X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רק נחת זרוענו בתגובה הכי קשה שאפשר על כל פגיעה בחיי יהודים כאן ורק תגובות חזקות תהיינה בעלות השפעה על השרצים המבחילים סביבנו הגיע הזמן לשנות את החוק הגוזר דין מוות לרוצחים מסוג נאצים ועוזריהם
▪  ▪  ▪
רוצחים מתועבים לא פחות מהנאצים
לו היו לנו מנהיגים אמיתיים לאחר ניצחון הכיבוש והמלחמה בששת הימים, שהיו מספחים את יהודה ושומרון מיד לישראל, כשם שמאוחר יותר עשו זאת לגבי הגולן וירושלים - היינו מצויים היום בעמדה שונה לגמרי

   איציק וולף
הותר לפרסום: נעצרו חשודים בביצוע הטבח באיתמר

משכורת חודשית וטיפולי שיניים בחינם
עידן יוסף
רוצחי משפחת פוגל יזכו בכלא הישראלי לשורה של הטבות וזכויות - הם יכולים לנצל את הזמן להשלים בגרויות, לרכוש תואר אקדמי, לקרוא ספרים ועיתונים, לשמוע רדיו, לצפות בטלוויזיה, לקבל מכתבים ולזכות לביקורים
לרשימה המלאה

מאז השואה, בה נרצחו שישה מיליוני בני עמנו בתאוות רצח שלא הייתה כדוגמתה, חשבנו שזהו השיא של השפלות אליה יכול להגיע בן-אנוש. מסתבר שדווקא בארץ אבותינו, שהובטחה לנו על-ידי הקב"ה כבר מקדמת דנא, קיימים רוצחים מתועבים לא פחות, ואולי יותר מאשר הנאצים.
לכן, חובה עלינו לעשות רוויזיה בחוק הדין למות לנאצים ועוזריהם, ולהרחיבו לפושעים כמו אלה שטבחו את רויטל אוחיון וילדיה בקיבוץ מצר השוכן בתוך הקו הירוק, והשייך למפ"ם, או לרוצחי משפחת פוגל באיתמר, שגרים בשכנות, בעוורתא, וכל יתר הרוצחים המתועבים הנחושים להשמיד את עמנו.
אם בתקופת המלחמה בעמלקים ציווה שמואל הנביא את שאול המלך להשמיד את כולם כשינצח בקרב, ולא להותיר בחיים אדם או בהמה מהם, ועל כך שלא מילא הוראה זו שילם בתבוסה ובהתאבדותו על הגלבוע - היום זה נכון עוד יותר.
אם לא הרסנו את בתי המרצחים בו ביום בו התגלו והודו בפשעיהם, ואם לא דנו אותם מיד לתלייה כי באין אונותנו החוק לא מכיל גם מפלצות בנות זמננו - אין לנו תקווה להתקיים כאן.
על מרצפת אחת במסיבה לא יכולים לרקוד שני זוגות. אין מקום ברצועת הארץ הקטנטונת שלנו לעוד אוכלוסיה בנוסף ליהודית, בפרט אם האחרת מורכבת מחבר מרצחים בלתי נלאים, שהמציאו לעצמם ישות לאומית שלא הייתה ולא נבראה. שום "משא-ומתן" שאינו קיים במציאות אלא במוחם הקודח של יפי הנפש וחלשלושי האופי, שום מו"מ לא יביא לכאן את השלום. השלום שרד במדינה העברית רק לאחר כיבושים ומלחמות. כך היה בימי דוד (המלחמות והכיבושים), וכך היה בימי אלכסנדר ינאי שספח אליו את כל מדינות האזור - והשלום בימי אשתו שלומציון.
ולו היו לנו מנהיגים אמיתיים לאחר ניצחון הכיבוש והמלחמה בששת הימים, שהיו מספחים את יהודה ושומרון מיד לישראל, כשם שמאוחר יותר עשו זאת לגבי הגולן וירושלים - היינו מצויים היום בעמדה שונה לגמרי. לא היינו מצטיירים כחלשים, אלא כבעלי המילה הקובעת.
על-אף סנטימטר ממדינת ישראל אין להתמקח. התמקחות כזו תזכיר את התמקחות ראשי היודנראט בפני הנאצים על כמה ילדים וזקנים להקריב למשרפות, בתקווה שבכך ישביעו את תיאבון הזאב הנאצי. מה שהוכח כאיוולת גמורה. אנו לא רוצים להירשם בהיסטוריה ש"הלכנו כצאן מובל לטבח". אנו לא מצויים על אדמת נכר, כלואים בגטאות, חסרי-אונים וחסרי נשק. ומכיוון שכוח ההרתעה שלנו עוטה בעשן הרכרוכיות וה"תשוקה לשלום" בכל מחיר - אין לו כבר השפעה על אויבינו. מכאן, שרק נחת זרוענו בתגובה הכי קשה שאפשר על כל פגיעה בחיי יהודים כאן - רק תגובות חזקות תהיינה גם אימתניות, ובעלות אימפקט על השרצים המבחילים סביבנו.
בשום מחיר אין להשאיר את הרוצחים בכלא הילטון, כדי שישוחררו במהרה בעסקת שבויים הבאה. נקווה שהרשות השופטת תאזור אומץ, ותחרוג מהפוליטיקלי-קורקט שלהם שכבר איבדה את טעמה הטוב, ושיחילו את דין המוות גם על הרוצחים מסביבתנו הקרובה ובני-ימינו.
תאריך:  18/04/2011   |   עודכן:  18/04/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
לשנות את החוק לרוצחים
תגובות  [ 17 ]מוצגות  [ 17 ] כתוב תגובה 
1
שאהידים
אורי מילשטיין  |  18/04/11 14:47
 
