X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כמה רֶשע וזדון, רוע לב ונִבְזוּת עוטפים באהבה יוקדת את השנאה של העיתונאי נחמיה שטרסלר לִיהודים האיש מרדֵד את הטבח באיתמר לרצח מבלי לתת הבדל בין נרצח מבוגר לבין תינוקת שְׁחוּטָה מתי ייווכח שטרסלר שהוא ושכמותו מזיקים לא רק למדינת-ישראל אלא ממש מזיקים לשלום?
▪  ▪  ▪
נחמיה שטרסלר. זורע שנאה [בוצ´צ´ו]

+ אלו הם ה"פרטנרים" שלנו
שנאת יהודים של יהודי גרועה מאנטישמיות. אז מה אם בבסיס היהדות עומדים "ואהבתָ לרעך כמוך", "מה ששנוא עליך, לחברך לא תעשה", "לא תשנא את אחיך בלבבך" או "לא תעמוד על דם רעך". בסיס היהדות נפרע ורעוע. בעליבות הם עומדים להם. מה המה כי אדון נחמיה שטרסלר ישים אליהם את ליבו? כמה רֶשע וזדון, רוע לב ונִבְזוּת עוטפים באהבה יוקדת את השנאה שלו לִיהודים. בקוצר שכלו הוא אינו מבין, כי כשזורעים שנאה קוצרים שבעתיים ממנה. קל וחומר כשמטפחים שנאה טרייה ורעננה, חזקה מאוד, הורגת, רוצחת ועומדת על הדם!
את התמליל הנפשע ברשימתו הוא פותח בהשוואת הטבח באיתמר לפשע נגד האנושות, ומיד הוא מרדֵד את הטבח לרצח מבלי לתת הבדל בין נרצח מבוגר לבין תינוקת שְׁחוּטָה. ובכן אדון מעוּרְפָּל-ראוּת, יש הבדל חמור בין רצח שהוא פשע נגד האנושות לבין לבוא באישון לילה אל מיטתה של תינוקת בת ארבעה חודשים, עם סכין שלופה. תאר לך אדוני הרשע והמרושע איך הטוֹבֵח טבח. האם הוא משך בשערותיה לאחור בשביל לחשוף את גרונה של הפעוטה לסכין החדה? האם הוא שחט אותה עד לקנה הנשימה או שהסכין נבלמה בחוליית הסובב? האם הוא הטיח את הגופה הקטנטונת המדממת אל הרצפה? האם ראיתָ יהודי עושה את זה?
  • "...כאילו איננו מכים בהם די, מתעללים בהם, לא שורפים להם די מסגדים, לא עוקרים די עצי זית, לא מפקיעים די אדמה ולא הורגים בהם די".
פשוט שנאה זִבלית מן הדומן. זה המצב? זו המציאות? יש עוינות הדדית, יש מאבק אם לא מלחמה, אבל "מכים בהם"? "מתעללים"? "שורפים מסגדים"? "עוקרים עצי זית"? מפקיעים אדמות"? "הורגים בהם"? - זה מה שעושים יום-יום ביהודה ובשומרון. איך קורה שאנשי "בצלם" חילקו מאות מצלמות והם פרושים על כל השטח 24 שעות ביממה - ואין אפילו סרטון אחד קטן מצ'וקמק שבו רואים יהודים עוקרים עצי זית? ואיך אתה מתעלם מעשרות סרטונים שבהם מתועדים ערביים עוקרים את מטעיהם? תבדוק לאן מגיעים עצי הזית הכרותים - תגלה עפר מעיניך.
  • "...החזון האמיתי של נתניהו הוא לחיות על החרב. הוא יוביל אותנו מאינתיפאדה לאינתיפאדה, ממלחמה למלחמה, והרצח באיתמר אינו אלא עוד הזדמנות להגדלת הבנייה בשטחים, ולהגבהת חומות השנאה והדם בינינו לבינם".
חכם בלילה. למה החזון הוא רק "של נתניהו"? למה לא פשוט מציאות ומגמה של מציאות שמכתיבים אך ורק הערבים! רק! הרי רק בתיווך האווילות, שאתה אחד ממייצגיה, ישראל התרפסה ומתרפסת בפני הערבים ללא כל תועלת שנים רבות. מתי ייפול לך ולשכמותך האסימון? מתי תיווכח שאתה ושכמותך מזיקים לא רק למדינת-ישראל אלא ממש מזיקים לשלום. אתם מפריעים נורא! אתם מתערבים בלא לכם ומקשקשים בְּסירים מלאי הבל ורעות רוח. אין לכם מה להגיד? אז תשתקו! כל מהלך שלכם מביא עלינו אך צרות צרורות. ראה את הגירוש והחורבן מלפני חמש שנים.
  • "...כאילו לא שמע על ההסתה של רבני השטחים, הרואים בכל הפלשתינים גויים שלא נבראו בצלם..."
יא אללה, איזה שטויות! מאיפה הבאת זה? הנה מה ששלח לי ידידי בעז העצני תקרא ותלמד, בּוּר ועם 'הארץ':

