X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
את הרצח ביצעו מחבלים ערביים בני דת האיסלאם, אבל בין שולחיהם תמצא יהודים המכוונים את הסכין והרובה אל לבה של ארץ ישראל היהודית שקמה לתחייה מות הקדושים באיתמר יהיה חשבון הנפש של האומה כולה בבואנו להתייצב במאבק איתנים מול "העולם"
▪  ▪  ▪
"נקמת דם ילד קטן עוד לא ברא השטן" [צילום: פלאש 90]
מזאב שטרנהל ועד מאיר פעיל ומהאנרכיסטים של השמאל הקיצוני ועד ארגון J-Street, לא חזה עמנו מעודו בהטפה בזויה שכזו, שבה יהודים מטיפים בגלוי ומסייעים לרצח אנשים חפים מפשע מבני עמם

הותר לפרסום: משפחת פוגל מאיתמר נרצחה בפיגוע
עידן יוסף
הותרו לפרסום שמות הנרצחים: אודי (36), רותי (35), יואב (10), אלעד (5) והדס (3 חודשים) * יובאו למנוחות בצהריים בירושלים * שלושת היתומים שניצלו מהתופת שוהים בבית סבם וסבתם
לרשימה המלאה

ההורים אודי ורותי פוגל וילדיהם יואב, אלעד והדס מתו מות קדושים בליל שבת, ו' באדר ב' תשע"א, ויישובם איתמר הפך לסמלה שותת הדם של ארץ ישראל היהודית הציונית שוחרת החירות והחיים. לב כולנו הוא עם בני משפחת פוגל שנותרו חיים, תמר, רועי וישי שהפכו סמל לא רק לעם היהודי כולו, אלא לכל בני האנוש ברחבי תבל הדוחים בשאט-נפש וללא תנאי אמירות צבועות המצדיקות את מעשה הזוועה הזה במוטיבים ובנימוקים פוליטיים שמאלניים פוסט-מודרניסטיים המצדיקים שחיטת תינוקות בני יומם כחלק לגיטימי במאבק הלאומי המתרחש מזה דורות בין יהודים לערבים בארץ ישראל.
אינני יודע כיצד חשים ארגוני "שלום" ישראלים למיניהם, והאם הם עושים היום חשבון נפש בעת שתוצאות עלילות הדם שלהם נגד מדינת ישראל במימון אויבי ישראל הן קציר-דמים שכזה.
ביום אבל זה נבוא אל שירתו של חיים נחמן ביאליק, ונשאל: "נקמה שכזאת, נקמת דם ילד קטן עוד לא ברא השטן - ויקב הדם את התהום...".
"ידינו עוד תשיג את המרצחים הנתעבים", אמרו מנהיגי המדינה וקציני צבאה, "ואל ייטול איש את החוק לידיו". האלו הנקמה והגמול הראויים לשחיטה הנוראה שהתרחשה לנוכח עיני עם ישראל כולו?
והעולם? הוא כמנהגו נוהג, ומהפוגרומים של קישינב ועד זעקת הנשרפים בשואה הוא כדרכו שותק ומחשה. רגיל הוא שיהודים יירצחו, הלא כך ייעשה לעם שחלק ממנהיגיו היו שותפים לצליבת מבשר הנצרות, כדברי האפיפיור שהתפרסמו לפני מספר ימים.
הנה: רק לפני כשבוע ובעיצומה של המהפכה העוברת על העולם האיסלאמי, שסיבותיה בדיכוי ובשחיתות המתמשכים של מנהיגיו, וכאשר החל להסתבר כי הבעיה הפלשתינית איננה סיבת המשבר אלא תירוץ בלבד, לא שכח "העולם" של האו"ם להביא להצבעה החלטת גינוי להמשך ההתנחלויות, עליה הטילה ארה"ב כמי שכפאה שד וטו, תוך שהיא מציינת בנימוקיה המנוגדים לחוק הבינלאומי האותנטי כי "הן בלתי חוקיות" כביכול. אבל היום "העולם" הזה שותק לנוכח הטבח המבעית שתוכנן כמבצע ראשון של החמאס והרשות הפלשתינית בהחלטות ועידת חרטום של החמאס ואירן מלפני שבוע.
את הרצח ביצעו מחבלים ערביים בני דת האיסלאם, אבל בין שולחיהם תמצא יהודים המכוונים את הסכין והרובה אל לבה של ארץ ישראל היהודית שקמה לתחייה, עולה כפורחת על אפם ועל חמתם. והשנאה הזו, שנאת צוררים בני עמנו, היא המלבה את אש הדמים ומחזקת את המרצחים. מזאב שטרנהל ועד מאיר פעיל ומהאנרכיסטים של השמאל הקיצוני ועד ארגון J-Street, לא חזה עמנו מעודו בהטפה בזויה שכזו, שבה יהודים מטיפים בגלוי ומסייעים לרצח אנשים חפים מפשע מבני עמם. יהודים אלה הם השותפים הקוראים להרוג במתנחלים ולהקים בשם "השלום" מדינת טרור שתתבסס על דו-קיום נלעג של רוצחים מול נרצחים המקבלים בהבנה את מעשיהם.
והנה, בבוקרו של היום הנורא הזה עוד בטרם יבש הדם, יצאו מנהיגי המרצחים בצהלות שמחה, בברכות ובחלוקת ממתקים לעוברים ולשבים ברחובות רפיח, עזה ושכם. אמור לשמאל הקיצוני מי מנהיגיו, וראה את דמותו המוסרית הנקלית עד למיאוס.
אמר ראש הממשלה בהודעתו לאומה, שרצח יהודים לא יכתיב את מפת ההתיישבות בארץ ישראל. האומנם? לו רצה ראש הממשלה להוכיח במעשים את דבריו, מחובתו היה לומר קבל עם ועולם: איתמר היא עיר ואם בישראל! איתמר עוד תעלה כפורחת, עוד נבנך ותיבני, ואת אדמתך שרוותה מדם חמשת הקדושים בני משפחת פוגל שהצטרפו ל-ט"ו הרוגי מלכות של היישוב - לא נעזוב לעולם.
מות הקדושים באיתמר יהיה חשבון הנפש של האומה כולה בבואנו להתייצב במאבק איתנים מול "העולם" - זה העומד בחודש ספטמבר 2011 להכיר במדינת הטרור הערבית "פלשתין" בכל שטחי יהודה ושומרון - הקדמה לחיסולה של מדינת ישראל.

