X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אילו היו צווי אשפוז לאומות מופרעות, ישראל הייתה הראשונה לזכות בכבוד במקום לאמר לארדואן "טול קורה" ישראל מתנצלת ומתפתלת שלא לדבר על ההתפתלות רבת השנים אל מול הרש"פ
▪  ▪  ▪
ההתפתלות וההתנצלות באו באופן רפלקסיבי, כחלק מרפלקס ההלקאה העצמית של ישראל
ארדואן הטורקי מייסר אותנו על יחסנו לפלשתינים ואנחנו איננו משיבים ב"קשוט עצמך": 14 מיליון כורדים שאינם זוכים למדינה ואפילו בשפתם אסור להם לדבר; המוני מתנחלים שטורקיה שלחה לתוך שליש משטח קפריסין שכבשה, והם שם הרוב. אם ישראל הרשמית זהירה עדיין, האין לנו עיתונאים, תלמידי מחקר, ח'כים?

לפי אוסלו, קבר יוסף חייב להיות פתוח בפני ישראלים יהודים וגם כל אזור A, כולל שכם וחברון. לפי אוסלו, הרש"פ חייב להסגיר לישראל עבריינים שביצעו פשעים נגדה, ומערכות החינוך והתקשורת - להיות נקיות משנאה והשמצות. אף התחייבויות לא קוימה.

במלחמת יום הכיפורים נחלנו ניצחון מהגדולים בהיסטוריה. רוסיה שהופתעה נחלצה אחרי 4 שנים, עשרות מיליוני הרוגים וחורבן רוב עריה, צרפת נכבשה. צבאנו, בתום 16 ימים, איים על קהיר ודמשק. איך הצלחנו להפוך תפארת כזאת לדיכאון שנתי של אבל ונחיתות, שעודד אויב מוכה לחגוג "ניצחון אוקטובר" במקום תבוסה?
ואיך אנחנו מרשים לכל אישיות זרה - בתום הכנסת האורחים שלנו - לעשות עלינו את צרכיה: לגנות ולהטיף מוסר? מדינאי ישראלי יגנה במוסקבה את מעשי הרוסים בצ'צ'ניה? הלא אפילו על קלונה של פלשתין-רמאללה (רצח אסירים בעינויים, התעמרות, שחיתות) אנחנו מחפים!
ארדואן הטורקי מייסר אותנו על יחסנו לפלשתינים ואנחנו איננו משיבים ב"קשוט עצמך": 14 מיליון כורדים שאינם זוכים למדינה ואפילו בשפתם אסור להם לדבר; המוני מתנחלים שטורקיה שלחה לתוך שליש משטח קפריסין שכבשה, והם שם הרוב. אם ישראל הרשמית זהירה עדיין, האין לנו עיתונאים, תלמידי מחקר, ח'כים?
ואיזה שד כפה על צה"ל "להודות באשמה" בפרשת הילד מוחמד אל דורה, ואת צדקתנו היה צריך להוכיח יהודי צרפתי בצרפת?
נציג ישראל ונציג זר מאחורי הדוכנים שלהם, ומולם התקשורת: הזר תוקף והישראלי מתגונן בנימוקי "ביטחון", מתחמק מכל טענת זכות, אותה הוא משאיר לערבים. אולם הטיעון הביטחוני אבוד מראש, מפני שאם תביעתנו לחברון היא רק ביטחונה של ת"א, מדוע לא יתבעו הפלשתינים את ת"א לצרכיה של חברון פלשתינית?
ירדן, שכבשה את יו"ש וירושלים בניגוד לחוק הבינלאומי, מתיימרת להכתיב לנו מה לעשות בירושלים, ומלכה מדבר אלינו בטון של מורה קפדן לתלמיד מפגר. זה גמולנו, שוויתרנו על טענת הזכות שלנו: חלוקת הארץ ב-1922 ע"י הבריטים, שנתנו לערבים (מאוחר יותר החליטו שהם "פלשתינים") שלושה רבעים מהשטח להקים בה מדינה שתיקרא "ירדן", למרות ש- 70% מתושביה פלשתינים, ולתבוע כך שתי מדינות מתוך השטח שחבר הלאומים פסק לעם היהודי, ולו בלבד, כ"בית לאומי". השתקנו את זכותנו ההיסטורית כדי שלא להרגיז את הירדנים, וקיבלנו שלום קר, נוסח מצרים.
