X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מכות על מכות מקבלים אזרחי ישראל מן הממשלה, אך השיירה עוברת ללא קושי אזרחי המדינה לא יקומו על שום דבר, משום שהם אדישים, כאלו היושבים בסלון ביתם, מקללים ותו לא הגיע הזמן לצאת לרחובות כדי להפגין בצורה דמוקרטית נגד הצעדים הפסאודו-כלכליים של הממשלה קדימה, קדימה, קומו...
▪  ▪  ▪
הכנסת נשארת אותה כנסת, אך הטמבלים בה משתנים [צילום: פלאש 90]
אף אחד לא יקום על שום דבר, כי יש כאן עסק עם אזרחים אדישים היושבים בסלון ומקללים ומגדפים ותו לא. לא ועדות חקירה, ועדות בדיקה, ועדות לענייני ועדות, לא יוציאו את האנשים לרחוב

פוליטיקאים ואנשי ציבור שונים אוהבים להכתיר את העם היושב בציון בתואר "עם חכם", או ה"עם חכם מספיק". המימרה אינה אלא תרגיל שנועד להשקיט את האזרחים, להנחית עליהם גזירות מכאן ועד בלי די, להעסיקו בזוטות ולהסיח את דעתו מהמדיניות הדורסנית והאלימה אותה מנהלת הממשלה. למען האמת, אם הציבור כה טיפש ושותק, מדוע לא לנהל מדיניות שכל-כולה טלאי על טלאי ובלבד שה"מנהיגים" ישרדו? תחשבו וחישבו כמה מכות מקבלים אזרחי ישראל מן הממשלה והשיירה עוברת ללא קושי.
  • מי שסבור שהממשלה מושלת באמת - שיקום.
  • מי שסבור שלממשלת ישראל יש מדיניות ביטחונית, כלכלית או חברתית - שיקום.
  • מי שחושב ששרי ישראל מתפקדים כהלכה ונוטלים על עצמם את האחריות המתבקשת - שיקום.
  • מי שמשלה את עצמו שממשלת ישראל דואגת לאזרחים - שיקום.
  • מי שחושב שאזרחי ישראל צריכים לשלם הון עתק עבור הכשלים של ממשלות ישראל בתחום ניהול משק המים, ומאידך-גיסא מי שניהלו, כלומר היו בתפקידי ניהול של משק המים והרוויחו משכורות עתק - שיקום.
  • מי שמאמין שעבור דלק צריך לשלם הרבה יותר ממה שניתן היה לעלות על הדעת, רק משום שקופת המדינה נשדדה על-ידי האוצר וחבר מרעיו לטובת הסכמים קואליציוניים - שיקום.
  • מי שסבור שהעלאת שכר המינימום תביא אסון למשק ואילו העלאת המשכורת באלפי שקלים לשרים, לסגני שרים ולפקידים בכירים אשר יחד כולם לא עושים כלום - שיקום.
  • מי שחושב שבישראל צריכים להיות יותר מ-800,000 ילדים מתחת לקו העוני - שיקום.
  • מי שחושב שמערכת הבריאות הקורסת תחת העול צריכה להמשיך להתנהל כך - שיקום. מי שסבור שהמשתמטים הם פגע רע אך ממשלת ישראל פוטרת במו ידיה ציבורים רחבים שאינם נוטלים כל חלק במאמץ הלאומי, וזו מדיניות נכונה - שיקום.
  • מי שחושב שאת האסון בכרמל לא ניתן היה, באמת, למנוע לו ממשלות ישראל היו פועלות בצורה רצינית ולא חובבנית, אפילו פושעת - שיקום.
  • מי שחושב שאזרחי דרום הארץ צריכים לספוג קסאמים ללא הפסק ולממשלה יש באמת מדיניות ממשית - שיקום.
אף אחד לא יקום על שום דבר, כי יש כאן עסק עם אזרחים אדישים היושבים בסלון ומקללים ומגדפים ותו לא. לא ועדות חקירה, ועדות בדיקה, ועדות לענייני ועדות, לא יוציאו את האנשים לרחוב. כל אמירת ביקורת נתפסת כקינטור פוליטי, הווה אומר שיש למבקר אינטרסים פוליטיים. כך אפשר לתקוף את המבקר ולא את דבריו.
לשכת ראש הממשלה מתנהלת בצורה מעוררת פלצות, אך אינה שוכחת לפרסם את תלוש המשכורת של ראש הממשלה. השאלה היא מדוע? מה רוצים להוכיח - שראש הממשלה הוא עני או פטריוט מזן נכחד המוכן לסכן את חייו עבור מדינת ישראל? להדיוטות כמוני המעשה אינו ברור, זולת ספין נוסף מבית היוצר של הספינים התקשורתיים בהם ראש הממשלה וצוותו שנחקרו על-ידי השב"כ, מומחים אולטימטיביים. במקום שהשב"כ יחקור מי מדליף מידע מסווג, אולי הוא יתחיל לחקור מה באמת עושים המנהיגים שלנו. כך לפחות נדע שאנו חיים במשטר חדש ובמקום לשמש כ"אור לגויים", ראש הממשלה יהיה "שמש העמים".
  • מי שהבין אחרת את פשר פרסום תלוש השכר של ראש הממשלה - שיקום.
הצעדים הפסאודו-כלכליים של נתניהו ושטייניץ