תאריך:  13/03/2011   |   עודכן:  13/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מות קדושים - חשבון הנפש של האומה כולה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אתה סיקריק מסית ומדיח...מטיל
בושה לך ולשכמותך  |  13/03/11 20:54
2
איזה קשקוש, וכמה שנאה...
כמה רעל  |  23/03/11 20:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי אבנרי
ירושלים מתפוצצת עכשיו מרוב רעיונות מבריקים חדשים. טובי המוחות של הממסד הפוליטי שלנו מתמודדים עם הבעיות שנוצרו בעקבות המהפכה הערבית המתמשכת, המשנה את הנוף סביבנו    הנה היבול האחרון של הרעיונות החדשניים המדהימים
בעז העצני
הרשות הפלשתינית מנהלת ללא הפסק מערכת הסתה וזריעת שנאה ליהודים ולישראל בכלל    ספרי-לימוד, עיתונים, הרצאות, ראיונות ועוד מנציחים את המשטמה הערבית    ממשלתנו חסרת האחריות מתעלמת מכך וממשיכה להגן על ראשי הרשות העוינת
יצחק ג'קי אדרי
עם הפרטת השירותים החברתיים וכניסת העמותות והמגזר השלישי לתוך החלל שההמשלה הפקירה, החלו לקלוט עובדות סוציאליות לעבודה במסגרות המופרטות החדשות שהוקמו - מספרן מגיע היום לכדי 40% מכלל העובדים הסוציאליים
אורה עריף כץ
הכותרת הראשית בעיתון הארץ לאחר טבח חמשת בני משפחת פוגל באיתמר: "בתגובה לפיגוע: אושרה בניית חמש מאות יחידות דיור בהתנחלויות"    כך מערערים על קיום מדינת ישראל
רפי פרידמן
אחיי המתנחלים, שננו לעצמכם: שרון זרק אתכם מגוש קטיף והפך אתכם גולים בארצכם. אולמרט ייסר אתכם בשוטים בעמונה. ברק פרץ את המחסומים בפני רבי-הטבחים    מחר, כשירעמו התותחים מאירן - דעו גם אז להגן עליי    אין טובים מכם כדי להוכיח שאני תמיד הילד הטוב בכל סיפור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il