- זה באמת אורי מילשטיין?
המומחה  |  18/04/11 17:44
 
- נכון, היו יורים בשליט בהתקלות
הורגים ונהרגים  |  19/04/11 09:09
 
- יש הסכמה לאומית
המומחה  |  19/04/11 09:23
2
אבל
סתם אחד  |  18/04/11 16:52
3
זה לא זה העניין מפחדים שהידים
זקן  |  18/04/11 20:43
4
כל גוואד דינו מוות
פטימה  |  19/04/11 02:03
5
מי יתן וקולך, עליס בליטנטל, יי
פרטיטה  |  19/04/11 08:10
6
גאנדי: מעין תחת עין, נתעוור
אדם לאדם זאבי  |  19/04/11 08:55
7
תקציר: שונאת אותם, לחסלם ולגרש
אדי היטר  |  19/04/11 09:01
 
- קשיים בהבנת הנקרא
עליס   |  19/04/11 18:39
8
לא הבנתי,עליס,
אבנר צפוני  |  19/04/11 09:02
 
- לא הבנתי, אבנר
מיקיס  |  19/04/11 09:49
 
- אני מסכים איתך.ומכאן הלאה? ל"ת
אבנר צפוני  |  19/04/11 10:49
9
הקיצוניות שלך מדכאת.
ליכודניק  |  19/04/11 11:10
 
- למיתכנה "ליכודניק"
עליס  |  19/04/11 18:57
 
- יש לך בעיה בהבנת הנקרא.
ליכודניק  |  20/04/11 00:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודו אלהרר
אני מתבייש בזעקות התושבים ופרנסיהם הקוראים למגן עוד ועוד את מרחבי היישובים עד שירבּוּ מקלטים ומרחבים מוגנים כפטריות אחר הגשם    להילחם? לעמוד על נפשנו ולתקוף? מה זה?    התביישי לך מדינת-ישראל האומללה המוכה והחבולה! מי שבורח ממלחמה המלחמה תרדוף אותו
עו"ד אברהם פכטר
ב-4 קושיות לא דנו פורום ראשי השב"כ, המוסד והמשטרה, במסגרת מסיבת העיתונאים בה הציגו את עמדתם לשחרור שליט לפי תג המחיר של דרישות חמאס    ניסיון העבר בשחרור מחבלים, גם בתקופתם של ראשי השב"כ לשעבר הנ"ל, לא מעודד    אחוז גבוה מהמשוחררים (למרות התחייבותם) חזרו לפעילות חבלנית ואף הוציאו או השתתפו בעצמם בפיגועים עם נפגעים
נרי אבנרי
עם כל הכבוד לגברת גביזון, הדיון על גירוש אלפי יהודים ועקירת היישובים לא היה נושא פוליטי - שעליו מותר שתהיה מחלוקת - אלא עיקרון חשוב בכללי המשחק הדמוקרטי    הטענה לפיה ההינתקות צלחה רוב בממשלה ובכנסת, איננה ממין העניין. גם בדיקטטורה יש פרלמנט וממשלה. רצון האזרחים עושה את ההבדל. והאזרחים אמרו לא!
גורי גרוסמן
ביקורו של הנשיא ולכידתם של רוצחי משפחת פוגל, מחדדים את השאלה המוסרית הקשה, המופנית לרבים הדורשים להיענות לכל דרישות החמאס. השאלה שכל אחד חייב לשאול את עצמו היום, ודווקא בחג החירות: האם "לעשות הכל", כולל גם את שחרורם של שני הרוצחים?
טליה פישמן
רושם שלילי קיים לגבי המועמדת הרפובליקנית למירוץ לנשיאות ארצות הברית ב-2012, שרה פיילין    האתיקה הציבורית אצלה בחשיבות עליונה אך בד-בבד שמירה על משפחתה, ממש כמו מאמא גריזלי (אימא דובה), חשובה לה עוד יותר    רגשנית, רפובליקנית ואימהית - הכל על "בימבו" פיילין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il