X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התחרות שתמיד הייתה דומיננטית על מקומו של הגבר והניצחון בו יזכה ליבו - היום היא אכזרית יותר מתמיד, ומשפיעה על יצירת בעיות בלב בצורה פסיכוסומאטית או ביציאה מהאיזון של הלב
▪  ▪  ▪
התגברו על הבושה [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

אין אונות, חוסר יכולת להגיע לזיקפה מספקת לקיום יחסים, חוסר יכולת לשמור עליה לאורך המגע המיני או שפיכה מהירה - הן תופעות שמדירות שינה מגברים רבים בעולם. בעולם בו הביצועים שלך קובעים אם תקבל אהבה - ולכן ליבך יישאר במצב מאוזן, יש לכך משמעות רבה.
קיומה של תחרות סמויה בין גברים לגברים אחרים על ליבן של הנשים ועל שמירת הכבוד ותחושות הלב שלהם, והשפעת האימפוטנציה על כבוד הלב ועל יכולתו להיפגע, היא רבה מאוד.
התחרות שתמיד הייתה דומיננטית על מקומו של הגבר והניצחון בו יזכה ליבו - היום היא אכזרית יותר מתמיד, ומשפיעה על יצירת בעיות בלב בצורה פסיכוסומאטית או ביציאה מהאיזון של הלב -בצורה מוחשית יותר הדורשת התערבות רפואית ופיקוח רפואי. לכן, צריך להבין את שלל הסיבות שמקיפות את תופעת האין אונות במישור הגוף והנפש כדי לראות איך הלב משפיע או מושפע מהן, כדי למצוא פתרון שיניח את דעתו של הלב ויגרום להחזרת האיזון בכל מערכות הגוף והנפש.

4 שלבים הקבועים במערכת הפיזית

אין אונות היא במינוח אחר - חוסר יכולת לקבל או להעניק אהבה - הפין הוא האיבר דרכו ובאמצעותו הגבר מקבל מהאישה או נותן לה אהבה - והפין קשור ללב וליכולתו לתת או למנוע אהבה. הלב, כמו גם מערכת המין, הם איברים שפועלים בצורה זהה על-פי 4 שלבים הקבועים במערכת הפיזית שלנו. והם:
שלב הגירוי
בלב - שלב בו נוצר גירוי חשמלי שגורם לנתינת פקודה מהמוח להתחיל להזרים דם ללב.
בפין - גירוי על-ידי מחשבות מעוררות שמביאות להתחלת זרימת הדם אל הפין.
בשני המקרים הגירוי שנוצר מתחיל כפעילות חשמלית המתרחשת המוח והפקודה אותה מעביר המוח אל האיברים.
שלב ההתרחבות
בלב - אחרי האישור שהמוח נותן - חדרי הלב מתרחבים ומתמלאים בדם.
בפין - אחרי האישור שהמוח נותן - הפין מזדקף בגלל חדירת דם לתוכו.
שלב הכיווץ
בלב - הדם נזרק מהלב אל כלי הדם שמחוצה לו.
בפין - הזרע נזרק מהפין החוצה לאיבר הנרתיק.
שלב זה מלווה בהתכווצות שמורגשת כאורגזמה.
שלב המנוחה
בלב - השרירים מתרפים ובכך מאפשרים לחדירה דם חדש ללב.
בפין - המנוחה אחרי הפליטה - והצורך לנמנם - שמתרחשת כתוצאה מפליטת ההורמונים הגבריים החוצה מהגוף - ירידה במתח ההורמונלי בתוך הגוף ומערכותיו.
בכל אחד מהשלבים האלו, יכול להיווצר מצב של חוסר איזון ולכן מצב של תקיעות. מצבים אלו תמיד יגרמו לגבר להרגיש איבוד של שליטה על גופו וחייו ועל התפקוד. יציאה מאיזון באחד השלבים האלו של אחד האיברים האלו ישפיע במודע או שלא גם על האיבר השני - הלב ישפיע על מערכת המין ולהיפך. ובכל מקרה שני המצבים האלו מושפעים בצורה ישירה מהפרעה רגשית מנטלית שהיא המקור לבעיה מתחילתה.

