X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מעטים מאוד עובדים בעבודה יצרנית שיש בה תועלת כלשהי ורובם עובדים זרים. ככה זה כשהדרך אל רשם העמותות פתוחה לכל, וכל זב חוטם ומצורע יכול להקים למען עצמו מנגנון לגיוס כספים שהולכים על-פי רוב לכיסו הפרטי. זהו הנבל ברשות החוק
▪  ▪  ▪
המדינה צריכה לקחת אחריות על הנתמכים [צילום: AP]

מדינת ישראל חולה במחלה אנושה, אולי אפילו סופנית. הנזק שגורמות אלפי גרורות המחלה הזאת אין לו שיעור ואין טעם לטפל בגרורות הללו לפני שמטפלים בגורם המחלה, שהוא החוק הישראלי. החוק נועד למנוע נזקים לפרט ולחברה, אבל החוק אינו יכול לכלול את כל האיסורים המתחייבים בחברה מתוקנת. יש פעילויות אסורות בתכלית גם אם אין החוק אוסר עליהן בפירוש. בחוק שלנו אין רק פרצות שצריך להשתחל דרכן ולהכשיר שרצים טמאים, יש לנו ברוך השם דרכי-מלכים סלולות לכל נבל לעשות צחוק מכל סעיפי החוק.
כל אדם שני או שלישי או רביעי בארץ הזאת מושך משכורת והוצאות מעמותה / מועצה / ארגון / מרכז / קרן / מכון / איגוד או אגודה עם שמות מפוצצים ומטרות מופלאות מוצהרות לשיפור איכות חיינו. העיקר הוא להרוויח כסף בלי לעבוד ולשחק אותה אדם חשוב העוסק ביוזמה ברוכה. מעטים מאוד עובדים בעבודה יצרנית שיש בה תועלת כלשהי ורובם עובדים זרים. ככה זה כשהדרך אל רשם העמותות פתוחה לכל, וכל זב חוטם ומצורע יכול להקים למען עצמו מנגנון לגיוס כספים שהולכים על-פי רוב לכיסו הפרטי. זהו הנבל ברשות החוק.
תאמרו איך אפשר בלא האגודה למען העיוור או למען הסרטן או לעזרה לזולת או לשיקום אסירים ולקימום חולים ולקיים אמונתו בִּישֵׁנֵי עפר? הלא ארץ של נזקקים אנחנו!, לכך התשובה הפשוטה היא שהמדינה מלאה חלכאים ונזקקים למרות הארגונים הללו שאינם תורמים להם דבר וחצי דבר. מי שצריך לקחת אחריות על נתמכים זוהי המדינה ומוסדות הרווחה שלה. שיפתחו משרד לענייני התנדבות ושכל "המתנדבים למען הכלל" יעברו דרכו. מספיק עם העבודה בעיניים!, שילכו לעבוד בזיעת אפם!, שירוויחו ביושר את לחמם! ובעיקר שיפסיקו להתחזות לעושי טובות ועוזרי עֶזרות שמישהו חייב להם משהו. האנשים הללו פשוט נוכלים וגונבי דעת עם מאזני מרמה.
רוב הכספים המכלכלים את כנופיות השנור הללו זורמים כאמור לכיסיהם הפרטיים, אבל בכל זאת נשארים סכומים לא מבוטלים שגם הם אינם מגיעים למטרות המוצהרות והמתחייבות. איך יודעים את זה? פשוט מאוד לפי המשרדים המפוארים, המכוניות הנוצצות, אתרי האינטרנט, העיתונים וכתבי העת, הבניינים מנקרי העיניים, האירועים, הכנסים, הוועידות, המשתאות וקבלות הפנים, הארוחות הדשנות, הטיסות, הסיורים, הטיולים והבעות הפנים המדושנות של חומסים וגזלנים לאור היום המעמידים פני צדיקים. ומה על הנמענים הנכונים לממון הזה? יש חובה בלתי כתובה להמשיך ולתחזק אותם כנזקקים שאם לא כן ובהיעדרם איך תתקיים האגודה?
נכון, יש כמה צדיקים באמת העושים מלאכת קודש, אבל מספרם בטל בעשרים וחמישה אלף!!!. נא לשנן את המספר הבא: 26.500 (עשרים וששה אלף וחמש מאות!!!) עמותות רשומות, ועוד אינספור מלסטמים בכל מיני התחברויות שונות ומשונות שהורסים כל חלקה ומותירים אחריהם אדמה חרוכה בכל אתר ואתר. תוסיפו למנהלי ארגוני החטא הללו, יושבי ראש, וועדים מנהלים, סגנים ופחות, חשבים ורואי חשבונות, משפטנים ועורכי-דין, מזכירים ומזכירות למזכירים השוכחים, מנהלי חשבונות של כל הנ"ל ואין מספר של מלחכי פינכה בתשלום והרי לכם מדינה בדרגה של שכיב מרע.

תאריך:  28/12/2010   |   עודכן:  29/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עובדים זרים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחלת ישראל
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
דודו יותר לא
מהפך 77  |  28/12/10 17:57
2
סוף כל סוף דברי טעם
מראה מקום  |  28/12/10 18:43
3
כל מילה בול. ל"ת
אריה מחשי  |  28/12/10 19:36
4
גרורות הנגע הגיעו לשלב סופני
ד"ר X  |  29/12/10 04:40
5
משה רבנו:"עם נבל ולא חכם"! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  29/12/10 05:51
6
כל חג העמותות מציגות את
ירדנה  |  29/12/10 08:42
7
אבחנה
df5  |  29/12/10 15:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הלל ויס
השליחות של איוב קרא לוינה כדי לתמוך במפלגת החופש של שטראכה הקדימה את זמנה. לאיש מגיע פרס ישראל על שליחות יהודית למען הצלה. לצערנו משרד החוץ עדיין מציית לראש הממשלה בעניין התמיכה במפלגות הלאומיות האירופאיות ומנע מפגשים ראויים עם המשלחת כשהייתה בארץ    ישראל והעם היהודי חייבים לקרא התנצלות
איתן קלינסקי
הניצחון ב-1967 הביא את תנועת העבודה להתבשם משיכרון הכוח ולהעביר ממשאבי המדינה להנצחת השהות במרחבים הטריטוריאלים. השליטה במרחבים תבעה מחירי דמים קשים. כך קרה שתנועת העבודה לא רק כרתה קבר לעצם קיומה כתנועה, אלא סללה את הדרך לקראת מציאות פאשיסטית בישראל
יובל לובנשטיין
הוואקום שנוצר לכאורה יתמלא מהר מאד, ונראה שמי שיכנסו לתוך הריק תהיינה דווקא הרשתות הפרטיות. אצלן תהליך קבלת ההחלטות מהיר יותר, ללא דיוני דירקטוריון מעייפים - מזהים!, מחליטים!, מבצעים!
נועם תירוש
"ארץ נהדרת", בפרק החדש, עברה מהפך רעיוני. מתקפת הסאטירה עברה גם להנחות היסוד של הציונות. הדבר משקף את סדר היום הפוסט-ציוני שנרקם בחלק ממאבקי השמאל    על השמאל הישראלי, הציוני והלא-ציוני, להתחיל לשאול את השאלות הנכונות
יוסף נוימן
ה"שנור" היהודי לא נעלם עם הקמת המדינה, רק שינה צורה    בסופרמרקט מבקשים 2 שקלים "למען החיילים הבודדים", וצה"ל שולח חיילים מצטיינים, בראשות הרמטכ"ל, לעשירי הקהילה היהודית בארה"ב, לשנורר ל"חיילים הבודדים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il