X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חוק הטיס והבטיחות החדש יונח היום על שולחן הכנסת החוק יחזיר לישראל את דירוג הבטיחות הגבוה בזירה הבינ"ל
▪  ▪  ▪

הבטיחות בשמי הטיס של מדינת ישראל מוגבלת עד כדי יצירת מצבי "כמעט תאונה", החוזרים על עצמם, מפעם לפעם - דבר הגורר נזק לשמה הטוב של מדינת ישראל בכלל ולחברות התעופה היוצאות מישראל בפרט.
אחד הגורמים המרכזיים לאנרכיה זו, הוא היעדר חוק טיס אשר יסדיר ויעגן תקנות תעופה ושימוש בשמים הפתוחים של ישראל.
מבדיקה שערך אתר האינטרנט "תאן" עולה, כי החוק התקף בישראל הינו חוק מנדטורי משנת 1937, אשר מתייחס יותר לכדורים פורחים ול"מוניות אוויר", ונפתח במילים: "דבר המלך במועצתו".
מיותר לציין, כי מ-1937 ועד ימינו אנו חלה מהפכה רבת משמעות בכל הקשור לכלי טיס, בין אם כלי טיס קרביים למטרות אבטחה ושימוש במטוסים קרביים נושאי חימוש, עבור דרך תעופה אזרחית על שלל גווניה, מטוסי ענק לתובלה וכלה במטוסי האולטרה לייט לתעופה ספורטיבית.
בימים אלו הסתיימה עבודה של רשות התעופה בישראל, בראשותו של אלוף במילואים גיורא רום והיום (ד', 3.2.10) אמור שר התחבורה ישראל כץ להניח על שולחן הכנסת לקריאה ראשונה את חוק הטיס בטיחות החדש.
חוק זה, לאחר שיתקבל, עשוי לסלול במהירות את חזרתה של ישראל לקטגוריה אחת של מנהל התעופה הפדראלי האמריקני. כזכור, מינואר 2009 החליטה ועדת ה-F.A.A (מנהל התעופה הפדראלי האמריקני) להוריד את רמת הבטיחות של ישראל מרמה 1 לרמה 2 - דבר אשר גרם נזק תדמיתי מאין כמותו לתעופה האזרחית בישראל.

* בכתבה זו הסתייעתי בעורכי אתר האינטרנט לתעופה "תאן", העומד לעלות לאוויר בימים אלו.
תאריך:  03/02/2010   |   עודכן:  03/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוק הטיס - טסים לרמה 1
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חוק הטיס החדש
ולדמיר   |  5/02/10 02:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מור-רשתי
אנו נמצאים כעת בחלון זמן ובעיתוי מצוין שכל עסק חייב לבחון את ההסכם הסלולרי הקיים כולל בחינת כדאיות להחלפת הספק הסלולרי    כך ניתן להוזיל בשיעורים ניכרים את ההוצאות הסלולאריות של העסק
איתן אורן
עד כה, בנקים לא נהגו לספק יעוץ פנסיוני    בשנים האחרונות בנק ישראל החל לאשר זאת לבנקים הקטנים בלבד    אך הציבור אינו נרתם לקבל את השירות שניתן בחינם    בנק ישראל מבין כי יש להכניס את השחקנים הגדולים לתמונה
עמית ברק
ארגוני "זכויות האדם" שהחומרים שברשותם הזינו את דוח גולדסטון תומכים ב"זכויות אדם" - כל עוד אלו אינם תושבי שדרות והסביבה
רועי אורן
לפני שבועיים צוינו עשר שנים למותה של שדרנית הרדיו מיכל ניב, שלולא התאבדה הייתה יכולה להיות דור העתיד של שדרני הרדיו
איתן קלינסקי
מי שמכיר בזכותם של יהודים לשוב אל הבתים שהיו שלהם טרם שנת 1948, חייב, בהכרח, להכיר בזכות זהה ביחס לערבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il