X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הדברים צורמים ביותר כאשר שרים או חברי כנסת נלחמים על תקופת צינון לבכירים או לקציני צבא בכירים, ואת עצמם הם לא רואים. מקיימים יחסים קרובים על בעלי הון ולאחר שממצים את תפקידם הציבורי, נוחתים נחיתה רכה על מצעי כסף נדיבים מחוץ לחיים הציבוריים
▪  ▪  ▪
חברי הכנסת והשרים לא רואים את עצמם [צילום: פלאש 90]

בזמן האחרון אנו עדים יותר ויותר לחברי כנסת ושרים אשר תומכים ובצדק בהארכת וכן בשמירת תקופת הצינון לנושאי תפקידים ציבוריים בכירים אשר פורשים משרותם הממלכתי בהם קציני צה"ל בכירים. המדובר ביותר בתקופה האחרונה, רב אלוף במילואים אשכנזי, אשר לפי כל הפרסומים השונים לוטש עיניים לתחום הפוליטי ועל-ידי כך מבהיל מפלגות אשר אין הוא מתכוון להצטרף אליהן.
נכון הדבר שנושאי תפקידים בכירים ובהם קציני צה"ל בכירים שרכשו ידע רב בתקופת שרותם את המדינה וכן רקמו קשרים נרחבים אשר יכולים לסייע להם בקבלת תפקידים בכירים במגזר הפרטי או הפוליטי.
בכדי למנוע כל אפשרות על-אף שהיא קלושה ביותר! של תן וקח עם הגורמים השונים שאותם נושאי תפקידים בכירים יוצרים עם הגורמים שאיתם הם באים במגע תוך כדי שרותם הממלכתי . דבר אשר יכול להביא להטיית מכרזים או קבלת החלטות מוטות מכיוון שבעתיד יכולים להיווצר יחסי עובד מעביד, או אינטרסים אחרים עם פרישתם של אותם בעלי תפקידים בכירים משרותם הממלכתי.
אבל , אבל גדול עד להיכן יכולה להגיע הצביעות של אותם חברי כנסת או השרים. למה הם לא מטילים על עצמם את אותם הסיגים של צינון. למה הם לא מזכירים את עצמם. למה לא מחוקקים חוקים דומים של צינון לגבי עצמם??.
ראו כמה חברי כנסת או שרים פרשו משרותם תוך כדי שרותם בכנסת או כשרים, בכדי לקבל תפקיד בכיר עתיר מזומנים בחברות הפרטיות או אצל הפטרונים בעל הממון, ראו כמה חברי כנסת ושרים כאשר לא נבחרו שנית לכהונה נוספת בכנסת, צנחו פתאום לתפקידים בכירים בחברות שעם בעליהם הם נתנו ונשאו כאשר הם מלאו את תפקידם בכנסת או בממשלה.
הדברים צורמים ביותר כאשר שרים או חברי כנסת נלחמים על תקופת צינון לבכירים או של קציני צבא בכירים ואת עצמם הם לא רואים. מקיימים יחסים קרובים על בעלי הון ולאחר שממצים את תפקידם הציבורי בכנסת או בממשלה או לאחר שמספקים אתנן זה או אחר לבעל הון, או חברה זאת או אחרת נוחתים נחיתה רכה על מצעי כסף נדיבים מחוץ לכנסת או לממשלה. לצערי אלו מקרים אשר אנו עדים להם כמעט בכול כנסת, בכול קדנציה, אז חברי כנסת ושרים נכבדים, נאה דורש נאה מקיים.

תאריך:  27/02/2011   |   עודכן:  27/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תקופת צינון לח"כים ולשרים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא צינון,הקפאה גם תליה הולך. ל"ת
אליהו חיים  |  28/02/11 10:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפורה בראבי
חינוך הוא נושא רגיש וחשוב ביותר. אלפי שנים והשאלות עדיין עולות, השאלות עדיין מטרידות. אבל בבסיס החינוך, כמו בבסיס כל מערכת יחסים, נמצאים האהבה, הכבוד והפרגון ההדדי. אלו החומרים החשובים ביותר לחינוך ולהגדלת הילד
איתן קלינסקי
פאינה קירשנבאום כבר ראתה עצמה מככבת כיו"ר ועדה החוקרת את ארגוני השמאל. היא כבר ראתה איך היא מככבת בכותרות העיתונים ובראיונות לכל אמצעי התקשורת על ממצאי החקירות. היא כבר ציפתה להזדמנות לחשיפה ציבורית שתוציא אותה מאלמוניותה. והנה כשהחלום כבר מתייצב במלוא הדרו על הסף, בא בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, וטרף את כל הקלפים
ציפורה חלפון
אתגר עומד בפני מנהיגי הנגב: להושיב יהודים ובדואים יחד ולהגיע לתוצאה טובה לחברה; וגם לתכנן מהלכים עתידיים שישפיעו על עתיד הנגב בעשור הקרוב    על מנהיגי הנגב להבין שיש כאן דבשת וחייבים להביט בה מלפנים ומאחור, לטפל בה, כאן ועכשיו!
אריה פרי
דווקא כעת, כאשר יש אפשרות לנצל את המומנטום באזורנו ולחסל סופית את ארגון החמאס, בוחרת ממשלת ישראל לשבת בחיבוק ידיים - את המלחמה כנגד הטרור והמשטרים הדיקטטוריים באזור היא משאירה לשכנים...
אריה גל
אני רוצה חלוקה לגמרי אחרת של העוגה בין הטייקונים לעובד הפשוט    למה אסור לי לרצות בו בזמן גם "מדינה יהודית"?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il