תאריך:  25/03/2011   |   עודכן:  25/03/2011
אלו הם ה"פרטנרים" שלנו

קריקטורה מהעיתון "אל-חיאת אל-ג'דידה" של הרשות הפלשתינית
האכזריות הנאצית של הרצח באיתמר לא קרתה מעצמה. הרשות הפלשתינית לא רק שאינה מנסה לעקור את האיבה הערבית הבסיסית מן השורש, אלא מנהלת ללא הרף מערכת הסתה וזריעת שנאה ליהודים ולישראל בכלל, ולמתנחלים בפרט.
כמה דוגמאות מן הזמן האחרון:
  • בסמינר בנושא שנערך בבית לחם בחודש שעבר, תקף ד"ר אסעד אל-רמלאווי, מנכ"ל המחלקה לטיפול רפואי ראשוני במשרד הבריאות הפלשתיני ויושב-ראש הוועדה הפלשתינית הלאומית למלחמה באיידס, את ישראל והאשים אותה בעידוד צריכת הסמים בקרב האוכלוסייה הפלשתינית בירושלים (21.2.11).
  • ינואר 2011. ה"פרטנר" הראשי, אבו מאזן, העניק 2,000 דולר למשפחת מחבל שניסה לבצע פיגוע במחסום צה"לי בעזרת שני מטעני חבלה.
  • ספרי הלימוד ברשות הפלשתינית אינם מכירים בקיומה של ישראל. ספרי הלימוד מגדירים את הטרור נגד ישראל מאז 1948 כ"התנגדות" וכ"מעשי הגבורה המהוללים ביותר".
  • "האויב שואף לחיים בעוד אתם שואפים למות". מתוך קריאה וטקסטים, כיתה ח', חלק שני, עמ' 16.
  • "השפה הערבית, עיון, ספרות וביקורת", כיתה י"ב, 1.1.08: "מלחמת פלסטין הסתיימה באסון שההיסטוריה לא ראתה כדוגמתו. הכנופיות הציונית גזלו את פלסטין וגרשו את תושביה מעריהם, כפריהם ואדמותיהם והקימו את מדינת ישראל".
  • הרשות הפלשתינית קראה כיכר ברמאללה ע"ש המחבלת דלאל מוגרבי.

