X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נבחרת ישראל בכדורגל מאכזבת מה עושים? הקפאה לעשר שנים!
▪  ▪  ▪
להקפיא השתתפות נבחרת ישראל במשחקים [צילום: פלאש 90]

ההודעה שנבחרת ישראל צנחה 20 שלבים בדירוג פיפ"א, מטעה ואינה משקפת נאמנה את מיקומנו, והיא צריכה להיות: ישראל חזרה למקומה הטבעי בדירוג פיפ"א, כיוון שלא הייתה פה נבחרת כדורגל ראויה אחרי ההצלחה הדמיונית של נבחרת ישראל 1970.
כמות השחקנים הישראלים ששיחקו, ומשחקים גם היום, בקבוצות מובילות באירופה, היא מרשימה ואף גורמת לתחושה של גאווה לאומית, אך זה לא שינה את המצב, ונבחרת ישראל בכדורגל נבעטת החוצה מכל המוקדמות ב-40 השנה האחרונות, על-ידי נבחרות שאולי על הנייר הן חלשות מאיתנו, אבל בניגוד אלינו, הן באות לשחק, להילחם ולנצח, ואנחנו באים במחשבה על המשחק הבא, כי את אלה כבר ניצחנו.
מדי פעם ישנה הברקה ואנחנו מצליחים להדיח קבוצות חזקות, לעיתים במגרש הביתי שלהן, אבל רק במשחקים בהם אין לנו מה להפסיד או להרוויח, וערכו של המשחק עבורנו הוא לא יותר מאשר ראווה.
אם נוצרה התחושה שאני שמח לאידם של השחקנים או מונע משנאה לנבחרת, ההפך הוא הנכון, והצפייה במשחקים האחרונים של הנבחרת גרמו לי לעצב רב, על רמת המשחק הירודה וההתעלמות של המאמן ממה שראו כל הצופים במגרש ומחוצה לו.
אני, בניגוד לכל הסקרים, לא בטוח שהמזור למצבה העגום של הנבחרת מצוי בידיו של מאמן כזה או אחר, טוב ומוכשר ככל שיהיה. הבעיה טמונה בהתנהלות של מי שמוביל את הענף, בדרך של עימותים פומביים, במינויים הזויים ובהתייחסות לענף, שאמור להיות מהמובילים בארץ, בצורה שמובילה לזילות ביחס של שוטרים לאוהדים וגורמת להפעלת אלימות וברוטאליות כנגדם.
אני מודה ומתוודה שאני לא מבקר במגרשי כדורגל, במשחקי הנבחרת ובכלל כבר שנים רבות, ואני מעדיף לצפות בכישלונות על המסך בבית עם חברים. אבל כבר זמן רב שאני חושב על הדרך או הפתרון שיציל את ענף הכדורגל, והמחשבה שלי מובילה אותי לאותה מסקנה: אין מנוס מהקפאת ההשתתפות של נבחרת ישראל בכדורגל, במשחקים בינלאומיים, לפחות לעשור הקרוב.
בזמן הזה יש להשקיע בבנייה מחדש של הארגון שאמור לנהל את הענף, לקבוע את הסטנדרטים של צוות הניהול, לדרוש מהם להציג תוכנית העבודה מסודרת, ולעקוב אחר הטמעתה בליגה המקומית. לאחר מכן יש לדרוש הצגה של תוכנית עבודה, עבור השתתפות הנבחרת המייצגת בתחרויות בינלאומיות, תוכנית שתכלול יעדים ברורים, דרכי פעולה וכן אחריות אישית של מנהלי ההתאחדות במקרה של כישלון.
לעניות דעתי, עם כל הצער שייגרם לשחקנים רבים ולאוהדים, זו הדרך היחידה להפסיק להתבזות ולהגיע להצלחה, להחזיר את החיוך לפניהם של האוהדים ולייצר הכנסות שיתרמו לענף הכדורגל בישראל.

תאריך:  24/10/2010   |   עודכן:  24/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
מומחים מתמנים מטעם בתי המשפט בישראל בתחומים שהם אינם מומחים בהם, ויתרה מכך - בתחומים שבהם הם גם אינם מורשים
עו"ד משה גולדבלט
הידעת כי קביעת פרמיה קובעת שמרכיב החיסכון לקצבה קטן ככל שגדל התשלום עבור ביטוח חיים וביטוח אי-כושר עבודה?    והידעת כי אין מבוטח יכול לראות בפיקוח על הביטוח גורם שיכול באמת לסייע בידו ולהגן עליו?
יעקב איציקוביץ
אם דרכה של ממשלה בישראל, ממשלה כלשהיא, לכינון שלום אמיתי וראוי עם השכנים, אז את מי מעניינת מרצ? את מי מעניין מה אומר יוסי שריד? את מי מעניינים המורדים? השמאל?
דודו אלהרר
במשך כל השנים התעלל השמאל הישראלי בזכרו של הנרצח, חילל את שמו וסחר בו כבסחורה מקולקלת    כעת, נראה כי השמאל החליט לבטל את העצרת לזכרו
ציפורה בראבי
הכוח שלנו נמצא בבסיס שלנו    הבסיס שלנו הוא המשפחה הקרובה שלנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il