X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בטח גם אתה שמעת על "שגעון" המעבר לדשא הסינטטי עקב מצוקת המים בישראל, אך על הכנסת הדשא הסינטטי הביתה (כן, לתוך הבית) כבר שמעת?
▪  ▪  ▪
יפה גם בבית [צילום: גינה פור יו]

התקנת דשא סינטטי בבית...
בתקופה זו, כשמשק המים אינו במצבו הטוב ביותר, בוודאי שמעתם כבר עשרות פעמים את המונח "דשא סינטטי". לעיתים דיברו על הנחת דשא סינטטי בפארקים עירוניים, לעיתים היה זה דשא סינטטי למגרשי כדורגל וכמובן שגם אמרו לנו כבר לשים דשא סינטטי בגינה שלנו במקום הדשא הקיים. האם שמעתם פעם על הנחת דשא סינטטי בתוך הבית? כדאי לנסות...
למה דשא סינטטי?
אנחנו לא כל-כך בטוחים שיש עדיין צורך להסביר לכולם מה הם יתרונותיו של דשא סינטטי בכל יום רגיל ומהו יתרונו המשמעותי בימים בהם אין מים במדינה, אבל למה לשים דשא סינטטי בתוך הבית? מה, נגמרו אותם רוכלים לשטיחים פרסים? ממש לא! הנחת דשא סינטטי בבית יכולה להיות פתרון מושלם להכנסת מעט ירוק לתוך הבית. מי שתמיד רצה קצת צמחים בבית וקצת צבע יוכל מעתה להכניס הביתה לא רק עציצים וכדים גדולים, אלא גם מרבדי דשא סינטטי ירוקים, נוחים ונעימים לעין ולרגל.
דשא סינטטי בבית? מה עושים איתו...
טוב, כאן היד נטויה וככל שהדמיון שלכם מפותח יותר, כך תוכלו למצוא שימושים יצירתיים יותר לכל מרד דשא סינטטי שתכניסו הביתה. לדוגמא: ניתן לעשות שימוש בדשא סינטטי כמדרך לכניסת הבית, ניתן להפוך את הסלון למדשאה נעימה ועליה שולחן נמוך, ניתן כמובן להניח את מרבדי הדשא הסינטטי מתחת לאותם כדים ועציצים שכבר קיימים בבית וליצור אווירה של מדשאה ירוקה ועליה פרחים צבעוניים. השימוש כיום בדשא סינטטי הופך להיות פופולרי במוסדות שונים, בעיריות, בפארקים וכמובן בבתים פרטיים, אנחנו ממליצים להכניס את הדשא הסינטטי גם לתוך הדירה שלנו.
דשא סינטטי לבית, כמה זה עולה?
אין שום חידוש בהתקנת דשא סינטטי בתוך הבית שלנו או הדירה, ניתן לרכוש דשא סינטטי ברוב חנויות הכל-בו לגנן ולדירה הקרובות אלינו, הרכישה מתבצעת לרוב לפי מ"ר, ולכן עלות הכנסת דשא סינטטי לתוך דירה היא נמוכה בהרבה מזו של התקנת דשא סינטטי בגינה.
המחירים של דשא סינטטי משתנים בין ספק אחד למשנהו ובין סוגי הדשא, ניתן למצוא דשא סינטטי החל מ-90 שקל למטר ועד 300 שקל למטר, מומלץ מאוד לשאול קודם לקנייה את השכן שיש לו דשא סינטטי ולבדוק מהו הדגם המומלץ ביותר לכל שימוש. הרי אם הדשא הסינטטי משמש כמשטח לעציצים מן הראוי שלא תרכשו את היקר ביותר, ולעומת זאת, אם תשימו דשא סינטטי כשטיח בסלון כדאי מאוד להשקיע יותר וליהנות מדשא סינטטי איכותי ונעים למגע.
בעת התקנת דשא סינטטי בתוך דירה או בית, יש לקחת בחשבון שלא צריך מתקין וניתן להניח דשא סינטטי בבית באופן עצמאי וללא כל עזרה, אין צורך בהידוק הדשא ומומלץ פשוט להניח אותו על הרצפה או בכל מקום שתבחרו.
דשא סינטטי בחוץ ובפנים
בניגוד גמור לדשא רגיל, דשא סינטטי ניתן לשילוב בתוך הבית ומחוצה לו, ניתן לעשות בכך שלל עיצובים ושילובים מרהיבים בין הפנים לחוץ ולהוסיף אווירה משגעת בתוך הבית ולתת הרגשה של גינה גם בסלון הבנוי.
אנחנו ממליצים, גם אם אתם לא ממש בטוחים לגבי דשא סינטטי בבית שלכם, לכו לחנות כל-בו לגנן וריכשו מטר אחד, נסו ובידקו איך משתלב בדירה שלכם הדשא הסינטטי ורק לאחר מכן ריכשו עוד, או לחלופין - הפסיקו...

הכותב הינו מנהל ועורך פורטל גינון מקצועי בישראל - www.gina4u.co.il
תאריך:  05/08/2009   |   עודכן:  05/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תמיר האס
'700 ישראלים יילכו לעולמם בחורף הממשמש ובא' - מדוע בחרו עיתונים בכותרת כה פרובוקטיבית? מדוע בחרו ביצירת היסטריה?    מידע שלילי - מוכר; מידע חיובי - לא מוכר והקורא - נמכר ל"תעשייני" התקשורת
יורם דורי
אם הצדק במפלגת העבודה, לפחות בחלקו, הוא עם היו"ר ברק, מדוע המפלגה על סף פיצוץ פנימי? אולי התשובה הייתה כבר על שלטי החוצות בבחירות "לא סימפטי, לא סחבק"
נרי אבנרי
לא צריך להיות האקר כדי להיכנס לאתר של ציפי לבני. מספיק להקליד "הבלוג של ציפי לבני"...    "כשרת משפטים, אני גאה שהכנסתי את פרופסור רות גביזון לעליון..."; "אם איבחר לראשות הממשלה, בכוונתי לבצע רפורמה מקיפה במינהל מקרקעי ישראל..."
מוטי פלד
מסתבר ששעה וחצי לפני תחילת ההופעה כל מקומות הישיבה ומתחם ההופעה היה מלא עד אפס מקום. לפתע החליטו שוטרים לסגור את הכניסה למתחם, המון רב צבא על המחסום, סכנת חיים של ממש ריחפה על אנשים וטף    חוצות השוטרים המצרים
עידו סמואל
התחום הפופולרי ביותר בישראל על-ידי הסוחרים הפרטיים, הוא ללא ספק שוק אופציות המעו"ף על מדד תל אביב 25. אך אליה וקוץ בה: מה שהאזרח הפשוט צריך להבין היא עובדה פשוטה ביותר - לו היה קל להרוויח באופציות כולם היו עוסקים בזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il