הסתה בטלוויזיה של הרשות הפלשתינית

  • 21.6.10, מנחה בטלוויזיה הפלשתינית מראיינת ילדים של אסירים הכלואים בבתי הכלא בישראל:
  • מנחה: "[האסיר] שאדי ביקש לראות את בנו.
    איפה אבא?"
    בן של אסיר: "בכלא".
    מנחה: "מי הכניס אותו לכלא?"
    בן של אסיר: "היהודים".
    מנחה: "היהודים הם אויבינו, נכון?..."
  • 29.9.03, 1.11.02: היהודים הם קופים וחזירים.
  • 12.4.10: יהודים הגרים בירושלים הם סרטן.
  • איברהים מודייריס, נציג רשמי של משרד ההקדשים ברשות הפלשתינית בטלוויזיה הפלשתינית. 5.6.08: "עשויות להיות מחלות כמו אבעבועות, שניתן לחסלן, חוץ מהמחלה שפגעה בעם הפלשתיני ובאומה הערבית באופן כללי, והיא המחלה היהודית, המחלה הציונית, שהיא מחלה סרטנית, שהחלה בכיבוש ובשליטה על האדמה, מאז 1904... (היהודים) הללו מ-1904 ועד 1947 היה מספרם 605,000. זה הסרטן שהתפשט על האדמות".
  • "מפני שהיהודים הם וירוס הדומה לאיידס, ממנו סובל העולם כולו על פני הארץ הזאת... תמצאו כי היהודים עומדים מאחורי כל מחלוקת [סכסוך] על פני הארץ הזאת סבל העמים - היהודים עומדים מאחוריו". "בהקמת מדינת ישראל, אבדה האומה המוסלמית כולה מפני שישראל היא סרטן שפשה בגוף האומה האיסלאמית". 7.1.05: "המוסלמי זוכר כיצד היהודים הפיצו שחיתות על פני האדמה... היהודים, הוי המוסלמים, הם יהודים. תכונתם ומנהגם הם שחיתות והשחתה בארץ הזו. כמה פעמים הזהרנו! ואנו מזהירים: היהודים הם סרטן, שמתפשט בגוף האומה הערבית והאיסלאמית. הם משקיעים שם במדינות מזרח אסיה, שאותן פקד ההרס [הצונאמי] בגלל השחיתות וההשחתה היהודית והאמריקנית".
  • דרשה, 29.1.10: היהודים הם אויבי אללה, הנביא אמר "תילחמו ביהודים ותהרגו בהם".
  • שידור חדשות בטלוויזיה הפלשתינית, 12.10.10. ראיון עם ג'מאל תמימי, מרצה במחלקה לתקשורת באוניברסיטת אל-קדס, בנושא הקפאת הבנייה בהתנחלויות בתמורה להכרה בישראל כמדינה יהודית.
  • מנחה התוכנית: "לאן מועדות פניה של ישראל?"
    ג'מאל תמימי: "אל מה שמעבר להיטלריזם, אל מה שמעבר לפשיזם, אל מה שמעבר לנאציזם... נתניהו צריך להתבייש בהתנהגותו ביחס לזכויות של העם הפלשתיני".
  • מחמוד עבאס 31.5.10, לאחר תקרית המשט: "משמעות הדבר שההחלטה הזאת התקבלה מראש. הם רוצים ליצור התנגשות. ראשית, הם לא רצו לאפשר [את כניסת הספינות לעזה], אך הם היו נחושים מלכתחילה ליצור התנגשות. הייתה להם אפשרות אתמול להתייחס בדרכי שלום לאנשים האלה, כי אלה שבאו לעזה הם אזרחים אנשים שוחרי שלום, שלא באו לתקוף, לא באו עם נשק או עם צבא. הם באו עם ציוד הומניטרי. לפיכך, זוהי החלטה שהתקבלה מראש בכוונת תחילה ובנחישות להרוג וליצור התנגשות עם האנשים האלה ולקחת את כולם לנמלים בישראל. ישראל תמיד כך. היא תמיד מתעלמת מכל הנורמות הבינ"ל, מכל החוקים הבינ"ל, מכל החוקים ההומניטריים. שום דבר לא מעניין אותה, לא שואלת [אף אחד] על שום דבר".
  • דרשן מטעם הרשות הפלשתינית, 23.4.10: "גידול הילדים על פחד, חרדה ובהלה וזאת כאשר הם מפחידים אותם בשעה שהם בוכים פעם באמצעות מפלצת, ופעם אחרת באמצעות דחליל וגנב, ופעם שלישית באמצעות יהודי, שד ובקול של הרוח ודברים נוספים כדי שישתקו. ואז גדל הילד כפחדן".
  • 9.6.09, תייסיר תמימי, השופט האיסלאמי העליון של הרשות הפלשתינית: "אם אנו רוצים לדבר על היהודים בקוראן, נאמר כי הם אינם מבינים, אינם בעלי בינה, אינם יודעים, מפירים בריתות וכדומה. אולם, היהודים היו ידועים או היה ידוע אודותם לאורך ההיסטוריה כי הם מסלפים טענות שווא, שקרים, זיוף, דיבה, בדיות כדי להצדיק את התוקפנות, גזילת האדמה, חילול המקומות הקדושים, הפקעת האדמות, הרס בתים, רצח ילדים, נשים וזקנים".
  • 6.2.04, אחמד נצר, מזכ"ל הפרלמנט הפלשתיני, בראיון: "ישראל היא מדינה תוקפנית, מדינה גזענית, מדינה אידיאולוגית עוינת, השונאת את כל הגויים, את כל הזרים. ישראל היא ילוד שטני...".