הומאפתיה

ההומאפתיה יכולה לעזור לכם להתגבר על הרגישות ולחסן עצמכם בלב ותפקוד המיני. ההומאופת כחוקר טוב, יודע איך להגיע לאותה אינפורמציה חבויה במעמקי התת-מודע של האדם כדי לאתר מחשבות שליליות שמעצימות את הקצר בגופו של הגבר - וכדי לנטרל אותן על-ידי אלמנט המתאים לאותו גבר מהטבע, שניתן בצורתו ההומיאופתית בטיפות או גלובולים.
בהומאופתיה קיימים כ-5,000 סוגים של אלמנטים שונים שמתייחסים לאיזון בעיות בפעילות הלב ובפעילות מערכת המין. כל גבר על-פי השורש השונה של הבעיה שלו, על-פי קורות חייו, התעסוקה שלו, גילו, מעמדו, שאיפותיו, טראומות שעבר, מצבי רגש ומחשבות שיצאו מאיזון.
החקירה ההומאופתית עוברת איתכם על כל דבר בחייכם שמקטין אתכם, מחליש אתכם, עוצר אתכם, מתסכל, מרגיש לא טוב, ולא נמצא בשליטה מלאה אצלכם, כשהמטרה היא לאתר את כל הנקודות בכל התחומים בעבודה, לימודים, הורות, אהבה, זוגיות, כסף, פרנסה, משפחה, מול ההורים והאחים כמו מול הילדים והאישה, המטרה איתור הגורם שמחשלי את הגבר וגורם לו לאבד שליטה והחזרת השליטה המלאה לגבר על חייו ליבו ואיברי מינו.

מספר דוגמאות
דוגמאות מספר שהן רק חלק קטן ביותר משלל האפשרויות שגורמות להפרעה
▪  ▪  ▪

  • הפרעה שנוצרת בשלב הגירוי
תקיעות בשלב הזה שמוציאה את הלב ואיברי המין מאיזון וגורמת לאימפוטנציה מינית בשלב הגירוי - יכולה לנבוע מפחדים עמוקים בהקשר לתחושת הגירוי עצמה, שיכולים לנבוע משלבי החינוך אותם ספג אותו הגבר בהיותו ילד.
המסר שהוא קיבל אז היה שגירוי מיני הוא לא יפה, לא טוב, אסור, לא מנומס ולכן אסור לו להגיע למצב זה בו הוא מגורה כי זה אולי אפילו תועבה אצל הדתיים. אם הוא ילמד להדחיק את המצב הזה - רק אז הוא יקבל אהבה - לו הלב שלו זקוק כילד.
בבגרות המצב יכול להיגרם כתולדה מחוסר קבלת אהבה מצד האם בשלבי הילדות ולכן ביחסים לא טובים עם נשים. גבר ישליך על הנשים את החוסר אהבה שספג מאמו וירגיש שהאישה לא אוהבת ולא מקבלת אותו מספיק, ולכן אין לו זכות להרגיש מגורה מהן או איתן. כי הן לא יקבלו אותו ואת הצורך שלו להרגיש גירוי מהן.
  • שלב ההתרחבות
הגבר קיבל בחינוך שלו את ההבנה שזיקפה היא משהו לא יפה, מביש, מצחיק, מגונה, אסור שיראו, חטא, מזיק, בדרך-כלל ילדים בבית הספר יכולים לצחוק אחד על השני בתהליך ההתבגרות או שהבנות בכיתה צחקו עליו או הבנים. לכן הוא נשאר אם תחושה שצריך להימנע מזיקפה, כדי לקבל אהבה ולהיות מקובל בחברה.
יכול מצב זה להגביל למצב של תחרות גדולה שהייתה בילדות בין אב לילד שלו על תשומת הלב של האמא, האישה בבית - מי יקבל יותר אהבה, חום, מגע, תשומת לב מהאם-האישה בבית, וזה קשור כמובן למי יש פין יותר גדול, חזקת זיקפה בעל און ורב עוצמה בעל יכולת לכבוד את האישה לעצמו.
אם האב היה דומיננטי מדי בבית וראה בבנו מתחרה - ולכן לא נתן לבן שלו לקבל תשומת לב אוהבת, מהאמא שלו, הילד ילמד להסתפק בהרבה פחות ממה שהיה אמור לקבל, וירגיש שלא מגיע לו גם כן לקבל מקום מלא - שווא לפין המתמלא - על-ידי אישה ולהגיע לזקפה מלאה ועוצמה מלאה. לקבל ולתת את מלא האהבה שהלב והפין שלו יכולים להעניק או לקבל במצב של התרחבות מלאים.
  • כיווץ - אורגזמה
יכול להיגרם לאדם ילד או גבר שחושבים בצורה לא מודעת שזה משהו שרק יחידי סגולה מגיע להם לחוות. אם אתה מזוהה עם שליליות בתוכך, אם אתה חושב שאתה רע, לא טוב, לא יפה, לא מספק, לא עומד בציפיות של אחרים, אתה לא ראוי לחוות אורגזמה שהיא כמו פרס על היותך אדם ברמה הנדרשת.
שלב הכיווץ יכול להיות מושפע, מהחשש לאבד שליטה, שליטה בלב ברגשות בהנאה או בכאב, חשש מהריון של בת הזוג, חשש לאבד את האישה למען הילד, תחרות על האישה עם הילד, חשש מאיבוד אהבתה ותשומת הלב שלה. כשהפין רפוי, האישה נדרשת להתאמץ ולהשקיע יותר בגבר שלה, בדיוק כפי היא משקיעה תשומת לב בתינוק ודרך כך בצורה עקיפה הגבר שמפחד לאבד את אהבתה והשליטה על המקום שלו אצלה בלב, מקבל את תשומת הלב הרבה יותר אותה הוא פוחד לאבד.
אם כך, האימפוטנציה של הלב ואיברי המין, היא דבר מורכב ומתוחכם שלרוב משמש את הגבר בצורה לא מודעת, אך מתוחכמת לשמור על מקומו בליבה של האישה.

