X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השליחות של איוב קרא לוינה כדי לתמוך במפלגת החופש של שטראכה הקדימה את זמנה. לאיש מגיע פרס ישראל על שליחות יהודית למען הצלה. לצערנו משרד החוץ עדיין מציית לראש הממשלה בעניין התמיכה במפלגות הלאומיות האירופאיות ומנע מפגשים ראויים עם המשלחת כשהייתה בארץ ישראל והעם היהודי חייבים לקרא התנצלות
▪  ▪  ▪
סגן השר, איוב קרא [צילום: פלאש 90]

יש שני גיבורים למדיניות החוץ של מדינת ישראל כפי שהייתה צריכה להיות. האחד הוא השר איווט ליברמן שאומר לטורקים מה שראוי שייאמר, גם אם בשפות לא דיפלומטיות. טורקיה חברה מרצונה לגוש הטרור העולמי, ליצרני גרעין למטרות טרור אירן וסוריה, האגף האיסלאמי המרכזי להכחדת ישראל, מדינות האזור ואירופה ולכן אסור לישראל לדבר שלום עם טורקיה כל עוד לא תחזור לגוש האירופאי.
כדי שזה יקרה יש להתייחס לשליחותו העצמית של הגיבור השני, גיבור ישראל סגן השר איוב קרא שנסע לוינה כדי לתמוך במפלגת החופש של שטראכה וזכה לקיטונות של חרפות הן מצד הקהילה היהודית המקומית הקשורה בממסד הקיים והן מצד מפלגת קדימה ודומיה שהיא מפלגה בעלת מנטליות טורקית בתוך מדינת ישראל.
מפלגת החופש של שטראכה אינה מפלגת צורר היהודים היידר. לפי כל ההתבטאויות של שטראכה והמצע הנוכחי של מפלגתו, מפלגת החופש היא מפלגה לאומית-ליברלית מרכז אירופאית רגילה, ומן הדין לתמוך בה ובכל אחיותיה באירופה. בקרב וינה יכול להבלם האיסלאם באירופה. מפלגות החופש הן השלטון הבא בכל רחבי היבשת המערערות את השלטון הפרו-איסלמי והאנטי ישראלי הנוכחי. בהתעצמות המפלגות הללו תלוי ביטחון מדינת ישראל וביטחון העולם לרבות ארצות הברית. מועמדים רפובליקנים אמריקנים בולטים לא ימנעו עצמם מקשר עם המפלגות הללו.
השליחות של איוב קרא הקדימה את זמנה. לאיש מגיע פרס ישראל על שליחות יהודית למען הצלה. לצערנו הרב משרד החוץ בעניין התמיכה במפלגות הלאומיות האירופאיות עדיין מציית לראש הממשלה ומנע מפגשים ראויים עם המשלחת בזמן שמשלחת הפרלמנטרים האירופאים הייתה בארץ בתקופת חנוכה. רק ביום האחרון של הביקור הסכים ח"כ נסים זאב לארח את המשלחת והשר כחלון שלח מכתב התנצלות על שלא הגיע.
כידוע המשלחת סיירה ברחבי יהודה ושומרון כאורחת המועצה האזורית שומרון והביעה את הזדהותה עם המאבק הלאומי היהודי. אליקים העצני ומשה פייגלין נאמו במפגשיה וכתבו מאמרי תמיכה בולטים ב'מקור ראשון'.
עמיאל אונגר הזכיר ערב הביקור ב'מקור ראשון' שכאשר היטלר הפר את הסכם מולוטוב ריבנטרופ ופלש לרוסיה העביר מיד צ'רציל את תמיכתו לברית המועצות. למבקריו על חפזונו לסייע לברית המועצות הקומוניסטית, אמר שאם היטלר היה פולש לגיהנום הוא היה מתחבר לשטן. המפלגות האירופיות הלאומיות אינן מפלגות ניאו נאציות. אלו שמכנים אותן בכינוי הגנאי הזה הם ברובם משונאי ישראל הגרועים ביותר שנטלו על עצמן התפקיד לסייע בהשמדת העם היהודי. המציאות בינתיים התהפכה!.