עלילות

ניסיון להשתלט ולהרוס את אל-אקצה, הר-הבית
  • אל-חיאת אל-ג'דידה (העיתון של הרש"פ), 17.12.10: האויב הישראלי מבקש לשלוט באל-אקצה.
  • הטלוויזיה הפלשתינית, 5.3.10: ישראל ניסתה לשרוף את מסגד אל-אקצה ב-1969.
  • אבו מאזן, 20.6.09: ישראל שואפת לירושלים ליהודים בלבד.
  • ד"ר תייסיר אל תמימי, השופט השרעי העליון, הטלוויזיה הפלשתינית, 9.6.09: "המטרה מאחורי החפירות היא למוטט את מסגד אל-אקצה. למעשה, יסודות מסגד אל-אקצה הוסרו. חומרים כימיים הוזרקו לתוך האבנים בכדי להמיס אותן. האדמה והעמודים הוסרו, וכך המסגד תלוי באוויר. ישנה תוכנית ישראלית למוטט את מסגד אל-אקצה ולהקים את בית המקדש".
  • אל-חיאת אל-ג'דידה, 21.4.09: ישראל זייפה את שמו של הכותל המערבי.
  • הטלוויזיה הפלשתינית, 27.2.09: ישראל מתכננת ניסוי גרעיני שיפיל את מסגד אל-אקצה.
ישראל גונבת איברים
  • אל-חיאת אל-ג'דידה, 30.8.10, השר לענייני אסירים: ישראל גונבת וסוחרת בגופות של פלשתינים מתים.
  • אל-חיאת אל-ג'דידה, 3.6.10, בעקבות המשט: "מרכז זכויות אדם הפועל בשטחים הפלשתינים הזהיר אתמול מגניבת איבריהם של שאהידי צי החירות ומביצוע ניסויים על האסירים על-ידי כוחות הכיבוש הישראלי, במיוחד לאחר שהוכח כי הם עשו זאת בעבר".
  • עומר אל ע'ול, יועץ "ראש הממשלה הפלשתיני", הטלוויזיה הפלשתינית, 29.9.09: "ישראל היא אויב. ישראל היא מדינת אויב כובשת, גוזלת, מדינה גזענית, פשיסטית מעל החוק, מדינה שעושה כל שביכולתה וממציאה אמצעים כדי להגן על תוכניתה הנפשעת התוקפנית הקולוניאליסטית.
  • "העולם צריך לדעת ולהבחין בפשעיה של ישראל החל בגניבה וסחר באיברים של שאהידים פלשתינים. נגנבו איבריהם של בערך 69 שאהידים. כמו-כן, דוח גולדסטון ודוחות נוספים, שמצביעים באופן ברור על פשעי ישראל".
  • אל-חיאת אל-ג'דידה, 2.9.09: "החזית הזהירה ממה שעושים כוחות הכיבוש - מעבירים את גופות השאהידים שנורו, אל בתי-החולים הישראלים, ושם גונבים מהם האיברים".
ישראל עורכת ניסויים נאציים באסירים
  • הטלוויזיה הפלשתינית, 2.12.10: סגן השר לענייני האסירים ברשות הפלשתינית, זיאד אבו עין, שבעברו כמחבל רצח שני נערים בטבריה, האשים את ישראל בסחבת בהוצאת האסירים מכלא דמון בשריפת הכרמל.
  • הטלוויזיה הפלשתינית, 21.10.10: איורי זוועה על עינויי אסירים ערביים בישראל: צורבים חזה של אסיר באמצעות מגהץ לוהט; קודחים חור בידו של אסיר באמצעות מקדחה; צורבים כתף של אסיר באמצעות מלחם; מצליפים באסיר בשוט בעודו תלוי הפוך ברגליו; דוחסים ראשו של אסיר בסד עינויים ימי-ביניימי; קוטעים יד של אסיר; תולים אסיר בזרועותיו כאשר שלשלאות תלויות מצווארו וחזהו.
  • אל-חיאת אל-ג'דידה, 7.6.10: "האסירה דעא אלג'יוסי נתונה לעינויים אכזריים".
  • אל-חיאת אל-ג'דידה, 20.4.10: יחיא רבאח בטורו הקבוע קובע כי ישראל מבצעת פשעים המאיימים על האנושות, כמו שביצעו הנאצים.
  • אל-חיאת אל-ג'דידה, 22.2.10: נעשים 5,000 ניסויים על אסירים פלשתינים כל שנה.
  • אל-חיאת אל-ג'דידה, 4.7.08: "דליה איציק, שהייתה חברת הכנסת הישראלית ראש ועדת המדע בפרלמנט הישראלי, גילתה ביולי 1997 שמתקיימים אלפי ניסויים של תרופות מסוכנות כניסוי רפואי, שנערכים מדי שנה על האסירים הפלשתינים והערבים".
עוד אינסוף דוגמאות, קריקטורות וסרטים ניתן למצוא באתר זה.
זה מתחיל במסע הסתה אנטישמי ומסתיים בטבח של משפחה שלמה, כולל שחיטת תינוק בן חודש. ממשלתנו חסרת האחריות המתעלמת מכך וממשיכה להגן על ראשי הרשות העוינת, הממשיכה לרדוף חד-צדדית את ההתיישבות היהודית, השולחת שוטרים לירות על אזרחים בחוות גלעד, מעבירה למרצחים את המסר שתמיד הוביל לרציחות ופוגרומים: "אל דעולה מענא" - "הממשלה איתנו". זוהי תרומתה העקיפה של ממשלת ישראל לרצח.