הציבור מתבקש לסייע לי בהבנת הסוגייה הבאה: לפני שנה, בערך, שר האוצר ושר-העל לענייני כלכלה, החליטו להטיל מע"מ על ירקות ופירות. לרוע מזלו של ראש הממשלה, זאת אומרת שר-העל הכלכלי, כמה חברי-כנסת ושרים התנגדו למהלך, וכשהלה הבין שפוליטית יש לו בעיה, כינס מסיבת עיתונאים שבה הודיע חגיגית על ביטול הגזירה מפאת התחשבות בציבור, רחמנא לצלן. שר האוצר שישב לידו כמו חתול מעולף, לא פצה פה ולא צפצף למרות שעד אותה מסיבת עיתונאים הסביר בצורה פילוסופית המתאימה לכל נפש, מדוע כן יש להטיל מע"מ. כך זה בפילוסופיה. שנה אחרי המחזה המביש, מעלה שר האוצר את מחיר המים עד השמיים, את מחיר הדלק שבעקבותיו מעלים את מחיר הנסיעה בתחבורה הציבורית, את מחירי המזון - וכולם שותקים. אז מה ההבדל, לעזאזל, בין מים ודלק לבין ירקות ופירות?
הפוליטיקאים לא ממש עולים על בריקאדות כי זה לא רווחי מבחינה פוליטית; מפלגת העבודה אבודה עם ברק ובן-סימון שסוף כל סוף, נפל לו האסימון; שמחון שרצה קק"ל אך סגן שר הביטחון נזכר שיש לו געגועים לבית אבא; יחימוביץ' שאינה מפסיקה להילחם בטייקונים; כבל המסתכל לברוורמן מלמטה למעלה וברוורמן שאין לו מושג מה הוא עושה שם - אינה מסוגלת להושיע. ליברמן עסוק בערבים ובשמאלנים ומבקש את נפשם. אולי הוא מזהה את ההתנגדות להעלאת מחירי המים והדלק כהתנגדות פלשתינית-שמאלנית? אולי!
מה שנותר, ידידיי היקרים, הוא לצאת לרחובות העיר והעיירה כדי להפגין בצורה דמוקרטית נגד הצעדים הפסאודו-כלכליים של נתניהו-שטייניץ ולהיערך לחרם צרכנים, עד שהגזירות תעבורנה מן העולם. אם תצפו שאחרים יעשו עבורכם את העבודה, אתם טועים.

תאריך:  13/01/2011   |   עודכן:  13/01/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
טמבלים אינם מתים - רק מתחלפים
תגובות  [ 2 ]מוצגות  [ 2 ] כתוב תגובה 
1
טמבל
המצליף  |  14/01/11 04:13
 
- תגובה
צ'לו רוזנברג   |  14/01/11 08:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכסנדר ס. שכטמן
ההצהרות האחרונות של מפלגת 'ישראל ביתנו' והעומד בראשה, מהוות סכנה לישראל לא פחות מאותם ארגוני זכויות אדם שאותם מבקש ליברמן לחקור, ומחייבות לא רק מעורבות אזרחית חזקה יותר אלא גם חקירה שתבדוק את מקורות סוד כוחו של האיש שעלול לזכות בבחירות הבאות בראשות הממשלה
ראובן לייב
יוזמה חדשה של ארגוני נשים וגברים בארץ לפיצול "יום המשפחה", הנחגג בסוף חודש שבט, ל"יום האם" ול"יום האב" במועדים נפרדים, כדי שכולם יצאו נשכרים    היה הייתה משפחה הודית שהנהיגה בבאר-שבע את היום הזה, אך מנהגה חלף, ועכשיו חוזר
חניאל פרבר
מדוע נאמר במסכת ראש השנה במשנה ראש השנה לאילן ולא לאילנות? מהו הקשר בין העץ לאדם? כיצד קשור המשפט האדם הוא עץ השדה לחג? ומה ניתן ללמוד ממחזור החיים בטבע על האדם ועל ט"ו בשבט?
איתן הרשקו
יחסי הציבור ואנשיו מנהלים דיאלוג מתמיד וממושך עם הציבור כולו. מתפקידו של איש יחסי ציבור בעידן של היום ליצור אינטגרציה בין כל מרכיבי הקמפיין ולמדוד את תוצאותיו על-מנת להוביל להשפעה ההתנהגותית הרצויה של הלקוח
דוד מרחב
תומכי נתניהו צריכים להתעורר ולהתחיל לקלוט את מסע הדה-לגיטימציה המתחולל פה. בשמאל בטוחים כי הפלתו של נתניהו קרובה; הון רב זורם לארגוני השמאל כדי לחסל פוליטית את ראש הממשלה. יש שם דיבורים מפורשים על מלחמת אזרחים, מרד ומרי עממי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il