ואכן, מדוע עולים שרים וראשי ממשלה שלנו לרגל לקהיר, בעוד המצרים מחרימים את ירושלים? ומדוע שגרירינו בקהיר ובעמאן חיים בבידוד כמצורעים, בעוד שגרירי קהיר ועמאן בת'א מחוזרים ומכובדים? כל הדיפלומטיה - גינוני כבוד, כי כבודו של הדיפלומט הוא כבוד מדינתו. יחידה היא ישראל, שמוחלת על כבודה.
הרשינו לפלשתינים לבנות בהר הבית את גדול מסגדיהם וגם - להכניס להר כלים כבדים שבהם השמידו את שרידי קודשינו בהר. אסרנו על עצמנו תפילה, אפילו במלמול שפתיים. אנחנו הבאנו כך על עצמנו את טענתם שמעולם לא היה בהר בית מקדש יהודי, וגם את הפיכתו למוקד של מהומות.
לפי אוסלו, קבר יוסף חייב להיות פתוח בפני ישראלים יהודים וגם כל אזור A, כולל שכם וחברון. לפי אוסלו, הרש"פ חייב להסגיר לישראל עבריינים שביצעו פשעים נגדה, ומערכות החינוך והתקשורת - להיות נקיות משנאה והשמצות. אף התחייבויות לא קוימה. אימתי, מספסל הנאשמים שעליו הושיבו אותנו אבו מאזן ומרעיו, השמענו ולו שמץ מן האמת המכוערת והמסוכנת על פשעיה של הרשות הפלשתינית?
התשובה לכל השאלות היא בתחום הפסיכיאטריה, לא הפוליטיקה.
אך אין צווי-אישפוז לאומות מופרעות.
המאמר פורסם לראשונה בידיעות אחרונות
תאריך:  09/11/2009   |   עודכן:  09/11/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
איך הפכנו לשק החבטות של העולם?
תגובות  [ 5 ]מוצגות  [ 5 ] כתוב תגובה 
1
הנה הסיבה מדוע ישראל הגנה
על פראנס-2  |  9/11/09 08:47
2
מסרבת להאמין
למספר 1  |  9/11/09 11:03
3
הסיבה :הסתבכות עם חוזים
fdr55644  |  9/11/09 12:47
4
כתבה מעולה.
אמנון לביא-לוי  |  9/11/09 13:16
5
הפכנו לשק חבטות בגלל הימין ל"ת
העצני צבוע מתחסד  |  9/11/09 17:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי כהן
תקנות חדשות שעברו השבוע בכנסת מאפשרות למשרד התמ"ת לקבוע הגנה של 6.51 ש"ח לשעת עבודה כשכר עבודה חוקי לנכה חמור, כך נקבע לאחר דיון פטרוני במיוחד בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות    בעוד שכל אזרח (בריא) במדינה נהנה מהגנה ובשכר המינימום של 21.17 ש"ח לשעת עבודה יאלצו נכים, בעיקר בעלי לקות מנטאלית, נפשית ופיזית חמורים להתמודד עם קביעה דורסנית שאינה מביישת משטרים אפלים ביותר
ד"ר אורנה אבני, עמוס עמירן
ד"ר אורנה אבני סבורה שאמירותיו האחרונות של הרב עובדיה יוסף לעניין "טפשותן" של הנשים בכותל אינה אלא המשך מגמה שבה גדולים בתורה (או בפסיכואנליזה) משמיצים נשים    עמוס עמירן משיב שלא צריך להתרגש מדבריו של הרב עובדיה יוסף    חבל על הזמן?
אמנון סטרשנוב, שופט (בדימ.)
מכתבו של לדור - "מעשה שנודף ממנו ריח של פופוליזם עכשיווי"    היועץ כמו קודמיו לא עמדו בלחץ העבודה וגרמו לא מעט עינויי דין    יש מקום לפיצול סמכויות היועמ"ש
דר' גלי וינשטיין
עולם השעשועים של דיסני אינו כה תמים    כבר בכניסה נלקחים מכם טביעות אצבעות    התירוץ הרשמי: "שלא ירמו בכרטיסים"    אולם קשרי דיסני עם מוסדות הביון מעוררים תמיהה וסימני שאלה
מוטי פלד
אל תעשו לנו טובות, אל תסקרו אותנו, אל תעזרו לנו, אנחנו נסתדר! יש אינטרנט, יש רבים וטובים שנושא נכי צה"ל חשוב להם ולפי הנחישות שיש כרגע בקרב המפגינים, אנחנו ננצח!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il