שמות של בתי-ספר של ה"פרטנרים"
המחבלת דלאל מוגרבי [צילום: AP]

  • שמונה בתי-ספר ע"ש אל-ח'נסאא', שמה של אישה שזכתה לכבוד רב במסורת האיסלאמית לאחר שהביעה שמחה גדולה בעקבות מותם של ארבעת בניה בשדה הקרב.
  • שרה ברשות הפלשתינית פתחה בית-ספר בכפר סמוע בהר חברון ע"ש אבו ג'יהאד, טרוריסט ראשי, עוזרו של ערפאת. גם בג'נין ישנו בית-ספר על שמו.
  • שני בתי-ספר ע"ש המחבלת דלאל מוגרבי, שהנהיגה את הפיגוע בכביש החוף בשנת 1978.
  • שני בתי-ספר ע"ש אבו עלי מוסטפה, ראש "החזית העממית לשחרור פלשתין".
  • שני בתי-ספר ע"ש הטרוריסט עז א-דין אל קסאם.
  • בתי-ספר ע"ש "השאהידים" ביישובים: יטא, דורא, צוריף, טול כרם, קטאנה, חזמא, סילואד, שניים בקלקיליה.
  • בית-ספר ורחוב ע"ש סדאם חוסיין ביעבד. המימון - אמריקני.
  • מחנה קיץ ע"ש המחבלת דלאל מוגרבי.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שנאת יהודים של יהודי - גרועה מאנטישמיות
תגובות  [ 26 ] מוצגות  [ 26 ]  כתוב תגובה 
1
דודו הצבוע
קבלות  |  25/03/11 16:00
 
- הסתכל במראה סמולן...
קורא בעיון  |  25/03/11 18:30
 
- אידיוט!
דודו אלהרר  |  25/03/11 22:02
 
- צבוע
קבלות   |  26/03/11 01:48
 
- ל-95.35.190.47, למה שלא תודה
רפאל1  |  26/03/11 14:30
2
דודנו,טענותיך,נובעות,מראיתך ,
בינתיים  |  25/03/11 16:34
 
