X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי הפך את חיילי גדוד שמשון, בעלי החזות הצברית הגאה, לקבוצת יהודים גלותיים מהגטו?
▪  ▪  ▪
מרד חיילי גדוד שמשון בהשבעה מול הכותל [צילום: מרים צחי]
חיילים הוכו בידי פלשתינים
איציק וולף
מפקדי כיתה בגדוד שמשון הובילו את חייליהם לריצת כושר * בשל טעות בניווט בחברון הגיעו החיילים לשכונת אבו סנינה כשהם אינם מחזיקים בנשק * בקטטה עם פלשתינים נפצעו כמה חיילים
לרשימה המלאה

   עידן יוסף
הודח מצה"ל חייל שהניף שלט בטקס השבעה

שמונה חיילים מגדוד "שמשון" נשדדו והוכו על-ידי ערבים בחברון. אחד מהם היה חמוש, אך לא עלה בדעתו להגן על עצמו ועל חבריו והוא ברח כדי שהערבים לא ייקחו לו את הנשק.
מי אשם בביזיון? מי הפך את החיילים הללו, בעלי החזות הצברית הגאה, לקבוצת יהודים גלותיים מהגטו?
האם החיילים עצמם? אולי מפקדם שטעה בדרך והאמין להדרכת הערבי שאותו שאל? או שמא מפקד הגדוד שהצטיין נגד היהודים הבלתי מזיקים הדבקים באדמת חומש? מי גזז את מחלפותיו של שמשון עד למילימטר האחרון? אולי המח"ט שהדיח את הלוחמים שהניפו שלט נגד האבסורד? או שר הביטחון אהוד ברק, בעל ותק ארוך בסירוס צה"ל, בפגיעה בידידים ותגמול אויבים? רשימת מעלליו כוללת את הפקרת חייל מג"ב מדחת יוסף לדמם למוות בקבר יוסף, כניעה לטרור בויתור על הקבר עצמו, הפקרת חיילי צה"ל בלבנון וכפיית מדיניות איפוק קטלנית כרמטכ"ל וכשר ביטחון, נטישת אנשי צד"ל ששפכו את דמם איתנו ולמעננו, הפקרת המטיילים בהר עיבל שבוע לאחר האירוע בקבר יוסף, שהובילה למותו של הרב הרלינג והנהגת החידוש המבריק, פריצת הדרך בתולדות האסטרטגיה הצבאית - הירי על שטחים ריקים.
ואולי זה בכלל הקודקוד, ראש הממשלה?

אוסלו 2

ככל שמתקדם תהליך הפיכתו של צה"ל לרכיכה גלותית כלפי האויב, עולה קשיחותו כלפי המתיישבים היהודיים. במקרים רבים אסור לחיילים להתפלל בבתי כנסת בהתנחלויות ללא מפקד פוליטרוק שיפקח שלא יקראו שם חומרים אסורים, אסור להתארח בבתי המתיישבים

האירוע הזה הוא תוצאה טבעית של חזרת איוולת אוסלו במלוא טירופה וגיחוכה. לחיילים בחברון אסור להגיב ליידויי אבנים אלא לדווח ל"עמיתים" - "המשטרה הפלשתינית". כל פורע ערבי שנפגע זו תקלה שאותה צה"ל המבוהל מזדרז לחקור ולהצטדק. ישראל מאפשרת שוב בניית צבא ערבי על-ידי ארה"ב, כאילו לא נרצחו מעל 1,000 איש בסיבוב הקודם, כשברור מראש כי הוא יופנה כלפי אזרחיה וחייליה, ולו לפי דברי ה"וינגייט" שלהם, הגנרל דייטון. רוב רציחות הישראלים בשנים האחרונות בוצעו על-ידי ה"שוטרים" הללו. מערכת ההסתה של הרש"פ אינה נחה, הם יכולים להחרים תוצרת ישראלית ולהשתלט על שווקים, לקדוח מים באופן פרוע ולהפר כל הסכם. ועד הקהילה שלנו בולע הכל ומציג את היריקות כגשם.
ובאוסלו כמו באוסלו. ככל שמתקדם תהליך הפיכתו של צה"ל לרכיכה גלותית כלפי האויב, עולה קשיחותו כלפי המתיישבים היהודיים. במקרים רבים אסור לחיילים להתפלל בבתי כנסת בהתנחלויות ללא מפקד פוליטרוק שיפקח שלא יקראו שם חומרים אסורים, אסור להתארח בבתי המתיישבים, הרב הצבאי הראשי היה מוצלח מדי? צה"ל מציית להארץ ומחליפו בדמות נוחה יותר. שטיפות המוח לגירוש - "ההכנות המנטאליות", חזרו לשגרה לקראת הגירוש הגדול, מי שמסרב להשתתף בפוליטיזציה הזו מודח, כולל ישיבות שלמות דוגמת הר ברכה. גם המחלקה היהודית בשב"כ חוזרת לסורה ברדיפות גסות נגד מתנחלים.
אוסלו עושה קמבק, הפעם בלי האקסטזה האלילית לנוכח "השלום" אלא כתוצאה מתנועת מלקחיים של תכתיב אמריקני פרו ערבי ברוטאלי וסיוע בוגדני מהשמאל והתקשורת.
כמו בקדנציה הראשונה, קיבל נתניהו ירושה לא פשוטה. מוטל עליו לחלץ את המדינה מהמלכודת שארגנו קודמיו. יותר אין לו אופציה לוויתורים על שטח המדינה המצטמק כי הקרב הדיפלומטי כעת נסוב על גילה, הגבעה הצרפתית ורמת אשכול.

האשמים

מי אשם? כולם. והאשמה מחמירה ככל שמתקרבים לראש הפירמידה.
החיילים מוכנים אולי למות למען המולדת, אך לא להסתכן במאסר עבורה. המ"כ, נזקו נקודתי. המג"ד שנסחף, כהרגלו, ברוח הרעה הנושבת מלמעלה ובחר בצייתנות עד אבסורד. המח"ט ששפט בחומרה את החיילים שהניפו שלט, כי הרי אסור להכניס פוליטיקה לצה"ל, השלים עם סירוסה של יחידתו מטעמים פוליטיים. הרמטכ"ל שזרק מפקד נדיר כמו צ'יקו תמיר בגלל מעידה אחת, אך לא העיז לגעת במפקדים שהנהיגו תרבות שקר לחיילים כשמדובר בהתנכלות למתנחלים. ואהוד? ברח, כרגיל. זה האיש שמפקיר את מי שתלוי בו אך מתרפס ומתחנף למי שמעליו - עיתון הארץ, התקשורת, מצביעיו הערבים במפלגת העבודה, מערכת המשפט שממנה הוא רועד, והאמריקנים, שלפעמים נדמה שהם מחלקים ישירות פקודות לו ולכמה קצינים. לא נגרע חלקה של הפרקליטות הצבאית, סניף שמאלני קיצוני לא פחות ממקבילו האזרחי.

תאריך:  29/03/2010   |   עודכן:  29/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שמשון הקירח
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תאור מציאותי ועצוב ל"ת
קורא ותיק  |  29/03/10 11:23
2
צבא הומואי למדינה לסבית
ספינר  |  29/03/10 13:05
3
זה הזמן להקים" שורת המתנדבים"
אליהו חיים  |  29/03/10 13:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il