X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כשבריטניה מעניקה לתושביה את הזכות לבחור האם לרכוש מוצרים מתוצרת ישראלית, היא בעצם מסמנת אותנו - שוב - בטלאי צהוב
▪  ▪  ▪
סיוט הטלאי "מתקמבק"?
איזו לגיטימציה מקנה לבריטים את הזכות לשפוט מעשיו של מי מוסריים יותר. הם, שרצחו מיליונים בשם הכתר, אין גבול לחוצפה. שתיקתו של הקול הבינלאומי, היא המאפשרת להם לעטות גלימה של כבש מבלי שאף אחד יצעק "זאב, זאב"

ח"כים: "לשקול שימוש בתוצרת בריטניה"
עידן יוסף
שליש מחברי הכנסת מן הימין ומן השמאל שיגרו עצומה בנושא לפרלמנט הבריטי
לרשימה המלאה

יוזמה: חרם על מוצרי בריטניה
ספי קיני
39 חברי-כנסת חתמו על עצומה הקוראת לחרם על מוצרים בריטיים * ריבלין: "זו יוזמה נכונה וחשובה"
לרשימה המלאה

ב-1939, כשרצינו ליישב את הארץ, הם הפריעו עם גזרות "הספר הלבן", ב-1948 הם היו לצד הערבים וחילקו את המזרח תיכון בצורה כזו שהשאירה לישראל ק"מ וחצי של מדינה. לאחר מכן, ב-1956, כשנאצר סגר להם את התעלה, הם ביקשו מבן-גוריון שיילחם למענם במצרים ועכשיו הם מנסים להכתיב לממשלת ישראל את גבולות הקבע באמצעות חרם כלכלי. מסתבר שמדינתנו הקטנה מפריעה לאימפריה הבריטית מסיבה כלשהי. עברנו את פרעה, נעבור גם את המלכה.
מינהל הסביבה, המזון והנושאים הכפריים בממשל הבריטי (קרוי גם Defra) הוציא הנחיה בלתי-מחייבת לסוחרים בממלכה בדבר סימון מוצרי מזון המגיעים מישראל. תוכן ההודעה דורש הפרדה בין מוצרים שגודלו בחוות פלשתיניות לבין מוצרים שגודלו בחוות ישראליות באמצעות סימון מיוחד. הסיבה הרשמית לכך היא יצירת שקיפות כלפי הצרכן האנגלי, שהוא יבחר מאלו חקלאים הוא רוצה לרכוש את התות שדה שלו - מהכובשים או מהכבושים. בפועל, השלטון הבריטי מנסה להכתיב לממשלת ישראל את גבולות הקבע באמצעות לחץ כלכלי.
ניסיונות החרם של ממשלת בריטניה אינם חדשים, בשנת 2005 הוטל חרם אקדמי על אוניברסיטות חיפה ובר-אילן, ובשנת 2007 הוכרז שוב חרם, הפעם על כל מוסדות ההשכלה הגבוהה בארץ. היכולת הבלתי נסבלת של סימון יהודים מזכירה לי תקופה אחרת בהיסטוריה של אירופה, שם סימנו אותם בטלאי צהוב. איזו לגיטימציה מקנה לבריטים את הזכות לשפוט מעשיו של מי מוסריים יותר. הם, שרצחו מיליונים בשם הכתר, אין גבול לחוצפה. שתיקתו של הקול הבינלאומי, היא המאפשרת להם לעטות גלימה של כבש מבלי שאף אחד יצעק "זאב, זאב".
הבריטים, הם שחילקו את המזרח התיכון למדינות בשלהי האימפריה והם כנראה מרגישים אשמים על כך, הרי מאז ועד היום מנסים להשכין כאן שלום, בינתיים ללא הצלחה. את רגשות האשם הללו הם מפנים כלפי ההצלחה הישראלית להפריח את השממה במקום שכל-כך הרבה פלשתינים נכשלו בו לפני כן. הוצאתם של המתנחלים אל מחוץ לחוק הבינלאומי הופכת אותם לפושעים ואת הפלשתינים לקדושים, מעניין ממי יבחר הצרכן האנגלי לרכוש את מוצרי המזון שלו. אפליה מתקנת בסגנון אנטישמי.
ההוראה לסמן את הסחורות המגיעות מישראל מגיעה מרחוב דאוניג 10 ויש שם מי שחושב שאם ילחץ על ישראל לוותר, ניתן יהיה להביא את השלום עד סוף הקדנציה. אבל לתהליך השלום רצונות משלו וכל אותם איומים חוקיים יותר או פחות לא יאיצו את היווצרותם של חיים משותפים בחלק הזה של העולם. הישועה לא תבוא מסימונים שמטרתם בידול והפליה. הרצון לעשות הון פוליטי על גבה של מדינת ישראל יגרום לבריטים לחפש עוד שפנים בכובע הקוסמים של מי שהייתה פעם האימפריה הגדולה בעולם.

תאריך:  24/12/2009   |   עודכן:  24/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סימון יהודים - פשוט וקל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מחנות הריכוז הוקמו בידי בריטים
מרק_טווין  |  24/12/09 18:47
2
THE LAND IS PALESTIAN
DIDI  |  24/12/09 19:37
3
ושוב מסמנים יהודים
ירון זכאי  |  25/12/09 02:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרק הלר
עבאס מציע הקפאה בלתי מוצהרת    האם זה אפשרי? או שמא זו דרכו להציג את עצמו כלפי העולם כמי שמעוניין בשיחות השלום, בעודו תר אחר פתח מילוט נוח למדי? האם ניתן 'לרבע את המעגל'?
בנימין קלמנזון, יחיאל וסרמן
בכל העולם קיימות קהילות יהודיות, בהן חיים יהודיים מטעמי נוחות    האם במצב בו נקלעת קהילה יהודית כזו לצרה, צריכה מדינת ישראל לסייע לה, או שמא בחירתם בחיי הנוחות בגלות משאירה אותם לבד?
נרי אבנרי
"הלכתי לארכיונים וגיליתי שיש נטייה להלך אימים על הציבור", אמר ניר דבורי לרמי איגרא ולגיא בכור    גם לי יש ארכיון. הלכתי, ודליתי משם את הכתבה ששידר בערוץ 2, שבועיים לפני שגלעד נחטף...
רפי מן
האמת, אם יש חיה כזו, אינה נגלית במרבית המקרים בהינף יד, אלא טיפין-טיפין ולאחר זמן    תהליך העבודה העיתונאית הוא תהליך למידה מתמיד, המוצג לקוראים כמיתוס של מוצר מושלם    עד עכשיו?
מנחם רבוי
נבחרינו: הוצאות ממשלה מורחבת הן תוצאת הבחירות ופסיקות בג"צ המגינות על זכויות אזרח הן הפקרות תקציבית    החוצפה היא של הפוליטיקאים, האדישות היא שלנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il