- מתי לאחרונה הסתכלת במראה?
קורא בעיון  |  25/03/11 18:34
 
- מדי בוקר ,בבוקרו ,בשעת תיגלחת
ביינתים  |  25/03/11 19:49
3
שטסלר וחבריו כותבים להם טקסטים ל"ת
בן מנחם  |  25/03/11 17:12
4
1-2 דוגמא לחוסר ענייניות משמאל ל"ת
שומע שמאלנית  |  25/03/11 17:24
 
- הלואי,ושמיעתך,וראיתך,היושמאל .
ביינתיים  |  25/03/11 22:01
5
תגובה
צנחן  |  25/03/11 20:18
6
לדודו בברכה
איציק סיבוש  |  25/03/11 22:12
7
smol talk
יצחק שמעון  |  25/03/11 23:02
8
לא ראוי לתגובה מפאת
היות דודו אנטישמי  |  26/03/11 02:00
9
ו"האגודה לזכות הצבור לדעת",
הניה  |  26/03/11 08:23
 
- האבודה מתאדה,אל דאגה...
הסמול-בער!  |  26/03/11 10:36
10
אלהררנו, שוב, מה אתה מציע?
פועה  |  26/03/11 12:23
11
לפועה. וקבלות.
מהפך 77  |  26/03/11 12:52
 
- מהפך אל הפכת אתה חי באשליה
פועה  |  26/03/11 16:47
12
שמור אותי מאוהבי משונאי אשמר..
twentysix  |  26/03/11 19:05
13
שטרסלר אינו היחיד במערכת
יוא"ב  |  26/03/11 21:31
14
מה מוכר
אורי... .  |  26/03/11 22:17
15
אלהרר ... צדק חיים נחמן ביאליק
בשנאתו לפרענקים  |  26/03/11 22:18
16
אהבתי
א.מ.  |  27/03/11 06:56
17
ברברי מיוהד פוצה פה על רמלאווי ל"ת
סמי וסוסו  |  27/03/11 07:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמה גזית
חיוני להפסיק את שרשרת התגובות שלתוכה נקלענו. עלינו להכריז שישראל מתחייבת לאיפוק ולא תגיב במשך שבוע ימים, ובמקביל להגיש תלונה למועצת הביטחון ולהציג את הירי הפלסטיני הנמשך על אף האיפוק הישראלי. בתום השבוע - אם תחזור הרגיעה לאורך גבול הרצועה - מה טוב. ולא - תהיה לנו יד-חופשית להגיב
עליס בליטנטל
היום כולם יודעים כי נוסחת ההרתעה הטובה ביותר היא תגובה חזקה ומהירה ככל האפשר מול מעשי טרור מצד הפלשתינים    לא עוד מדיניות של הבלגה!    תוכניות הפתרון מוכנות. צריך רק אומץ ונחישות לממשן, ובמהירות
משה לופיאנסקי
הדרך היחידה שנותרה לנשיא אובמה ולנו, שבאמצעותה יוכל להצילנו מסרטן הכיבוש וההתנחלויות, היא דרך הכפייה!    בשביל האינטרס האמריקני והאינטרס הישראלי גם יחד - אובמה חייב לכפות שלום באזורנו, כפי שביל קלינטון כפה שלום ביוגוסלביה
נסים ישעיהו
ארבע פרשיות קוראים אנו בשבתות של תקופה זו, מראש חודש אדר עד ניסן    יש אצלנו אנשים שסיפור מגילת אסתר לא מוצא חן בעיניהם. ההצלה של היהודים גבתה מחיר דמים כבד מהזוממים להשמידם וזה מאוד לא מקובל עליהם, אולי בכלל היו מעדיפים לבטל את החג הזה בגלל התזכורת שהוא נותן לכל ההרוגים בצד השני
ראובן לייב
מאצ'ו פיצ'ו - אחד מפלאי תבל בפרו, שבדרום אמריקה, משמש מוקד-משיכה אטרקטיבי למיליוני תיירים, הנוהרים אליו מכל קצווי תבל כדי לחזות בשרידי התרבות האינדיאנית של בני האינקה, שעדיין השתמרה ללא כחל ושרק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il