אלו מהאגף הימני שמגנים את הקשרים לא טרחו לדעתי ללמוד את הסוגיה. בגמרא יש סיפורים אחדים על בני המן שלימדו תורה. על שמעיה ואבטליון מוריו של הלל הזקן מצאצאי סנחריב. על נבוזארדן רב הטבחים של נבוכדנצר שהתפטר ממשרתו והתגייר לאחר שהבין משמעות רצח הנביא זכריה בידי היהודים.
במהלך ביקורה של המשלחת אמר ארגון "נאמני ארץ" למר שטאדטקביץ , ראש מפלגת החופש הגרמנית, את הדברים הבאים: הצעה להקים אינטרנציונל של המפלגות והתנועות לשחרור אירופה וכוחות נוספים ביבשות אחרות באמצעות וועדת קבע שיהיו לה וועדות משנה בכל התחומים שמצויינים כאן. כל מקום שכתוב 'גרמניה' הכוונה לכל מדינה בהתאמה לרבות ישראל.
ביטחון
- האירופאים חייבים להשתחרר מהפטרוניות של נאט"ו כל עוד הדמוקרטים בשלטון וגם אחר כך. ביטחון אירופה בסכנה איומה. אתם כמו ישראל תמצאו עצמכם כמו בפרל הארבור לאחר מתקפת טילים על מרכזים אזרחיים.
- הסכנה העיקרית היא אירן ובנותיה.
- לפי מסמכי ויקיליקס האירנים חשודים כבעלי יכולת משמעותית. אובמה לא יפתח נגדם במלחמה ואתם מפקירים את עצמכם לחסדיו. לכן עליכם להקים ברית רב-לאומית למניעת התקפה מוקדמת וליכולת של יציאה עצמאית למבצעים מטעמכם גם ללא תיאום עם האמריקנים.
- אתם יכולים לנסות לצרף את ישראל למהלך.
- אתם חייבים לחוקק חוקים חד-משמעיים נגד חברות ואנשים שעושים עסקים עם מדינות טרור, ארגוני טרור או כאלה שמהווים איום. החוקים חייבים לכלול סגירת עסקים והחרמת רכוש.
אנו קוראים כמעט כל יום על הרבה חברות גרמניות ואחרות שעושות עסקים מצוינים עם אירן.
בנקים אוסטריים ואחרים מלבינים הון ותומכים בהלוואות עצומות בארגונים ומדינות טרור. אתם חייבים לנקוט עמדה חד-משמעית.
המוסלמים בגרמניה ובאירופה
- עליכם לנקוט בשיטת הגזר והמקל: להציע לטורקיה להצטרף לאיחוד האירופאי בתנאי שתיקח את כל המהגרים שיקבלו מכם פיצויי על שהות בגרמניה לאורך התקופה בה גרו בגרמניה ומענקי הסתגלות בארצם הקודמת. תוכלו ללוות את הקהילות הללו בארגון ושיקום ככל שטורקיה תסכים ובוודאי לא תתנגד להשקעות מתאימות ליצירת מקומות עבודה ותיעוש.
- להגביל בזמן את תקופת ההטבות. כל שנה יורדות ההטבות בעשרה אחוזים.
- לפזר את האוכלוסיה המוסלמית מהאזורים הצפופים בערים הגדולות אל המרחב הכפרי או להקים מרכזים המתאימים להם שאינם יוצרים לחץ על האוכלוסיה הגרמנית. כל זאת מרצון ובמענקים.