נקודות חשובות נוספות שכדאי לדעת ולקחת בחשבון

מחלת לב בהתהוות מאותתת באמצעות בעיות זקפה. אימפוטנציה שנובעת מפגיעה בכלי הדם, היא אימפוטנציה שמבשרת על התקפת לב או שבץ מוחי - אם האין אונות נמשכת חודשים ושנים ללא בדיקה, התייחסות וטיפול. התוצאה שלה יכולה להביא להתקפת לב.
בעיה בזיקפה נגרמת לפעמים עקב חסימה בווריד, בעיה בשסתום, או דליפה של הדם החוצה מהווריד בגלל חור בווריד. חשוב להתגבר על הבושה ולהקדים הליכה לבדיקות רפואיות מקיפות במקביל לכל טיפול אחר אלטרנטיבי, כדי לפסול מצב של בעיית לב או כלי דם בפוטנציאל.

רגישות הגבר, ליבו ואיברי מינו

כל גבר מאוד רגיש ולכן ליבו ומערכת המין שלו רגישה למצבים של לחצים ומתח סביב: כסף, עבודה, גירושין, מוות במשפחה, דאגות לבני משפחה, בן משפחה חולה, כעסים, טראומות ממלחמות, טרור, גברים שחוו הלם קרב, פוסט טראומה, בעיות שינה.
כל אלו יגרמו לאימפוטנציה בלב ובפין מגלל המתח שגורם לחוסר בהזנה לאיברים - הלב והפין הם איברים רגישים בגופו של הגבר וכמו שלטר של חשמל - הם מושפעים והזרימה של האנרגיה והחשמל בהם מושפעת - למצב של קצר והפסקת העבודה או למצב של זרימת חשמל ואנרגיה תקינה שגורמת להם לעבוד טוב ובקצב הנכון. המחשבות ורגשות שלילים יעצימו את היווצרות הקצר החשמלי בלב ובאיברי הפין. מחשבות חיוביות ותקינות יעצימו את זרימת האנרגיה והחשמל והתפקוד התקינים באיברים אלו ויעזרו להם לעבור ללא הפרעות.

מחברת המאמר הינה אדית דיטה דניאל, RCHom RCP הומאופתית ונטורופתית בכירה ומוסמכת, בעלת ניסיון של 20 שנה במדעי ההומאופתיה והנטורופתיה, תזונה וניקוי רעלים. עובדת במסגרת משרד הביטחון וחברות הביטוח פמי פרימיום וביקור-רופא. בתיאום עם רופאים, פסיכולוגים ופסיכיאטרים. בעלת הצלחות מוכחות במקרים קשים. פתרונות לבעיות בילדים נוער ומבוגרים. אדית עיתונאית מרצה ומדריכה בתחום הבריאות, מייצגת את הרפואה על גווניה בעשרות כתבות בעיתונות: ידיעות אחרונות, דה מרקר, מעריב, לאישה, מנטה, קוסמופוליטן הורים וילדים ועוד. מרואיינת בתוכניות טלוויזיה: אודטה דנין. אברי גלעד, פרופ' רולינדר
תאריך:  22/12/2009   |   עודכן:  22/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל קלנר
הציבור האמוני, שמואשם בחוסר פתיחות מחשבתית וביכולת להטיל ספק, דווקא הוא מסוגל להטיל ספקות ולשמר את החירות במדינה
אפרת אברמסון-משה
ישראל מנסה מאוד להיות כור היתוך, אבל לא מצליח לה, כי האזרחים, בני העדות השונות, עדיין מתייחסים זה לזה בזלזול
עו"ד משה גולדבלט
ממה נפשכם, אנשי השמאל הפוסט ציוני? האשמת סרן ר' ודומיו תאושש את מה שכבר ידעתם, אולם זיכויו רק יביאכם למאמרים מסוג זה שכתב עו"ד אביגדור פלדמן!
ראובן לייב
בצד פרס ישראל למפעל-חיים מגיע לדב לאוטמן ולליובה אליאב גם פרס-הוקרה על הגינות שאינה בת-תחרות    המדינה - מתעלמת
יורם דורי
תדמיתה של האשה הבדואית כאשה בורה ומרובת ילדים התבדתה    בכנס עם הנשיא פרס פגשתי נשים אשר מקדישות את חייהן למען הקהילה ולמען הזולת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il