X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שעיניים לו בראשו חייב להבחין באנרכיה המתחוללת לנגד עינינו באין מפריע והיא שועטת אל מלחמת האזרחים הבלתי נמנעת האם ניתן למנוע מלחמה זו? אם כן, כיצד?
▪  ▪  ▪
יום יבוא והאלימות תגיע גם אלינו... [צילום: פלאש 90]

שר החוץ לשעבר, הפרופסור שלמה בן-עמי, אמר שכל פתרון מדיני בין היהודים לערבים יחייב קרע רציני בתוך היהודים בארץ-ישראל. סתם ולא פירש כשאמר מה שאמר. הוא לא פירט דבר וחצי דבר בדבר אותו הקרע, ודבריו נבלעו בין ובתוך קרעי החברה הישראלית השסועה והמתפוררת למעלה מארבעים שנה. היום, הולכת ומתבהרת אמירתו המבהילה שככל הנראה החרידה גם אותו באותם ימים ולפיכך דילג על הפירוט. אכן, לא ייתכן כל הסדר בין היהודים לערבים על האדמה הזאת בלא הכרעה מלחמתית ממש, ולפני כן, הכרעה חד-משמעית בתוך החברה היהודית.
כבר הוכח שהכרעה דמוקרטית בבחירות כלליות דמוקרטיות אין לה כל ערך במדינת-ישראל. כדי להניע מדיניות רצויה אין צורך לפעול מתוך כבלי השלטון הנבחר. הדמוקרטיה המעוותת שלנו מאפשרת לנקוט פעולות אקטיביות ואפקטיביות של ממש נגד הדמוקרטיה, להטביע אותה ברפש עד שתיחנק ותחדל לנשום. מכוני מחקר, מרכזים ל"שלום" למיניהם, קרנות ישנות וחדשות, עמותות לרוב, וכולם, בהובלת התקשורת שלנו המוּטָהּ - קובעים הלכה למעשה את מעמדה של מדינת-ישראל על מוסדותיה הנבחרים שעומדים חסרי-אונים מול המתקפות מבית. מי שעיניים לו בראשו חייב להבחין באנרכיה המתחוללת לנגד עינינו באין מפריע והיא שועטת אל מלחמת האזרחים הבלתי נמנעת. האוויר רווי דלק של שנאה וכל ניצוץ מקרי יגרום לתבערה.
השמאל הישראלי מרכז את המאבק שלו ביהודה ובשומרון, וזונח לחלוטין את הגליל והנגב. כשיום אחד הם יפנו מבטם לאחור, לעבר חבלי הארץ הללו, הם ייווכחו לדעת שאותם חללים שהותירו נתפסו מזמן, ומכאן זו רק שאלה של זמן עד אשר השליטה של הערבים בגליל ובנגב תהא מוחלטת. הזליגה של אלפי ערבים אל תוך ישראל הפכה לזרימה תוססת ויש המעריכים את מספרם של הערבים השוהים בתוכנו באורח לא חוקי בכרבע מיליון איש ואישה זקן ונער. מי יכול להשיב את הגלגל לאחור ומי יכול לבלום אותו היום?
בסיוע הישראלי שעלה על כל קנה-מידה, הפך הציבור הערבי בישראל מאספסוף בטל ומבוטל של רועי צאן ופועלי דחק לציבור של משכילים המאוגדים בתאגידים שונים במסגרת הדמוקרטיה הישראלית. הם פועלים מעתה בשני מישורים - האחד, ניצול ציני של הדמוקרטיה חסרת ההגנה שלנו למען ביטולה המוחלט, מתוך הפרלמנט הישראלי ומחוצה לו, בשיתוף כל מי שרואה בישראל רעה חולה ובהם גם יהודים כשרים. המישור השני הוא שיתוף פעולה עם המרים שבאויבי ישראל באמצעים בלתי דמוקרטיים בעליל, כמו ריגול ומסירת מידע ביטחוני לאויבים בכוונה לפגוע במדינת-ישראל.
שיבה אל ההיגיון הבריא

רק דבר אחד יכול למנוע את מלחמת האזרחים המוכרחת, או לפחות לדחותה לפרק זמן לא ידוע - התקפה מלחמתית מאסיבית על מדינת ישראל מצד אירן באמצעות חזיתותיה בלבנון וברצועת עזה, אולי גם סוריה תצטרף למהומה, וכבר כל ניירות העמדה וטיוטות ההסכמים יינעלו במגירות. השמאל והימין בישראל יתבטלו מאליהם והכל ישובו אל ההיגיון הפשוט ויפעלו על פיו - מלחמת-קיום! או אז יסתבר לכל בר-דעת שכל מה שעשינו במשך עשרות שנים למען השלום הבלתי אפשרי היה בזבוז משווע של זמן שבו היה צריך להתכונן למלחמה הזאת.

תאריך:  28/05/2010   |   עודכן:  28/05/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
בכל מקרה - מלחמה!
תגובות  [ 10 ]מוצגות  [ 10 ] כתוב תגובה 
1
דודו..אולי מוטב שתשיר שירים ל"ת
זמיר  |  28/05/10 12:34
2
זמיר מוטב שתזמר אותך מאיתנו ל"ת
זמריר  |  28/05/10 13:48
3
יש דרך נוספת.
8  |  28/05/10 18:00
4
דחילק אלהרר, רק שמאל לא רואה?
יריב א.  |  28/05/10 21:00
 
- הימין???
דודו אלהרר  |  29/05/10 19:48
5
מלחמה? עזוב! נתקענו עם ביבי... ל"ת
ומרידור המבאס גם.  |  28/05/10 21:13
6
דודו רואה רחוק. רק שהסמול סומא ל"ת
משור  |  28/05/10 21:35
7
בין אילו אזרחים, תהיה המלחמה?
הניה  |  28/05/10 22:26
8
דודו, זה הבריק לך רק עכשיו ?
מוטי1  |  29/05/10 15:40
 
- הסיבה שלא תהיה היא-אין מנהיג !
sailor  |  30/05/10 21:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסתר שניאורסון גרי
האם ממשל אובמה עוין למדינת ישראל? האם נשיאים אחרים היו ידידותיים יותר? האמת היא שארה"ב מעולם לא הייתה ידידה של מדינת ישראל
דרור אידר
בין אויביה של ישראל יהודים, בעיקר כאלה המתכנים אינטלקטואלים, שאינם בוחלים לשבת בעצה אחת עם אנשי חיזבאללה או חמאס    לא הומניזם מדריך את מארגני משט השמאל אלא הרצון לפגוע ביכולת ישראל להתגונן מפני הטרור
ד"ר מוטי גולן
השבוע: שני מאמרים על פרשת בהעלותך    אהרון הכהן - התנהגות שלילית או חיובית; הסיבות ל"עונש" החינוכי" בקצה המחנה
מנחם רהט
המלחמה האווילית נגד פינוי קברי עכו"ם באשקלון, הציגה בפני הציבור הכללי דת חדשה, אנטי הלכתית אבל הכי קרובה ליהדות, שמקדשת קברים פגאניים    חילול השם שנגרם בפרשת קברי עובדי האלילים באשקלון, מוביל כנראה למחשבה שנייה בקרב מקצת מהחרדים - לפי שעה חב"ד, שמשמיעה קולות הסתייגות
נסים ישעיהו
גם בהיבט האישי, אחדות ישראל היא המרשם היחיד להתעלות ברוחניות ובקדושה. קל וחומר בהיבטים הלאומיים, שרק בטיפוח אהבת ישראל, שהיא הבסיס לאחדות ישראל, נזכה לגאולה האמיתית והשלמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il