- מאידך אתם חייבים להחמיר את חוקי ההגירה, לא לתת לאנשים זכויות אזרחים גם אם הם גרים שישים שנה בגרמניה רק זכויות תושבים ארעיים. לא לשתפם בבחירות. להבדיל בין זכויות לאזרחים לשאינם אזרחים. אבל לשמור על זכויות הפרט[זכויות האדם]
- אתם חייבים לתאם מדיניות בעניין עם כל המפלגות הלאומיות בכל אירופה ובשביל זה האינטרנציונל. תשתדלו לא לפעול לבד. האיחוד האירופאי יקבל משמעות חדשה , משמעות הגנתית רב-לאומית, הגנה גם במובן של שימור וטיפוח תרבות אירופאית בנוסף להערות שיבואו להלן.
- לקיים כנסים של "איסלאם מתון" ולהקים ארגון של מדינות, רעיונות ותרבות איסלאמית מתונה השוללת כל אלימות ומקבלת את הנורמות המערביות בחוקי המשפחה. [אשה אחת, אבל לא לדחוק לחד =מיניות, צניעות נורמטיבית כניסייתית]
חינוך
- עליכם לבדוק את כל תוכניות הלימודים מהגנים ועד לאוניברסיטאות ולהחזיר את העיסוק בהיסטוריה, בתרבות הלאומית, במסורת, בלשון, בספרות הקלאסית באמנות ובפילוסופיה למרכז הבמה.
- ארגון אונסק"ו כפה על העולם כולו הגדרה של "מדעי האדם" שעוסקים מכל תחומי הדעת רק במושגים בודדים כמו מלחמה בגזענות, זכויות אדם, מגדר. המושגים האלה הורסים את מערכת המשפט, התרבות והכלכלה. והופכים להיות מגויסים למען ה'אחר' כדי להרוס את התרבות המערבית באמצעות רעיונות ניאו מרכסיסטיים. עליכם להקים ארגון חלופי לאונסקו ולשלוט בנכסים הרוחניים שלכם לטובת הדורות הבאים. לא להיבלע בתהליכים של הגלובליזציה שלוחת הרסן.
- עליכם להגדיר ללא בושה מהי 'גזענות' בין השאר כדי להסביר מהי נאציות איסלאמית ומהי שלילת חופש הדיבור והמחשבה באמצעות הטרור של אונסקו.[האו"ם]
- בשביל אונסקו והשמאל הקיצוני הלאומיות היא דת הרוצחים. אתם חייבים לצאת למאבק אינטלקטואלי נגד השקפות הקוסמופוליטיות האנטי לאומיות.
משפט
- עליכם לבדוק את סדר היום של בית הדין הבינלאומי בהאג ואת האינטרסים שלו בהקשר בתי משפט אונברסליסטיים מתנשאים בשיטת "הכל שפיט". להחזיר דמוקרטיה שאינה נתונה תחת סיסמת "שלטון החוק". הדמוקרטיה היא של העם שהוא הריבון ולא של בתי המשפט.
האיחוד האירופאי
- להחזיר את חשיבות הלאומיות ושל כלל תרבות המערב מבלי לפגוע ב'איחוד האירופאי' עד כמה שאפשר.
- משפחה: להגדיל את הילודה באמצעות תמריצים לזוגות שנישאו באופן מסודר. משכנתאות מוזלות, חינוך לילדים. קצבת זקנה מוגדלת.
- עבודה: לחזור להכנסות מחקלאות לא תעשייתית, פיזור אוכלוסין.
כלכלה:
- לא להיות הפראיירים של אירופה כמו המדיניות הנוכחית של אנג'לה מרקל. להשתדל לחזור למארק כאמצעי תשלום פנימי בגרמניה ולפחות לחייב מדינות שמקבלות סיוע להחזיר אותו בצורות שונות. אין ארוחות חינם. אם לא תעשו כן האיחוד יתמוטט במלחמה קשה תוך אירופאית מתוך האשמות הדדיות. עמים יצרניים ויעילים יקבלו בונוסים. מי שלא יידרוש הלוואות יקבל מענקים ופרסים על התייעלות מוכחת.
