X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת חיים נלו [צילום: יח"צ]
[צילום: יח"צ]
גם בחלוף יובל שנים, מאז שנפתחה לראשונה כדוכן קטן, לא נס ליחה של "חיים נלו" המיתולוגית, שעל גבול תל אביב-יפו, ולחלוצת הבשרים שעל האש בארץ אין, עדיין, שום מתחרה מסעדה משפחתית עם תפריט הכולל הכל-מכל-כל
▪  ▪  ▪
מן התפריט במסעדה [צילום: יח"צ]

כשנפתחה, לראשונה, לפני 50 שנה, בפאתי הגבול שבין תל אביב ליפו, היא הייתה, עדיין דוכן קטן וצנוע לממכר בשרים על האש. מאז זרמו מים רבים בים הסמוך, והדוכן הזעיר והנחבא אל הכלים, שברחוב אילת 11, הפך למסעדת הגריל המובילה בארץ, הנושאת בגאון את שמו של חיים נלו, מייסדה המיתולוגי.
כמו בעברה הרחוק, מגישה גם היום, כמימים ימימה, פאר המסעדות הרומניות במדינה, את תפריט הגריל הקלאסי שלה במחירים השווים לכל נפש. לצד הקולינריה המעולה, שבה נתברכה כל כך, מתווסף בערבי שלישי ושישי בשבוע גם בידור רומני, עם זמר ותזמורת-ריקודים, כשהשמחה רבה וכשהכל מתנהל באווירה של נוסטלגיה לשמה.
הכל בכל
"חיים נלו" המיתולוגית היא מסעדה משפחתית, המעוצבת ביד אמן והמשרה על סועדיה נינוחות ושלווה מלאה. התפריט המוגש לסועד מכיל הכל-מכל-כל, וההדגש מושם על בשרים משופרא דשופרא, כשגם הדגים, פירות הים ושאר ירקות, אינם טומנים את ידם בצלחת.
היינו בשניים, בסופשבוע גשום וקודר, וכדי לחמם את חדרי הבטן שלנו פתחנו במרקים של שעועית ושל אטריות עם כיסונים, שהיו עשויים בטוב-טעם. משהתחממנו בעזרתם, המשכנו בעיקריות, ומן המבחר הגדול שהוצע לנו, בחרנו בצלע של בשר-בקר ובכבד-עגל על האש. שני סוגי הבשרים הנדיבים והמעולים הוזמנו במידה של מדיום-וול ולצידם הוגשו ירקות טעימים בנוסח גווץ'. לקינוח הסעודה הדשנה ליקקנו שפתיים בבקלאווה משובחת, ספוגה כולה בדבש, עם קפה טורקי ניחוח וסודה רומנית ממעיינות-מרפא.
תמורת כל הכבודה שבאה אל קירבנו שילמנו 212 שקל והוספנו תשר של 15 אחוז למלצר קשוב וזריז, שידע לענות על כל מבוקשנו. לא נותר לנו אלא לזכות את "חיים נלו" במלוא 10 הנקודות של הסולם הקולינרי ולהמליץ עליה מכל הלב.
תאריך:  09/01/2011   |   עודכן:  09/01/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ח"כ שלי יחימוביץ'
העיתונאי נחום ברנע זוכר אותי מצילום שפורסם לפני חמש שנים "בבגד גוף שחור, צמוד, חושפני, שנועד להבליט". וכמי שהצטלמה בכוונה כ"אובייקט מיני בוטה"    בטורו השבוע ברנע משתמש בצילום הזה כפי שנחקק בזכרונו המשובש ובפנטזיות שלו - להוכיח שנשים אשמות בכך שהן אובייקט מיני ולכן מזמינות אונס, ומאשים את קורבנותיו של קצב במה שקרה להן    אם אשה רגילה בת 45 בבגדי ספורט היא אובייקט מיני בוטה בשביל ברנע, מה לא אובייקט מיני? אשה עם רעלה?
אלישיב רייכנר
ההצעה שלך לפטור את קצב מעונש מאסר הביאה חברים רבים שלך לשמאל לתהות בקול לאן נעלם ההיגיון שלך. אנחנו, בימין, יודעים שהוא כבר מזמן הלך לאיבוד
חיים אקשטיין
לא מדובר פה ברווחים של שמעון מזרחי מהצלחה של מכבי ת"א ביורוליג, אלא בכסף של כל אזרחי המדינה, אם רק ייתנו להם ליהנות ממנו. גם מי שלא יודע כלום על כלכלה מבין מה המשמעות של מיסוי גבוה מהגז
רועי אורן
אני מאמין שניתן לשבץ סדרות רכש לצד הפקות המקור - דבר שישפר את איכות לוח השידורים שנראה היום שטחי ורדוד
ח"כ מיכאל בן-ארי
הזגזוגים של נתניהו כבר הפכו לשם דבר. בדיון בוועדת חוץ וביטחון על 'התוכנית המדינית של ראש הממשלה', הסביר נתניהו מדוע גם הרצל היה מזגזג במקומו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il