחק נבון, בחברת רעייתו ושניים מאורחיו, ואנחנו הקטנים חשנו עצמנו לרגע בעננים.
מלבד הצלחתו הגסטרונומית הבלתי-ניתנת לערעור, השכיל וימן גם לעצב את מסעדתו לתפארת בריהוט מעץ מובחר, עם מפות ססגוניות וקירות עטורי אריחים אמנותיים, הנושאים את רישומיהם של אמנים ידועי-שם.
לעילא ולעילא
בלהט האווירה הקסומה הגיע, כמובן, גם התיאבון. ללא היסוס הלכתי על כבדים נימוחים במרסלה, שהשביחה מאוד את טעמם, ולצידם מרקחת של פירות מבושלים ומנה גדושה של ירקות מאודים, עם לחם הבית, עטור-אגוזים. בת הזוג בחרה בנתח של בשר-סינטה, שהיה גם הוא לעילא ולעילא, כשבצידו נחה אחר כבוד מנת פולנטה, בנוסח הממליגה הרומנית. בשתי המנות הורגשה היטב ידו האמונה של השף, שמקפיד להשתמש בחומרי-גלם טבעיים ואיכותיים בלבד.
מנת הקינוח הנדיבה והמשותפת של טירמיסו מהול ברום, הייתה נדיבה ועשירה בטעמה. לצידה הוגשה, על-חשבון הבית, כוסית של משקה אניס צונן, שהיה בדיוק במקום. כדי שלא להסתכן בבדיקת אלכוהול בנהיגתנו בדרך הביתה, הקדמנו רפואה למכה ומיהרנו להזמין אספרסו כפול ודומיננטי, עם בקבוק סודה לרווייה, שממש השיבו את נפשנו.
החשבון הסתכם ב-248 שקל, בתוספת תשר של 40 שקלים עבור שרות אדיב של מלצרית קשובה וסבלנית, שמילאה אחר כל מבוקשנו. בסולם הקולינרי, מ-1 עד 10, הענקנו ל"מל ומישל" את מלוא הנקודות הראויות לה, ואילו היו באמתחנו נקודות נוספות, היינו ממהרים להעניק גם אותן. כך או אחרת, ל"מל ומישל" נשוב במהרה.

תאריך:  28/07/2009   |   עודכן:  28/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי מגן
הרקע להבנת התנהלותה המדינית של רוסיה בנושא האירני הוא במישור הבינלאומי הרחב    היא רוצה להציג עמדה 'אנטי מערבית'
ד"ר אברהם בן-עזרא
קיבלתי היתר בנייה לבניית בית אולם הבנייה מתבצעת בעצלתיים עקב אילוצים כלכליים ואחרים. ידוע לי כי תוקפו של היתר בנייה הוא ל-3 שנים - מה עליי לעשות כעבור תקופה זו במצב בו הבנייה עודה באיבה?
אפרי הלפרין
"אדוני ראש הממשלה, אני רוצה להזכיר לך משהו שכנראה שכחת: ישראל היא מדינה דמוקרטית, אדוני לא חי בקובה, אזרחי ישראל הם אינם אזרחי צפון קוריאה" - כך אמר ח"כ מופז בנוגע לחוק הקרוי על שמו
עו"ד נבון קצב
אדוני שר החינוך גדעון סער, במאבקך למניעת גירוש ילדי הפליטים הזרים גילית הומאניות, רגישות ואנושיות הדרושות לכל מנהיג יהודי
רפי פרידמן
מעולם לא נמצאה יד עלומה כזאת, שבשלה כבר לא יאירו בציון שבעת קני המנורה. אלא שדומה, כי היד העלומה הזאת משתרבבת לעת הזאת מתוך הסערה העולמית והיא מגיחה אלינו, כוחנית, תוקפנית ומאיימת, מכיוונכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il