- יצירת מקומות עבודה להמונים ולא בהייטק.
- להנחיל הערך שחיים סולידיים ויציבים לאורך זמן חשובים בהרבה מהצלחה כלכלית.
ישראל
- קודם כל לשלוח הודעה משותפת של המשלחת כי הרעיון של שתי מדינות לשני עמים וחלוקת ירושלים מהווה קידום מטאורי לאיסלאם ואם ישראל אינה רוצה להסב נזק כבד למלחמה באיסלאם עליה להסתלק מהמדינות הזאת בהזדמנות הראשונה ולפרסם את החלטתכם ופנייתכם.
- אינכם רואים ברעיון של שלום בכל מחיר רעיון מוסרי.
- האיסלאם בארץ ישראל כמו באירופה הוא ישות זרה ועליו למצוא את מקומו במרחבים שהוא שייך אליהם.
- ישראל היא מדינה מערבית ודמוקרטית כמו מדינות אירופה המערבית והמרכזית ולכן אין מקום בשני המרחבים למפלגות ולארגונים שהם מסווה לטרור.
- ככל שישראל תנהג במדינות כזאת בזמן היא תעשה טובה לעצמה ולעולם החופשי.
- על ישראל לפעול למען האינטרסים היהודיים. ישראל מייצגת את הלאום היהודי. היא מדינת היהודים ולא מדינת היהודים והערבים.
- לערבים יש זכויות פרט בישראל ולא זכויות לאומיות.

תאריך:  28/12/2010   |   עודכן:  28/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איוב קרא את המפה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הלוואי שאתה תקרה את המפה
כמו איוב קרא  |  28/12/10 15:09
2
אכן, שליחות שהקדימה את זמנה
הניה  |  28/12/10 17:34
3
כל ניסיון להציל את ישראל יתקל  ל"ת
מיד בשמאל החילוני  |  29/12/10 08:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
הניצחון ב-1967 הביא את תנועת העבודה להתבשם משיכרון הכוח ולהעביר ממשאבי המדינה להנצחת השהות במרחבים הטריטוריאלים. השליטה במרחבים תבעה מחירי דמים קשים. כך קרה שתנועת העבודה לא רק כרתה קבר לעצם קיומה כתנועה, אלא סללה את הדרך לקראת מציאות פאשיסטית בישראל
יובל לובנשטיין
הוואקום שנוצר לכאורה יתמלא מהר מאד, ונראה שמי שיכנסו לתוך הריק תהיינה דווקא הרשתות הפרטיות. אצלן תהליך קבלת ההחלטות מהיר יותר, ללא דיוני דירקטוריון מעייפים - מזהים!, מחליטים!, מבצעים!
נועם תירוש
"ארץ נהדרת", בפרק החדש, עברה מהפך רעיוני. מתקפת הסאטירה עברה גם להנחות היסוד של הציונות. הדבר משקף את סדר היום הפוסט-ציוני שנרקם בחלק ממאבקי השמאל    על השמאל הישראלי, הציוני והלא-ציוני, להתחיל לשאול את השאלות הנכונות
יוסף נוימן
ה"שנור" היהודי לא נעלם עם הקמת המדינה, רק שינה צורה    בסופרמרקט מבקשים 2 שקלים "למען החיילים הבודדים", וצה"ל שולח חיילים מצטיינים, בראשות הרמטכ"ל, לעשירי הקהילה היהודית בארה"ב, לשנורר ל"חיילים הבודדים"
ראובן לייב
את טעמו האמיתי של המטבח המזרחי אפשר למצוא אצל "אחמד את סלים" - מסעדת הדרכים המיתולוגית שעל כביש החוף, בין הרצליה לתל אביב    עזר ויצמן ושמעון פרס נמנו על סועדיה המסורתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il